DISKUZE K ČLÁNKU McLaren připouští, že některá zlepšení budou zpožděná

Tým z Wokingu připouští, že předsezónní problémy se spolehlivostí povedou ke zpoždění některých vylepšení pro první část letošního ročníku. Některé sice v Austrálii prezentoval, ale zdaleka nebyly všechny, které měl ve svém plánu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren připouští, že některá zlepšení budou zpožděná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 111, poslední 02.04.2018 19:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 01.04.2018 15:54
Ještě Tys tu chyběl. »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 01.04.2018 14:40
A jéje. Už i tady se objevují všechny Situsovy… »
» spinelesssheep (Hlasovali 4 lidé) 01.04.2018 14:48
Multinicky? Máme jinou IP adresu, bylo by na čase… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jon

jon

194.228.59.XXX
Před VSC měl v 19. kole 40,1s ztrátu na Lewise. Po pitstopu se ztráta snížila na 18,2s. Lewis pak pokračovalo navyšovat náskok nadále v trendu 0,8-1,5s/kolo, i když jel Alonso na čistém vzduchu po pitstopu Sainze a náskok do VSC fáze navýšil na 25s. Reálně v tu chvíli tedy činil cca 47s s 33-ti okruhy do cíle. Máš pravdu, že těch 40s by už Lewis asi nenaháněl, protože bez té blamáže s VSC/SC by měl před Vettelem pohodlný náskok a jel by už údržbu. Což pak udělá hezčí odstup po dojetí, ale není to reálný odstup, kdyby na Mercedes měl tlačit kolo na kolo.
Reálnější odstup je ale součet toho před SC a po něm. Což je dalších cca 30 vteřin. Suma sumárum to máme 47+25 vteřin, což je stále 15 vteřin k dobru od kola ztráty. Špatně jsem to předtím z hlavy vyplodil. Tohle už je podle LT, tudíž je to víceméně přesné.
Máš tedy pravdu, kolo by to nebylo, ale v rámci ztráty je to 1,4%.
Ale nebudeme to soudit podle toho haluz závodu. Počkejme na Bahrajn. Ten napoví více. Nebude tam problém předjíždět, což udělá reálnější pohled na situaci v poli. Máš recht v tom, že ten Sainz tam udělal paseku, stejně jako jízda Lewise za Vettelem. 04

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No reálná ztráta za stejných podmínek odpovídala přibližně té sekundě na kolo, to ti nedá kolo ztráty za celej závod. Čemuž celkem i odpovídají nejrychlejší kola závodu. Tady s tebou nemohu souhlasit.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

46.135.16.XXX
Prosím, mě tyto tabulky ne-e. 12 Mám jisté výhrady k sumarizování kvalifikačních časů a závodní sektory jsou v tomto případě úplně mimo. 03
Já beru reálnou ztrátu na závodní vzdálenost. A ta by byla celé jedno kolo, což je určitě více než 1%.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Smysl je ve své podstatě pořád stejný, a zdá se, že zatím pravdivý. Ale jak jsem psal, nic není věčné, teda pokud Ferrari za 2 roky bez dalšího úspěchu neodejde 16

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Jenže on to myslel trochu jinak, než je to interpretováno některými individui 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003243

uzivatel003243

185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tam se čekat nemusí 12 Víš moc dobře že s tím věčně druhým Ferrari přišel jako první Montezemolo, a je to vlastně logický nesmysl, protože nic není věčné 13

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Něco jako věčně druhé Ferrari? 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Odhad je to předčasný, počkejme do té poloviny sezony 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
To už je jen důsledek přechodu na motor Renault s agresivním pojetí auta. Nezvládli to nejlépe a maj zpoždění, no na Hondu to netřeba házet, teď už každej sám, respektive s někým jiným. Myslím že tohle už McLaren vysvětlil celkem dobře.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Hromská Honda. Stále Mekáč v něčem brzdí. 12

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003243

uzivatel003243

185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003243

uzivatel003243

185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003243

uzivatel003243

185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ano, dejme tomu čas a uvidíme, jenže jelikož už nechci psát jen uvidíme tak jsem jim dal parametry pro mě dobrého posunu vpřed, a k tomu bych byl rád kdyby se McLaren dostal.
Jinak ke ztrátě v závodě, první stint se nedá moc brát vážně neb Alonso visel ve vláčku, mrkni na to co se stalo když Sainz před Alonsem chybou odpadl a uvolnil mu dráhu, Alonso pak mnohem vyšším tempem stahoval Hulka a jeho rychlost v tu chvíli plně odpovídala Grosjeanovi který měl také volnou dráhu když zajel Mag do boxů. Myslím že druhý stint je mnohem více vypovídající, kde Vettel i Alo jeli stejnou strategii a oba měli čistý vzduch. Tam ztráta téměř sekundy na kolo přibližně odpovídá a dle nejrychlejších kol to odpovídá i přibližně 1% ztráty na Ferrari. Největší potenciál má v závodě asi RedBull, oba jezdci tlačili na ty před sebou a bylo v nich očividně více. Jen tak pro info tabulka od Petra ohledně nej sektorů v závodě. [odkaz na stránku] .... zlepšení McLarenu v závodní rychlosti je oproti ostatním opravdu velmi dobré.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
B2SoS

B2SoS

85.207.74.XXX
Aniž bych byl jejich fanoušek, musím se jich asi trochu zastat. Vzhledem k okolnostem. V moderní době je holt PR hrozná svině. Já bych řekl, že i Bulíkovi lezlo to bulíkování krkem.
Ale to co říká teď, dává celkem smysl, alespoň z mého úhlu pohledu. Ale jestli po dalším víkendu nějakou tu desetinku neuvidíme, tak mě máte v klubu 😁

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Ten odhad je víceméně shoduje s mým. Jen já to podmiňuji tím, že RB tou dobou nesmí jet na stejném motoru. 04
Chtěl jsem zmínit tu teoretickou možnost, která tam je, pokud odvedou lepší práci než RB. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Netvrdím, že se to nemůže stát a ani jim nepřeji neúspěch. Spíše je to můj odhad situace 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Situsi, ty už začínáš mít prohlášení jak vedení McL. 12
Ztráta v závodě byla menší než v kvaldě, ale určitě ne 1%. Jen v prvním stintu byl Alonso pomalejší o 2s/kolo než Lewis a o 1,5s/kolo než Kimi. V druhém stintu to bylo cca 1s/kolo na Vettela. VSC a SC fáze hodně pomohly, jinak by dostal kolo.
Jak už tu 100x napsal a zopakoval Graham. Dejme tomu čas a uvidíme. McLaren určitě má pár es, které nemohl zatím ukázat. Na druhou stranu Mercedes má nový koncept motoru, Ferrari nový koncept šasí a RB by měl těžit z lepšího Renaultu, kdy má možná také připravené nějaké překvapení. Nelze odepsat ani tovární Renault. Kdo se odepíše, je Haas (i přes tu ohnivou obranu). Jejich auto je legalizované loňské Ferrari a pochybuji, že ten koncept jsou schopni vyvíjet jako tovární stáj. Leda by si o jednu nulu navýšili rozpočet na vývoj aera. 04

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama