DISKUZE K ČLÁNKU "Max musí více přemýšlet." Zklamaný Jos Verstappen se syna po další kolizi už tolik nezastává

"Zklamaný" Jos Verstappen se tentokrát svého syna po další kolizi na rozdíl od předchozího incidentu moc nezastává. Podle něj musí Max v zápalu boje zkrátka více přemýšlet.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Max musí více přemýšlet." Zklamaný Jos Verstappen se syna po další kolizi už tolik nezastává

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 23.04.2018 13:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 17.04.2018 08:16
No tady se ho zastávat ani nejde, jeho manévr byl… »
» Vandal (Hlasovali 4 lidé) 17.04.2018 12:01
Vic zkusenosti... vzdyt uz jezdi ctvrtou sezonu a… »
» Jirka_1 (Hlasoval 1 člověk) 17.04.2018 18:37
Ohledně srážky s Lewisem si ublížil sám sobě víc,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Ohledně srážky s Lewisem si ublížil sám sobě víc, než se čekalo, tedy tam bych trest nechal na zapracující vyšší moci. Ovšem ta volovina se Sebem byla skutečně na víc, než 10 s, měl dostat třeba průjezd boxy nebo stop and go. Být to někde vzadu mimo body, čert to vem, ale Seb tak přišel od docela hodně bodů.

    Když Max začínal, napsal jsem na jiném webu, že buď překoná Schumiho a stane se nejlepším ze všech, nebo bude tzv. věčně druhý a nikdy se MS nestane. Zatím dělá vše proto, aby platilo to druhé.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • vojtano

    vojtano

    80.188.35.XXX
    S odlišným posuzováním incidentů Max-Lewis a Fernando-Seb má Jos pravdu. Ale "čínský manévr" Maxe byl z jiného soudku a zde je to bez debat na posypání hlavy popelem, což učinil a doufejme, že se z toho i poučil.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Má pravdu. V Bahrajnu se Max potrestal sám a tady z toho vyšel s pátým místem, kdy dojel tři místa před poškozeným. Pro Vettela trochu karma za loňské Baku, ale ani tam ani tady mi trest přišel nepřiměřený. Baku bylo na černou vlajku a Čína letos 10s ano, ale stop and go - na vychladnutí hlavy.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Max nedostal penalizaci za kontakt s Hamem zcela oprávněně, ovšem média tomu věnují hodně pozornosti a třeba tady by mu dalo penalizaci 60% uživatelů, což já jsem z menšiny a stejně jak komisaři bych ho prostě netrestal. Kdo dostal penalizaci za vytlačení při výjezdu ze zatáčky pokud byl vpředu? Kdo?

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        147.229.208.XXX
        Zatím nikdo, ale někdy je potřeba s tím začít 12

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Aha 18 .
          .... a proč vůbec? Když nejsi na vnějšku plně na úrovni toho na vnitřku tak by ses měl stáhnout, jinak vznikne nehoda co by závodní incident, proč je to špatně? Pokud nejsou minimálně na stejné úrovni, on nemá povinnost nechat ti tam místo a ty nemáš povinnost vyklidit pole, je na každým jak moc se budou respektovat a jak moc do toho půjdou. Je to mezi nima.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jirka_1

            Jirka_1

            217.30.64.XXX
            Pokud se budeme bavit o povinnosti, tak ta je daná předpisy. Pokud se budeme bavit o tom získat co nejvíce bodů za vítězství nebo přední umístění, pak musíme připustit, že je třeba používat hlavu a ne se odvolávat na to, jestli něco je nebo není zakázané. Pokud mě paměť neklame, F1 jsou závody monopostů a ne demolition derby, tedy za rozbitá auta zse zde body, natož tituly, nedávají.

            Pokud nechápeš - fyzikální zákony plus šířka trati plus poloměr zatáčky nám - a nejen nám, hlavně závodníkům - cosi říkají o tom, co je a co není možné na trati zrealizovat. Max v tom fáru neseděl poprvé a už má v monopostech cosi odježděno. Mohl čekat, že mu to Seb, mající v tomto případě přednost jako první v zatáčce, zavře a blbem bude on...

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Teď jsem se ve tvém komentáři nějak ztratil, mluvíš o kontaktu Maxe se Sebem, ale o tom tady vůbec nepíšu, tam to byl nesmysl způsobený Maxem nejspíše na průjezd boxy, jak píši dole. Já psal o kontaktu Maxe a Hamiltona. Nikdo nechce demolition derby, ale někdy je to především o respektu 2 jezdců, a ne vždy za incident někdo musí nést trest.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • vojtano

        vojtano

        88.102.102.XXX
        To ano, blíž penalizaci byl dle mě FA, protože útočit tímto stylem na "raněného" bylo zbytečné...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Jenže on ten "raněný" byl tou dobou pomalejší jen v zatáčkách. Vzhledem k tomu, že ostatní zatáčky se dají trochu jednodušeji pokrývat, tak by Alonso mohl za svoji solidaritu také po zásluze dojet za Vettlem. Nehledě na fakt, že ne vždy si můžeš být jistý, že si na problém s vyvážením nezvykne nebo nemá našetřenou energii na boj po zbytku trati. Alonso to udělal nejlépe jak mohl. Bylo to tvrdé, ale férové. Ostatně Vettel tyto manévry dělá s velikou oblibou též, takže ono to bylo i tak trochu po zásluze. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • vojtano

            vojtano

            80.188.35.XXX
            Pravidla by se neměla upravovat podle "zásluh". 03
            A dle mého to férové nebylo, ale akceptuji rozhodnutí komisařů.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Jako fanda Lewise nemám problém s tím, že to byl závodní incident, ve kterém nesl Max větší vinu. Nemohl čekat, že ho Lewis pokorně pustí ve druhém závodě sezóny. Potrestal se sám, tak proč dál trestat?
        Co se týká toho vytlačení ze zatáčky. To je dvousečné. Mohu to napálit do skoro každé zatáčky a nezvládnout ji. Pokud to nebude vracák, není problém tam pak být na výjezdu vpředu a nebýt schopen tam nechat místo pro druhého. Taková hovadina se může stát tak možná v kartingu, ale do F1 to nepatří.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    To je tak, když se v Maxovi na chvíli probudí Joskovi geny. 12 Naštěstí Max nejezdí přes limit a udrží se lépe na trati, když už nic jiného. 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    89.203.220.XXX
    JosTheBoss 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    No tady se ho zastávat ani nejde, jeho manévr byl prostě nesmysl, nebyla tam příležitost. Místo úsudku tam má Max zatím jen "teď hned", to najetí do Vettela snad nebyl ani "GP2" manévr. Hlava je u Maxe zatím problém.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      83.208.30.XXX
      Jo. 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      147.229.117.XXX
      V kontextu událostí mi připadá trest vtipný . 10 sekund se dává za různé blbosti, tady to bylo na klasický průjezd boxy

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        10s je málo, takhle jezdit nesmí. Dostal i nějaké trestné body pokud vím, tam by to u takových volovin bez šanci na úspěch chtělo pořádné dávky ať si dává příště sakra majzla.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama