DISKUZE K ČLÁNKU McLaren připouští, že některá zlepšení budou zpožděná

Tým z Wokingu připouští, že předsezónní problémy se spolehlivostí povedou ke zpoždění některých vylepšení pro první část letošního ročníku. Některé sice v Austrálii prezentoval, ale zdaleka nebyly všechny, které měl ve svém plánu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren připouští, že některá zlepšení budou zpožděná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 111, poslední 02.04.2018 19:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 01.04.2018 15:54
Ještě Tys tu chyběl. »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 01.04.2018 14:40
A jéje. Už i tady se objevují všechny Situsovy… »
» spinelesssheep (Hlasovali 4 lidé) 01.04.2018 14:48
Multinicky? Máme jinou IP adresu, bylo by na čase… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
No mě právě příjde, že oproti Mclarenu mlčí všichni 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Pro mě je to lepší než mlčící embargo od Ferrari, kdyby se takhle chovali všichni tak se pomalu nemáme kde rozčilovat, hádat a fandit 13

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
To je to. PR mašinérie Mclarenu je ehmm....mě se nelíbí 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Když z toho vynecháme zbytek organizace, jak vlastně vnímáš Brojlera Ty?
Mě osobně trochu mrzí, že od dob Rona Dennise McLaren postupně došel k image, o které nevím, co si mám myslet. Na jednu stranu je vidět snaha těch lidí v zákulisí, kteří se snaží navázat na minulé úspěchy a pak vyleze tenhle šantala a celé to zabije tím svým cirkusáckým přístupem. Já o něm měl své mínění už v Lotusu a věř, že mě polil studený pot, když jsem se dozvěděl, jako "posilu" si McLaren pořídil do Honda-éry. Do té doby jsem si říkal, že nic horšího než Whitmarsh už je snad potkat nemůže.
Brown tomu teď taky moc nepomáhá tím, že svoji jedničku používá k propagaci svých vedlejších projektů a nechal ho jet s Toyotou WEC. Loni jsem tu výjimku pochopil, ale proč letos nechávali otevřená zadní vrátka ještě před testy?
Kombinace těch dvou lidí dává McLarenu image, přesně jak píše Easy - že levá ruka neví, co dělá pravá a korunu tomu dají tím, že z Alonsa udělají volnou komoditu do jiných sérií. Jeden se pak nemůže divit sponzorům, že opouští děravou loď ještě před náznakem potopení. Což je pro Brojlera takový paradox osudu, pro něj je to takové chování vlastní ...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
A já držím palce, ať se to beze zbytku vyplní! 0111

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Vše má svůj vývoj, testy nebyly dobré tak nechtěli negativum prohlubovat, no a výsledek v Austrálii byl relativně dobrý tak něco upustili. Tento postup není poprvé ani naposledy. Sám si mohu jen přát aby těch relativně dobrých výsledků bylo maximum, pak se jen upínat na lepší zítřky a maskovat současnost nebude tolik třeba. V McLarenu je to hodně vyšponované, můžou si za to i sami, to nepopírám, no než přijdou ty výsledky stabilně je třeba to přečkat v pozitivním duchu. Za každou cenu.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
Nešlo mi o srovnání slov Boulliera s Boullierem. Psal jsem "tvrdili". Předpokládám, že Fernando s Ericem sdílí všechny podstatné informace a proto oficiální PR vyjádření týmu vypadají tak, jako když levá ruka netuší, co dělá ta pravá... To je celé. Nerozumím tomu, proč už v testech nemohli přiznat barvu a pohybovat se v reálnějších mantinelech. Na jednu stranu prohlásit, jak mají hotovo a hned po prvním závodě uznat, že očekávání nesplnili mi nepřipadá seriózní. Ano, v článku jsme se mimo jiné dozvěděli, že si stěžují na nedostatek financí a personálu. To o ty peníze přišli ze sezóny na sezónu? Myslím, že by v PR nemuseli hrát takové divadlo a přistupovat k věcem střízlivěji. Trochu mi to připomíná doby Montezemola a Domenicaliho, ale to už bral vážně jen málokdo. To jsem chtěl svým drobným rýpnutím říct. 03

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No ty desetiny procenta jsou z prvního závodu opravdu ošidná, ale když teda uznáme tento kompromis, tak cílím McLaren na půlku sezony na 1,2% pro kvaldu a 0,6% na závod, tak 12

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Boullier toho hodně "naslibuje", věnuje se spíše pozitivním věcem a negativům se snaží vyhýbat, je to součást jeho práce, je to klasické PR. Nejen Boullier, všichni v McLarenu. Pak tu jsou dny kdy se taky něco dozvíme, a tohle prohlášení je jedno z nich. Na jednu stranu chápu proč ty narážky tady neustále někteří mají, no na druhou buďte rádi že se dozvíte alespoň něco. Konkrétně s tvým odkazem, na co konkrétně narážíš? Tam mi to přijde od Boulliera celkem ok.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Podle tebe to nechápu ale podle mě jsi nepochopil co jsem ti na to psal já, ale vůbec. Nebo se ti to spíše nehodí do skládačky a bavit se o tom nechceš. To že sem dopíšeš že Renault má cíl být nej s motory Renault je jasná věc, ovšem nikoli až po RB, a nikoli hned. Můžeš některé věci vidět triviálně jak chceš, to je tvoje věc, ale to pnutí o kterém jsi psal prostě není izolovaná bublina toho že RedBull si vede lépe, ten problém tam vidím jinak a taky jsem to popsal. Zkus být věcný.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Cooper

Cooper

188.120.212.XXX
Ano už od dob co tam jezdil Alonso na ně marně útočí... ale pořád jsou alespoň v boji o titul nebo o bedny. McL je se svojí Historii spíš k smíchu... nebo pláči? (mě k smíchu) A mimochodem co ty tvoje prognózy? cca před 3 rokama si mi tu tvrdil jak McL po změně pravidel vyhraje několik titulů s alonsem... tak kde je máš?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Mohou říkat co chtějí, ale nedej bože, že by to tomu někdo odporoval. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
U Browna jasně, ale Brojler je tam už od začátku roku 2014. To tam ještě byl Mercedes. 04 Změnit na tom nic nemohl, ale letos klasicky nepřekvapil. Jako vždy ...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
Boullierova slova vyznívají zvláštně ve srovnání s tím, co tvrdili během testů...

[odkaz na stránku]

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.50.XXX
Všichni co tu nadávají na Bulíka a Browna asi zapomněli, že pčišli do prostředí, kde byla Honda a oni to změnit nemohli 03 a když mohli, přešli na Renault a podívejte se na rozdíl, takže ty kecy na ně si nechte pro svoje babičky 04

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
A nebo ty, ale jestli chceš psát jen takhle a tohle tak to nemá cenu, to je jisté 18

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No RedBull končí před Renaultem a to samo o sobě ještě není takovej problém, to pnutí má trochu jinej obraz. Renault se nechává porážet i pomocí svého produktu a pak ještě musej čelit nepříjemným komentářům ze strany RedBullu ohledně jejich produktu, to pochopitelně přináší silné pnutí. Renault podle mě RedBullu vždy dodával plnej servis a RedBull tohle také oceňuje. Kdyby ohledně toho měli pochybnosti tak věřím že by z toho udělali pořádnej humbuk.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
To už tady říkám delší dobu. Jakmile se Renault chytne, bude v McL deja-vu roku 2013. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama