DISKUZE K ČLÁNKU Skutečný McLaren se ukáže až ve Španělsku, zatím jezdí jen s evolucí loňského vozu
Skutečné letošní auto McLarenu se poprvé letos představí až během tréninků 11. května v Barceloně. Závodní ředitel Eric Boullier doufá, že se jeho týmu podaří vyřešit současné slabiny MCL33 i jeho nízkou rychlost v kvalifikacích.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Skutečný McLaren se ukáže až ve Španělsku, zatím jezdí jen s evolucí loňského vozu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
daaviid23
12:33 17.04.2018 147.229.208.XXXPředně musím říct, neberte prosím tenhle příspěvek jako přímý hejt, pouze píšu to co mě logicky napadá po těch všech prohlášeních. A nemám z toho nějakou osobní radost či něco podobného.
Když pominu ostatní jejich prohlášení (nebude problém přestavět šasi na Renault, po rozporuplných testech popírání jakýchkoliv problémů), tak ale nedá mi se nezeptat: Kde je to jejich nejlepší šasi, když je tohle podle jejich vlastních slov evoluce ?-
Situs
12:51 17.04.2018 85.70.164.XXXKdyž teda pomíjíš ostatní jejich prohlášení, tak se neoháněj nejlepším šasi
A teď k podstatě, jejich šasi přestavěné na motor Renault není nejlepší, a ostatní jdou dopředu. To jejich nejlepší šasi, což bylo pokud vím řečeno takto jen Alonsem po skvěle zajeté kvalifikaci, tak jestli tomu tak bylo, tak je to minulost. Usměj se tomu, ale fakticky je to už vzhledem ke změněným okolnostem neporovnatelné.-
-
-
-
-
-
GRAHAM
15:49 17.04.2018 77.236.218.XXXTak za prvé, viz šmajlík....a za druhé je to sport. Možné je ckoli, kdyby se Mclaren posunul a mohl bojovat o bedny.Ale je pravda, že adeptů na titul je moc. 6 aut může vyhrát realně VC bez haluze. A to pak nevychazí....ale byl by to mazec, hlavně v diskuzi. No z5 na zem...
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
12:52 17.04.2018 77.236.218.XXXDávaš do rovnítka věci, které nejdou dát do rovnítka. Odhaduji že to je cca takto:
Použili evoluci, ale s úplně jiným zadkem a to včetně náprav a chlazení. Teď na to museli doladit předek. Chlazení asi nebylo pro Barcelonu (testy) ideální, takže ho museli asi doladit a to co měli připravené pro Australii opět předělat, když to nefungovalo.... Šlo tam imho o čas a ten nebyl, když něco v testech nedělo a neladilo.Holt se to nevyšlo v aeru a chlazení na první dobrou.....
Taky ber v potaz, že ostatní na těch svých monopostech makali tak o dva až tři měsíce déle(někteří i déle versus mclaren od konce září)) takže je posunuly a zlepšili.
Ber v potaz jiné rozložení motoru Renault...takže jiné vyvážení. Všechno se učí....odznovu.
V Barce zjistili cca jak na tom jsou, tak se rozhodli dál vyvíjet až pro Barcelonu, aby na to mohli udělat (díky tajmu) co nejvíce a celkově aero co nejvíce vylepšit a posunout se o co nejvíce "najednou".-
-
-
-
-
GRAHAM
19:12 17.04.2018 77.236.218.XXXNo jasný, chápu tě....jenže uznej že oni jsou tým který byl tak nějak vždy v předu. Co máš říkat, když někdo ti říká, že motor se zlepší a ono je vše jinak.Máš možnost jedině mlčet a to pak nemůže být použito proti tobě, ale jen teoreticky....a protože máš sponzory, zaměstnance, povinnosti vůči sportu, F1 atd, tak něco říkat musíš. Lidem je potřeba dát naději, zvláště když je opodstaněná. Protože když jim ji nedáš , nemáš šanci.Logicky nemůže zůstat jen u naděje....a proto se Mclaren rozloučil s Hondou.Většina týmů v F1 naději nemá....a jen krouží. Zaplať pámbu za tohle.....ano nemusí to klapnout hned, každý ví jak funguje F1, ale pokud je šance, že to může přijít a má "základy" tak proč to neříkat, je to motivující.Ač hrozí pochopitelně i výsměch....to je riziko a mít možnost ho podstoupit, s tím že je šance, má málokterý tým v F1. Mclaren ho prozatím má....
-
-
-
-
-
-
Pikaso
13:10 17.04.2018 77.104.216.XXXDocela nechápu proč stále rozporujete to co řekla sama konkurence v loňském roce. Nebyla to přece jenom prohlášení od McL, ale i AN i TV a další samy přiznávali, že šasí Mcl je jedno z nejlepších v poli. Ale ptal ses a tak zkusím odpověď. Konstrukce motoru H a R je dost odlišná v uložení turba a dalších komponent. Proto muselo dojít k jinému uložení motoru, např. značný posun vpřed kvůli převodovce a tím samozřejmě i k jistým úpravám vnějšího aera. Nehledě na to, že se zcela změnilo rozložení hmotnosti a další věci o kterých se ani moc nemluví. Sečteno podtrženo, nejedná se pouze o vlastní vnější aero auta, ale o celek jak všichni rádi říkají balík, tedy právě rozložení hmotnosti, tedy dovažování auta a tedy zcela jinou reakci aera než tomu bylo s motorem H. Různá křidélka, deflektory a prolisy kastle se tak musí upravit, aby to aspoň trochu fungovalo a v tomto směru samozřejmě vyjádření o evoluci bylo myšleno tak, že auto na další sezonu se vždy začíná stavět už někdy touto dobou, tedy bylo stavěno pro H a ne pro R. Díky okolnostem už tedy nebyl čas na vývoj šasí kolem motoru R jako kompaktního celku, ale muselo dojít k úpravám, které samozřejmě a bohužel znamenají určité kompromisy, které nejde v daný okamžik řešit úplně přesně tak jak chceš. Proto tedy evoluce.
Pokud se jim podaří v Barceloně udělat progres směrem vpřed bude to na smeknutí klobouku, protože i tak reálný vývoj auta kolem motoru R urychlí minimálně o 3 měsíce, protože s ním začali na přelomu září a října, kdy už konkurence měla hlavní nástřel aut pro letošní sezonu dávno hotový. Osobně má z Barcelony obrovský strach a budu jenom mile překvapen, když ten progres bude skutečně vidět, protože konkurence už má nové koncepty odzkoušené z testů a v té době bude mít i ze 4 závodů, zatímco McL je o to ochuzen a bude to muset dělat teď. Ale s tím rizikem do toho šli a všichni kdo se o to zajímají tento vývoj očekávali. Jenom blázen čekal, že vyjedou v Austrálii a budou na bedně. No a pokud to sem tam lidé od McL řekli tak je to pochopitelné. Přeci nebudou svým sponzorům hned od října říkat, budete muset čekat další dva roky, než to dáme dohromady.
PS: kdyby přešli na PhJ od M, tak by se asi dalo srovnávat daleko více, protože koncept motoru H a M je stejný, ale takhle, jde prostě o zcela jiné auto.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek