DISKUZE K ČLÁNKU McLaren připouští, že některá zlepšení budou zpožděná
Tým z Wokingu připouští, že předsezónní problémy se spolehlivostí povedou ke zpoždění některých vylepšení pro první část letošního ročníku. Některé sice v Austrálii prezentoval, ale zdaleka nebyly všechny, které měl ve svém plánu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren připouští, že některá zlepšení budou zpožděná
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovali 4 lidé)
01.04.2018 14:48
Multinicky? Máme jinou IP adresu, bylo by na čase… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
21:05 31.03.2018 194.228.59.XXX
Před VSC měl v 19. kole 40,1s ztrátu na Lewise. Po pitstopu se ztráta snížila na 18,2s. Lewis pak pokračovalo navyšovat náskok nadále v trendu 0,8-1,5s/kolo, i když jel Alonso na čistém vzduchu po pitstopu Sainze a náskok do VSC fáze navýšil na 25s. Reálně v tu chvíli tedy činil cca 47s s 33-ti okruhy do cíle. Máš pravdu, že těch 40s by už Lewis asi nenaháněl, protože bez té blamáže s VSC/SC by měl před Vettelem pohodlný náskok a jel by už údržbu. Což pak udělá hezčí odstup po dojetí, ale není to reálný odstup, kdyby na Mercedes měl tlačit kolo na kolo.
Reálnější odstup je ale součet toho před SC a po něm. Což je dalších cca 30 vteřin. Suma sumárum to máme 47+25 vteřin, což je stále 15 vteřin k dobru od kola ztráty. Špatně jsem to předtím z hlavy vyplodil. Tohle už je podle LT, tudíž je to víceméně přesné.
Máš tedy pravdu, kolo by to nebylo, ale v rámci ztráty je to 1,4%.
Ale nebudeme to soudit podle toho haluz závodu. Počkejme na Bahrajn. Ten napoví více. Nebude tam problém předjíždět, což udělá reálnější pohled na situaci v poli. Máš recht v tom, že ten Sainz tam udělal paseku, stejně jako jízda Lewise za Vettelem.
Reálnější odstup je ale součet toho před SC a po něm. Což je dalších cca 30 vteřin. Suma sumárum to máme 47+25 vteřin, což je stále 15 vteřin k dobru od kola ztráty. Špatně jsem to předtím z hlavy vyplodil. Tohle už je podle LT, tudíž je to víceméně přesné.
Máš tedy pravdu, kolo by to nebylo, ale v rámci ztráty je to 1,4%.
Ale nebudeme to soudit podle toho haluz závodu. Počkejme na Bahrajn. Ten napoví více. Nebude tam problém předjíždět, což udělá reálnější pohled na situaci v poli. Máš recht v tom, že ten Sainz tam udělal paseku, stejně jako jízda Lewise za Vettelem.
![04](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/04.png)
uzivatel003243
19:05 31.03.2018 185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
uzivatel003243
17:47 31.03.2018 185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
uzivatel003243
17:46 31.03.2018 185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
uzivatel003243
17:44 31.03.2018 185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
manson
17:44 31.03.2018 89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Situs
16:58 31.03.2018 85.70.164.XXX
Ano, dejme tomu čas a uvidíme, jenže jelikož už nechci psát jen uvidíme tak jsem jim dal parametry pro mě dobrého posunu vpřed, a k tomu bych byl rád kdyby se McLaren dostal.
Jinak ke ztrátě v závodě, první stint se nedá moc brát vážně neb Alonso visel ve vláčku, mrkni na to co se stalo když Sainz před Alonsem chybou odpadl a uvolnil mu dráhu, Alonso pak mnohem vyšším tempem stahoval Hulka a jeho rychlost v tu chvíli plně odpovídala Grosjeanovi který měl také volnou dráhu když zajel Mag do boxů. Myslím že druhý stint je mnohem více vypovídající, kde Vettel i Alo jeli stejnou strategii a oba měli čistý vzduch. Tam ztráta téměř sekundy na kolo přibližně odpovídá a dle nejrychlejších kol to odpovídá i přibližně 1% ztráty na Ferrari. Největší potenciál má v závodě asi RedBull, oba jezdci tlačili na ty před sebou a bylo v nich očividně více. Jen tak pro info tabulka od Petra ohledně nej sektorů v závodě. [odkaz na stránku] .... zlepšení McLarenu v závodní rychlosti je oproti ostatním opravdu velmi dobré.
Jinak ke ztrátě v závodě, první stint se nedá moc brát vážně neb Alonso visel ve vláčku, mrkni na to co se stalo když Sainz před Alonsem chybou odpadl a uvolnil mu dráhu, Alonso pak mnohem vyšším tempem stahoval Hulka a jeho rychlost v tu chvíli plně odpovídala Grosjeanovi který měl také volnou dráhu když zajel Mag do boxů. Myslím že druhý stint je mnohem více vypovídající, kde Vettel i Alo jeli stejnou strategii a oba měli čistý vzduch. Tam ztráta téměř sekundy na kolo přibližně odpovídá a dle nejrychlejších kol to odpovídá i přibližně 1% ztráty na Ferrari. Největší potenciál má v závodě asi RedBull, oba jezdci tlačili na ty před sebou a bylo v nich očividně více. Jen tak pro info tabulka od Petra ohledně nej sektorů v závodě. [odkaz na stránku] .... zlepšení McLarenu v závodní rychlosti je oproti ostatním opravdu velmi dobré.
B2SoS
16:25 31.03.2018 85.207.74.XXX
Aniž bych byl jejich fanoušek, musím se jich asi trochu zastat. Vzhledem k okolnostem. V moderní době je holt PR hrozná svině. Já bych řekl, že i Bulíkovi lezlo to bulíkování krkem.
Ale to co říká teď, dává celkem smysl, alespoň z mého úhlu pohledu. Ale jestli po dalším víkendu nějakou tu desetinku neuvidíme, tak mě máte v klubu 😁
Ale to co říká teď, dává celkem smysl, alespoň z mého úhlu pohledu. Ale jestli po dalším víkendu nějakou tu desetinku neuvidíme, tak mě máte v klubu 😁
jon
16:02 31.03.2018 194.228.59.XXX
Situsi, ty už začínáš mít prohlášení jak vedení McL. ![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
Ztráta v závodě byla menší než v kvaldě, ale určitě ne 1%. Jen v prvním stintu byl Alonso pomalejší o 2s/kolo než Lewis a o 1,5s/kolo než Kimi. V druhém stintu to bylo cca 1s/kolo na Vettela. VSC a SC fáze hodně pomohly, jinak by dostal kolo.
Jak už tu 100x napsal a zopakoval Graham. Dejme tomu čas a uvidíme. McLaren určitě má pár es, které nemohl zatím ukázat. Na druhou stranu Mercedes má nový koncept motoru, Ferrari nový koncept šasí a RB by měl těžit z lepšího Renaultu, kdy má možná také připravené nějaké překvapení. Nelze odepsat ani tovární Renault. Kdo se odepíše, je Haas (i přes tu ohnivou obranu). Jejich auto je legalizované loňské Ferrari a pochybuji, že ten koncept jsou schopni vyvíjet jako tovární stáj. Leda by si o jednu nulu navýšili rozpočet na vývoj aera.
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
Ztráta v závodě byla menší než v kvaldě, ale určitě ne 1%. Jen v prvním stintu byl Alonso pomalejší o 2s/kolo než Lewis a o 1,5s/kolo než Kimi. V druhém stintu to bylo cca 1s/kolo na Vettela. VSC a SC fáze hodně pomohly, jinak by dostal kolo.
Jak už tu 100x napsal a zopakoval Graham. Dejme tomu čas a uvidíme. McLaren určitě má pár es, které nemohl zatím ukázat. Na druhou stranu Mercedes má nový koncept motoru, Ferrari nový koncept šasí a RB by měl těžit z lepšího Renaultu, kdy má možná také připravené nějaké překvapení. Nelze odepsat ani tovární Renault. Kdo se odepíše, je Haas (i přes tu ohnivou obranu). Jejich auto je legalizované loňské Ferrari a pochybuji, že ten koncept jsou schopni vyvíjet jako tovární stáj. Leda by si o jednu nulu navýšili rozpočet na vývoj aera.
![04](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/04.png)
Aktuálně
Nadcházející závod 23.6.2024
GP Špan?lska66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunya
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek