DISKUZE K ČLÁNKU Kdo v první kvalifikaci sezóny zrychlil nejvíce? McLaren a Toro Rosso na opačných koncích

Po první kvalifikaci sezóny 2018 jsme konečně mohli porovnat vzájemnou výkonnost týmů Formule 1. Jak se zlepšily proti minulému roku? Kdo udělal největší a kdo naopak nejmenší pokrok?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kdo v první kvalifikaci sezóny zrychlil nejvíce? McLaren a Toro Rosso na opačných koncích

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 27.03.2018 10:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 26.03.2018 20:49
Tak tohle bych ti hodně rád odkejval. 11 Ale… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 26.03.2018 21:42
Mluvil jsem o tom včera s lidma z McLarenu. Ale… »
» jon (Hlasoval 1 člověk) 26.03.2018 21:54
Jestli se to povede, možná na toho frantíka… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Rychlosti v zatáčkách všech pilotů mám k dispozici, ale je to kopa údajů, zabralo by mi to spoustu času se tím probrat a vyhodnotit to. Možná se na někoho později podívám.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Bylo by fajn vybrat třeba jednu reprezentativní zatáčku a vidět jak u koho se o kolik projíždějí rychleji než před rokem. Když si na to najdete čas, děkuji a super 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Situsi, tohle je fakt těžké.
          Která je nejvíc reprezentativní? Senna nebo Sports Center na porovnání mechanického gripu? Nebo Lauda kvůli aeru? Navíc každý tým má jinou strategii hospodaření s energií a jede jinou úroveň přítlaku, takže je tam pak další proměnná v rychlosti na rovinách ...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Jasně, jsou auta která maj radši vysokorychlostní zatáčky, pak střední, a pak velmi pomalé. To už se dostáváme do hodně do detailů no. Původně jsem to myslel prostě stejně jako jsou maximálky mít uvedené i "minimálky" třeba z daného nejrychlejšího kola, aby jsme viděli že tam opravdu dochází rok od roku k zajímavému nárůstu této minimální rychlosti a kolik to je. Třeba vzít nejpomalejší zatáčku a na tu se zaměřit. Není to dokonalé, ale vidět maximálku na rovince a maximálku v nejpomalejší zatáčce, a jejich meziroční vývoj, by mě docela zajímal no. Ono občas tady je ke čtení kdo je třeba v dané zatáčce nejrychlejší a kolik tam někdo ztrácí, a je to zajímavé vědět.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Je mi to jasné, ale je tam hodně proměnných, které to mohou zkreslit. Ale souhlas s tím, že to je zajímavé počtení. Jen to může dát docela fušku si s tím pohrát v SQL. Vyzobávat údaj po údaji se to určitě nikomu nechce. 04

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.167.XXX
          Tak jen tak pro legraci: Alonso, zatáčka č. 6 - 142 km/h (2017) vs. 148 km/h letos.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel002995

            uzivatel002995

            178.255.168.XXX
            No řekl bych, že by z hlediska aera byla vhodnější zatáčka č.8.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              To je právě ono, co jsem psal výše Situsovi. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              No to já si myslím že zatáčka číslo 8 moc dobrej výběr není, ta se nejspíše projíždí pod plným plynem pro všechny, to mi moc neřekne. Já chci vidět něco kde se na maximum nedá jet. Mě by zajímala třeba ta 6. nebo 14 a tak.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel002995

                uzivatel002995

                178.255.168.XXX
                No to trochu pochybuji, že se jede pod plným plynem. Pokud ano, tak třeba jen u někoho kdo ten přítlak má, ale pochybuji. No tak 14 a 16 by také byly asi dobré. Chce to porovnat více zatáček.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                78.157.167.XXX
                Tak hlavně, že se všichni vždy na všem shodnem 03 Ba ne, ja tu názorovou pestrost mám rád (pokud je tedy alespoň trochu slušně podaná).

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            No, to je dobrý toto, mít to pro všechny a porovnat je navzájem včetně zlepšení bych si rád prohlédl. Podle mě by tam měly být celkem velké rozdíly mezi jednotlivými týmy. Podle mě třeba i 20km/h, je to možné?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              V takto pomalé určitě ne. 04 To bys musel zase poslouchat GP2 GP2 v rádiu. 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Když vidím jak třeba FI je ve všech sektorech na maximálkách rychlejší než McLaren, a přesto má McLaren rychlejší čas, tak někde musí být o dost rychlejší zase McLaren. Počítám že přesně v takových zatáčkách jako je č.6 by to mohlo být.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Vyšší maximálka = dřívější brzdný bod. Aero a vyvážení má velký vliv při brzdění. Paradoxně se celá ta výhoda dá ztratit už před zatáčkou. Ale tím nepopírám, že Force India má letos aero na prd a i v těch zatáčkách dostává obklad. Po letech úspěchu přišlo vystřízlivění, co se dá dělat. Ale byl bych rád, kdyby pořád proháněli ten střed pole. Alespoň je letos umí zaskočit Haas, byť jen do prvního pitstopu. 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama