DISKUZE K ČLÁNKU Renault v Číně zpřístupňuje vyšší výkon, za havárii v Bahrajnu si Verstappen může sám
Renault umožnil všem třem svým týmům využívat v Číně vyšší výkonnosti, jelikož jejich pohonné jednotky vykazují na počátku letošní sezóny dobrou spolehlivost. Zároveň objasnil příčiny nehody Maxe Verstappena z Bahrajnu, kde si stěžoval za náhlý nárůst výkonu motoru. Závěr? Pilot si za ní může sám.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault v Číně zpřístupňuje vyšší výkon, za havárii v Bahrajnu si Verstappen může sám
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel002995
(Hlasoval 1 člověk)
13.04.2018 14:22
Já tam tedy v článku nevidím nikde řeč o tom, že… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
GRAHAM
16:48 13.04.2018 77.236.218.XXXMožná to je ta mapa z Mexika, Tam to Maxovi jelo velice slušně, pak ale museli slevit....
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
-
GRAHAM
16:02 13.04.2018 77.236.218.XXXTohle je celkové navýšení výkonu, který lze dlouhodoběji používat, prostě motorově jednozančně zrychlej. (to motorově je důležité)
Roco sorry, ale tys to vůbec nepochopil. Problém se spotřebou mají všichni, pokud na to tlačí.... někdo to řekne a někdo ne. Limit je nizký, jinde Mercedes tvrdí že je potřeba zvednout "nádrž" o 5 litrů a bude po plachtění a furt naplno to půjde.
Přesná čísla výkonu neříkají schválně. On snad někdo jiný informuje o výkonu? Neinformuje...
Málo benzínu imho neměli....to je nesmysl.I tak to ale nestačí na jízdu naplno....pokud tedy není SC. -
uzivatel002995
13:58 13.04.2018 89.111.77.XXX"O přesných číslech se Francouzi nechtějí ale vůbec bavit"
Nezní to moc optimisticky
"...na počátku sezóny uvedli pouze to, že letos dosahují kolem 950 koní."
To zní lépe, ale když to doplníme prohlášením výrobce, že začne sezonu se stejným výkonem jako loni je hned po optimismu.
"...McLaren tedy mohou v Šanghaji využívat déle výkonnostnější módy pohonné jednotky, než tomu bylo v předchozích dvou podnicích v Austrálii a v Bahrajnu."
Když to doplníme, informací, že měl McL v Bahrajně problém se spotřebou, tak si nejsem jist, jestli to pro něj má vlastně nějaký extra přínos v závodě. V kvaldě asi také těžko, protože se nejdená dle článku o výkon navíc, ale o výkon po delší dobu.
U McL tedy uvidíme co to vlastně přinese, ale asi nic. RB a Renaultu by to mohlo trochu pomoci, ale asi těžko měřitelné zlepšení, když se výrobce nechce pochlubit přesnými čísly.
-
-
uzivatel002995
14:22 13.04.2018 89.111.73.XXXJá tam tedy v článku nevidím nikde řeč o tom, že to je jen pro kvalifikaci. Možná se pletu a špatně koukám Třeba to autor upřesní.
Nechápu, proč McL tankuje málo palivo. Proč tedy říká Alonso, že museli celý závod šetřit palivo??? Proč neříká málo tankujeme??? Dělá vlastně ten McL něco normálně??? Začínám z něj být nějaký rozpačitý
-
-
-
-
jon
22:42 13.04.2018 194.228.59.XXXMy ne, oni ano. Ale bylo by od Renaultu hloupé to odkrývat před kvaldou. Ostatní by s tím počítali a už by hledali způsob, jak se tomu přizpůsobit. Nebo to může být jen kachna od Renaultu, aby je vyprovokovali k většímu užití kvalda režimů a trochu je nechali zhuntovat motory. Kdo ví.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek