DISKUZE K ČLÁNKU Liberty odhaluje své plány pro rok 2021: rozpočtové stropy, dělení peněz i jednodušší motory
Společnost Liberty Media vlastnící Formuli 1 dnes týmům představila své budoucí plány. Od roku 2021 chce vrcholnou disciplínu motorsportu razantně změnit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Liberty odhaluje své plány pro rok 2021: rozpočtové stropy, dělení peněz i jednodušší motory
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel003243
12:50 06.04.2018 185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
odin
12:46 06.04.2018 46.135.4.XXX
Je tu spousta lidí, kteří jsou přesvědčeni o opaku.
Navíc se obávám, že boj teprve začíná. A v budoucnu se můžeme nadít ovlivňování současných "komparzistů" velkými týmy. A ti se pak mohou stavět na stranu automobilek, zcela proti vlastním zájmům.
Každopádně bude o čem diskutovat.
Navíc se obávám, že boj teprve začíná. A v budoucnu se můžeme nadít ovlivňování současných "komparzistů" velkými týmy. A ti se pak mohou stavět na stranu automobilek, zcela proti vlastním zájmům.
Každopádně bude o čem diskutovat.
huhukoktejl
12:43 06.04.2018 46.135.80.XXX
Tyto navrhy by snad mohly zrusit zakonzervovani soucasneho stavu a daji sanci i jinym dostat se mezi top tymy. Idealni scenar by byl, kdyby co nejdriv prijali prihlasky dalsich tymu (a dodavatelu motoru) na vstup do F1. Pokud se nikdo neprihlasi, dostanou se pod tlak tech stavajicich.
odin
12:37 06.04.2018 46.135.4.XXX
Podle mne návrhy mají hlavu i patu, ale čekal jsem trochu více. Aby bylo kam ustupovat. Ale pokud by se tyto návrhy podařilo prosadit, pak jsem spokojen. Jen se obávám, že se s vyděračema bude těžké domluvit.
Ještě budu zvědav, na konečnou podobu technických pravidel. A v neposlední řadě by to chtělo i zamířit do vlastních řad a zlepšit konzistentnost v rozhodování.
Ještě budu zvědav, na konečnou podobu technických pravidel. A v neposlední řadě by to chtělo i zamířit do vlastních řad a zlepšit konzistentnost v rozhodování.
uzivatel003243
12:34 06.04.2018 185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
S-fan
12:20 06.04.2018 212.111.22.XXX
Souhlasíme, rozpočtový strop je potřeba a aspoň se ukáže kdo plýtvá milióny na nic a kdo efektivně investuje a využívá budget. Ten bonus za historický přínos by to chtělo zrušit, z historie se dávno nežije. Jednodušší motory ok. Čekali jsme něco jiného, ale aspoň něco. Jako prvotní návrh super, ted' co se vyjedná za realitu. Očekávám že Marchionne bude soptit vzteky.
HellHogr
12:15 06.04.2018 89.24.50.XXX
To je jednoduché, evidence výdajů, upřímně, tyhle evidence mají všechyn firmy na světe, takže tohle problém určitě není, otázka spíše je jaký postih dát týmu, který toto poruší, jestli je vyloučit z MS nebo je nechat dozávodit a dát jim zákaz pro další sezonu
HellHogr
12:14 06.04.2018 89.24.50.XXX
Návrhy jsou to slušné, otázkou je jak to bude dále, už uniklo pár foto, kde Avira z Ferrari okamžitě po schůze šel k Mercedesu a ani Toto nebyl moc nadšený, ale jak se říkalo, Ferrari a Mercedes v tomhle pojedou za jedno, snad ale rozum zvítězí, nechci mít F1, kde si budou dva týmy diktovat změnu nebo nezměnu pravidel
Situs
12:10 06.04.2018 85.70.164.XXX
Zatím jak jsem doufal Otázkou je dodržování a vymahatelnost rozpočtového stropu. Jinak s nějakým bonusem pro Ferrari jsem počítal, a psal jsem že je to vlastně to jediné kde k Ferrari můžou udělat nějaký kompromis. Veto počítám bude minulostí.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek