DISKUZE K ČLÁNKU Kdo v první kvalifikaci sezóny zrychlil nejvíce? McLaren a Toro Rosso na opačných koncích
Po první kvalifikaci sezóny 2018 jsme konečně mohli porovnat vzájemnou výkonnost týmů Formule 1. Jak se zlepšily proti minulému roku? Kdo udělal největší a kdo naopak nejmenší pokrok?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kdo v první kvalifikaci sezóny zrychlil nejvíce? McLaren a Toro Rosso na opačných koncích
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
jon
17:24 26.03.2018 194.228.59.XXXSitusi, tohle je fakt těžké.
Která je nejvíc reprezentativní? Senna nebo Sports Center na porovnání mechanického gripu? Nebo Lauda kvůli aeru? Navíc každý tým má jinou strategii hospodaření s energií a jede jinou úroveň přítlaku, takže je tam pak další proměnná v rychlosti na rovinách ...-
Situs
17:36 26.03.2018 85.70.164.XXXJasně, jsou auta která maj radši vysokorychlostní zatáčky, pak střední, a pak velmi pomalé. To už se dostáváme do hodně do detailů no. Původně jsem to myslel prostě stejně jako jsou maximálky mít uvedené i "minimálky" třeba z daného nejrychlejšího kola, aby jsme viděli že tam opravdu dochází rok od roku k zajímavému nárůstu této minimální rychlosti a kolik to je. Třeba vzít nejpomalejší zatáčku a na tu se zaměřit. Není to dokonalé, ale vidět maximálku na rovince a maximálku v nejpomalejší zatáčce, a jejich meziroční vývoj, by mě docela zajímal no. Ono občas tady je ke čtení kdo je třeba v dané zatáčce nejrychlejší a kolik tam někdo ztrácí, a je to zajímavé vědět.
-
-
-
uzivatel002995
17:35 26.03.2018 178.255.168.XXXNo řekl bych, že by z hlediska aera byla vhodnější zatáčka č.8.-
-
uzivatel002995
18:47 26.03.2018 178.255.168.XXXNo to trochu pochybuji, že se jede pod plným plynem. Pokud ano, tak třeba jen u někoho kdo ten přítlak má, ale pochybuji. No tak 14 a 16 by také byly asi dobré. Chce to porovnat více zatáček.
-
-
-
-
-
jon
21:58 26.03.2018 194.228.59.XXXVyšší maximálka = dřívější brzdný bod. Aero a vyvážení má velký vliv při brzdění. Paradoxně se celá ta výhoda dá ztratit už před zatáčkou. Ale tím nepopírám, že Force India má letos aero na prd a i v těch zatáčkách dostává obklad. Po letech úspěchu přišlo vystřízlivění, co se dá dělat. Ale byl bych rád, kdyby pořád proháněli ten střed pole. Alespoň je letos umí zaskočit Haas, byť jen do prvního pitstopu.
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek