DISKUZE K ČLÁNKU Honda chce s Toro Rosso prošetřit proměnlivou výkonnost. Má obavy o spolehlivost?
Honda chce zanalyzovat výkonnost vozu Toro Rosso a své pohonné jednotky, aby i v dalších závodech mohla předvádět podobné výkony jako v Bahrajnu, kde dojel Pierre Gasly na čtvrtém místě.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda chce s Toro Rosso prošetřit proměnlivou výkonnost. Má obavy o spolehlivost?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovali 4 lidé)
19.04.2018 15:00
Fandové McLarenu dali Hondě času až až, nechtěj… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Mike17
09:26 20.04.2018 185.149.130.XXXPromiň Petře, ale to snad u Mclarenu věděli, že to všechno mění a že to nebude sranda. Mohli si zase odpustit prohlášení o tom, jak budou od Austrálie konečně závodit, jak podia budou zklamáním. Vydat prohlášení, jako vydalo STR, nikdo by si do nich nerýpal. Jestli tu vteřinu ztráty na RB dotáhnou, smeknu a omluvím se. Ale sorry, nevěřím tomu ani omylem. Zatím to jen zapadá do série slibů o blížících se vítězstvích, táhnoucích se od konce roku 2012. Pro nás některé jsou ty nekonečné sliby hodně únavné a nerýpeme proto, že by jsme Mclarenu přáli neúspěch.-
Petr
09:34 20.04.2018 109.81.245.XXXAno, u McLarenu to věděli. Jiné věci nečekali (třeba ty problémy v předsezónních testech a následný skluz). PR týmů nehodnotím (dělají to všichni stejně včetně STR, a nejen v F1), odpustit by si to mohli. Často se musíme/musíte spokojit jen s tím, protože o některých věcech ze zákulisí mi žel není dovoleno psát.-
-
uzivatel002995
09:45 20.04.2018 89.111.73.XXXNemusí říkat, že jezdí se starým. Stačí řici s evolucí a ten opravdový pokrok teprve přijde.
Skutečnost byla ale opačná, nejdříve nás natěšili a pak v obavách všichni čekáme na upgrade, aby se zachránila situace
-
-
Mike17
09:42 20.04.2018 185.149.130.XXXPR dělají všichni. Jen vyzní trochu jinak prohlášení, že chtějí v druhé půlce pravidelně bodovat (k čemuž jim chybí několik málo desetin a trocha konzistence), nebo že chtějí v druhé půlce i vyhrávat (k čemuž jim chybí víc jak 1s, a na rozdíl od STR nepomůže vývoj motoru, který mají s RB stejný). Ikdyž chápu, že potenciál Mclarenu je asi větší, než u STR.
A s těmi informacemi to chápu. Rozumím tomu, že jich máš víc než my a všechny je pustit nemůžeš. Třeba se zvednou a špice bude vyrovnanější. Sice budu muset sklapnout a přestat rýpat, ale nemám nic proti větší zábavě. Jen se nemůžu zbavit dojmu, že ani sami šéfové Mclarenu nemají moc reálistická očekávání. Dlouhodobě.
-
-
-
GRAHAM
09:36 20.04.2018 77.236.218.XXXJj, je to tak....ono to je dneska móda, jsou "samozvané" demokratické strany, tady zase samozvaní realističtí diskuteří.
Ono je vůbec špatné, že je nastaven mód či standart že když někdo je 1 vteřinu za špičkou, je to dle realistů tragické. Proč? Vždyť to je nesmysl....
Co kdybychom to obrátily pánové. Ferrari utratilo pouze na výzkum a vývoj vozu pro rok 2017 přibližně 400 milionů amerických dolarů. Není ta vteřina náskoku málo?-
-
uzivatel002995
09:42 20.04.2018 89.111.77.XXXNevím jak Renault, ale Honda utrácí polovinu tolik co Mercedes, má i polovinu lidí. U Renaultu je to více než u Hondy, ale rovněž to nebudou taková brutální čísla. Osobně jsem čekal velké zapojení Hondy, ale není tomu tak-
jon
10:26 20.04.2018 194.228.59.XXXRenault už do toho také vytekl. Jen o tom nemluví. Je to stejná pohádka, jako po roce 2014 u Ferrari. Čekali, že to půjde udělat "trochu" levněji. Zjistili, že ne, tak tam pustili balík a sypou do toho těžce nadále. A bylo to hned znát. Renault je na tom stejně, jen se tomu bránili o chvilku déle než Ferrari. A Honda? Ta to buď už pochopila taky nebo dostala nějaké rady, aby se v tom tak neplácala. Těžko říct ...-
uzivatel002995
10:55 20.04.2018 89.111.77.XXXOsobně jsem čekal, že do toho bude Honda šlapat hned od počátku, ale bohužel to byla mylná představa. Honda prohlašuje, že chce učit své lidi a na vývoj motoru nemá až takový dopad, když najednou zdvojnásobí počty lidí. Honda se pozvolna rozjiždí. Nevím kolik mají, ale někde jsem viděl okolo 300 lidí.-
jon
11:52 20.04.2018 194.228.59.XXXProhlášení Hondy z doby temna jsem bral jako takový kolorit, ale přikládal jsem jim stejnou váhu, jako prohlášením McLarenu od chvíle, kdy se ohlásil přechod k Renaultu. Jen mě mrzí, že Honda teď mlčí a maká. Hasegawa mi prostě chybí. Mohli ho nechat alespoň jako tiskového mluvčího, když už nic jiného. Vedle Brojlera by bylo o oškubaného kohouta navíc.-
uzivatel002995
12:30 20.04.2018 89.111.73.XXXHasegawa mi přišel celkem OK, s Ericem B nesrovantelny realista, který nepřeháněl. Mně se líbil Arai, byl veselý a neustále optimistický. Ten mi chybí
-
-
-
-
-
-
-
-
jon
12:01 20.04.2018 194.228.59.XXXJe to budget za rok 2017 ... Já na to taky koukal jako tele. Pokud by to byla pravda, tak by bylo logické, že tu šasí museli mít špičkovou. Jen mě zaráží, kam se přes zimu ta úroveň tak rychle vytratila. I kdyby nadobro byli na úrovni +-RB, tak mi nikdo nenamluví, že zakomponováním něčeho, co už skoro od začátku minulé sezóny pozvolna testovali, protože k tomu měli veškerá potřebná vstupní data, nabereš zrazu ztrátu 1-1,5 vteřiny v závodní rychlosti. Kvalifikační rychlost teď neřeším, ta je jiný příběh. To je při takovém rozpočtu a zkušenostech McLarenu skoro neomluvitelné. Jsem hodně zvědavý na tu Barcelonu a pevně doufám, že se konečně ukáží v tom světle, kde jsem je čekal už po zimě.
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel002995
09:46 20.04.2018 89.111.73.XXXMcL dle mého šetří peníze, udělal jen to nutné a testoval jak před sezónou tak teď a připravuje novinky aby se posunul. Přijde mi, že na designu bočnic, přívodu vzduchu ke chladičům vidím dost inspiraci RB, takže asi pomalu kopčí, testují a vyvíjejí.
Jinak to nedává smysl, protože TR, které má poloviční rozpočet, polovinu lidí a přitom připravilo nový nos i s S-potrubím. Jak moc kdo musel předělávat zadek, je otázka, ale vnitřek musely oba.-
jon
10:02 20.04.2018 194.228.59.XXXSouhlas. Však já toto očekával a loni jsem psal, že bych se nedivil, kdyby tuto sezónu obětovali aklimatizaci s novým ústrojím a od příštího roku za to zatáhli. Po pravdě se nepídím po jejich prohlášeních všude možně, tady jich je až až. I když soudě podle Petrova přístupu možná dost selektivních.
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek