DISKUZE K ČLÁNKU McLaren uznává, že mu Red Bull během zimy utekl. Proč věří, že se dostane na jeho úroveň?

I když měl loni McLaren srovnatelné šasi s Red Bullem, v Austrálii za ním zaostával skoro o sekundu. Proč, to vysvětluje jeho závodní ředitel Eric Boullier. Zároveň uvádí důvody pro důvěru, že se jeho konkurenceschopnost zlepší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren uznává, že mu Red Bull během zimy utekl. Proč věří, že se dostane na jeho úroveň?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 123, poslední 05.04.2018 09:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 7 lidí) 28.03.2018 16:09
Tak někdo titulky, jiný články. 04 Že měl… »
» airwar1939 (Hlasovali 5 lidé) 28.03.2018 18:05
Je zajímavé, že McLaren umí postavit špičkové… »
» jako (Hlasovali 5 lidé) 28.03.2018 19:43
Docela zábava jak někdo může být hloupí a pořád… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    Teď mě ještě ke všem těm našim názorům napadl ještě jeden. Vlastně je docela sympatické, že se u McL na nic nevymlouvají a otevřeně hovoří o tom, že jim RbR přes zimu utekl.
    Podle mě klidně mohli říci, že zatímco RbR dělal další krok vpřed, oni se díky změně motoru musí učit od znovu chodit, protože vlastně udělali krok zpět. To by pak ale spousta kritiků McL měla zase průpovídky ohledně namyšlenost, neprokazatelnosti atd. Takže toto vyjádření se dá z druhé strany chápat i jako sebemrskačství.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    I štěstěna tomu chtěla že výsledkově je McLaren od začátku čtvrtým nejlepším týmem. Jsem zvědav zda se jim to podaří udržet tak že na té čtvrté příčce již nezavrávorají, nebyl by to špatný kousek. Renault ale ztrácí jen 5 bodů a HAAS vypadá že má něco navíc v tom kvalifikačním režimu, no s vylepšením by se to McLarenu mohlo povést. Bude to bitka, pár závodů určitě 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Umístění moc neřeším, to ne vždy odraží současnou výkonost. Mně zajimá posun v před a co nejmenší časová ztráta na špičku a hlavně RB, tam to lze porovnat v zásadě přesně. 03 Jasně, za dobré umístění budu rád ale zcela haluzovou bednu si nepřeji. 11 Musí to být podložené i výkoností a ve více závodech,Je jasné, že bedna bude vždy i o štěstí, ale když bude značně lepší výkonost, bude to lepší. 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        No to jo, já právě počítám že 4 místo si brzy budeme vyjíždět zcela vlastními silami, no a naopak to někdy se štěstěnou nevyjde nám, ale kdyby to klaplo tak, že to 4 místo v tabulce už prostě nepustíme, vůbec bych se nezlobil. Jinak stále trochu počítám i s FI, ověřená kvalita posledních let a také maj velmi slušné jezdce, a nejsou daleko. Oni vždy zaberou až po pár závodech, až to přijde tak snad už McLaren bude jinde 11

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          FI teda letos nevím.....nemaj peníze. Těžko říci...letos čekám útlum a ne malý.Ač tvrdá spekulace z mé strany.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          77.104.216.XXX
          No podle prvního víkendu FI udělalo krok špatným směrem. Nevím zda je to o zdrojích (asi to má velký vliv), ale podle mě někde rozhodli špatně ve vývoji. Kdyby ztráceli postupně tak je to jasně o zdrojích, ale oni už teď jsou trochu jinde než se čekalo. Uvidíme, třeba se vrátí, zvolí jiný směr a bude to lepší.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • jako

    jako

    46.135.22.XXX
    Docela zábava jak někdo může být hloupí a pořád mluvit o tom že loni neměl Mclaren jedno z nejlepších šasi. I když je to všeobecně známá věc a loni to věděli všechny týmy, i široká (rozumějíci F1) veřejnost. Ale je vidět že Mclaren i tady láká pozitivně i negativně nejvíce lidí a je to nejdiskutavanejsi tým letošního roku.

    Jinak hovořit o letošním šasi Mclaren, je celkem předčasné. Ale nějak ho hanit je vcelku mimo, když už po prvním závodě je zřejmé že mají šasi docela dobre i přes všechny kompromisy.Mají šasi ASI čtvrte nejlepší.Ale o to budou bojovat během příštích závodu s Renaultem a Haasem.. Pak se jim trošku vzdali. Mají jedno z nejlepších tech.center a stejný rozpočet jako Renault. Těm moc Haas stíhat nebude.

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.50.XXX
      Samozřejmě, že McL měl hodně dobré šasi loni vz 6 místo v Maďarsku a dokonce 7 místo v Malajsii, já bych si tipl, že McLaren vývojem předčí Haas i Renault, podle mě je spíše otázkou, kdy se tak stane a myslím si, že už vBarceloně může McL klidně budouvat náskok pro svý 4 místo, každopádně až příjdou vylpešení a začnou optimalizovat motor Renault budou jen silnější a silnější

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jako

        jako

        46.135.22.XXX
        Jo souhlasím. Jako loni v Barceloně Alonso všem výstřel zrak, když tam byl nejlepší po top trojce v kvalde.A to měli hrozný deficit v motoru. Už jen tam se ukázalo to šasi. Letos samozřejmě ještě to šasi nemají takove s očividych důvodu. (viz.muj příspěvek vyse). Ale díky vylepšením půjdou před Haas a R. Ale v Bahrainu a Číně to budou mít ještě těžké. Ale v Barce už je zajedou.A budou se přibližovat RB. Ten si myslím letos nebude mít takový progres během sezóny,protoze to šasi mají výborne už teď.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000820

      uzivatel000820

      185.156.120.XXX
      Tahle diskuze je vážně zvláštní... Prostě McLaren má špičkové šasi a tečka. O tom se nediskutuje.

      Mě by, ale zajímalo co je "špičkové"? Když je tedy "ASI čtvrté" tzn. někde mezi RedBullem a Renaultem, Hassem? Tam je mimochodem dost velká mezera, která se může ještě zvětšovat. Čtvrté místo také znamená při dojetí všech až sedmé místo mezi jezdci. Mě to tam nesedí, špička v šasi je první trojka a RedBull jen díky tomu, že těží právě z něj a genetiky Adriana Neweyho. Ale proti gustu... můžeme brát, že špičkové šasi má i Renault, jen ten motor, že... 12
      ...

      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jako

        jako

        46.135.22.XXX
        Aha, tak ty budeš jeden z těch co nechápe rozdíl mezi letošním a loňským posuzovánim šasi Mclaren. Tak ještě jednou... Loni, loni měl Mclaren špičkové šasi. Letos i sám McLaren ti řekne že šasi nemají tak dobre kvůli jasným důvodům, chystají spoustu vylepšení a co se týče první kvalifikace a závodu je zřejmé že nemají šasi na úrovni nejlepšího RB ani Mercedesu a Ferrari.Proto to slovo ASI. Ale někteří lide budou tvrdit že Mclaren se chvasta že má špičkové šasi,i když samy představitele McL říkají něco jiného. To už je vazne hloupá demagogie.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Martane není to zvláštní. Koukám že jsi nepochopil že se bavíme loňském šásku....

        A k poslední větě....a s čím jezdí RB že kritizuješ Renault motor? Tipuji že s hodinovým motorem. No naběhl sis jak na vidle. Choď jsem častěji....zlepší se tvůj přehled jak to vlastně je. 13

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.50.XXX
    To je keců na McLaren, letos 4 místo v PK a příští rok začnou zase vyhrávat 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Je zajímavé, že McLaren umí postavit špičkové šasi jen když má mizerný motor, ale když má výborný motor, tak stavý střep. Čím to asi tak je?

    Prostě si přestaňme nalhávat, McLaren měl loni jen lehce nadprůměrné šasi, všechno ostatní byl PR od McLarenu na uspokojení sponzorů a partnerů.

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Odjeli první závod s motorem Renault, a navíc tak že ho nestihli tak jak si přáli. Z toho jsi vyčetl že všechno bylo jen PR od McLarenu na uspokojení sponzorů a partnerů? Tak to pak nechápu proč opustili tu Hondu, mohli mít prachy a krásnou schovávačku na další léta, docela divné ne?!

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        178.255.168.XXX
        Že ho nestihli jak si přáli je problém McL, znamená to tedy jen to, že neustále slibují což je tedy pořád o tom jejich PR.
        Že ho nestihli jak chtěli? Vždyť ji soupeři darovali tolik bodů, které v dalších závodech udělají horko těžko. 20

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Nestihli to no, jistě že je to jejich problém, jen se k tomu vyjádřili proč se tak stalo. Austrálie dopadla jak dopadla takže fatální důsledky to nemá a teď uvidíme jak si povedou v Bahrajnu a v Číně. Postupem času s nasazováním balíku určený pro Austrálii, což už začíná, už třeba nebudou muset těžit z chyb ostatních aby byli nejlepší ze zbytku světa, ale nabídnutou šanci pro první závod správně využili, v závodě na rozdíl od jiných nechybovali, a brali vítanej bonus 03

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Airwere a dle čeho ty to poznáš? Nemáš jediný údaj dle kterého to ty můžeš poznat a pak to zde tvrdit.Jen odhaduješ. Když dáš čísla proč to tak je(bylo), můžeme to probrat. Pochopitelně sem nedáš nic a budeš jen spekulovat, odhadovat a říkat své pocity. 11

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Dokugan

        Dokugan

        77.236.208.XXX
        No, pokud si vezmeme maximální rychlosti (pamatuju si jen testy), tak TR bylo daleko před McL. Podle nevýkonnosti v prvním závodě předpokládám, že Honda neudělala nijak výrazný posun ve výkonu oproti Renaultu. Považujme tedy rozdíly ve výkonu obou motorů za srovnatelné s loňským rokem. Loni byl McL výrazně ze všech nejpomalejší na rovinkách, TR bylo někde v průměru, nebo lehce za ním. V letošních testech byl McL nejpomalejší na rovinkách, TR někde v průměru, nebo lehce nad ním. V loňském roce ztrácel McL na rovinkách v průměru 20 km/h (číslo z Austinu) na prvního, letos v testech se to pohybovalo někde na úrovni 17 km/h. TR loni v Austinu ztrácelo cca 10 km/h na nejrychlejšího, letos v Barceloně to bylo 10 km/h. Každý bystrý si již mohl všimnout, že McL je nejpomalejší jak s motorem Honda, tak motorem Reanult. Jelikož však víme, že TR v porovnání s ostatními zůstalo svou rychlostí zhruba tam, kde je, můžeme předpokládat, že v loňském roce ztrácel McL na rovinkách jenom díky šasi a nastavením přítlaku zhruba 10 km/h. Opět jsou to jen přibližné údaje, nechce se mi to hledat. Z GPS údajů můžeme vyčíst, že v zatáčkách, které se nejedou pod plným plynem (tedy žádný vliv výkonu motoru), byl McL zhruba někde na úrovni RB, Ferrari a Mercedesu. Zároveň však na rovinkách ztrácel díky šasi 10 km/h, zbytek díky motoru, pokud vezmeme porovnání TR a McL koncem loňského roku a začátkem letošního, jak již bylo naznačeno. Takže tolik k tomu nejlepšímu šasi minulý rok. Stačí takové porovnání čísel, nebo si pořád pojedete svoji?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama