DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo definuje problém, proč je předjíždění obtížné

V loňské sezóně všichni čekali, že se změnou struktury monopostů zlepší především souboje přímo na trati a diváci se budou moci těšit na větší počet předjížděcích manévrů. Úvodní závod však tento trend nijak nepotvrdil - a pilot Red Bullu Daniel Ricciardo předkládá vysvětlení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciardo definuje problém, proč je předjíždění obtížné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 03.04.2018 19:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovali 4 lidé) 01.04.2018 17:07
V Suzuce 2006 odstoupil Schumi z prvního místa… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 01.04.2018 17:56
Tyhle auta rozhodně vznikly bez důkladné analýzy… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 01.04.2018 18:21
Všechno určitě ne, ale má to hodně nedostatků… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    Je úžasný jak skvělý názor odborníka, kterým zcela nepochybně DR je, dokáží někteří zde diskutující ve své asi hlouposti obrátit na jeho neschopnost nebo jak jsou jejich příspěvky myšleny.
    Každopádně DR shrnul a myslím zcela výstižně problém minulého vedení F1 a to se do nich ani nemusel navážet. Souhlasím s DR, vraťme se kousek zpět, spojme to dobré co bylo a udělejme F1 skutečnou závodní sérií na dráze a ne u rýsovacích prken nebo počítačů.
    Odlehčeme auta, zmenšeme zpět přední křídlo, zužme F1čky na normální míru a odeberme jim část aero přítlaku. Nemám proti tomu vůbec nic. Takový McL mp4/18 nebo všechna auta sezony např. 2005 byli ještě krásnými auty a přitom se s nimi dalo závodit. A ty časy taky nebyli nejhorší.
    Každopádně se s tím musí něco udělat a je zcela rozumné to nejprve alespoň spočítat a promyslet jak píše Situs. Analýza je potřebná a nemělo by se zase něco přijímat bez podrobného promyšlení i s kalkulací výsledku.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      178.209.132.XXX
      Ano, jak vidíš na příspěvcích níže, taky jsme pro štíhlejší efjedničky. 03 Šířka pneumatik je přijatelná, monoposty mají větší mechanický grip a vypadají více jako závoďáky. Tak teď už jen ta odtučňovací kúra...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    82.144.151.XXX
    To tankování bych vrátil zpět, přineslo by to další proměnnou do strategií. Množství paliva bych neomezoval, jen maximální průtok by mohl zůstat. Kdo umí šetřit a přitom jet rychle, tak by z toho nadále těžil. Ti druzí by pak byli jednoduše penalizováni vyšší hmotností benzínu v nádrži. A Haas by měl dostatek času na upevnění kola. 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Souhlas. Hlavně ty formule nevypadali jak přehlídka XXL modelek. Jasně, dnes to je asi móda a frčí to, ale já se prostě pořád radši podívám na Terezu Maxovou. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • DaveVIP45

    DaveVIP45

    90.178.213.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    Dobrej názor. Já si myslím, že vždycky je to otázka kompromisů, těžko chtít všechno, tzn. super rychlé efjedničky a zároveň přehlídku čistých předjetí. Ve všech formách to bude něco za něco. Snad to vyladí co nejlépe. 04

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tyhle auta rozhodně vznikly bez důkladné analýzy jaké to bude mít dopady. Je ostuda že za Bernieho se pořád o něčem jen mluvilo a nic z toho, pak je výsledek jakej je. Teď už věřím že konečně se bude postupovat s rozumem a Brawn s jeho systematickým přístupem přinese ovoce, jen jde o to mu dát čas, a bohužel taky moc, neb s tímto systémem schvalování pravidel je možné že s tím do toho roku 2020 nehne 17

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • manson

      manson

      89.177.216.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Všechno určitě ne, ale má to hodně nedostatků které se teď musí řešit 5 minut po 12. No jsem rád že pozdě ale přece.

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • manson

          manson

          89.177.216.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            To já taky, zisky to má fajn, to nepopírám, taky je to F1, to ovšem neznamená že není zanedbaná a změny nejsou potřeba. Já ty změny přístupu k F1 vnímám a podle mě bylo na čase. Bernie měl čuch na prachy a zasloužil se o mnohé, no ten konec moc nezvládl, a především zavázat si týmy tím že jim dal pravomoc v rozhodování byla *píp* století.

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • manson

              manson

              89.177.216.XXX
              Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

              + 0 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Ty to opravdu vidíš některé věci velmi primitivně a pokřiveně! Zavedení těchto motorů je přesně to o čem jsem mluvil, nedostatečná analýza dopadu zavedení těchto motorů, nedostatečná analýza nákladů, jen pár pseudo šetření ve formě žetonového systému a jako že se nebude vyvíjet v sezoně - a víme jak to dopadlo, žádná předběžná analýza cen pro zákazníky popřípadě jejich zastropování, žádnej průzkum atraktivnosti pro další výrobce a fanoušky, prostě přístup jako když si jdou děti na kopec postavit iglů, nějak to dopadne a nějak se to vyřeší. Strategicky a systematicky se v F1 zdá se plánovalo velký trenky! S předjížděním je to zrovna tak, nic se pořádně nedělalo, nepřipravovalo, máme tu akorát DRS a všichni si stěžují. Ty časy nějak bude už jsou snad minulostí a jejich práce snad začne mít hlavu a patu.

                + 4 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • manson

                  manson

                  89.177.216.XXX
                  Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                  + 0 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    V tom případě opravdu nevíš o čem je řeč, protože šéfové tam nejsou od toho aby mysleli pro dobro sportu. Ti si analýzu předjíždění či vliv dopadu těchto PU opravdu dělat nebudou. Brawn už není šéf týmu a pracuje PRO Liberty a především se stará o sportovní stránku F1. No až pochopíš ten rozdíl zkus to znova.

                    + 3 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • manson

                      manson

                      89.177.216.XXX
                      Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                      + 0 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        85.70.164.XXX
                        Opravdu nevíš o čem je řeč, protože šéfové tam nejsou od toho aby mysleli pro dobro sportu. Ti si analýzu předjíždění či vliv dopadu těchto PU opravdu dělat nebudou. Brawn už není šéf týmu a pracuje PRO Liberty a především se stará o sportovní stránku F1. No až pochopíš ten rozdíl zkus to znova.

                        + 3 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama