DISKUZE K ČLÁNKU Šéf Red Bullu je nadšen možností přejít k Hondě, s ultimátem Renaultu nesouhlasí

Šéf Red Bullu Christian Horner je nadšený tím, že mají otevřená zadní vrátka v oblasti dodavatele motorů. Během letošního roku se totiž mohou rozhodnout, zda zůstanou u Renaultu nebo přejdou k Hondě. Nesouhlasí s datem konečného rozhodnutí, které požaduje francouzský výrobce, na rozmýšlení si hodlá vzít více času.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf Red Bullu je nadšen možností přejít k Hondě, s ultimátem Renaultu nesouhlasí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 45, poslední 16.03.2018 00:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 14.03.2018 20:01
Co chce Red Bull, to je vedení Renaultu jedno.… »
» uzivatel001890 (Hlasovali 2 lidé) 14.03.2018 20:03
A v čem si polepší Renault, když se zbaví… »
» uzivatel002995 (Hlasovali 2 lidé) 14.03.2018 20:10
Presne tak. Renault ac si stezuje tak inkasuje od… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Pokud je mi známo, musí tým FIA oznámit dodavatele PU na další rok k nějakému datu v květnu. Pokud dodavatele neoznámí, může vyjednávat dál, ale pokud ho dodavatel odmítne, přidělí mu motor FIA, a to od výrobce s nejmenším počtem odběratelů.

    Takže pokud se RB nerozhodne do května, velmi pravděpodobně skončí u Hondy.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Ano, takhle by to mělo být. Jenže RB spekuluje, nechce jít do rizika a chce mít na rozhodnutí více času.Nic více v tom není.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001890

        uzivatel001890

        85.239.64.XXX
        A v čem si polepší Renault, když se zbaví Redbullu? ...
        Konkurent jim zatím ještě tak moc nevadí a nezdá se, že by Renault už v r. 2019 jel na výhru .... takže si myslím, že Redbull jim asi nevadí i přes nápis AstonMarten a Heuer ... stejně se všude píše, že jsou to motory Renault
        ... A pořád jsou to docela velké peníze za tak jako tak vyvinutý výrobek ...
        Takže proč by se chtěl Renault zbavit Redbullu?? ... Aby vyhodil zaměstnance už v Květnu a osekal náklady? :)))
        (Navíc Redbull primárně nevyrábí auta a má perfektní image ... proč nevyhrát i jen jako konstruktér motoru? A to přes všechny spory ... ... Tim trošku oponuji i Odinovi ... já sy myslím, že pokud by Redbull jel na výhru, Renault by ho asi podpořil ... prostě i to by byl velký úspěch a škoda to zahodit .... ? )

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          37.188.151.XXX
          Presne tak. Renault ac si stezuje tak inkasuje od RB slusne penize za motory a jeste z toho ma reklamu. Takze jediny kdo na tomto rozchodu prodela je Renault. RB v klidu prodlouzi smlouvu klidne i v kvetnu a pak kdyz na to prijde ji klidne vypovi. Je to jednoduche, RB ma proste na vyber a da se rici, ze je tento stav OK.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Fakta jsou tato:
            RB má smlouvu do konce sezóny 2018 na motory Renault
            Pokud chce RB motory Renault v roce 2019, musí dát vědět do termínu, který je stanoven.
            Podepsat smlouvu a za 3 měsíce ji vypovědět by asi šlo, ale nebylo by to zadarmo.To by je vyšlo hodně draho.Tuhle variantu vyškrtni, ta je přes čáru.
            Ona je otázka, zda Renault musí v roce 2019 dodat motor RB.Pokud si dobře pamatuji, Renault prohlásil, že s RB další smlouvu nepodepíše.Ale asi jim v tom překáží smlouva s FIA a Liberty.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              tak hlavně renault loni prohlásil asi týden poté co podepsal mcl, že red bullu smlouvu neprodlouží, tak nevím jestli se něco změnilo, nebo jenom zase něco hrají...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Tak si zaspekulujeme. Do května bude Renault RedBullíčkům dodávat kvalitní servis a pokud nebude mít jasno, zda pro příští sezónu mohou s RedBullíčky počítat též, najednou se jim zhorší spolehlivost a rozhádají se.
    Jestliže RBR bude chtít odejít od Renaultu, jako že si myslím, že je to hotové, tak letos neskončí sezónu ani na bedně. 05

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Jako chápu co pišeš a jistou logiku to má. Ale že by se schválně zhoršila spolehlivost, tomu nevěřím.To buď tak "vyjde" a nebo to bude spolehlivé. Renault nemá zájem mít špatnou reklamu ohledně motoru. Právě naopak.
      Osobně si myslím, že Renault by se rád z logiky věci RB rád zbavil. Je to mega-konkurent a dodávat motory zase tak výhodné není a když k tomu připočteme vztahy, tak je jasné, že prodlužovat termíny rozhodně nebude chtít.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Hele, napsal jsem, že se jedná o spekulaci. 03 Tak si to během sezóny třeba ještě povíme.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Jasný, ale třeba bráno z5tně, tak v roce 2017 by na RB tvoje teorie pasovala zcela přesně.... 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            11 Podívej, já si myslím, že žádná ze stejných pohonných jednotek nemá zcela stejný výkon ani spolehlivost. Zkrátka, že ze všech motorů vyrobených stejným výrobcem nenajdeš dva shodné. A výrobci moc dobře vědí, co komu dodávají. Samozřejmě, že nejde o velké rozdíly. Ale tým s maximální ambicí chce TOP součástky.
            Dál si myslím, že i pohonné jednotky budou během sezóny vylepšovány a toto vylepšení nemusí být poskytnuto týmu, který sice bojuje o mety nejvyšší, ale zároveň odchází od dodavatele. atd.atd...
            Jak napsal Mike17, Renault jim to škádlení vrátí, jako STR vloni. Podle mne na to "páky" mají. 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Ok, názor ti neberu, ale vzhledem k novému pravidlu o tom pochybuji, toliko k vylepšování.
              Dělat 12 motorů a mít různou kvalitu, (spolehlivost) no nevím....přijde mě to nereálné. Jo podpora bude jiná, to ano.Ty nejlepší lidi má Renault u sebe.
              I Renault má zájem aby letos byl RB úspěšný. I pro něj je to super reklama.
              Pokud si ale chtějí vybrat motor tímto způsobem, to jest že laborují, tak to pro Renault není důstojné. Není to o partnerství. To by se "vztekal" každý, obzvlášť po tom všem, co se tam přihodilo.

              Samozřejmě třeba Horner jen provokuje, ač si to nemyslím a vědí, že stejně odejdou.Na druhou stranu proč by to dělal a hrotil vztahy,
              Nejhorší je varianta, když to Hondě nepůjde a RB tam bude muset jít a to se stát může.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                a zkus mi prozradit sladké tajemství, jak přinutíš výrobce toto pravidlo dodržovat. Pokud dodají aktuální hardware i software tak těžko může FIA výrobci přikázat, aby motory losoval, komu kterej dodá a každej před dodáním projde zkouškou na stolici, takže výrobce ví, jak na tom je a určitě si ty "lepší" nechá pro sebe...

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel001890

                  uzivatel001890

                  85.239.64.XXX
                  To záleží co chce ... Pokud bude Renault bojovat o 4 místo a Redbull o šampionát ... mohlo by se také stát, že dají ty nejleší motory jim aby vyhráli alespoň v motorech ... a měli čárku za výhru - dvojnásob pokud neni jisté že stávající motory budou pokračovat do nekonečna a že Renault stihne vyhrát ještě s nimi ... ?

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Pepan

                    Pepan

                    89.24.157.XXX
                    I kdyby bojoval Renault o čtvrté místo a Red Bull o šampionát, tak jim to nejlepší nedá. To, že by Red Bull vyhrál šampionát, by finanční situaci Renaultu nezlepšilo, ale pokud by Renault ten boj o čtvrté místo prohrál, logicky by přišel o velký balík peněz. Takže závěr zní - to nejlepší zůstane v továrně a to ostatní se vydá odběratelům. O prachy totiž jde až na prvním místě a z pochybné slávy Red Bullu si Renault nekoupí ani o jeden rohlík víc.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Přesně tak Pepane. Jsem stejného názoru. Spíše bych řekl (viz. má reakce na Grahama níže), že Renault chce vědět na čem je už nyní. A v případě, že RBR s nimi bude nadále chtít spolupracovat, tak jsou ochotni jim letos dodávat TOP kvalitu. Protože nejspíše po testech zjistili, že oni sami za nimi ještě zaostávají. Ale pokud bude chtít RBR přejít k Hondě, tak si TOP kvalitu nechají. Přičemž bych řekl, že od příští sezóny už budou chtít bojovat s továrnami (Mergl, Ferrari) a TOP kvalitu si nechají i když jim RBR slíbí věrnost.
                      Ale to jsme zase v oblasi mých spekulací na zákadě nějakých indicií. 03 Tak že nebrat úplně vážně.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Co ti není jasné na větě :Ok, názor ti neberu, ale vzhledem k novému pravidlu o tom pochybuji, toliko k vylepšování.

                  A byla to reakce pouze na tohle (toliko k vylepšovaní)
                  Dál si myslím, že i pohonné jednotky budou během sezóny vylepšovány a toto vylepšení nemusí být poskytnuto týmu, který sice bojuje o mety nejvyšší, ale zároveň odchází od dodavatele. atd.atd.

                  To že některe motory budou (mohou být) o malinko lepší tam vůbec nerozporuji.

                  Tož tak....

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Grahame, nevím zda jsi úplně pochopil, co jsem zamýšlel rozdílnou kvalitou motorů. Jumpman to nejspíše chápe mnohem lépe. Samozřejmě, že nemluvím o nějakém obrovském rozdílu. Ale jsem přesvědčen, že žádné dva z vyrobených motorů nejsou stejné. Ty také neskočíš např. z deseti pokusů desetkrát na centimetr stejně do dálky.
                K tvému poslednímu odstavci. Já nepodezírám Hornera z provokování. Spíše si myslím, že Renault už toto téma otevřel a chce vědět na čem je. A jak je (ne)dobrým zvykem u pánů Horner and Marko, situaci řeší přes média a chtějí z toho vytřískat PR kapitál. Pošpinit Renault a bulet, že jim do konce sezóny jen škodí.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama