K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

DISKUZE K ČLÁNKU

Sedmý den testů v Barceloně živě: Ferrari láme rekordy, Haas mu je nejblíž + VIDEO

Ve čtvrtek pokračují předsezónní testy v Barceloně již celkově sedmým dnem. Týmy se budou více zaměřovat na výkonnost svých vozů, kvalifikační i závodní simulace. Zvládne McLaren konečně jízdy bez problémů? A dotáhne se Ferrari blíže k Mercedesu? Průběh zde můžete podrobně sledovat s námi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sedmý den testů v Barceloně živě: Ferrari láme rekordy, Haas mu je nejblíž + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 126, poslední 09.03.2018 20:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mac_ (Hlasovalo 6 lidí) 08.03.2018 14:15
Honda se evidentně posunula jak spolehlivostí,… »
» Mac_ (Hlasovali 5 lidé) 08.03.2018 14:41
No, třeba to, že Honda zatím neměla jediný… »
» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 08.03.2018 13:24
ona je otázka, zda by takhle fungovala v mcl... »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Je to hodně stručně řečeno, ale má pravdu v tom, že dokud tam velel Ron, tak to fungovalo na lepší úrovni, o tom žádná. 03

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    Tak pod Mercedesem ano....to je pravda. Ale taky dělali chyby....kdo je nedělá. Ale co, jen kritizujte, když to bude oprávněně, není s tím problém.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      194.228.59.XXX
                      Dělali, ale mělo to větší řád. Nechci být za hnidopicha, ale Whitmarsh byl moc měkký a tandem Brown + Brojler jsou jak parta cirkusáků. Velká slova, plácání se po ramenou a pak skutek utek. Už jsem to tady psal výše, je to podobná parta jak Montezemolo a Domenicali.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                • uzivatel003039

                  uzivatel003039

                  89.177.216.XXX
                  Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Easy

                    Easy

                    46.135.29.XXX
                    Tak za tohle jsem loni dostával fakt hodně mínusů. Bez tovární podpory nemají do budoucna šanci se udržet na špici. Bohužel.

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      194.228.59.XXX
                      Přesně tak. Už se to tady píšeme delší dobu. Továrny si ohlídají náskok. A rozumím tomu. Do F1 nejdou nazdárci, ale automobilky, které mají motorsport v DNA. Tak je jasné, že když vyvinou špičkový motor, schválí si stovky milionů na provoz stáje jako hobby a reklamu, tak určitě nemají zájem dlouhodobě dojíždět za Force Indií. Představenstvo v každé firmě vždy zajímá jen - víc a lépe. Když to není, padají hlavy. Nejen v F1 ...

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    83.208.30.XXX
    S odvoláním na Wolffův příspěvek ohledně maziv by mě zajímalo, kdo provádí kalibraci motoru na jiná než předepsaná paliva. Výrobce motorů, nebo si to dělá sám odběratel?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tipl bych si že výrobce motorů ve spolupráci s dodavatelem maziv a odběratelem. Taková Wiliamsová pouze věří, že mají stejnou specifikaci motoru a softu, takže to valstně neví. Myslím že tohle má pod kontrolou dodvatel.Ale třeba Petr řekne přesněji...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        83.208.30.XXX
        Já netipuji, čekám na názor odborníka. Akorát kdyby si každý z odběratelů takhle vymýšlel, kdo zaplatí ty zvýšené náklady, když motor je kalibrován na určité mazivo?

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mac_

    Mac_

    89.24.109.XXX
    Honda se evidentně posunula jak spolehlivostí, tak i výkonem. Z jejích potíží s rekuperací nebo nespolehlivým MGU-H McLaren těžko vinit. nicméně McL odvedl "špinavou", vývojovou práci a vypadá to, že letošní verze japonského motoru bude první konkurenceschopná v delším časovém horizontu a na různých tratích. Nevypadá to, že by TR nějak zásadně omezovalo přítlak, aby získalo vyšší maximálku, kterou má docela slušnou, z laického pohledu. Když si ulevím, tak zatím jsem docela "rozpačitej a nasranej", nemám totiž rád výraz "frustrovanej". Tím si totiž neulevím 03. Řekl bych, že z hlediska aerodynamiky nemá McLaren moc co testovat, protože mu téměř k ničemu není, přijde-li před Austrálií s podstatným vylepšením aera a bude-li musek upravovat kapotáž kvůli chlazení. Jak tu už padlo, nemá "velký" dynamometr, který umožňuje otestovat zakapotovaný motor a reprezentativně zjistit, jak se budou vyvíjet teploty pod karoserií. Zatím, ač nerad, obdivuju Toro Rosso, jak se s tou změnou na rozdíl od nás vypořádalo. Klobouk dolů.

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      No nevím jak to všechno od monitoru poznáš,,,,, 04

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mac_

        Mac_

        89.24.109.XXX
        No, třeba to, že Honda zatím neměla jediný problém s motorem, alespoň navenek. Má odjeto spoustu kilometrů, má dobrou maximálku s kterou TR současně dokáže zajet kvalitní čas... A máš-li na mysli McL, tak při pohledu na aero nemá zdaleka tolik nových prvků jako špička pole, hlavně deflektory se mi zdá, že čekají na doplnění. Ani nevíš, jak rád bych se pletl... 03

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Proto nemá smysl předjímat. Holt i další týmy jsou na tom asi dobře, nemus=i to být o tom, že Mclaren je na tom špatně. Jen že to je vyrovnané. Mclaren většinou ten vývoj v sezóně má velice slušný, takže kalhoty netřeba stahovat. A že se Honda zlepšila je dobře, ač frustrující to být může, ale dalo se čekat.....jen nebyla jistota.Uvidíme v sezóně.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          A co když třeba ta Honda na rozdíl od ostatních mění motor každý den? 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mac_

            Mac_

            89.24.109.XXX
            A proto my používáme denně dva a stejně je to k prdu 18
            Ne, vážně, Petře, řekni, co tam máme za trumfy, ať máme do Austrálie klidné spaní 03 A díky za tvojí práci. 01

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Roco

              Roco

              178.255.168.XXX
              Mas Alonsa, to je ti malo? 18 Jinak spise musis doufat, ze Tost z TR nebude mit pravdu, kdyz veri, ze na konci sezony bude mit TR rychlejsi auto nez McL 03
              No budou mit penize, tovarni podporu, no bude to dle dnesnich vysledku jeste zajimave 03

              + 4 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Diváci na okruhu Paul Ricard

GRAFIKA: Startovní rošt GP Francie po penalizaci Hartleyho - Mercedesy z 1. řady

Valtteri Bottas ještě nikdy tak snadno k vyhranému tréninku nepřišel

V posledním tréninku týmy příliš nejezdily, Paul Ricard sužoval déšť

Pohonná jednotka Hondy

Honda opět mění Hartleymu motor, penalizace na roštu ho kvůli tomu nemine

Lewis Hamilton v pátek ve Francii nenašel přemožitele ani v jednom z pátečních tréninků

Hamilton odpoledne nejrychlejší, Bottas skončil předčasně. Red Bully ztrácejí 0,7 sekundy

Lewis Hamlton neměl v 1. tréninku konkurenci

Mercedesy s čerstvými motory na čele, Ricciardo a Ferrari je v 1. tréninku stíhali marně

Daniel Ricciardo s Red Bullem ve Španělsku

McLaren jedná s Ricciardem o přestupu. Proč ho pilot Red Bullu nevylučuje?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama