DISKUZE K ČLÁNKU Dle Toro Rosso má Honda velký plán, jak dokázat, že je jejich motor tím správným
Jezdec Toro Rosso, Pierre Gasly, řekl, že Honda má "velký, opravdu velký plán" vývoje své pohonné jednotky pro rok 2018, jehož cílem je "každému dokázat, že mohou dělat pořádné motory" ve Formuli 1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Dle Toro Rosso má Honda velký plán, jak dokázat, že je jejich motor tím správným
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» SergioPÉREZ
(Hlasovali 4 lidé)
01.04.2018 21:17
Na letošní sezonu si vzít dobrovolně od Mclarenu… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pikaso
10:55 03.04.2018 77.104.216.XXXNo tak za mě se ta očekávání přesunula od McL k TR, samozřejmě očekávání v potenciálu u Hondy. Bohužel se u mě nic nezměnilo na názoru, že postavit pomalý šrot, který nemá ani spolehlivost a pak se z něj pokoušet vymámit najednou výkon je zbytečná práce a špatná strategie. Pokud postavím pomalej motor a pak ho chci porychlit, je podle mě logické, že opět přijdou problémy se spolehlivostí a kolotoč jede znovu od nuly. Podle mě je jediná možnost postavit brutálně rychlej motor, kterej třeba z počátku ujede jenom 10 kol a pak hledat spolehlivost. Ale opak, který už 4tým rokem předvádí Honda je nekonečný kolotoč morčete v tom běhacím kolečku v kleci. Tudy to prostě nejde a jediné na co ve spojení Hondy s TR a tedy i RBR vidím jako možnost je to, že další specifikace motoru bude obrovskej skok ve výkonu a hold se tato sezona objetu ve jménu té příští. Tomu podle mě napovídá i angažmá BH, kterej je tam místo mladíka, kterého nechtějí znechutit těmito postupy. PG to bude muset kousnout a doufat, že příští rok bude moci ukázat zda opravdu něco umí. Podle mě prostě jiná cesta pro H není.
PS: No a tohle já čekám od HM. Prostě si myslím, že už jim (hondě) řekl my nechceme hledat spolehlivost a pak rychlost. My chceme rychlost a pak spolehlivost a na to máte tento rok. A to já čekám od TR letošní sezonu, pokusného králíka pro RBR na příští rok. Tedy příští specifikace PhJ od H bude konečně rychlá, ale nebude z počátku spolehlivá. Jestlii to tak nebude, moc šancí H do budoucna ve F1 nedávám.-
-
Pikaso
14:00 03.04.2018 77.104.216.XXXJá myslím, že to nebude takový problém. Odrazový můstek v Austrálii byl nastaven a je co porovnávat. A pokud po výměně motoru skoční v kvaldě najednou do Q3 i s tím, že závod nedokončím, myslím že budeme moci konstatovat, že je to konečně krok vpřed. Ale to vše se teprve uvidí. Stále si myslím, že HM a RBR nejsou tak loajální jak je nyní prezentováno. Myslím, že nějaké ty cíle a požadavky byly vzneseny a je na H jak se s tím poperou. Jediné co si netroufám odhadnout je čas, který jim dali, ale i zde to nebude až do konce sezony. Myslím, že nejzazším bodem bude letní pauza. Ale to jsou samozřejmě jenom moje domněnky. Takhle bych to prostě v pozici RBR nastavil já. Možná i proto není na začátku sezony nový motor H, ale jenom evoluce loňského a od nového prostě u RBR chtějí to markantní zlepšení výkonu. No prostě se uvidí a podle mě do léta bude o budoucnosti H ve F1 rozhodnuto. Nedovedu si totiž představit, že by u RBR byli ochotní čekat taky 3 roky jako u McL. Snad jenom s výhledem na sezonu 2021.
-
-
-
GRAHAM
22:45 02.04.2018 77.236.218.XXXNo tak to jsem přesně čekal. Ještě Vám hoši spadne brada a některým čelist. Mám více optimismu než Boulier. Brzo se bude oddělovat zrino od plev. Buď se to povede a nebo nepovede. F1 pro Mclaren není olympiáda, kde se stačí zučastnit. Bedna párkrát bude.
Takhle budete koukat hoškové :
[odkaz na stránku]
-
jon
23:06 02.04.2018 194.228.59.XXXKámo, víš že na obrázku más STR? A že komentuješ pod článkem o STR? Jako já to s STR (F1) nevidím až tak optimisticky jako s STR (Ledeckou), ale už jsem si řekl, že Ti nebudu brát iluze o McL a počkám s Tebou na další výsledky, tak budu loajální té myšlence a nebudu rozporovat ani toto (s malým "T", Wolffík by se nám asi vysmál rovnou ). -
-
-
spinelesssheep
21:51 02.04.2018 85.70.184.XXXTo Situs:
...a ono to trefil v podstatě naprosto přesně, yes. -
GRAHAM
17:43 02.04.2018 77.236.218.XXXJe zajimavé, že když se někdo snaží a říká čeho chce dosáhnout, je kritizován. Ten kdo mlči, učastní se F1 jen pro peníze a bez výsledků tak je to bráno jako správné.
Ono jsem si jist, že na některé týmy se hůl najde a i kdyby držel mlčocha....-
-
-
Situs
20:22 02.04.2018 85.70.164.XXXTak Tost i Marko už také stihli naznačit dost s tou Hondou, ale když takhle chtěj dávat najevo svou podporu Hondě, mě to nijak nedrásá, když pak předvedou to co v Austrálii, tak se leda ušklíbnu. Jinak jistě, v McLarenu počínaje zpočátku Ronem, Boullierem, Zakem, Alonsem atd se toho nakecalo strašně moc a v kontrastu výsledků za ty 3 roky to už možná někdo nedává. Já to beru i za takovou daň spolupráce s Hondou ve vysokém očekávání, no teď žádám o půlroční šanci ukázat co v nich opravdu je, kecy nekecy-
jon
20:32 02.04.2018 194.228.59.XXXNechci do toho rýpat ve smyslu coby kdyby, ale můj názor je takový, že pod Ronem by to mělo trochu jiný kolorit. Minimálně by Brojler měl hodně stažený obojek a nevymýšlel by takové divočárny jako Brown (vypuštění Alonsa kamkoli se zamane). A dost možná by nedopustil závodění na výkonnostním dně, ale nebudu o tom spekulovat, byť tomu věřím.
Je škoda, že ho vyštípali hned po upečení partnerství s Hondou. Těšil jsem se, že se pod ním McL opět zvedne. Nejhorší je, že teď už jsou v jeho případě ty dveře nejspíš nejen zabouchnuté, ale také pětkrát zamčené.-
Situs
20:46 02.04.2018 85.70.164.XXXTak ale Ron tam tu šanci taky měl a byl u katastrofy 2015, pokračoval 2016 a 2017 se už sice nedočkal ale tomu se prostě nedalo vyhnout. Brown jen převzal tragédii. Ron byl McLaren, ovšem co jsem pochytil tak se tam stalo něco přes co nejel vlak.-
jon
22:21 02.04.2018 194.228.59.XXXOficiálně to tak bylo (časově), ale předpokládám, že už mu tam někdo podkopával nohy delší dobu předtím. Kritika na jeho osobu se snášela ještě předtím, než se vrátil do pozice šéfa (především kvůli nepodpoření Whitmarshe). Co bylo v pozadí se stejně nikdo pořádně nedozvíme. Podle mě šlo jen o vliv v McLarenu s cílem vyštípat Rona pryč.
Ale jak píšeš, Ron byl McLaren a jemu jsem opravdu věřil, že to dá. Brown sice převzal tým ve skepsi, ale jestli je dobrý manager, mělo by to (u přední stáje) být vidět už letos. U Ferrari (byť jsem tomu nevěřil) stačilo stačilo prohodit lázeňského šviháka za svetřík, vyšumělého playboye za Marlboromana a během pár měsíců je z nich jiný tým. Tak uvidíme. Snad bude výměna role puntičkáře a pedanta za vysmátého strejdu a zachování žovijálního kašpara na pozici šéfa stáje přínosem.
Je pravda, že pořád je to lepší, než si "do baráku" tahat švába Symodse jako učinili u willíků.-
-
jon
22:58 02.04.2018 194.228.59.XXXJestli tam byl mocenský boj, tak se to nejspíš podráželo vzájemně, jen Ron neměl tak pevné nohy.
Což mě nedá zmínit paralelu, že Brojler byl očividně opět "loajální" a proto mohl zůstat. Doteď jsem nad konkrétně tímto nikdy nepřemýšlel, ale on je fakt šváb.
Je to pro mě těžké. Já bych byl opravdu rád, aby McL byl zase tam, kde býval, ale mě to tím "ukřižováním" Rona tak znechutili, že bych skousl jeden propadák, pokud by v důsledku toho byl očištěn od podobných parazitů ...-
GRAHAM
23:09 02.04.2018 77.236.218.XXXNe tam nešlo o jiné lidi, zaměstnace...spor byl mezi RD a Mansourem Ojjehem, pry šel na "výměnu" plic a RD chtěl prodat Mclaren za jeho zády investorovi z Chiny. Psalo se, že u MO se předpokládalo, že to tu transplantaci nepřižije.
Ale hele, je to jedna paní povídala, ani nevím zda to tak bylo , takže s rezervou.
-
jon
23:25 02.04.2018 194.228.59.XXXRon se snažil vyštípat Ojjeha z McL. Respektive nabídl mu, že od něj odkoupí akcie a on to odmítl. Tak šel po akciích, které měl Bahrajn. Šlo mu o větší možnost vlády nad společností, která v jeho očích upadala. Nepovedlo se a on šel z kola ven. Bohužel, pro McL - podle mě.
Nicméně i přes tu nesrovnalost to chtěl Ron urovnat a alespoň McL vést. V roce 2016 prohrál soud a byl odejit.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek