DISKUZE K ČLÁNKU McLaren uznává, že mu Red Bull během zimy utekl. Proč věří, že se dostane na jeho úroveň?
I když měl loni McLaren srovnatelné šasi s Red Bullem, v Austrálii za ním zaostával skoro o sekundu. Proč, to vysvětluje jeho závodní ředitel Eric Boullier. Zároveň uvádí důvody pro důvěru, že se jeho konkurenceschopnost zlepší.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren uznává, že mu Red Bull během zimy utekl. Proč věří, že se dostane na jeho úroveň?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pikaso
14:55 29.03.2018 77.104.216.XXXTeď mě ještě ke všem těm našim názorům napadl ještě jeden. Vlastně je docela sympatické, že se u McL na nic nevymlouvají a otevřeně hovoří o tom, že jim RbR přes zimu utekl.
Podle mě klidně mohli říci, že zatímco RbR dělal další krok vpřed, oni se díky změně motoru musí učit od znovu chodit, protože vlastně udělali krok zpět. To by pak ale spousta kritiků McL měla zase průpovídky ohledně namyšlenost, neprokazatelnosti atd. Takže toto vyjádření se dá z druhé strany chápat i jako sebemrskačství. -
Situs
10:37 29.03.2018 85.70.164.XXXI štěstěna tomu chtěla že výsledkově je McLaren od začátku čtvrtým nejlepším týmem. Jsem zvědav zda se jim to podaří udržet tak že na té čtvrté příčce již nezavrávorají, nebyl by to špatný kousek. Renault ale ztrácí jen 5 bodů a HAAS vypadá že má něco navíc v tom kvalifikačním režimu, no s vylepšením by se to McLarenu mohlo povést. Bude to bitka, pár závodů určitě-
GRAHAM
11:41 29.03.2018 77.236.218.XXXUmístění moc neřeším, to ne vždy odraží současnou výkonost. Mně zajimá posun v před a co nejmenší časová ztráta na špičku a hlavně RB, tam to lze porovnat v zásadě přesně. Jasně, za dobré umístění budu rád ale zcela haluzovou bednu si nepřeji. Musí to být podložené i výkoností a ve více závodech,Je jasné, že bedna bude vždy i o štěstí, ale když bude značně lepší výkonost, bude to lepší.-
Situs
11:59 29.03.2018 85.70.164.XXXNo to jo, já právě počítám že 4 místo si brzy budeme vyjíždět zcela vlastními silami, no a naopak to někdy se štěstěnou nevyjde nám, ale kdyby to klaplo tak, že to 4 místo v tabulce už prostě nepustíme, vůbec bych se nezlobil. Jinak stále trochu počítám i s FI, ověřená kvalita posledních let a také maj velmi slušné jezdce, a nejsou daleko. Oni vždy zaberou až po pár závodech, až to přijde tak snad už McLaren bude jinde-
Pikaso
13:29 29.03.2018 77.104.216.XXXNo podle prvního víkendu FI udělalo krok špatným směrem. Nevím zda je to o zdrojích (asi to má velký vliv), ale podle mě někde rozhodli špatně ve vývoji. Kdyby ztráceli postupně tak je to jasně o zdrojích, ale oni už teď jsou trochu jinde než se čekalo. Uvidíme, třeba se vrátí, zvolí jiný směr a bude to lepší.
-
-
-
jako
19:43 28.03.2018 46.135.22.XXXDocela zábava jak někdo může být hloupí a pořád mluvit o tom že loni neměl Mclaren jedno z nejlepších šasi. I když je to všeobecně známá věc a loni to věděli všechny týmy, i široká (rozumějíci F1) veřejnost. Ale je vidět že Mclaren i tady láká pozitivně i negativně nejvíce lidí a je to nejdiskutavanejsi tým letošního roku.
Jinak hovořit o letošním šasi Mclaren, je celkem předčasné. Ale nějak ho hanit je vcelku mimo, když už po prvním závodě je zřejmé že mají šasi docela dobre i přes všechny kompromisy.Mají šasi ASI čtvrte nejlepší.Ale o to budou bojovat během příštích závodu s Renaultem a Haasem.. Pak se jim trošku vzdali. Mají jedno z nejlepších tech.center a stejný rozpočet jako Renault. Těm moc Haas stíhat nebude.-
HellHogr
20:09 28.03.2018 89.24.50.XXXSamozřejmě, že McL měl hodně dobré šasi loni vz 6 místo v Maďarsku a dokonce 7 místo v Malajsii, já bych si tipl, že McLaren vývojem předčí Haas i Renault, podle mě je spíše otázkou, kdy se tak stane a myslím si, že už vBarceloně může McL klidně budouvat náskok pro svý 4 místo, každopádně až příjdou vylpešení a začnou optimalizovat motor Renault budou jen silnější a silnější-
jako
20:42 28.03.2018 46.135.22.XXXJo souhlasím. Jako loni v Barceloně Alonso všem výstřel zrak, když tam byl nejlepší po top trojce v kvalde.A to měli hrozný deficit v motoru. Už jen tam se ukázalo to šasi. Letos samozřejmě ještě to šasi nemají takove s očividych důvodu. (viz.muj příspěvek vyse). Ale díky vylepšením půjdou před Haas a R. Ale v Bahrainu a Číně to budou mít ještě těžké. Ale v Barce už je zajedou.A budou se přibližovat RB. Ten si myslím letos nebude mít takový progres během sezóny,protoze to šasi mají výborne už teď.
-
-
uzivatel000820
23:24 28.03.2018 185.156.120.XXXTahle diskuze je vážně zvláštní... Prostě McLaren má špičkové šasi a tečka. O tom se nediskutuje.
Mě by, ale zajímalo co je "špičkové"? Když je tedy "ASI čtvrté" tzn. někde mezi RedBullem a Renaultem, Hassem? Tam je mimochodem dost velká mezera, která se může ještě zvětšovat. Čtvrté místo také znamená při dojetí všech až sedmé místo mezi jezdci. Mě to tam nesedí, špička v šasi je první trojka a RedBull jen díky tomu, že těží právě z něj a genetiky Adriana Neweyho. Ale proti gustu... můžeme brát, že špičkové šasi má i Renault, jen ten motor, že...
...
Příspěvek byl redakčně upraven.-
jako
07:55 29.03.2018 46.135.22.XXXAha, tak ty budeš jeden z těch co nechápe rozdíl mezi letošním a loňským posuzovánim šasi Mclaren. Tak ještě jednou... Loni, loni měl Mclaren špičkové šasi. Letos i sám McLaren ti řekne že šasi nemají tak dobre kvůli jasným důvodům, chystají spoustu vylepšení a co se týče první kvalifikace a závodu je zřejmé že nemají šasi na úrovni nejlepšího RB ani Mercedesu a Ferrari.Proto to slovo ASI. Ale někteří lide budou tvrdit že Mclaren se chvasta že má špičkové šasi,i když samy představitele McL říkají něco jiného. To už je vazne hloupá demagogie. -
GRAHAM
08:38 29.03.2018 77.236.218.XXXMartane není to zvláštní. Koukám že jsi nepochopil že se bavíme loňském šásku....
A k poslední větě....a s čím jezdí RB že kritizuješ Renault motor? Tipuji že s hodinovým motorem. No naběhl sis jak na vidle. Choď jsem častěji....zlepší se tvůj přehled jak to vlastně je.
-
-
-
-
-
airwar1939
18:05 28.03.2018 176.74.141.XXXJe zajímavé, že McLaren umí postavit špičkové šasi jen když má mizerný motor, ale když má výborný motor, tak stavý střep. Čím to asi tak je?
Prostě si přestaňme nalhávat, McLaren měl loni jen lehce nadprůměrné šasi, všechno ostatní byl PR od McLarenu na uspokojení sponzorů a partnerů.-
Situs
18:38 28.03.2018 85.70.164.XXXOdjeli první závod s motorem Renault, a navíc tak že ho nestihli tak jak si přáli. Z toho jsi vyčetl že všechno bylo jen PR od McLarenu na uspokojení sponzorů a partnerů? Tak to pak nechápu proč opustili tu Hondu, mohli mít prachy a krásnou schovávačku na další léta, docela divné ne?!-
uzivatel002995
19:03 28.03.2018 178.255.168.XXXŽe ho nestihli jak si přáli je problém McL, znamená to tedy jen to, že neustále slibují což je tedy pořád o tom jejich PR.
Že ho nestihli jak chtěli? Vždyť ji soupeři darovali tolik bodů, které v dalších závodech udělají horko těžko.-
Situs
23:57 28.03.2018 85.70.164.XXXNestihli to no, jistě že je to jejich problém, jen se k tomu vyjádřili proč se tak stalo. Austrálie dopadla jak dopadla takže fatální důsledky to nemá a teď uvidíme jak si povedou v Bahrajnu a v Číně. Postupem času s nasazováním balíku určený pro Austrálii, což už začíná, už třeba nebudou muset těžit z chyb ostatních aby byli nejlepší ze zbytku světa, ale nabídnutou šanci pro první závod správně využili, v závodě na rozdíl od jiných nechybovali, a brali vítanej bonus
-
-
-
GRAHAM
21:45 28.03.2018 77.236.218.XXXAirwere a dle čeho ty to poznáš? Nemáš jediný údaj dle kterého to ty můžeš poznat a pak to zde tvrdit.Jen odhaduješ. Když dáš čísla proč to tak je(bylo), můžeme to probrat. Pochopitelně sem nedáš nic a budeš jen spekulovat, odhadovat a říkat své pocity.-
Dokugan
21:03 30.03.2018 77.236.208.XXXNo, pokud si vezmeme maximální rychlosti (pamatuju si jen testy), tak TR bylo daleko před McL. Podle nevýkonnosti v prvním závodě předpokládám, že Honda neudělala nijak výrazný posun ve výkonu oproti Renaultu. Považujme tedy rozdíly ve výkonu obou motorů za srovnatelné s loňským rokem. Loni byl McL výrazně ze všech nejpomalejší na rovinkách, TR bylo někde v průměru, nebo lehce za ním. V letošních testech byl McL nejpomalejší na rovinkách, TR někde v průměru, nebo lehce nad ním. V loňském roce ztrácel McL na rovinkách v průměru 20 km/h (číslo z Austinu) na prvního, letos v testech se to pohybovalo někde na úrovni 17 km/h. TR loni v Austinu ztrácelo cca 10 km/h na nejrychlejšího, letos v Barceloně to bylo 10 km/h. Každý bystrý si již mohl všimnout, že McL je nejpomalejší jak s motorem Honda, tak motorem Reanult. Jelikož však víme, že TR v porovnání s ostatními zůstalo svou rychlostí zhruba tam, kde je, můžeme předpokládat, že v loňském roce ztrácel McL na rovinkách jenom díky šasi a nastavením přítlaku zhruba 10 km/h. Opět jsou to jen přibližné údaje, nechce se mi to hledat. Z GPS údajů můžeme vyčíst, že v zatáčkách, které se nejedou pod plným plynem (tedy žádný vliv výkonu motoru), byl McL zhruba někde na úrovni RB, Ferrari a Mercedesu. Zároveň však na rovinkách ztrácel díky šasi 10 km/h, zbytek díky motoru, pokud vezmeme porovnání TR a McL koncem loňského roku a začátkem letošního, jak již bylo naznačeno. Takže tolik k tomu nejlepšímu šasi minulý rok. Stačí takové porovnání čísel, nebo si pořád pojedete svoji?
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek