K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

DISKUZE K ČLÁNKU

Sedmý den testů v Barceloně živě: Ferrari láme rekordy, Haas mu je nejblíž + VIDEO

Ve čtvrtek pokračují předsezónní testy v Barceloně již celkově sedmým dnem. Týmy se budou více zaměřovat na výkonnost svých vozů, kvalifikační i závodní simulace. Zvládne McLaren konečně jízdy bez problémů? A dotáhne se Ferrari blíže k Mercedesu? Průběh zde můžete podrobně sledovat s námi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sedmý den testů v Barceloně živě: Ferrari láme rekordy, Haas mu je nejblíž + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 126, poslední 09.03.2018 20:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mac_ (Hlasovalo 6 lidí) 08.03.2018 14:15
Honda se evidentně posunula jak spolehlivostí,… »
» Mac_ (Hlasovali 5 lidé) 08.03.2018 14:41
No, třeba to, že Honda zatím neměla jediný… »
» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 08.03.2018 13:24
ona je otázka, zda by takhle fungovala v mcl... »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Já nevím co čteš. Někde jsem psal, že ta ztráta 1,6s odpovídá reálným rozdílům???
                Ano, Ferrari jelo kvaldu. Mclaren na těch HS také nejel na 65 kol s plnou nádrží. Rozdíl bude možná poloviční, ale jsou někde jinde. Jestli jsi to sledoval, tak Vettel udělal podobné časy jako Mclaren se softy na dlouhém stintu.Ty časy nejsou přesně vypovídající a nikdo to tu tak ani nebere. Ale pokud Mclaren nemá něco geniálního (co nějak nepotřebuje testovat), je za špičkou daleko a za Mercedesem kolem 1s. Tedy se od loňska příliš neposunul. Renault jezdí líp, Haas a STR jezdí podobně. A nevím proč předpokládat, že Mclaren je ten jediný, kdo skrývá karty. Zvlášť při jejich velkohubých prohlášeních o vítězstvích.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Nemám, co bych dodal. Snad jen, že to už očividně vidíme stejně. Ale optimismus Ti držel o pár dní déle, než mě. 04

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Jak nemáš co bys dodal, vždyť on na to kouká pouze číselně, bez informací jak byl čas zajet.. jako sorry, to jako teda ne... Může mít pak ve finále pravdu, že to tak i dopadne, ale jeho vyjadření k testům je zcela stupidní. On to čte jak tabulku a neřeší okolnosti. Už jen to kdy Mclaren zajel ten čas (brzo ráno) a kdy ho zajely ostatní, v jak dlouhém stintu.....o benzínu a utlumeném motoru nemluvě. Ted nejde o Mclaren, ten bude kde si zaslouží, ale o pohled na testy.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Závodní simulaci jeli v cca stejnou dobu. A tam ty časové rozdíly sedí také. Uvidíme, jak se to vyvine, ale zatím je ta ztráta veliká.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Přesně jak píše Jon. Tebou uvedené závodní simulace ukazují to samé. Jsou za Mercedesem zhruba 1s, na Ferrari (a zřejmě i RB) ztrácí výrazně přes půl. Tedy je to to, co píšu. Nikde jsem nepsal, že REÁLNÁ ztráta Mclarenu se bude blížit 2s, pouze že se někdy 2s blíží rozdíl v naměřených časech.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.50.XXX
        Co? jednoduché kalkulace, McLaren dnes zajel svůj nej čas úplně ráno -tedy ne optimální podmínky + jeli více kol posobě, takže rozhodně neměli lehkou nádrř, když vezmu v potaz i to, že vlastně mají skoro auto "holé" tedy vylepšení příjdo uaž v pátek v Austrálii, tak bych byl v klidu a že McLaren má silný vývoj ukázal i loni, nadruhou stránu takové Ferrari jelo na Q kolo a upřímně vteřinu na Haas co měl supersofty ... není nic moc, takže je jasné že Mercedes bude první předevšma, druhej RB, třetí Ferrari, ale žádná sláva, 4 McLaren který se bude přetahovat s Renaultem a bude záležet na vývoji během sezony, to že do Mercedesu můžou poslat titul pro PK je celkem jasný 03

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Koukni na ten přehled závodní simulace, co sem dával Graham. Počítám s tím, že Mercedes a Ferrari zrychlí v Melbourne cca o vteřinu (nová křídla a difuzor) a Red Bull o vteřinu a půl (vývoj šasí mají prostě stále lepší než fabriky, o tom žádná). I kdyby McLaren dokázal zázrak, musel by najít skoro 3 vteřiny, aby byl tam, kde ho vidíš. Což mi vzhledem k neustálým problémům přijde opravdu nereálné. I kdyby jim to jelo jako z praku, pořád bych si připadal jako troufalý snílek uvažovat o tom, že v oblasti šasí jsou schopni toho, co Red Bull. Red Bull jsem nikdy neměl rád, ale musím uznat, že už v roce 2009 ukázali, že prostě jedou ve vývoji jinou ligu. McLaren měl výhodu motoru Mercedes s KERS a přesto nebyli schopni doladit dvojitý difuzor tak rychle, jako Red Bull. Nemluvě o faktu, že i přes nasazení dvojitého difuzoru často stále nestačili Brawnu, který celou sezónu jel s původním návrhem. V roce 2012 tam byl menší záblesk, ale stejně to nestačilo. Do této sezóny to ale nemohlo být porovnatelné. Výkon motorů může být někdy hodně relativní, spíš jde o charakteristiku a jeho možnosti.
          Už na konci minulé sezóny jsem mluvil o tom, že McLaren bude až za továrním Renaultem a sklidil jsem za to posměch. Realně jsem nečekal, že ani stáj s kapacitami McLarenu zvládne za pár měsíců přepracovat koncept a konkurovat fabrickému designu, který továrna vyvíjí minimálně o rok déle. Neříkám, že měli loni špatnou šasí, ale letošní testy mě utvrzují v myšlence, že jeli loni vysoký přítlak.
          Každopádně první moment pravdy přichází za necelých 16 dní (kvalifikace). Do té doby můžeme všichni doufat a spekulovat.
          Jen abych ujasnil můj postoj, byl jsem aktivní fanda McLarenu od dob Ayrtona do odchodu Jensona do "důchodu". Alonsa jsem nikdy nemusel, takže teď jim přeji, ale můj favorit sedí ve voze číslo 44. Lewise pozoruji již od motokár, takže jemu jsem přál a fandil všude, kde byl. A jsem McLarenu neskutečně vděčný, že dali F1 takového pilota. Jen mi v McLarenu přijde od roku 2009 spousta věcí špatně. A letošní rok to nejspíš podtrhne. Jen doufám, že si to konečně akcionáři uvědomí a zbaví se marastu. Věřil jsem, že se to tam zvedne s návratem Rona Dennise, ale bohužel se ho zase rychle zbavili a nahradili ho cirkusákem, který tam teď vedle Brojlera dělá absolutně iracionální rozhodnutí. Trochu mi to připomíná double Montezemolo a Domenicali u Ferrari. Sympaťáci každým coulem, ale u Ferrari to byla bída s nouzí. Přijde rázný týpek od Marlborek a během pár let je Ferrari stabilně nahoře. A to je dnes úplně jiná situace. Od roku 2006 (2005 bylo o pneu) to bylo vždy jen v šasí. Motor měli špičkový. Tedy ještě v roce 2014 malinko zaspali, ale velice rychle to napravili. Podobnou medicínu potřebuje i McLaren. A pak to zase půjde. 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.50.XXX
            Hele já jen tě zastavím, říkáš tu jak Mercedes a Ferrari zapnou o vteřinu, RB o vteřinu a půl ... jak to víš? ty máš data od týmu? že to někdo apíše je fajn, ale zkus číst z čísel, McLaren rozhodně není skoro vteřinu za Haasem, to určitě ne a není ani za STR, navíc dnes McLaren potvrdil ten velkej balík, takže říkej tomu Auto B nebo zázrak, budou prostě 4 nejrychlejší v Austrálii, že McLaren má solidní vývoj musíš uznat jestli sleduješ F1 déle, mimochoděm připomenu i loni nebo předloni s nejhoším motorem body ... a někde výrazněj například Maďarsko - kde potřebuješ silný šasi, že by najendou udělal špatný šasi? asi těžko ,chápu, fandíš týmu co dominuje tak vidíš McL jako něco ostudnýho, ale McLaren letos ukáže, že je to top tým 03

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Jen na úvod. Můj postoj k McLarenu jsem vyjádřil výše. Formuli 1 sleduji skoro 30 let. Tudíž za tu dobu jsem zažil McLaren nahoře i dole. Top tým rozhodně byl, aktuálně mají spíše skepsi. Doteď to bylo házeno na Hondu, ale až letos uvidíme, jak moc to bylo legitimní. Bez ohledu na výsledek Toro Rossa. Jde o přímé srovnání s Red Bullem a továrním Renaultem. To bude těžký úkol.
              Jak kdo zrychlí? Ano, napsal jsem to ve zkratce. Ale v těchto hodnotách to +- bude. Testy jede každý s novým konceptem v co nejvíc zahaleném ve starém hábitu. Že bude mít skoro každý hodně jiné aero, tomu věř.
              McLaren může dělat B-spec, ale asi to bude docela střela do tmy, když A-spec není možné testovat a vykazuje dětské nemoci. Z čeho budou vycházet? Myslíš, že se to dá navrhnout jen tak od stolu bez nějakých poznatků? To může dopadnout úplně stejně špatně jako to, co teď zažívají.
              Co se týká zázraků v Maďarsku nebo Monaku, ano tam se dějí. Jde to často na vrub šasí. Nejeli tam úplně špatně, ale přeci jen tam pořád byla ztráta skoro kolo na prvního. Nehledě na fakt, že nikdo ze špičky neměl šasí, kterému by mělo Maďarsko vyhovovat. McLaren počítal s tím, že ten motor bude stát za starou Belu, tak dost možná udělali šasí hlavně na závody, kde motor není tolik třeba. Kdo ví ...
              Sám jsem zvědav, co letos předvedou. Jen mi den ode dne připadá méně pravděpodobné, že by jen tak blafovali a měli to pod kontrolou. Ale zázraky se dějí ...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kaša

                Kaša

                82.142.123.XXX
                Myslím, že ten McL vidíš moc černě Jone (vždyť je teď oranžový 03).
                Že to teď vypadá na né úplně optimální vstup do sezóny neznamená, že McL
                minulou sezónu za Hondu postavil špatný motor.
                Myslím že i teď na tom nejsou tak špatně a jestli opravdu přivezou do Austrálie tak velké vylepšení jak se říká (asi největší ze všech), ... a bude fungovat, tak opravdu čekám minimálně boj s Renaultem o 4. místo, a nebo možná i dotahování "velké trojky".
                Jestli je RB tak dobrý jak se nyní říká (před Ferrari a těsně za Mercedesem), tak McL v průběhu sezóny se k nim dotáhne taky.
                Nakonec uvidíme v Austrálii a v dalších pár závodech.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel001559

                  uzivatel001559

                  90.179.37.XXX
                  Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Nechci být pesimista a přeceňovat Red Bull, ale ti čtveráci už pár let předvádí se šasí jinou ligu, než zbytek pole. S rukou na srdci přiznám, že je to jediná stáj, u které jsem měl obavy, že by měla mít motor Mercedes. Chci, aby Lewis udělal víc titulů než Vettel a ideálně dotáhl nebo překonal i Mišáka. 11

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Apropo, když se člověk koukne na maximálky dneska, tak je hodně divné, že Mclaren má 315 a RB 327. Pravda Stroll má Mercedes a 315 taky. Je to dost zvláštní, asi různé módy na motorech.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      To je kvůli aerodynamice. Když se nepovede šasí, honí se grip přítlakem. Red Bull je v tomhle mistr. Viz minulé sezóny, kdy byl schopen na rovinkách držet krok, i když neměli nejvýkonnější motor.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tomu rozumím, ale že by Mclaren jel na extra vysoký přítlak se mě moc nechce věřit.Ale je to možný....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Nerad je srovnávám zrovna s Williamsem, ale je tam paralela. Doposud jeli ve speed trapu obstojně, ale časy na kolo pomalé. Dnes kvalifikační gumy, velký přítlak a jsou najednou vepředu. Bohužel je to k ničemu, protože tenhle setup se dá jet akorát v Maďarsku nebo Monaku ...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Tak aero přivezou nové....a kvalifikační gumy používají v tetech " pořad" . No nic uvidí se.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              To ano, ale asi nebudeme předpokládat, že aspiranti o titul nám dali něčeho ochutnat. Mercedes, Red Bull i Ferrari jeli loňská křídla a difuzor. Tam bude u každého z nich minimálně vteřina.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • jurgenb

          jurgenb

          109.105.39.XXX
          Možná pozůstatek šasi ještě z loňska, kdy kompenzovali slabší výkony Hondy. Ono i RB se učil, jak se auto chová s menším přítlakem, protože jezdívali vždy na vysoký přítlak a tudíž neměli relevantní data atd.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton slaví pole position v Paul Ricard

Hamilton slaví vítězství v kvalifikaci na GP Francie, která se vrací do kalendáře po dlouhé odmlce

Diváci na okruhu Paul Ricard

GRAFIKA: Startovní rošt GP Francie po penalizaci Hartleyho - Mercedesy z 1. řady

Valtteri Bottas ještě nikdy tak snadno k vyhranému tréninku nepřišel

V posledním tréninku týmy příliš nejezdily, Paul Ricard sužoval déšť

Pohonná jednotka Hondy

Honda opět mění Hartleymu motor, penalizace na roštu ho kvůli tomu nemine

Lewis Hamilton v pátek ve Francii nenašel přemožitele ani v jednom z pátečních tréninků

Hamilton odpoledne nejrychlejší, Bottas skončil předčasně. Red Bully ztrácejí 0,7 sekundy

Lewis Hamlton neměl v 1. tréninku konkurenci

Mercedesy s čerstvými motory na čele, Ricciardo a Ferrari je v 1. tréninku stíhali marně

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama