DISKUZE K ČLÁNKU Dle Toro Rosso má Honda velký plán, jak dokázat, že je jejich motor tím správným
Jezdec Toro Rosso, Pierre Gasly, řekl, že Honda má "velký, opravdu velký plán" vývoje své pohonné jednotky pro rok 2018, jehož cílem je "každému dokázat, že mohou dělat pořádné motory" ve Formuli 1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Dle Toro Rosso má Honda velký plán, jak dokázat, že je jejich motor tím správným
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» SergioPÉREZ
(Hlasovali 4 lidé)
01.04.2018 21:17
Na letošní sezonu si vzít dobrovolně od Mclarenu… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jon
23:01 02.04.2018 194.228.59.XXXTak samozřejmě, ale tam už občas byl alespoň drobný záblesk na technických tratích. Respektive přišlo takové vystřízlivění z úvodního večírku, kdy pochopili, že na to musí jít trochu jinak, než se špičkovým motorem a leccos podřídit tomu, s čím jedou. Byť to dle mého názoru loni zkreslovalo realitu.
-
-
-
-
-
-
-
-
airwar1939
20:00 02.04.2018 176.74.141.XXXProblém je říkat, že chci něčeho dosáhnout a pak se k tomu ani nepřiblížit. Vím, že jsi narážel na to jak se tu "navážíme" do McLarenu, ale proč asi. Co můžeš čekat, když v roce 2014 prohlašovali, že s Hondou do dvou let budu vyhrávat závody a do tří titul, a pak předvedli tu šaškárnu.
A nebo když nás poslední rok a půl krmili báchorkou o svém skvělém šasi a teď najednou ztrácí 1,5 sekundy na RB a jsou plus mínus stejně s Renaultem.
Prostě někdy fakt platí mluviti stříbro, mlčeti zlato. -
Mike17
20:52 02.04.2018 185.149.130.XXXVětšina týmů prohlašuje, že se v nadcházející sezoně pokusí dosáhnout lepšího výsledku, než v předcházející. To nikdo nemá potřebu komentovat, ikdyž se třeba dá očekávat spíše stagnace nebo pokles.
Když ovšem předposlední tým loňské sezony, který na konci ztrácel pořád skoro kolo, oznamuje útoky na vítězství a podia jen jako zklamání, je to "trochu" jiné kafe. Ikdyž je potenciál na zlepšení.
Kdyby to samé plácli u FI, Renaultu nebo Williamsu, komentáře by nejspíš byly stejné.
-
-
spinelesssheep
17:32 02.04.2018 85.70.184.XXXLíbí se mi ten entuziasmus STR, ale něco mi říká, že je to dřív nebo později přejde.
Vstup Hondy naprosto bídnej a požadavek pravidel na vysokou spolehlivost v rámci 3 komponent motoru Hondu opět udusí. A pokud věřit ve výraznější zlepšení, tak snad jedině ke konci sezóny.-
Situs
18:46 02.04.2018 85.70.164.XXXTak oni při pohledu do reality v prvním závodě už docela zklamaní byli, a po testech čekali mnohem více. Ovšem když si vzpomenu na Hondu 2016, tedy rok kdy neměnila koncept tak to rozhodně v podání McLarenu nebylo vyloženě zlé, však skončili na 6 místě. To ovšem nejspíše pohřbí jejich jezdci a TR kvalitou přece jen není skvělý McLaren-
spinelesssheep
19:00 02.04.2018 85.70.184.XXXNo máš pravdu, že piloti to můžou dost zkreslit, druhý Alonso tam není.
Nicméně se podle mě jasně ukázalo, že bez dat a informací je složité postavit konkurence schopný motor a Honda už 4 rokem dodává jen jednomu týmu. To je podle mě klíčové a byla chyba myslet si, že to i tak půjde hladce.
Honda teď dle mě působí jako odstrašující příklad pro všechny, kdo by se chtěli jako motoráři zapojit do F1.-
-
spinelesssheep
20:55 02.04.2018 85.70.184.XXXAsi hlavní důvod proč Hondě už prostě nevěřím. Ale jak říká Alonso - jsem připravenej jim zatleskat, když se to nějak zázračně hne.
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
17:48 02.04.2018 185.149.130.XXXTy jsi dneska vstal levou nohou?
PR se soustředí na dlouhodobé cíle jako je image, vztahy a komunikace s cílovými skupinami.V chápání PR se veřejnost dělí na vnitřní a vnější. Vnitřní veřejností se rozumí zejména zaměstnanci organizace. Vnější veřejností se rozumí nejen zákazníci, ale také dodavatelé, investoři, komunita, potažmo celá společnost.
Stačí? Myslím, že prohlášení Mclarenu toto plně splňují.
Ale rýpnutí na začátku beru.
-
-
-
uzivatel003369
14:56 02.04.2018 82.117.139.XXXHonda má poslední šanci ukázat, že motory umí.Teď mají volné ruce, ne jako loni s McLarenem. -
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek