DISKUZE K ČLÁNKU McLaren odhaluje nový monopost MCL33, překvapuje zbarvením + FOTO
McLaren dnes ráno světu ukázal nový vůz pro letošní šampionát Formule 1. Po loňské neúspěšné sezóně, v níž se rozešel s Hondou, mění jeho zbarvení: černo-oranžovou nahrazuje oranžovo-modrá.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren odhaluje nový monopost MCL33, překvapuje zbarvením + FOTO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Radon
12:17 23.02.2018 84.242.97.XXXOna ta zadní část různých aut je dost zajímavá. Ještě jsem neviděl, jaké jsou rozměry jedn. monopostů, ale i podle dlouhé a štíhlé zadní části to vypadá, že Mercedes bude zase patřit mezi nejdelší. I podle sklonu vozu si myslím, že auto moc nepředělávali, jak vyhrožoval Wolf.
Ferdo, když se podíváš na to, jak se u McL ze zadních ramen stala spíš křídla, tak toto jsem měl na mysli. Jinak i uchycením ramen se dost liší - to je asi ten odlišný pohon. -
uzivatel001639
12:15 23.02.2018 89.111.77.XXXjj284b, no nizsi asi nebude, ale vidim to co mysli. Ta linie je jina, ale je to dano motorem, protoze se podivej, kde ta linie konci u Hondy, kde konci cely motorovy prostor, nekde nekolik desitek cm pred zacatkem zadnich kol. U Renaultu je to natazeny az buhvi kam dozadu, ten motor je o dost delsi, je vse natazene az za zacatek zadnich kol.
Jinak je to ale jedno, protoze kdyz se podivame na design RB a McL jsou dost rozdilne pojate. No obe auta by meli nejak jet, takze ve vysledku jsou toto detaily a bude asi zalezet mnohem vice na celkovem pojeti aerodesignu. Na to porovnani jsem fakt zvedav. Doufam, ze se limonady nebudou vysmivat s nejakym vyraznejsim naskokem -
Situs
12:10 23.02.2018 85.70.164.XXXNo dle toho porovnání s minuloročním autem tam pozoruji že změnou motoru nejen že nenabobtnali, ale dokonce některé křivky se jim povedlo více minimalizovat. Snad se na trati potvrdí že to maká jak má, nadále to optimalizují a nadále bez újmy pojedou tu svou filosofii. Jinak zadní zavěšení má zajímavej oblouk a přední bude asi terčem spekulací na legálnost, je tam očividně stále snaha s tím hýbat pro aerodynamické účely. -
uzivatel001639
12:07 23.02.2018 89.111.73.XXXJone, to ze drzi koncepci a ze tam napasovali novy motor, ikdyz museli predelavat zadni zaveseni pro me znamena, ze si za tim resenim stoji a urcite ho posunuli dale. Pokud tedy ted prohraji s tovarnim Renaultem bylo by to zklamani a ukazovalo by to na to, ze i loni to reseni za moc nestalo. Letos by meli byt opet lepsi nez loni.
Odule mi to neprijde. Je to takove protoze zadni cast je hodne uzka, tak je to takove zvyreznene.
Verchni pohled ukazuje na ladeni lonskeho auta, coz by melo byt dobre, protoze nezacinaji od nuly. Cekal jsem to horsi, cekal jsem, ze budou zmeny vyraznejsi.
Posledni tri roky nema cenu resit. Cas plyne a bude spise dulezite, co prinesou budouci tri roky, protoze se muze stat, ze na zmene opet Renault od pristiho roku nevidela. To by pak byla smule a peh, ze si McL vytahne vzdy Cerneho Petra. Je dulezite koukat na stredne doby horizont a ne na to co bude zitra. Jsou pred nami tri roky s McL-Renault a musime jen doufat, ze to budou o dost lepsi roky. -
Ferda
12:00 23.02.2018 46.47.176.XXXPeter Prodromou ale říká, že nebude na první pohled příliš odlišný od loňského vozu.
Jinak ale bude vůz podobný svému předchůdci. McLaren chystá významný balík vylepšení pro Melbourne.
Vůz by měl udělat v Melbourne velký krok kupředu a to z aerodynamického i mechanického hlediska.
To vše znamená, že je Mekáč v prodlevě a ten pravý uvidíme až v Austrálii. -
uzivatel001639
11:58 23.02.2018 89.111.73.XXXjj284b, ja tam tedy nejaky rozdil ve stihlosti nevidim. Zato je tam videt, ze je ten motor proste ted delsi -
jon
11:49 23.02.2018 194.228.59.XXXEl_Senor 10:24 23.02.2018
Přijde mi to až moc uhlazené a na první pohled je to proti konkurenci takové odulé. Ale jak jsem psal, uvidíme. Příští pondělí určitě vylezou minimálně s jinými křídly a podlahou. Bočnice a linie kapotáže nejspíš zůstane stejná, ale třeba tato koncepce bude fungovat. Přeci jen takhle podle oka těžko odhadneme to, co je vidět v aerodynamickém tunelu nebo na CFD.
Jinak k tomu Renaultu. U nich mi moc nepřišlo, že by se drželi při zemi. Ale uvidíme. McLarenu každopádně přeji vzpruhu. Poslední 3 roky byly pro stáj jejich formátu hodně nedůstojné. Na druhou stranu od nich nečekám zázraky a i kdyby s továrním Renaultem letos prohráli, nelze to považovat za ostudu. Přeci jen měli přes zimu hodně práce s přepracováním šasí, do kterého pasovali již dané řešení. Což nemuselo úplně vyhovovat k původní koncepci. McLaren sice má kapacity na to, aby nepaběrkovali někde vzadu, ale jestli se povedl zázrak a dostanou se na čtvrté místo v PK nebo lépe, mile překvapí všechny stejně jako Esterka na olympiádě. -
Radon
11:25 23.02.2018 84.242.97.XXXHele Péťo, ty srovnávací fotky jsou asi Tvojí prací, že? Díky moc, to je paráda.
Ty menší otvory v bočnicích pro chlazení asi trochu zkreslují - připadá mi, že jsou víc natočené dovnitř. Takže vypadají menší.
Je krásně vidět, že do svého "starého" auta napasovali Reného a dál pokračují ve své lince.
Jen do té oranžové bočnice bych dal alespoň "šlic" modré, abych to kapánek designově rozbil. Jinak to docela jde. -
GRAHAM
11:14 23.02.2018 77.236.218.XXXJinak pokud Eric tvrdil, že s motorem Renault by loni zrychlily o 1 vteřinu, znamená to +- 50 koní. Když se pak člouvěk koukne a posune časy kvalifikační o 1 sec, nebylo by to vůbec špatné. Renault ale na to asi půjde s vylepšovaním PJ postupně, on nepotřebuje spěchat. Což je lehké mínus... -
uzivatel001639
10:35 23.02.2018 89.111.73.XXXDocela je i zajimavy minimalisticky reseny vstup vzduchu do motoru. V porovnani s ostatnimi tam jde mnohem mene vzduchu, coz tak nejak delal McL i u Hondy. Doufam, ze se to nebude prehrivat, chlazeni resp. vstupy vzduchu jsou celkove dost agresivne reseny. -
uzivatel001639
10:24 23.02.2018 89.111.73.XXXJone, podivej se na predni pohled je to hodne podobne Ferrari. Vstupy a velikost sani na bocnicich atd. Kdyz k tomu pridame, ze pripravi nebo maji pripraveny dalsi aero prvky, nepochybuji, ze budou hodne nahore, tutove pred tovarnim Renaultem. Tovarni Renault vypada mnohem vice konzervativne, velikost chladicich otvoru atd. renault ma auta na lonskou sezonu. McL dost pokrocil, vypada to dobre. -
uzivatel001639
10:20 23.02.2018 89.111.77.XXXJinak ten McL krasne nabizi reklamni plochu. Klidne to muze byt i zamer na prilakani jasne a prehldne reklamni plochy. Na jinych preplacanych autech to kolikrat clovek ani nemuze precist
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek