DISKUZE K ČLÁNKU Podle Hamiltona je Mercedes momentálně možná až třetím nejrychlejším týmem

Lewis Hamilton je po závodním víkendu v Číně hodně zklamán. V pátek tam sice byl v obou trénincích nejrychlejší, v sobotu ale přišlo zklamání, protože Mercedes očividně vypadl ze své role favorita na vítězství. A v neděli jej předčil i Red Bull, který nakonec závod vyhrál.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Podle Hamiltona je Mercedes momentálně možná až třetím nejrychlejším týmem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 16.04.2018 22:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 16.04.2018 09:18
Být Bottasem začnu chodit se Schezingerovou,… »
» badys (Hlasovalo 7 lidí) 16.04.2018 09:21
Já bych řekl , že v Číně to byl především jeho… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 16.04.2018 09:00
Je to o setinkách, v závodě je to velice… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Já bych to neviděl tak horký. Mercedes se "trápil" hlavně v kvalifikaci, kdy mu nefungovaly v chladnějším počasí gumy, což se mu párkrát stalo i v době naprosté dominance.

    A rychlost RB? Ano na čerstvých nových gumách jsou rychlejší než Ferrari a Mercedes na ojetých. Bylo by smutné, kdyby to tak nebylo.
    Za stejných podmínek jsou v závodě RB o malinko pomalejší, ale to se může lišit závod od závodu.
    Karty ale včera rozdával Charlie, který daroval RB jackpot ve formě jedné zastávky zcela zdarma a daroval tak RB vítězství. Dalo by se hovořit o štěstí, pokud by o načasování výjezdu SC rozhodovala vyšší prozřetelnost, ale nějak se nemohu zbavit dojmu, že to mohl být opravdu dárek, s cílem zdramatizovat šampionát a vrátit tak RB do hry. Ostatně, trest Maxe za zlikvidování soupeře, byl také nadmíru velkorysý. Co vím, tak obvykle za to byl minimálně průjezd boxy. Trest pro Maxe paradoxně ještě více ublížil Sebovi, neboť Max pozici ztratil pouze vůči Lewisovi a tak Seb ztratil ještě více bodů na svého nejbližšího rivala, než kdyby ho nepotrestali vůbec.

    A to předjetí, respektive beztrestné vytlačení praktikované Fernandem, už byla jen taková třešnička na dortu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.50.XXX
      Prosím tě, Alo vs Vettel byla jasně čistá věc, jak se řeklo na sky sport - Alo držel závodní stopu, nic víc, to, jaký dopad bude mít Versttapenův trest se nemohlo vědět do konce závodu, ale souhlasím, že trest byl směšný, jinak SC a jeh onačasování .. nebylo hned po srážce STR, čekalo se, jestli to bude ok, Sainz sám volal po SC, že se pak rozhodlo ve chvíli, kdy byl RB daleko přd boxy bych nějak nedramatizoval, využilo toho hodně pilotů 04

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        89.176.59.XXX
        Dva soupeři vedle sebe a jeden musí mimo trať, aby zabránil kolizi, prostě čistý není. Ona i ta stopa Fernanda nebyla zase tak závodní, když se v esíčku střídala vnější a vnitřní stopa a rozhodně se do poslední levé nenajíždí zcela zleva až po levý obrubník. Ale zřejmě máme trochu jiné chápání férovosti.
        Co se týče SC, tak toho využilo hodně pilotů ale někdo tu možnost neměl a to je právě ten rozdíl. Kdyby to byla věc založená na štěstí a smůle, ale tady se rozhodovalo s poměrně velkým zpožděním a lehce se dalo zajistit, aby měli stejnou šanci všichni. Charlie říkal, že tu šlo o bezpečnost při úklidu tratě ale ta by se nezměnila, pokud by byla vyhlášena SC fáze, třeba v momentu, kdy vedoucí jezdec vjíždí do třetího sektoru. Osobně bych podobné pravidlo kvitoval. Vše by bylo transparentní. Chápu, že jezdec s téměř kolem ztráty, by na to mohl doplatit i přitom to pravidlo, ale něco jiného je, že jezdec na nějakém xx pozici na tom prodělá, než že rozhodnutí maršála ovlivní výsledek na stupních vítězů. Možná by ani pravidlo nebylo potřeba, kdyby měl maršál cit pro vyhodnocení situace. Není to jen o Sebovi, jiné "načasované" rozhodnutí mu také letos jedno vítězství přineslo, ale třeba Valtery byl doslova Charliem okraden o vítězství.
        Je mi jasné, že F1 je z velké části show a často rozhoduje i štěstí či vyloženě smůla, ale omezil bych, aby maršál určoval, kdo bude mít ve hře lepší karty. Jeho obhajobu ve smyslu, že on strategickou situaci na trati nesledoval, bych bral spíš jako těžký amaterismus.
        Letos ze tří závodů, byl dvakrát okraden o vítězství vedoucí jezdec, jen díky načasování SC či VSC. Já bych byl raději, kdyby závod vyhrávala kombinace vozu a jezdce než koho určí maršál závodu, byť třeba nevědomky.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.50.XXX
    Co kecá? prostě nejezdí jak by měl, Bottas měl rychlost na vítězství, nebý SC ujížděl Vettelovi 03 Hamovi za ty roky dominance naprosto odpadla sebereflexe a zároveň chtíč se prodrat k boji o vítězství, jasně, je lepší mít o 1s před ostatníma a max bojovat s kolegou, kterýho tým odstaví na druhou kolej 11

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    147.229.117.XXX
    Né-li až pátý 12
    Vzchop se Lewisi, v závodní rychlosti je to vyrovnané dokonce mezi třemi týmy. Celkově je to mezi Ferrari a Mercedesem velmi vyrovnané, všichni mají silnější a slabší stránky. A osobně by jsi měl taky zabrat, protože podceňovaný Bottas už byl druhý závod v řadě lepší.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Já myslím že to bude každý okruh kapku jinak.... co komu co sedne a dle teplot.
    Taky má každý tým jinou formu v kvaldě a jinou v závodě. Nužky jsou dost otevřené, jak monopst funguje na jedno kolo a pak na celej závod. V zasadě....proč ta diskuze, vždyť tohle jsem chtěli. 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    Lewis není v žádném útlumu, jenom se musí sžít s autem. Jak ho dokáže nastavit jak potřebuje, bude ho Bottas s Okurkou marně stíhat a bude zase dominovat. V samotném vývoji vozu věřím mnohem víc Red Bullu s Mercedesem, než Fiatu.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    No nevím. Mezi F a M jde o setinky. Jednou pro Mercedes. podruhé pro Ferrari. Bottas neměl moc velký problém, se Seba držet. A RB? Do SC poměrně ztrácel.
    V minulých závodech měl štěstí Vettel, v neděli RB.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Já bych řekl , že v Číně to byl především jeho osobně slybý výkon , který předvedl a ne auto . Botas se držel Ferrari a klidně mohl i vyhrát. Nejdříve musí porazit týmového kolegu a až pak si stěžovat na techniku. Možná si za celý víken nedokázal nastavit dobře svůj vůz , ale to je jeho problém.

    + 7 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Je to o setinkách, v závodě je to velice vyrovnané mezi Mercedesem, Ferrari a RedBullem. Rozhodně se nedá říci že by byly až třetím týmem, Ham jako by byl otrávenej z toho že nedominují, a negativně se to projevuje i na něm samotným. Možná byl v nejlepším Mercedesu až příliš dlouho, povídal nám jak se těší na souboje, a teď se s prominutím tváří jak kedlubna. Pár facek by potřeboval, nebo na pár let Hondu 13

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Jak ho znám, tak podle mě ještě nevydýchal tu Austrálii. Potřebuje pak dojet někam, kde mu to sedí. Což zrovna Čína nikdy nebyla. V Baku to už bude lepší a v Barceloně už to bude zase on. 04

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama