DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě: "Měli jsme problém v systému", vysvětluje Mercedes
V prvním závodě roku zvítězil Sebastian Vettel. Jak hodnotí své dnešní výkony jednotliví piloti a představitelé týmů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: "Měli jsme problém v systému", vysvětluje Mercedes
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
vojtano
17:54 26.03.2018 80.188.35.XXXMercedes nám sice předkládá nějaký problém v systému, ale všichni vidíme, že je opět téměř bezkonkurenčně nejrychlejší. Když si LH musel zchladit auto a gumy a nechal si SV poodjet o několik sekund, tak po zchlazení zrychlil natolik že byl v pohodě za cca 3 kola zpět, a to i přesto, že měl o několik kol starší pneu.
Takže se změnilo jen to, že auta mají kolem jezdcovy hlavy zábradlí jak na jachtě, což je na jachtě fajn, ale autu lodní prvky opravdu nesluší a onboard záběry jsou vysloveně hnusné. Nechci, aby se komukoliv přihodilo nějaké zranění, ale zajímalo by mě, co by staříci z FIA dělali, kdyby se Alonsova "letecká nehoda" odehrála v Austrálii až letos a oni pak měřili jeho čas opuštění vozu (jestli by se vůbec prohrabal ven). -
-
jon
09:56 25.03.2018 194.228.59.XXXMě to také přijde jako blábol. Chyba byla to, že se nechali vycukat a pokrývali Kimiho, i když měli stále výkon v pneumatikách.
Vettel neměl co ztratit, tak vsadil na štěstěnu. Respektive Mercedes má v tomto ohledu velkou slabinu. Jdou do všeho až moc tabulkově a pragmaticky. Navíc si ostře hlídají zažité mechanismy. A dnes jim Ferrari vypustilo rybník.-
Jirka_1
10:08 25.03.2018 217.30.64.XXXNěmci měli vždycky jeden základní problém - přestože dokázali vymyslet kvalitní systém, měli problém v případě nutnosti v něm udělat změnu. Prostě toto je rozkaz, který se musí plnit za každou cenu. Na jedné straně dobrá věc (viz pořádek v Škoda Auto), na druhé se pak "nepřítel" může na tomto systému slušně povozit, protože ví, že Němec jen tak změnu neudělá.
Odpustíme-li si výsledek, je spíš otázkou, jestli je sportovní nechat v době SC nebo VSC měnit gumy, resp. nechat získanou výhodu v pořadí. Výměna gum je někdy z bezpečnostního hlediska nutností, ale získat takto výhodu v pořadí mi nepřipadá sportovní. Ale to je zase o hádání se o něčem, co neovlivníme. Prostě se stalo, je to první závod, který nic neřeší - loni to dopadlo stejně a Vettel stejně mistrem nebyl... Spíš mi vadí, že nebyl Max potrestán za předjíždění při žlutých vlajkách, kdy se dokonce vlajkami mávalo!!! Že vrátil pořadí je sice hezké, ale jak k tomu přijdou ti, kteří za to byli tvrdě potrestáni.
-
jon
10:35 25.03.2018 194.228.59.XXXPo pravdě, je to sportovní. Dělal jsem dlouhá léta karting a při endurance je safety kart fáze jako požehnání. Každý toho využívá. Lewisovi loni také jednou VSC fáze pomohla.
Proto mi to přijde víc jako selhání týmu, který špatně reagoval na "udičku". Ale což, kdyby Lewis nepokryl Kimiho, asi by to dopadlo stejně, jen by byl Kimi první a Vettel třetí. Ale z takového výsledku bych měl upřímnou radost. -
-
-
-
jon
15:34 26.03.2018 194.228.59.XXXUrčitě by to šlo. Když se dá spočítat ten rozestup a jeho udržování, odhadnutí nutného zpomalení při pit stopu je maličkost. Piloti a stáje, které toto rádi využívají budou remcat, jak je to nepřesné, ale jejich stratégové to moc dobře vědí. A nikdo je nebude nutit do boxů v této fázi jezdit.
-
-
-
-
-
-
-
Jirka_1
10:11 25.03.2018 217.30.64.XXXOmezení VSC je přesně definováno rychlostí vozů a jejich rozestupy, které by se neměly měnit. Tak nevím, na co se vymlouvali, neměli při výměně 22 s náskok a ani pak dostačující odstup, který by při VSC na udržení I. místa stačil. Navíc nevím, jak by to chtěli za VSC vymyslet, když nemohli nijak zrychlit...-
Duncan66
10:39 25.03.2018 89.29.32.XXXProc celych 22s? Hamilton byl v tu dobu cca 12s, mozna mene za Vettelem co si tak vybavuju. Takze je treba pocitat rozdil rychlosti v boxech a rychlosti na draze, ktera se navic meni behem okruhu a odecist cca 3s za samotny box. Evidentne to neni tak jednoduche, kdyz bulvy valil cely svet vcetne Mercedesu .-
uzivatel003348
12:12 25.03.2018 89.24.208.XXXV okamžiku vyznačení VSC měl Hamilton ztrátu 11,7 sec. , když Vettel vjíždí do boxů, tak má 17,5 sec. Otázka je, proč se tak stalo.-
uzivatel003349
12:51 25.03.2018 188.92.13.XXXLewis asi zpomalil na VSC a Vetel letěl naplno až k boxům. Jinak si to vysvětlit neumím. Jak časté jsou upozornění?
-
-
manson
19:57 25.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek