DISKUZE K ČLÁNKU "Max musí více přemýšlet." Zklamaný Jos Verstappen se syna po další kolizi už tolik nezastává
"Zklamaný" Jos Verstappen se tentokrát svého syna po další kolizi na rozdíl od předchozího incidentu moc nezastává. Podle něj musí Max v zápalu boje zkrátka více přemýšlet.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Max musí více přemýšlet." Zklamaný Jos Verstappen se syna po další kolizi už tolik nezastává
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Jirka_1
18:37 17.04.2018 217.30.64.XXXOhledně srážky s Lewisem si ublížil sám sobě víc, než se čekalo, tedy tam bych trest nechal na zapracující vyšší moci. Ovšem ta volovina se Sebem byla skutečně na víc, než 10 s, měl dostat třeba průjezd boxy nebo stop and go. Být to někde vzadu mimo body, čert to vem, ale Seb tak přišel od docela hodně bodů.
Když Max začínal, napsal jsem na jiném webu, že buď překoná Schumiho a stane se nejlepším ze všech, nebo bude tzv. věčně druhý a nikdy se MS nestane. Zatím dělá vše proto, aby platilo to druhé.
-
-
jon
12:22 17.04.2018 194.228.59.XXXMá pravdu. V Bahrajnu se Max potrestal sám a tady z toho vyšel s pátým místem, kdy dojel tři místa před poškozeným. Pro Vettela trochu karma za loňské Baku, ale ani tam ani tady mi trest přišel nepřiměřený. Baku bylo na černou vlajku a Čína letos 10s ano, ale stop and go - na vychladnutí hlavy. -
Situs
12:40 17.04.2018 85.70.164.XXXMax nedostal penalizaci za kontakt s Hamem zcela oprávněně, ovšem média tomu věnují hodně pozornosti a třeba tady by mu dalo penalizaci 60% uživatelů, což já jsem z menšiny a stejně jak komisaři bych ho prostě netrestal. Kdo dostal penalizaci za vytlačení při výjezdu ze zatáčky pokud byl vpředu? Kdo?-
-
Situs
12:59 17.04.2018 85.70.164.XXXAha .
.... a proč vůbec? Když nejsi na vnějšku plně na úrovni toho na vnitřku tak by ses měl stáhnout, jinak vznikne nehoda co by závodní incident, proč je to špatně? Pokud nejsou minimálně na stejné úrovni, on nemá povinnost nechat ti tam místo a ty nemáš povinnost vyklidit pole, je na každým jak moc se budou respektovat a jak moc do toho půjdou. Je to mezi nima.-
Jirka_1
18:43 17.04.2018 217.30.64.XXXPokud se budeme bavit o povinnosti, tak ta je daná předpisy. Pokud se budeme bavit o tom získat co nejvíce bodů za vítězství nebo přední umístění, pak musíme připustit, že je třeba používat hlavu a ne se odvolávat na to, jestli něco je nebo není zakázané. Pokud mě paměť neklame, F1 jsou závody monopostů a ne demolition derby, tedy za rozbitá auta zse zde body, natož tituly, nedávají.
Pokud nechápeš - fyzikální zákony plus šířka trati plus poloměr zatáčky nám - a nejen nám, hlavně závodníkům - cosi říkají o tom, co je a co není možné na trati zrealizovat. Max v tom fáru neseděl poprvé a už má v monopostech cosi odježděno. Mohl čekat, že mu to Seb, mající v tomto případě přednost jako první v zatáčce, zavře a blbem bude on...-
Situs
18:50 17.04.2018 85.70.164.XXXTeď jsem se ve tvém komentáři nějak ztratil, mluvíš o kontaktu Maxe se Sebem, ale o tom tady vůbec nepíšu, tam to byl nesmysl způsobený Maxem nejspíše na průjezd boxy, jak píši dole. Já psal o kontaktu Maxe a Hamiltona. Nikdo nechce demolition derby, ale někdy je to především o respektu 2 jezdců, a ne vždy za incident někdo musí nést trest.
-
-
-
-
-
jon
15:18 21.04.2018 194.228.59.XXXJenže on ten "raněný" byl tou dobou pomalejší jen v zatáčkách. Vzhledem k tomu, že ostatní zatáčky se dají trochu jednodušeji pokrývat, tak by Alonso mohl za svoji solidaritu také po zásluze dojet za Vettlem. Nehledě na fakt, že ne vždy si můžeš být jistý, že si na problém s vyvážením nezvykne nebo nemá našetřenou energii na boj po zbytku trati. Alonso to udělal nejlépe jak mohl. Bylo to tvrdé, ale férové. Ostatně Vettel tyto manévry dělá s velikou oblibou též, takže ono to bylo i tak trochu po zásluze.
-
-
jon
00:17 18.04.2018 194.228.59.XXXJako fanda Lewise nemám problém s tím, že to byl závodní incident, ve kterém nesl Max větší vinu. Nemohl čekat, že ho Lewis pokorně pustí ve druhém závodě sezóny. Potrestal se sám, tak proč dál trestat?
Co se týká toho vytlačení ze zatáčky. To je dvousečné. Mohu to napálit do skoro každé zatáčky a nezvládnout ji. Pokud to nebude vracák, není problém tam pak být na výjezdu vpředu a nebýt schopen tam nechat místo pro druhého. Taková hovadina se může stát tak možná v kartingu, ale do F1 to nepatří.
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek