DISKUZE K ČLÁNKU Brawn by se chtěl umělého DRS zbavit, brzy se toho ale nedočkáme. Proč?

Formule 1 se podle svého sportovního ředitele Ross Brawna nezbaví systému pro snižování přítlaku (DRS), dokud nenajde jiný způsob, který by pomohl předjíždění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brawn by se chtěl umělého DRS zbavit, brzy se toho ale nedočkáme. Proč?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 17.02.2018 13:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rogi (Hlasovali 2 lidé) 16.02.2018 17:56
Jsem zvědavý, kdy za pomocí týmů expertů konečně… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 17.02.2018 10:34
jon 21:19 16.02.2018 Přísavný efekt má svá… »
» jumpman (Hlasoval 1 člověk) 17.02.2018 10:58
on není problém jen ve vozech, ale i piloti dnes… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Mike17 10:34 17.02.2018

    V tom máš pravdu. Dost toho podrží i aerodynamika a mechanický grip, ale jde o to, jestli by to v krizových momentech stačilo. Každopádně by to byla cesta, jak vymizet část křidélek.
    Nebo to takto vše nechat, dát pryč DRS a nechat do závodu volný momentální průtok paliva. To by přidalo další taktický prvek a výzvu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    on není problém jen ve vozech, ale i piloti dnes dělají mnohem méně chyb a je to dáno především tím, že řízení vozu je mnohem méně fyzicky náročné než dřív. Já bych se třeba DRS nezbavoval, ale naopak bych jeho užití rozšířil, aby jej mohl použít každý jezdec v libovolném okamžiku. Tím by se zvýšila pravděpodobnost toho, že udělá někde chybu...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    jon 21:19 16.02.2018
    Přísavný efekt má svá negativa. Třeba přejedeš nerovnost a o veškerý přijdeš. Proto se to tuším tenkrát zakázalo.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    rogi 17:56 16.02.2018

    Máš recht. Respektive by stačilo povolit přísavný efekt namísto těch křidélek a zachovala by se i ta rychlost. V kvaldě budou padat rekordy okruhů a na závod se bude dát koukat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rogi

    rogi

    89.103.126.XXX
    Jsem zvědavý, kdy za pomocí týmů expertů konečně pochopí, že rychlost je důležitá až v druhé řadě. Divák na tribuně ani v televizi nepozná, jestli auto jede o vteřinu na kolo rychleji. Jediná cesta k vyrovnanosti závodů a k předjíždění je snížení vlivu aerodynamického přítlaku. Je třeba zrušit ty dnes už desítky minikřidélek, která přestanou fungovat, jakmile se dostanou do zvířeného vzduchu.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama