DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes hrozí založením konkurenční série, Ferrari o ní podle Ecclestonea už jedná

Kromě Ferrari vyjadřuje často nesouhlas s budoucími plány Formule 1 také Mercedes. Nyní jeho sportovní ředitel Toto Wolff hrozí založením konkurenčního šampionátu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes hrozí založením konkurenční série, Ferrari o ní podle Ecclestonea už jedná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 125, poslední 22.03.2018 21:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 21.03.2018 08:36
Ferrari nemůže jednat o nové sérii, protože celá… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 21.03.2018 08:53
Do konkurenční série neseženou další týmy, když… »
» Poky (Hlasovali 3 lidé) 21.03.2018 09:35
Tak tak. Odhadované rozpočty jsou jak píšeš… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    185.156.121.XXX
    jako skoro všechno má i tohle dvě strany téže mince. jednou stranou je promotér, který rozděluje prachy a společně s FIA určuje celková pravidla. na straně druhé jsou ti, kteří do toho sportu investují vlastní ( nebo sponzorské ) prostředky, musí při tom ta daná pravidla respektovat. to je celé. tohle musí být ve vzájemném souladu. pokud se jednotliví aktéři na obou stranách na tomto neshodnou, je jediným východiskem pro tým, který se zněním pravidel či rozdělováním financí nesouhlasí, prostě F1 opustit. bylo by to škoda, ale na druhou stranu jsou úlohy jasně dané a pokud jeden bude mluvit do práce toho druhého, je to špatně.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • manson

      manson

      89.177.216.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        A v čem mohla Liberty zlepšit F1 ohledně techniky a předjiždění? Jak dlouho to vlastní? Vždyť neměla možnost !!Co to je za myšlenkový pochod? Vždyť to nemá logiku, hlavu ani patu a ani to co kritizuješ nešlo v tak malém čase udělat, změnit.
        12

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • manson

          manson

          89.177.216.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Vždyť to musí odsouhlasit týmy a FIA 12 Týmy chtějí stabilitu pravidel, dělat něco narychlo bez rozmyšlení je nesmysl, to už tu bylo. Liberty je tam tak krátce, že to co říkaš je směšné. 02

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • manson

              manson

              89.177.216.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                To je myšleno dlouhodobě do budoucna, nakonec pokud to sleduješ, tak i Brawn říká, že s motory je lehký problém, ale že tu změnu musí udělat.Nechtějí být zavislý jen na automobilkách. Což logiku má...z pohledu Liberty.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • manson

                  manson

                  89.177.216.XXX
                  Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Ale blbost. Proč čokoládovny?
                    S F1 je nutné něco udělat. A Liberty to změnit chce. Tak proč by nemohli do F1 získat nezávislého dodavatele pohonných jednotek? Vnímám, že se tam zrovna plno motorářů hnát nebude (za stávajících podmínek), ale věřím, že nějakého výrobce motorů bez ambicí postavit svůj tým, by získat mohli. A pro netovární týmy by to byla varianta, jak neplatit nesmyslné částky za druhořadé zboží.
                    Souhlasím s Grahamem, logiku to má.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • manson

                      manson

                      89.177.216.XXX
                      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Ale to nejsou "bychy". Liberty má páky na to, aby přizpůsobila podmínky motorářům, aby o F1 začali mít zájem. Uvědom si, že Ecclestone už o tomto nerozhoduje. Což je pro mne alespoň jiskřička naděje, že se může něco změnit. Protože já změnu chci. Na rozdíl od Pepana, mansona a dalších.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • manson

                          manson

                          89.177.216.XXX
                          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.103.XXX
                            No tak podle mne musí motor vyrobit automobilka. To jako myslíš, že cukráři najednou vyrobí motor pro F1? Psal jsem to výše, jak jsem "nezávislost" výrobce pohonné jednotky myslel. Dost mne překvapuje, že tu diskutuje někdo, kdo myslí vážně, že Marko s RedBullem je schopen vyvinout a vyrobit motor pro F1. 17 A co víc, dokonce, že čeká výrobce motorů z jiného oboru. 02
                            Podle mne to není v současné době tak ultimativní otázka, jak píšeš ty. Liberty má ještě dva roky na to přesvědčit nějakou(ké) automobilku(ky), aby vyráběla(ly) motory pro F1. Závislost na Ferrari, Mercedesu, Reenaultu a Hondě, bych v žádném případě zatím neviděl. Přičemž Hondu vnímám jako nezávislého dodavatele motorů. Je to na Liberty, zda vytvoří zajímavé podmínky pro případné zájemce. Samozřejmě, že za stávajících podmínek se ta nikdo nehrne. Stávající automobilky si vytvořily monopoly a chtějí zachovat status quo. Ale právě tento setrvalý stav je třeba rozbít.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • manson

                              manson

                              89.177.216.XXX
                              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.103.XXX
                                Porsche???
                                Ale tady nejde o dnešek. Liberty chce vytvořit podmínky které budou přijatelné pro automobilky. V současnosti musí každý výrobce pohonné jednotky nacpat nesmysl do vývoje aby ve výsledku jezdil na chvostu a sklidil od zaujatých fans posměch. To je jasné, že se tam nikdo nepohrne. Na rozdíl od tebe by mně nevadil a ani čínská, korejská či další japonská automobilka, jako dodavatel motorů.
                                Liberty vidí problém (stejně jako ty avětšina fans) v nezájmu o F1. Chtějí to řešit, tak nevím proč bychom jim neměli přát úspěch. Protože stávající stav půjde do .... dříve, či později určitě. A že je podmínkou řešení narovnání poměrů a rušení protekcionalismu v F1. Je snad jasné?

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Otazka je, zda je pro samotnou F1 vsemozna protekce nekterych tymu vcetne te financni dobra, ci nikoli.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    K čemu je závodní série ve které víme už tři roky dopředu kdo bude mistrem světa. A to jak v PJ, tak i v PK.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak Mercedes odvedl nejlepší praci, to bych nerozporoval. Ovšem je potřeba změnit možností Oligopolu dlouhodobě vyhrávat jen díky investicím, to jest že investují 4 x více než ostatní. Pokud by to bylo v rozumných intencích, tohle by se nedělo.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Poky

        Poky

        46.254.64.XXX
        Tak tak. Odhadované rozpočty jsou jak píšeš Mercedes a Ferari +/- 450 mil éček. Redbul o 100 míň, MCL o 200 míň. Rencek ten 200mil a zbylé tými investují od 110 do 135mil éček. A ono to kupodivu i defakto odpovídá tomu jak se odhaduje tabulka :)

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Do konkurenční série neseženou další týmy, když nikdo nechce do současné F1, proč by jako měl chtít do konkurenční série Ferrari a Mercedesu? Zapomeňte. Změny musej přijít, musí to být levnější, a musí to být perspektivnější.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama