DISKUZE K ČLÁNKU Vettel před Austrálii Ferrari věří, závodní simulace soupeřů během testů měly jednu vadu
Sebastian Vettel hodnotí před prvním závodem sezóny 2018 nové Ferrari SF71, jeho potenciál a také závodní simulace, které předvedli jejich soupeři v předsezónních testech. Zastává se nových směsí Pirelli a před odletem do Austrálie vyjadřuje důvěru svému týmu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vettel před Austrálii Ferrari věří, závodní simulace soupeřů během testů měly jednu vadu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
GRAHAM
10:26 14.03.2018 77.236.218.XXXBarcelona dostala nový povrch a bylo výhodné používat měkkou směs. Na hladkém novém povrchu se tvrdší pneumatiky dají značně hůře dostat do okna kde fungují, takže prý u měkkých se dalo lépe simulovat to co bude v závodech. Tvrdou směs zahřat bylo značně horší, takže většina kol simulace byla laicky řečeno o ničem.Prý tohoto využil Mclaren, co jsem se dočetl na zahr. stránkách a testovat tak jak to dělal, bylo správné a logické.
Mercedes si některé směsi ani neobjednal.Tam myslím udělal testovací chybu. -
-
airwar1939
09:35 14.03.2018 176.74.141.XXXMercedes tohle udělal už v sezonách 2015 a 2016 a v obou více méně dominoval, takže nepochybně ví co dělá. Testovat větší množství směsí pneumatik v předsezonních testech, kdy ladíš vůz je v podstatě nanic, protože každá směs má odlišné vlastnosti a pak nejseš schopen rozdíly v nastavení a aeru objektivně porovnávat. Krom toho v Barceloně byly teploty vzduchu od 0 do 20 stupňů, s čím se v závodní sezoně setká vyjimečně, možná v Rakousku a UK když bude hnusně, ale jinak budou teploty mnohem vyšší, takže by o chování pneu v závodních podmínkách moc nezjistil..-
Menno Coehoorn
10:25 14.03.2018 46.13.136.XXXAle Mercedes testovali mekšie zmesi,netestoval len SS a HS. Na US predsa v stredu jazdil Hamilton 3 a 4 kolové stinty. A na softoch jazdili prvý týzdeň. Mali ale jeden problém a to ten, že po piatom meranom kole im na nich zrazu spadli časi o 1,5 až 2 sekundy dole,zatial čo v tom istom čase Vettel na nich jazdil konzistentné 16-20 kolové stinty. Ale o to nejde Seb neukazoval na celkové testovanie,ale na simulácie závodu,keby Ferrari išlo tak ako keby išlo GP zatial čo RedBull a Mercedes išli vždy na nových mediumkách celú vzdialenosť. Kimi si dokonca otestoval jazdu za iným vozom kedy dve tretiny simulacie išiel za Toro Roso. -
jumpman
10:31 14.03.2018 178.255.168.XXXtohle si úplně nemyslím. Mercedes sice takhle postupoval poslední 2 sezony, ale loni měl problémy s pochopením pneu a díky tomu jej dokázalo ferrari v první polovině sezony porážet. Předloni ty potíže měli také, ale nikdo jim nebyl dost blízko, aby toho využil. Takže je otázkou, zda to není kontraproduktivní. Oni sice najezdí velké množství kilometrů na směsi, která bývá dost často hlavní závodní, ale nemají žádné zkušenosti s nastavením auta pro měkčí směsi a potom s tím mohou mít problém.
Mě spíš překvapuje, že všichni komentují výkonnost mercedesu, řeší se výkonnost mcl, ale ferrari jakoby nikdo nevěnoval pozornost a jejich výkony jsou především bagatelizovány, ale nikdo neřekne proč reálně. Mcl byl ohodnocen jako nestabilní a s nedostatečným přítlakem, takže tam člověk tuší, že jejich časy byly zajety především na efekt pro sponzory, ale u ferrari nikdo neřekl, jak se to auto jeví reálně na dráze-
Kaša
10:48 14.03.2018 82.142.123.XXXMinulou sezónu bylo taky v testech hodnoceno šasi McLarenu velmi špatně, a nakonec bylo považováno za jedno z nejlepších.
Testy tedy mnohé napoví, ale určitě neukážou věci naplno.
Třeba takový McL a FI mají dovést do Austrálie skoro nové auto (prostě mnoho vylepšení - asi víc než ostatní ). To je na jednu stranu dobře, protože v tom bude potenciál, ale na druhou stranu to znamená ztrátu času když ty vylepšení budou zapracovávat a optimalizovat.-
jumpman
10:57 14.03.2018 178.255.168.XXXloni mcl skoro nic neodjel, tam byla hodnocena mizerná spolehlivost a o nejlepším šasi zněly hlasy jen z mcl. Letos to bylo komentováno z pozorování na samotné dráze. Pamatuju si sezonu 2012 kdy bylo ferrari v testech velice rychlé, ale od pozorovatelů znělo, že je nestabilní a alonso to dře přes limit a přišla sezona a tyhle problémy se ukázaly jako skutečné. Když se člověk podívá na mcl, tak pochybuju, že jejich šasi má tolik přítlaku jako red bull nebo mercedes, takže věřím tomu, co řekl pilot, který je viděl v akci a asi tomu rozumí víc, než nějaký fan mcl zde v diskuzi. Ale já nechtěl poukazovat na výkonost mcl, jako na to, že o mcl se mluví, ale po loňské sezoně bych očekával víc komentářů směrem k ferrari a kde nic tu nic...-
Kaša
13:32 14.03.2018 82.142.123.XXXO kvalitním šasi McL loni zaznělo z více zdrojů než jen od nich .
Já jsem sledoval letošní testy i na autosportu a tam je dost odborníků.
Nade všechno vychvalovali šasi Mercedesu, který projíždí některé zatáčky(např. 9) na plný plyn, ... ale ostatní toho nejsou schopni.
Saši McL nekomentovali úplně špatně, spíše tedy dobře.
O McL se všeobecně mluví hodně po neúspěších s Hondou a tom přestupu k renaultu. Taky Petr tady má spoustu kvalitních info o McL, což mě jen teší .-
Dokugan
14:44 15.03.2018 146.102.126.XXXTo je sice fakt s těmi zatáčkami, ale naopak se koncem roku začalo mluvit o tom, že McL jezdí s vyšším přítlakem než ostatní. To znamená, že jsou rychlejší v zatáčkách a naopak velmi pomalí na rovinkách (což se ještě loni dalo s klidem hodit na Hondu). Krásně to bylo vidět v Monze, kde všichni sundali přítlak a najednou byl McL svými rychlostmi na úrovni všech ostatních. a v testech se to zatím jen potvrdilo. McL s motorem Renault zatím suverénně nejpomalejší na rovinkách ze všech týmů, naopak Toro Rosso s Hondou v průměru.
-
-
-
-
GRAHAM
10:54 14.03.2018 77.236.218.XXXTak někdo dá jumpmanovi mínus , ačkoli to co píše logiku má. Bylo by lepší, napsat proti názor.
Jsem si už zcela jist, že mínus se dává ne za názor, ale za nick.
Jinak nemyslím si že by na tom byl Mclaren špatně,( proč s přítlakem?) nakonec po prvních 3 závodech bude jasno.Rozhodně ne po prvním....ten dost často zkresluje.-
-
GRAHAM
12:13 14.03.2018 77.236.218.XXXHolt Mclaren je v součastnosti hodně novinářsky sledovaný a je to dlouhodobé. Co více k tomu říci, my to neovlívníme....holt je asi po tom poptávka, možná to evokuje Alonso, nevím...
Je pravda, že Ferrari je v posledních letech takové novinářsky upozaděné.
-
-
-
Pepan
10:59 14.03.2018 83.208.30.XXXOno si možná za to může Ferrari samo. Vzpomeň si na poměrně dost sezón v předcházejícím období. Na začátku roku Ferrari halasně vyhlašuje útok na titul. Pak se jim daří spíše méně než více, v půlce sezóny oznamují že veškeré aktivity přesouvají do vývoje vozu na další sezónu a děj se v dalším roce opakuje. Až na loňský rok to snad 5 sezón byla never ending story. Možná proto místní přispěvatelé berou Ferrari s rezervou.-
-
Cooper
16:47 14.03.2018 188.120.212.XXXJá sem rád že si jich nikdo nevšímá... vidím to jako Pepan když se o nich mluvilo sezona byla většinou na prd teď je ticho po pěšině tak snad bude po letech titul... sice bych si o nich taky rád něco přečetl ale když bude titul nemusím o nich číst :-D -
odin
18:26 14.03.2018 77.240.103.XXXKdyž Ferrari vždycky postaví celkem slušné auto a pak nestíhá vývoj. Podle mne je ta Vettelova zpětná vazba obehraná písnička. A tím nechci nic bagatelizovat, nebo Seba urážet. Věřím, že to co řekl, tak i cítí a nejspíše to bude pravda. Uvidíme, jak jim pomůžou vylepšení během sezóny a zda se Seb konečně vyvaruje chyb a lability.-
jumpman
22:48 14.03.2018 178.255.168.XXXv dnešní době zpětná vazba pilota moc neznamená, je samozřjmě lepší, když ten pilot umí říct co mu víc sedí, ale nastavení auta dneska spíš spočítají inženýři a projedou to na simulátoru.
S tím vývojem máš pravdu. Bylo období, kdy ferrari mělo nejsilnější vývoj během sezony, ale to už je dávno pryč
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek