DISKUZE K ČLÁNKU McLaren odhaluje nový monopost MCL33, překvapuje zbarvením + FOTO

McLaren dnes ráno světu ukázal nový vůz pro letošní šampionát Formule 1. Po loňské neúspěšné sezóně, v níž se rozešel s Hondou, mění jeho zbarvení: černo-oranžovou nahrazuje oranžovo-modrá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren odhaluje nový monopost MCL33, překvapuje zbarvením + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 67, poslední 08.03.2018 08:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» pidro (Hlasovali 3 lidé) 23.02.2018 15:00
Jedná se o historickou kombinaci barev: https:/… »
» uzivatel000956 (Hlasovali 3 lidé) 23.02.2018 15:14
Přesně tak, na trati to vypadá bohovsky »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 23.02.2018 08:09
Popelnice IKEA. Bóže to je hnus. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Radon
    Já si myslím, že hodnotit současný vůz moc smyslu nedává, když v Austrálii (doufám) vyjede něco zcela jiného.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Ona ta zadní část různých aut je dost zajímavá. Ještě jsem neviděl, jaké jsou rozměry jedn. monopostů, ale i podle dlouhé a štíhlé zadní části to vypadá, že Mercedes bude zase patřit mezi nejdelší. I podle sklonu vozu si myslím, že auto moc nepředělávali, jak vyhrožoval Wolf.
    Ferdo, když se podíváš na to, jak se u McL ze zadních ramen stala spíš křídla, tak toto jsem měl na mysli. Jinak i uchycením ramen se dost liší - to je asi ten odlišný pohon.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    jj284b, no nizsi asi nebude, ale vidim to co mysli. Ta linie je jina, ale je to dano motorem, protoze se podivej, kde ta linie konci u Hondy, kde konci cely motorovy prostor, nekde nekolik desitek cm pred zacatkem zadnich kol. U Renaultu je to natazeny az buhvi kam dozadu, ten motor je o dost delsi, je vse natazene az za zacatek zadnich kol.
    Jinak je to ale jedno, protoze kdyz se podivame na design RB a McL jsou dost rozdilne pojate. No obe auta by meli nejak jet, takze ve vysledku jsou toto detaily a bude asi zalezet mnohem vice na celkovem pojeti aerodesignu. Na to porovnani jsem fakt zvedav. Doufam, ze se limonady nebudou vysmivat s nejakym vyraznejsim naskokem

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    No dle toho porovnání s minuloročním autem tam pozoruji že změnou motoru nejen že nenabobtnali, ale dokonce některé křivky se jim povedlo více minimalizovat. Snad se na trati potvrdí že to maká jak má, nadále to optimalizují a nadále bez újmy pojedou tu svou filosofii. Jinak zadní zavěšení má zajímavej oblouk a přední bude asi terčem spekulací na legálnost, je tam očividně stále snaha s tím hýbat pro aerodynamické účely.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Jone, to ze drzi koncepci a ze tam napasovali novy motor, ikdyz museli predelavat zadni zaveseni pro me znamena, ze si za tim resenim stoji a urcite ho posunuli dale. Pokud tedy ted prohraji s tovarnim Renaultem bylo by to zklamani a ukazovalo by to na to, ze i loni to reseni za moc nestalo. Letos by meli byt opet lepsi nez loni.
    Odule mi to neprijde. Je to takove protoze zadni cast je hodne uzka, tak je to takove zvyreznene.
    Verchni pohled ukazuje na ladeni lonskeho auta, coz by melo byt dobre, protoze nezacinaji od nuly. Cekal jsem to horsi, cekal jsem, ze budou zmeny vyraznejsi.
    Posledni tri roky nema cenu resit. Cas plyne a bude spise dulezite, co prinesou budouci tri roky, protoze se muze stat, ze na zmene opet Renault od pristiho roku nevidela. To by pak byla smule a peh, ze si McL vytahne vzdy Cerneho Petra. Je dulezite koukat na stredne doby horizont a ne na to co bude zitra. Jsou pred nami tri roky s McL-Renault a musime jen doufat, ze to budou o dost lepsi roky.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jj284b

    jj284b

    176.61.241.XXX
    Ferda: tak to co predstavili je o dost odlisne od minulorocneho monopostu.. akurat ze to dost ocesali od pridavnych kridelok, no tie podla mna nasadia az v testoch.. cosi podobne spravil Redbull ktory svoje kridelka retusoval..

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jj284b

    jj284b

    176.61.241.XXX
    El_Senor: pozri si porovnanie z boku, novy monopost je nizsi, zadna cast ma priamu liniu, ziadne zaoblenia ako u MCL32

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Peter Prodromou ale říká, že nebude na první pohled příliš odlišný od loňského vozu.
    Jinak ale bude vůz podobný svému předchůdci. McLaren chystá významný balík vylepšení pro Melbourne.
    Vůz by měl udělat v Melbourne velký krok kupředu a to z aerodynamického i mechanického hlediska.

    To vše znamená, že je Mekáč v prodlevě a ten pravý uvidíme až v Austrálii.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    jj284b, ja tam tedy nejaky rozdil ve stihlosti nevidim. Zato je tam videt, ze je ten motor proste ted delsi

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    El_Senor 10:24 23.02.2018

    Přijde mi to až moc uhlazené a na první pohled je to proti konkurenci takové odulé. Ale jak jsem psal, uvidíme. Příští pondělí určitě vylezou minimálně s jinými křídly a podlahou. Bočnice a linie kapotáže nejspíš zůstane stejná, ale třeba tato koncepce bude fungovat. Přeci jen takhle podle oka těžko odhadneme to, co je vidět v aerodynamickém tunelu nebo na CFD.
    Jinak k tomu Renaultu. U nich mi moc nepřišlo, že by se drželi při zemi. Ale uvidíme. McLarenu každopádně přeji vzpruhu. Poslední 3 roky byly pro stáj jejich formátu hodně nedůstojné. Na druhou stranu od nich nečekám zázraky a i kdyby s továrním Renaultem letos prohráli, nelze to považovat za ostudu. Přeci jen měli přes zimu hodně práce s přepracováním šasí, do kterého pasovali již dané řešení. Což nemuselo úplně vyhovovat k původní koncepci. McLaren sice má kapacity na to, aby nepaběrkovali někde vzadu, ale jestli se povedl zázrak a dostanou se na čtvrté místo v PK nebo lépe, mile překvapí všechny stejně jako Esterka na olympiádě.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Radon 11:31 23.02.2018
    Ani né tak aerodynamice, ale jinému motoru a převodovce.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    109.81.245.XXX
    > Radon 11:25: Jj, srovnávání si dělám sám, díky. Srovnání těch bočnicových linek mi přijde hodně zajímavé.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jj284b

    jj284b

    176.61.241.XXX
    pri porovnani s minulorocnym monopostom vydiet ze novy je o dost stihlejsi ako predosly, cela vrchna cast tam prakticky nie je.. super

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    No co jsem se tak zahleděl, tak největší rozdíly jsou v oblasti zadního zavěšení. Tam se teda mechanika hodně podřídila aerodynamice...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Hele Péťo, ty srovnávací fotky jsou asi Tvojí prací, že? Díky moc, to je paráda.
    Ty menší otvory v bočnicích pro chlazení asi trochu zkreslují - připadá mi, že jsou víc natočené dovnitř. Takže vypadají menší.
    Je krásně vidět, že do svého "starého" auta napasovali Reného a dál pokračují ve své lince.
    Jen do té oranžové bočnice bych dal alespoň "šlic" modré, abych to kapánek designově rozbil. Jinak to docela jde.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Jinak pokud Eric tvrdil, že s motorem Renault by loni zrychlily o 1 vteřinu, znamená to +- 50 koní. Když se pak člouvěk koukne a posune časy kvalifikační o 1 sec, nebylo by to vůbec špatné. Renault ale na to asi půjde s vylepšovaním PJ postupně, on nepotřebuje spěchat. Což je lehké mínus...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak nikdo nečeká zázrak ale občasný boj o bednu bych kvitoval.Mít možnost, s Hondou to bylo hrozné....tam nebyla šance na nic.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Docela je i zajimavy minimalisticky reseny vstup vzduchu do motoru. V porovnani s ostatnimi tam jde mnohem mene vzduchu, coz tak nejak delal McL i u Hondy. Doufam, ze se to nebude prehrivat, chlazeni resp. vstupy vzduchu jsou celkove dost agresivne reseny.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Jone, podivej se na predni pohled je to hodne podobne Ferrari. Vstupy a velikost sani na bocnicich atd. Kdyz k tomu pridame, ze pripravi nebo maji pripraveny dalsi aero prvky, nepochybuji, ze budou hodne nahore, tutove pred tovarnim Renaultem. Tovarni Renault vypada mnohem vice konzervativne, velikost chladicich otvoru atd. renault ma auta na lonskou sezonu. McL dost pokrocil, vypada to dobre.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Jinak ten McL krasne nabizi reklamni plochu. Klidne to muze byt i zamer na prilakani jasne a prehldne reklamni plochy. Na jinych preplacanych autech to kolikrat clovek ani nemuze precist

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama