DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě: "Měli jsme problém v systému", vysvětluje Mercedes

V prvním závodě roku zvítězil Sebastian Vettel. Jak hodnotí své dnešní výkony jednotliví piloti a představitelé týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: "Měli jsme problém v systému", vysvětluje Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 26.03.2018 17:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasoval 1 člověk) 25.03.2018 23:10
A nebo dát nutnost při vjezdu do boxů pod VSC či… »
» mi88ki (Hlasoval 1 člověk) 26.03.2018 10:54
To by bylo asi jednodušší řešení. Ona by se ta… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • vojtano

    vojtano

    80.188.35.XXX
    Mercedes nám sice předkládá nějaký problém v systému, ale všichni vidíme, že je opět téměř bezkonkurenčně nejrychlejší. Když si LH musel zchladit auto a gumy a nechal si SV poodjet o několik sekund, tak po zchlazení zrychlil natolik že byl v pohodě za cca 3 kola zpět, a to i přesto, že měl o několik kol starší pneu.
    Takže se změnilo jen to, že auta mají kolem jezdcovy hlavy zábradlí jak na jachtě, což je na jachtě fajn, ale autu lodní prvky opravdu nesluší a onboard záběry jsou vysloveně hnusné. Nechci, aby se komukoliv přihodilo nějaké zranění, ale zajímalo by mě, co by staříci z FIA dělali, kdyby se Alonsova "letecká nehoda" odehrála v Austrálii až letos a oni pak měřili jeho čas opuštění vozu (jestli by se vůbec prohrabal ven). 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Horner s tím předjetím kecá. Bottas se dostal před oba Force India a předjel i Vandoorna na McLarenu.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Software by mal počítať s takouto situáciou a ponúknuť riešenie.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Hm, Mercedesu muselo být jasné, že se při VSC Vettel dostane před Lewise. Nevím, prroč se vymlouvají na software...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Mě to také přijde jako blábol. Chyba byla to, že se nechali vycukat a pokrývali Kimiho, i když měli stále výkon v pneumatikách.
      Vettel neměl co ztratit, tak vsadil na štěstěnu. Respektive Mercedes má v tomto ohledu velkou slabinu. Jdou do všeho až moc tabulkově a pragmaticky. Navíc si ostře hlídají zažité mechanismy. A dnes jim Ferrari vypustilo rybník. 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        Němci měli vždycky jeden základní problém - přestože dokázali vymyslet kvalitní systém, měli problém v případě nutnosti v něm udělat změnu. Prostě toto je rozkaz, který se musí plnit za každou cenu. Na jedné straně dobrá věc (viz pořádek v Škoda Auto), na druhé se pak "nepřítel" může na tomto systému slušně povozit, protože ví, že Němec jen tak změnu neudělá.

        Odpustíme-li si výsledek, je spíš otázkou, jestli je sportovní nechat v době SC nebo VSC měnit gumy, resp. nechat získanou výhodu v pořadí. Výměna gum je někdy z bezpečnostního hlediska nutností, ale získat takto výhodu v pořadí mi nepřipadá sportovní. Ale to je zase o hádání se o něčem, co neovlivníme. Prostě se stalo, je to první závod, který nic neřeší - loni to dopadlo stejně a Vettel stejně mistrem nebyl... 03 Spíš mi vadí, že nebyl Max potrestán za předjíždění při žlutých vlajkách, kdy se dokonce vlajkami mávalo!!! Že vrátil pořadí je sice hezké, ale jak k tomu přijdou ti, kteří za to byli tvrdě potrestáni.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Po pravdě, je to sportovní. Dělal jsem dlouhá léta karting a při endurance je safety kart fáze jako požehnání. Každý toho využívá. Lewisovi loni také jednou VSC fáze pomohla.
          Proto mi to přijde víc jako selhání týmu, který špatně reagoval na "udičku". Ale což, kdyby Lewis nepokryl Kimiho, asi by to dopadlo stejně, jen by byl Kimi první a Vettel třetí. Ale z takového výsledku bych měl upřímnou radost. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • mi88ki

          mi88ki

          89.176.59.XXX
          Řešení je poměrně jednoduché. V době VSC adekvátně snížit maximální rychlosti i v boxové uličce. Aby to nebylo pro někoho překvapující, tak tam nechat 80 km/h na semaforu u vjezdu ale o pár metrů dál dát třeba čtyřicítku. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            A nebo dát nutnost při vjezdu do boxů pod VSC či SC zdržet se tam o 10s navíc. Něco jako odpykat si 10s trest v boxech. Ale to je možná na F1 až moc férové 12

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • mi88ki

              mi88ki

              165.72.200.XXX
              To by bylo asi jednodušší řešení. Ona by se ta doba zastavení v boxech navíc dala určitě spočítat tak, aby to bylo férové. 01

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                Určitě by to šlo. Když se dá spočítat ten rozestup a jeho udržování, odhadnutí nutného zpomalení při pit stopu je maličkost. 04 Piloti a stáje, které toto rádi využívají budou remcat, jak je to nepřesné, ale jejich stratégové to moc dobře vědí. 04 A nikdo je nebude nutit do boxů v této fázi jezdit.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Co je na tom jasneho? Vzdyt prece zalezi, jaky meli naskok a jak velke omezeni rychlosti bude.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        Omezení VSC je přesně definováno rychlostí vozů a jejich rozestupy, které by se neměly měnit. Tak nevím, na co se vymlouvali, neměli při výměně 22 s náskok a ani pak dostačující odstup, který by při VSC na udržení I. místa stačil. Navíc nevím, jak by to chtěli za VSC vymyslet, když nemohli nijak zrychlit...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          Proc celych 22s? Hamilton byl v tu dobu cca 12s, mozna mene za Vettelem co si tak vybavuju. Takze je treba pocitat rozdil rychlosti v boxech a rychlosti na draze, ktera se navic meni behem okruhu a odecist cca 3s za samotny box. Evidentne to neni tak jednoduche, kdyz bulvy valil cely svet vcetne Mercedesu . 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jirka_1

            Jirka_1

            217.30.64.XXX
            Pokud by měl náskok 22 s před první zastávkou, Lewis by zůstal na I. místě a pak by nějaký VSC nemuseli vůbec řešit. A nebýt VSC, nemuseli by řešit vůbec nic. Ale to je to slavné kdyby.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • uzivatel003348

            uzivatel003348

            89.24.208.XXX
            V okamžiku vyznačení VSC měl Hamilton ztrátu 11,7 sec. , když Vettel vjíždí do boxů, tak má 17,5 sec. Otázka je, proč se tak stalo.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel003349

              uzivatel003349

              188.92.13.XXX
              Lewis asi zpomalil na VSC a Vetel letěl naplno až k boxům. Jinak si to vysvětlit neumím. Jak časté jsou upozornění?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Podle mého upozornění na VSC má každý pilot signalizováno na volantu v momentě jeho vyhlášení. Jak to kdo respektuje a jak je za to postihován už je druhá věc. V F1 vždycky byli a nadále jsou ti , kteří mohou vše a ti, kterým nic neprojde.

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama