DISKUZE K ČLÁNKU

Proč musel Grosjean uhnout Magnussenovi a proč nezamířili po výjezdu safety caru do boxů?

Šéf Haasu Günther Steiner vysvětluje palčivé otázky, proč v úvodu Velké ceny Číny musel naštvaný Romain Grosjean pustit svého týmového kolegu před sebe a proč nevyužili výjezdu safety caru k nasazení nových pneumatik.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč musel Grosjean uhnout Magnussenovi a proč nezamířili po výjezdu safety caru do boxů?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 17.04.2018 11:59 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    No, využili pěkně Gro k tomu aby nedělal Mag problémy a naopak aby zdržel Alonsa jak to půjde, a taky jo. Většina týmů by tak asi jednala, o tom žádná, no o to jsem radši že Alonso Magnussena nakonec dostal na trati v tom závěrečném stintu 03 Dle LT se o to pokoušel vícekrát než se mu to povedlo, no škoda že ani teď nevím jak k tomu předjetí vůbec došlo, protože nikde žádnej záznam není k nalezení.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kevin

      Kevin

      80.250.30.XXX
      Bylo to hned po restartu. Grosjean při nájezdu na startovní rovinku dostal v zatáčce přetáčivý smyk. Alonso byl v té době vedle něj v zatáčce, ale ve vnitřní straně. Bohužel nebyl vidět nájezd do zatáčky, určitě již tam už byli vydle sebe, takže z toho pak asi pramenila ta Grosjeanova chyba. Díky tomu tomu smyku a pomalejšímuj výjezdu ze zatáčky se pak ještě před prostorem starovní čáry propadl za Alonsa, kterej to vzal z právé strany směrem k boxům. Grosjean šel doprava a chtěl to zkusit v nájezdu do vracečky z pravé ztrany, ale byl vzadějc, takže bez šance. V nájezdu na cílovou rovinku taky chyboval Magnusen, tam, kde auta jezdí na obrubníku pravou stranou, tak on byl až na trávě a na obrubníku byl levou stranou auta. Díky tomu ho na rovince dostal Hulkenberg.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        To jak při restartu předjel Grosjeana jsem viděl, myslím to jak se Alonso dostal před Magnussena. Tam ten souboj trval poměrně dlouho, ale v tv a na netu kde nic tu nic.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kevin

          Kevin

          80.250.30.XXX
          Aha, sem si to popletl. Kdy zdolal Magnusena si teď nevybavím.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Kevin

          Kevin

          80.250.30.XXX
          Jen sem se zběžně mrknul, z postavení ostatních aut to tipuju, že to bylo ve 48 kole na konci cílové rovinky v nájezdu do vracečky nebo v ní, případně v jejím výjezdu. Přímý záběr sem taky nikde neviděl.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Díky za snahu, také jsem nenašel a nejsem sám. Je to divné hledat předjetí ze závodu a prostě nikde nic.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • tom11

              tom11

              77.48.94.XXX
              to je tím, že je těch předjetí tak hrozně moc, že ani při dnešním stavu přenosové techniky se nedají zaznamenat 18.
              a to jsme ještě nespokojení a voláme po zvýšení možnosti předjíždění. to jsme ale nevděčníci!

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • jako

          jako

          46.135.13.XXX
          A nebylo to tak , že Grosjean chtěl jít po restartu před Alonsa. Ten měl špatný nájezd na cílovou rovinu. Možná se bránil už před poslední zatáčkou tam kde je SC čara. Ale naštěstí se ubránili. Myslím že Fernando byl před Grosjeanem už v SC režimu.Ale teď si nejsem jistý.

          Ale to jak předjel Magnussena později vidět nebylo.. Dost mě to naštvalo.. Byl hrozně dlouho do jedné vteřiny za ním.. Nekdy bylo vidět na LT že i jednu desetinu a režie nic.. Tam to muselo být docela zajímavé a Alonso byl prilepenej na Magnussena několik kol. Je to škoda že tam nic neukazali. Ale je fakt že vepředu dělali jezdci RB dobrou show.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Stoffel Vandoorne u McLarenu moc štěstí na konkurenceschopnou techniku neměl

"Vandoorne je jedním z největších talentů Formule 1," tvrdí Alonso

Cesta Maxe Verstappena s Red Bullem RB7 Spojenými státy americkými

VIDEO: Hory v Coloradu, jemný písek v Miami - po USA se s vozem F1 prohání Verstappen

Stoffel Vandoorne v F1 po sezóně 2018 skončí

Vandoorne bude příští rok závodit v elektrických formulích po boku šampiona DTM

Fernando Alonso v kokpitu vozu americké série Indycar

Alonso o svém odchodu z F1: každý závod jako oslava, vozy stále miluje. Proč tedy končí?

George Russell vyhrál závod v Rusku

Williams potvrdil mladého Russella jako svého jezdce pro sezónu 2019

Max Verstappen před Kimim Räikkönenem

Räikkönen se Verstappena i přes jejich kolizi v Japonsku zastává

Max Verstappen s Red Bullem RB14

U Red Bullu jsou naplnění optimismem, Marko pomýšlí na obrovské úspěchy s Hondou

Carlos Sainz s Renaultem RS18

"Za pokles konkurenceschopnosti Renaultu může asi motor," přiznává zklamaný Sainz

Lewis Hamilton před Sebastianem Vettelem v Belgii

Ferrari to dle Vettela Mercedesu příliš usnadnilo, těsnější souboj si přeje i Hamilton. Co je za poklesem formy?

Sebastian Vettel si podává ruce s Lewisem Hamiltonem

Hamilton se zastává Vettela a Ferrari, požaduje po médiích více respektu

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (17:00 - 18:30)
    • 2. Trénink (21:00 - 22:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (20:00 - 21:00)
    • Kvalifikace (23:00 - 00:00)
  • Neděle

    • Závod (20:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama