DISKUZE K ČLÁNKU Honda chce s Toro Rosso prošetřit proměnlivou výkonnost. Má obavy o spolehlivost?

Honda chce zanalyzovat výkonnost vozu Toro Rosso a své pohonné jednotky, aby i v dalších závodech mohla předvádět podobné výkony jako v Bahrajnu, kde dojel Pierre Gasly na čtvrtém místě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda chce s Toro Rosso prošetřit proměnlivou výkonnost. Má obavy o spolehlivost?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 126, poslední 21.04.2018 13:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 5 lidé) 20.04.2018 07:12
Jestli oni náhodou neměnili pohonnou jednotku,… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 20.04.2018 09:34
Ano, u McLarenu to věděli. Jiné věci nečekali … »
» spinelesssheep (Hlasovali 4 lidé) 19.04.2018 15:00
Fandové McLarenu dali Hondě času až až, nechtěj… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Promiň Petře, ale to snad u Mclarenu věděli, že to všechno mění a že to nebude sranda. Mohli si zase odpustit prohlášení o tom, jak budou od Austrálie konečně závodit, jak podia budou zklamáním. Vydat prohlášení, jako vydalo STR, nikdo by si do nich nerýpal. Jestli tu vteřinu ztráty na RB dotáhnou, smeknu a omluvím se. Ale sorry, nevěřím tomu ani omylem. Zatím to jen zapadá do série slibů o blížících se vítězstvích, táhnoucích se od konce roku 2012. Pro nás některé jsou ty nekonečné sliby hodně únavné a nerýpeme proto, že by jsme Mclarenu přáli neúspěch. 03

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Ano, u McLarenu to věděli. Jiné věci nečekali (třeba ty problémy v předsezónních testech a následný skluz). PR týmů nehodnotím (dělají to všichni stejně včetně STR, a nejen v F1), odpustit by si to mohli. Často se musíme/musíte spokojit jen s tím, protože o některých věcech ze zákulisí mi žel není dovoleno psát.

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Jasný, ale je kapku hloupé dělat nějaké PR ....a pak se přiznat, že jezdím se starým vozem. To je nekvaltní PR. To by měli hodně změnit. vždyť se pak přiznali ke "sladké" lži. Je to zhola zbytečné. tenhle F1 standart by měli okamžitě opustit.

              + 3 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel002995

                uzivatel002995

                89.111.73.XXX
                Nemusí říkat, že jezdí se starým. Stačí řici s evolucí a ten opravdový pokrok teprve přijde.
                Skutečnost byla ale opačná, nejdříve nás natěšili a pak v obavách všichni čekáme na upgrade, aby se zachránila situace 20

                + 0 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              PR dělají všichni. Jen vyzní trochu jinak prohlášení, že chtějí v druhé půlce pravidelně bodovat (k čemuž jim chybí několik málo desetin a trocha konzistence), nebo že chtějí v druhé půlce i vyhrávat (k čemuž jim chybí víc jak 1s, a na rozdíl od STR nepomůže vývoj motoru, který mají s RB stejný). Ikdyž chápu, že potenciál Mclarenu je asi větší, než u STR.
              A s těmi informacemi to chápu. Rozumím tomu, že jich máš víc než my a všechny je pustit nemůžeš. Třeba se zvednou a špice bude vyrovnanější. Sice budu muset sklapnout a přestat rýpat, ale nemám nic proti větší zábavě. Jen se nemůžu zbavit dojmu, že ani sami šéfové Mclarenu nemají moc reálistická očekávání. Dlouhodobě. 03

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            01

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Jj, je to tak....ono to je dneska móda, jsou "samozvané" demokratické strany, tady zase samozvaní realističtí diskuteří.

          Ono je vůbec špatné, že je nastaven mód či standart že když někdo je 1 vteřinu za špičkou, je to dle realistů tragické. Proč? Vždyť to je nesmysl....

          Co kdybychom to obrátily pánové. Ferrari utratilo pouze na výzkum a vývoj vozu pro rok 2017 přibližně 400 milionů amerických dolarů. Není ta vteřina náskoku málo? 13

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            Slovo tragický jsem užil ve spojení s Hondou a Renaultem. Oba zmínění neutrácí v porovnání s Ferrari o moc méně a výsledky jsou v tomto ohledu slabé. U Renaultu jsem to bral vzhledem k šasí, Honda motor. 04

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel002995

              uzivatel002995

              89.111.77.XXX
              Nevím jak Renault, ale Honda utrácí polovinu tolik co Mercedes, má i polovinu lidí. U Renaultu je to více než u Hondy, ale rovněž to nebudou taková brutální čísla. Osobně jsem čekal velké zapojení Hondy, ale není tomu tak

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                Renault už do toho také vytekl. Jen o tom nemluví. Je to stejná pohádka, jako po roce 2014 u Ferrari. Čekali, že to půjde udělat "trochu" levněji. Zjistili, že ne, tak tam pustili balík a sypou do toho těžce nadále. A bylo to hned znát. Renault je na tom stejně, jen se tomu bránili o chvilku déle než Ferrari. A Honda? Ta to buď už pochopila taky nebo dostala nějaké rady, aby se v tom tak neplácala. Těžko říct ...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel002995

                  uzivatel002995

                  89.111.77.XXX
                  Osobně jsem čekal, že do toho bude Honda šlapat hned od počátku, ale bohužel to byla mylná představa. Honda prohlašuje, že chce učit své lidi a na vývoj motoru nemá až takový dopad, když najednou zdvojnásobí počty lidí. Honda se pozvolna rozjiždí. Nevím kolik mají, ale někde jsem viděl okolo 300 lidí.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    194.228.59.XXX
                    Prohlášení Hondy z doby temna jsem bral jako takový kolorit, ale přikládal jsem jim stejnou váhu, jako prohlášením McLarenu od chvíle, kdy se ohlásil přechod k Renaultu. Jen mě mrzí, že Honda teď mlčí a maká. Hasegawa mi prostě chybí. Mohli ho nechat alespoň jako tiskového mluvčího, když už nic jiného. 12 Vedle Brojlera by bylo o oškubaného kohouta navíc. 12

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • uzivatel002995

                      uzivatel002995

                      89.111.73.XXX
                      Hasegawa mi přišel celkem OK, s Ericem B nesrovantelny realista, který nepřeháněl. Mně se líbil Arai, byl veselý a neustále optimistický. Ten mi chybí 12

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        194.228.59.XXX
                        Počkej, Hasegawa byl taky ostrej. 12 Je teda pravda, že se od prvního závodu postupně otupoval do reality, ale ještě v období před prvním předsezónním testem byl velký nadšenec. 12 Jinak Arai byl super, to byl takový maskot. 12

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Renault je na míle za Ferrari....v penězích.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                Máš recht. Teď jsem koukal, jaký měl loni kdo budget. Beru tedy zpět. Renault měl loni o 200 milionů menší, než Ferrari, Mercedes nebo McLaren. Ten Mekáč mě fakt překvapil, myslel jsem, že do toho sypou méně. Je to dokonce i víc, než RB. 04

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  To je divné, budou v tom asi peníze co s monopostem nesouvisí.....

                  Těch 400 je u Ferrari jen za vůz....jinak celkem skoro 600. Tomu se blbě konkuruje....vlastně jsou pomalí, na to kolik do toho sypou. 18 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    194.228.59.XXX
                    Je to budget za rok 2017 ... Já na to taky koukal jako tele. 04 Pokud by to byla pravda, tak by bylo logické, že tu šasí museli mít špičkovou. Jen mě zaráží, kam se přes zimu ta úroveň tak rychle vytratila. I kdyby nadobro byli na úrovni +-RB, tak mi nikdo nenamluví, že zakomponováním něčeho, co už skoro od začátku minulé sezóny pozvolna testovali, protože k tomu měli veškerá potřebná vstupní data, nabereš zrazu ztrátu 1-1,5 vteřiny v závodní rychlosti. Kvalifikační rychlost teď neřeším, ta je jiný příběh. To je při takovém rozpočtu a zkušenostech McLarenu skoro neomluvitelné. Jsem hodně zvědavý na tu Barcelonu a pevně doufám, že se konečně ukáží v tom světle, kde jsem je čekal už po zimě. 04

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        89.111.73.XXX
        McL dle mého šetří peníze, udělal jen to nutné a testoval jak před sezónou tak teď a připravuje novinky aby se posunul. Přijde mi, že na designu bočnic, přívodu vzduchu ke chladičům vidím dost inspiraci RB, takže asi pomalu kopčí, testují a vyvíjejí.
        Jinak to nedává smysl, protože TR, které má poloviční rozpočet, polovinu lidí a přitom připravilo nový nos i s S-potrubím. Jak moc kdo musel předělávat zadek, je otázka, ale vnitřek musely oba.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Souhlas. Však já toto očekával a loni jsem psal, že bych se nedivil, kdyby tuto sezónu obětovali aklimatizaci s novým ústrojím a od příštího roku za to zatáhli. Po pravdě se nepídím po jejich prohlášeních všude možně, tady jich je až až. I když soudě podle Petrova přístupu možná dost selektivních.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama