DISKUZE K ČLÁNKU Pneumatiky budou ve 3 závodech o 1 kg lehčí. Proč Pirelli změní hloubku jejich běhounu?

Pirelli prozradilo, že se chystá změnit hloubku běhounu svých pneumatik ve třech letošních závodech, aby dosáhla jejich změkčení. Jedná se o reakci na velmi rychlé časy a nový povrch vybraných okruhů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pneumatiky budou ve 3 závodech o 1 kg lehčí. Proč Pirelli změní hloubku jejich běhounu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 12.04.2018 16:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jiras (Hlasoval 1 člověk) 09.04.2018 19:58
7 druhů pneu do sucha a stejně musejí dělat… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • fifo

    fifo

    213.94.78.XXX
    to je len preto lebo o to poziadal mercedes. je to riadne fauxpas. To sme kde ze pirelli bude robit pneumatiky take ake povie mercedes.
    jeto hnus velebnosti 10

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    194.228.76.XXX
    Mam dotaz, myslite, ze ten pokriveny rafek na jednom miste toho zadniho kola u Verstappena byl zpusoben skutecne tim narazem do Hamiltona, nebo to vzniklo az nasledne po defektu?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Ideální by bylo mít tři druhy suchých pneumatik, měkká, střední a tvrdá. Bylo by jen na týmech, které si v závodech vyberou.
    K tomu bych přidal pravidlo povinných tří zastávek, aby se jezdci nemuseli ptát inženýrů jak rychle si mohou dovolit jet s ohledem na opotřebení. Při třech zastávkách by mohli by jet jezdci všechny stinty na plno. Docela zajímává míchanice by tak mohla vzniknout i v Monaku, kde jinak závod může ovlivnit jen jediná zastávka.
    Za stávajících pravidel je totiž každá zastávka nad rámec nutnosti příliš velký luxus a v drtivé většině závodů se vyplatí jezdit pomaleji s ohledem na opotřebení a hlavně na co nejmenší počet zastávek, obvykle na jednu. Je to dáno tím, že se zákazem tankování, zmizel bonus v podobě jízdy s lehčím vozem při použití více zastávkové strategie.

    Dalším bonusem by byla i možnost vrátit se do závodu těm jezdcům, který např. kolidovali a museli do boxů mimo ideální rámec dnešních zastávek. Místo nějakého pětadvaceti sekundového trestu v podobě zastávky navíc, by jen by úměrně prodloužili zbývající tři stinty.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    188.75.128.XXX
    7 druhů pneu do sucha a stejně musejí dělat nějaké změny? Pokud se tedy pneu málo opotřebovávají a hodně zahřívají, tak mají zvolit měkčí směs. Třeba to Španělsko začíná od třetí úrovně.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003386

    uzivatel003386

    89.203.246.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Pokud změna zajistí , že během každého závodu bude nucen každý pilot minimálně dvakrát navštívit mechaniky s výměnou svých gum , budu jenom rád a tleskat.
    Pro atraktivitu závodu by to bylo jenom dobře. S jednou výměnou za celý závod je to dost nuda.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama