DISKUZE K ČLÁNKU Vettel před Austrálii Ferrari věří, závodní simulace soupeřů během testů měly jednu vadu

Sebastian Vettel hodnotí před prvním závodem sezóny 2018 nové Ferrari SF71, jeho potenciál a také závodní simulace, které předvedli jejich soupeři v předsezónních testech. Zastává se nových směsí Pirelli a před odletem do Austrálie vyjadřuje důvěru svému týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel před Austrálii Ferrari věří, závodní simulace soupeřů během testů měly jednu vadu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 15.03.2018 14:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 14.03.2018 11:25
ale loni se jim celkem dařilo a letos v podstatě… »
» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 14.03.2018 10:31
tohle si úplně nemyslím. Mercedes sice takhle… »
» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 14.03.2018 10:57
loni mcl skoro nic neodjel, tam byla hodnocena… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Barcelona dostala nový povrch a bylo výhodné používat měkkou směs. Na hladkém novém povrchu se tvrdší pneumatiky dají značně hůře dostat do okna kde fungují, takže prý u měkkých se dalo lépe simulovat to co bude v závodech. Tvrdou směs zahřat bylo značně horší, takže většina kol simulace byla laicky řečeno o ničem.Prý tohoto využil Mclaren, co jsem se dočetl na zahr. stránkách a testovat tak jak to dělal, bylo správné a logické.

    Mercedes si některé směsi ani neobjednal.Tam myslím udělal testovací chybu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    83.208.30.XXX
    Seb vypíchl jednu věc, kterou nechápu. Kupříkladu Mercedes na měkčích směsích vůbec netestoval. Teď je otázka, zda si tak věří a nebo si myslí, že v Austrálii budou jiné tepelné podmínky a testovat gumy v chladnu bylo zbytečné.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Mercedes tohle udělal už v sezonách 2015 a 2016 a v obou více méně dominoval, takže nepochybně ví co dělá. Testovat větší množství směsí pneumatik v předsezonních testech, kdy ladíš vůz je v podstatě nanic, protože každá směs má odlišné vlastnosti a pak nejseš schopen rozdíly v nastavení a aeru objektivně porovnávat. Krom toho v Barceloně byly teploty vzduchu od 0 do 20 stupňů, s čím se v závodní sezoně setká vyjimečně, možná v Rakousku a UK když bude hnusně, ale jinak budou teploty mnohem vyšší, takže by o chování pneu v závodních podmínkách moc nezjistil..

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Menno Coehoorn

        Menno Coehoorn

        46.13.136.XXX
        Ale Mercedes testovali mekšie zmesi,netestoval len SS a HS. Na US predsa v stredu jazdil Hamilton 3 a 4 kolové stinty. A na softoch jazdili prvý týzdeň. Mali ale jeden problém a to ten, že po piatom meranom kole im na nich zrazu spadli časi o 1,5 až 2 sekundy dole,zatial čo v tom istom čase Vettel na nich jazdil konzistentné 16-20 kolové stinty. Ale o to nejde Seb neukazoval na celkové testovanie,ale na simulácie závodu,keby Ferrari išlo tak ako keby išlo GP zatial čo RedBull a Mercedes išli vždy na nových mediumkách celú vzdialenosť. Kimi si dokonca otestoval jazdu za iným vozom kedy dve tretiny simulacie išiel za Toro Roso.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        tohle si úplně nemyslím. Mercedes sice takhle postupoval poslední 2 sezony, ale loni měl problémy s pochopením pneu a díky tomu jej dokázalo ferrari v první polovině sezony porážet. Předloni ty potíže měli také, ale nikdo jim nebyl dost blízko, aby toho využil. Takže je otázkou, zda to není kontraproduktivní. Oni sice najezdí velké množství kilometrů na směsi, která bývá dost často hlavní závodní, ale nemají žádné zkušenosti s nastavením auta pro měkčí směsi a potom s tím mohou mít problém.
        Mě spíš překvapuje, že všichni komentují výkonnost mercedesu, řeší se výkonnost mcl, ale ferrari jakoby nikdo nevěnoval pozornost a jejich výkony jsou především bagatelizovány, ale nikdo neřekne proč reálně. Mcl byl ohodnocen jako nestabilní a s nedostatečným přítlakem, takže tam člověk tuší, že jejich časy byly zajety především na efekt pro sponzory, ale u ferrari nikdo neřekl, jak se to auto jeví reálně na dráze 17

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          82.142.123.XXX
          Minulou sezónu bylo taky v testech hodnoceno šasi McLarenu velmi špatně, a nakonec bylo považováno za jedno z nejlepších.
          Testy tedy mnohé napoví, ale určitě neukážou věci naplno.
          Třeba takový McL a FI mají dovést do Austrálie skoro nové auto (prostě mnoho vylepšení - asi víc než ostatní ). To je na jednu stranu dobře, protože v tom bude potenciál, ale na druhou stranu to znamená ztrátu času když ty vylepšení budou zapracovávat a optimalizovat.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            loni mcl skoro nic neodjel, tam byla hodnocena mizerná spolehlivost a o nejlepším šasi zněly hlasy jen z mcl. Letos to bylo komentováno z pozorování na samotné dráze. Pamatuju si sezonu 2012 kdy bylo ferrari v testech velice rychlé, ale od pozorovatelů znělo, že je nestabilní a alonso to dře přes limit a přišla sezona a tyhle problémy se ukázaly jako skutečné. Když se člověk podívá na mcl, tak pochybuju, že jejich šasi má tolik přítlaku jako red bull nebo mercedes, takže věřím tomu, co řekl pilot, který je viděl v akci a asi tomu rozumí víc, než nějaký fan mcl zde v diskuzi. Ale já nechtěl poukazovat na výkonost mcl, jako na to, že o mcl se mluví, ale po loňské sezoně bych očekával víc komentářů směrem k ferrari a kde nic tu nic...

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kaša

              Kaša

              82.142.123.XXX
              O kvalitním šasi McL loni zaznělo z více zdrojů než jen od nich 03.
              Já jsem sledoval letošní testy i na autosportu a tam je dost odborníků.
              Nade všechno vychvalovali šasi Mercedesu, který projíždí některé zatáčky(např. 9) na plný plyn, ... ale ostatní toho nejsou schopni.
              Saši McL nekomentovali úplně špatně, spíše tedy dobře.
              O McL se všeobecně mluví hodně po neúspěších s Hondou a tom přestupu k renaultu. Taky Petr tady má spoustu kvalitních info o McL, což mě jen teší 11.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Dokugan

                Dokugan

                146.102.126.XXX
                To je sice fakt s těmi zatáčkami, ale naopak se koncem roku začalo mluvit o tom, že McL jezdí s vyšším přítlakem než ostatní. To znamená, že jsou rychlejší v zatáčkách a naopak velmi pomalí na rovinkách (což se ještě loni dalo s klidem hodit na Hondu). Krásně to bylo vidět v Monze, kde všichni sundali přítlak a najednou byl McL svými rychlostmi na úrovni všech ostatních. a v testech se to zatím jen potvrdilo. McL s motorem Renault zatím suverénně nejpomalejší na rovinkách ze všech týmů, naopak Toro Rosso s Hondou v průměru.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Tak někdo dá jumpmanovi mínus , ačkoli to co píše logiku má. Bylo by lepší, napsat proti názor.
          Jsem si už zcela jist, že mínus se dává ne za názor, ale za nick. 02
          Jinak nemyslím si že by na tom byl Mclaren špatně,( proč s přítlakem?) nakonec po prvních 3 závodech bude jasno.Rozhodně ne po prvním....ten dost často zkresluje.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            zase komentuješ mcl, já to uvedl jenom proto, že to auto porovnali s mercedesem, ale nikdo to neudělal s ferrari, které by mě tedy zajímalo mnohem víc, zvlášť po loňské sezoně...

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Holt Mclaren je v součastnosti hodně novinářsky sledovaný a je to dlouhodobé. Co více k tomu říci, my to neovlívníme....holt je asi po tom poptávka, možná to evokuje Alonso, nevím...
              Je pravda, že Ferrari je v posledních letech takové novinářsky upozaděné.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            83.208.30.XXX
            Taky tam mám mínus. Pro některé jedince je jednodušší dát mínus, protože vypisovat svůj názor, pokud jej vůbec mají, je dost pracné.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          83.208.30.XXX
          Ono si možná za to může Ferrari samo. Vzpomeň si na poměrně dost sezón v předcházejícím období. Na začátku roku Ferrari halasně vyhlašuje útok na titul. Pak se jim daří spíše méně než více, v půlce sezóny oznamují že veškeré aktivity přesouvají do vývoje vozu na další sezónu a děj se v dalším roce opakuje. Až na loňský rok to snad 5 sezón byla never ending story. Možná proto místní přispěvatelé berou Ferrari s rezervou.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            ale loni se jim celkem dařilo a letos v podstatě drželi hubu a makali, tak bych čekal, že si jich bude někdo víc všímat, to je vše...

            + 5 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              193.86.144.XXX
              Je to pouze můj názor. Možná je realita jinde. To by ses měl pozeptat těch, kteří je ignorují. 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Cooper

              Cooper

              188.120.212.XXX
              Já sem rád že si jich nikdo nevšímá... vidím to jako Pepan když se o nich mluvilo sezona byla většinou na prd teď je ticho po pěšině tak snad bude po letech titul... sice bych si o nich taky rád něco přečetl ale když bude titul nemusím o nich číst :-D

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Když Ferrari vždycky postaví celkem slušné auto a pak nestíhá vývoj. Podle mne je ta Vettelova zpětná vazba obehraná písnička. A tím nechci nic bagatelizovat, nebo Seba urážet. Věřím, že to co řekl, tak i cítí a nejspíše to bude pravda. Uvidíme, jak jim pomůžou vylepšení během sezóny a zda se Seb konečně vyvaruje chyb a lability.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                v dnešní době zpětná vazba pilota moc neznamená, je samozřjmě lepší, když ten pilot umí říct co mu víc sedí, ale nastavení auta dneska spíš spočítají inženýři a projedou to na simulátoru.
                S tím vývojem máš pravdu. Bylo období, kdy ferrari mělo nejsilnější vývoj během sezony, ale to už je dávno pryč 17

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  My jsme si tu už jednou vyjasnili, že se vcelku chápeme. 11 Tak že jen jedno malé doplnění. Měl jsem na mysli zpětnou vazbu zmíněnou tuším někde na začátku tohoto článku.
                  Jinak mě potěšilo, že píšeš o zpětné vazbě stejný názor, jaký zastávám já. 01

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama