DISKUZE K ČLÁNKU Motor Renault bude letos výkonnější i spolehlivější, pro kvalifikaci dostane zvláštní módy
Renault prožil dobrou zimu, kdy se mu podařilo navýšit výkon své pohonné jednotky i zlepšit její spolehlivost. To je povzbuzením i pro jeho zákazníky, kteří by si to letos rádi rozdávali o vítězství s Ferrari a Mercedesy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Motor Renault bude letos výkonnější i spolehlivější, pro kvalifikaci dostane zvláštní módy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
jumpman
16:11 09.02.2018 178.255.168.XXXkoukám, že si ADI dal poměrně práci na nějaké hodnocení, ale je to jen na základě dojmů a předsezonních keců...
Podle mě je na tom nejlíp mercedes, protože drží ústa a evidentně maká. Ferrari sice pár prohlášení vydalo, ale je poměrně taky ticho - takže si myslím, že v háji nebudou. Red bull určitě zamaká na šasi, ale renault s mcl tady zaplňují stránky svalnatejma prohlášeníma, takže ty bych tipoval na propadák sezony.... -
Adi
16:00 09.02.2018 212.96.178.XXXEle, Renault na Ferrari nikdy neztrácel 40 koní. A tu blbost, co vyplodil AMuS snad žereš jen ty a Mike, nikdo jiný... 50 ps ztrácel na Mercedes Renault tak v roce 2016 na začátku sezony... je však rok 2018. A že Renault neřekl, kolik točí na dynamometru nic neznamená. To, že to řeklo Ferrari a Mercedes je v první řadě "poměřování přirození". Realita se poodhalí již za necelý měsíc :) -
uzivatel001639
15:29 09.02.2018 89.111.73.XXXDle hodnoceni Adi udela v motorech pokrok jediny vyrobce a to Renault, protoze ten jediny se priblizil Ferrari, ikdyz ztracel na Ferrari loni to co ztracela Honda na Renault. Vychazim z hodnoceni AMuSu.
Dale je hodne optimisticke videt RB na 2. miste. To klobouk dolu, na to jsem fakt zvedav. Od Ferrari zatim chodi hodne optimisticke info, na coz zatim Renault neodpovedel.
Ale uvidime v testech, jak na tom bude McL a dle toho se da cekat pokrok Renaultu. -
Adi
15:05 09.02.2018 81.19.11.XXXTo tom11: Nic nenaznačuji, jen se řídím dle toho, co je známo a to že Mercedes dává Williamsi a FI skvělý motor, ale nejlepší mapy, nejlepší palivo a jiné drobnosti si nechává pouze pro tovární tým. I Ferrari něco podobného dělá, ale není to pravidlo, např. loni dostal Haas nové motory dřív než tovární tým. V roce 2016 se zase choval stejně jako Mercedes - novinky nejdříve sobě a až potom zákazníkům. Kdežto Renault vždy dával poslední specifikace jak svému týmu, tak RB ve stejnou dobu... o vztahu odcházejícího TR a Renault nemluvím, tam to samozřejmě neplatilo... -
tom11
14:51 09.02.2018 77.48.94.XXXAdi, zajímavé hodnocení v systému motor+šasi+piloti. pro jezdecké mistrovství by to šlo rozdělit i pro jednotlivé piloty a měli bychom už teď jasno o šampionovi pro 2018 :-)). jen mě zaráží, že u týmů s mercedesem máš u továrny jiné hodnocení motoru než u zákazníků, ale u renaultu a ferrari jsou tovární a netovární motory hodnoceny stejně. chceš tím snad něco naznačit:-)? -
Situs
14:45 09.02.2018 85.70.164.XXXDobře se to čte, a když se to potvrdí na trati tak by to pro ně mohlo být hodně dobré. S těma zkušenostma je to pro Hondu velmi špatné, ukazuje se že reálné zkušenosti jsou podstatnou veličinou, a když do toho vstoupíte špatně a máte jen jeden tým, je to asi noční můra. A to vám ještě pravidla pořád něčím utahujou smyčku. -
Adi
13:50 09.02.2018 81.19.11.XXXAle jo, dle posledních článků to nevypadá zle. Už se nemůžu dočkat testování v Barce, které nám určitě poodkryje jak to skutečně je. Již v polovině loňského roku motali na dynamometru prý rekordní vzdálenosti pro MGU-H, je jisté, že až trať bude pro PJ výzvou. Každopádně mi v této zimě zatím vychází PJ následovně:
Mercedes je v klidu, dělá asi nejvíce úprav, maji sbevědomí, očekávám, že budou mít větší poruchovost něž loni, ale přidají výkon. Omezení oleje nepocítí.
Ferrari bude silné, věřím, že i spolehlivé. Může jim uškodit omezení oleje, v absolutních číslech budou asi na Mercedes trochu ztrácet, ale budou v bohatě v okně pro boj o vítězství. Očekávám kapku propad v kvalifikacích.
Renault bude mít race mód stejně výkonný jako Ferrari. Očekávám v porovnání s Ferrari i velmi podobný kvalifikační mód. Tito dva výrobci si budou podobně jako v roce 2014 natolik blízko, že to nebude znát.
Honda očekávám nejlepší spolehlivost od jejich nástupu do hybrid éry. Určo přidají i výkon, ale stejně budou na duo F a R ztrácet alespon 40 - 50 ps... velká otázka bude zpětná vazba mladých pilotů TR, celkově má TR asi společně s Haasem neslabší progres, bude pro ně strašně důležité, aby jim to chodilo v testech.
Tolik k motorům.
Můj tip na sílu celého balíku (PJ + šasi + piloti) (100 maximum, 1 minimum)
1. Mercedes, 100 + 85 + 85 = 270
2. RB, 85 + 90 + 90 = 265
3. Ferrari, 90 + 85 + 85 = 260
4.-5. Renault, 85 + 75 + 80 = 240
4.-5. Mclaren, 85 + 75 + 80 = 240
6. FI, 95 + 60 + 75 = 230
7.-8. Williams, 95 + 55 + 65 = 215
7.-8. Haas, 90 + 55 + 65 = 215
9. Sauber, 90 + 50 + 50 = 190
10. TR, 65 + 75 + 35 = 175
-
Ferda
13:30 09.02.2018 46.47.176.XXXTo je sice pravda, ale Hondě nic jiného nezbývá, když dodává motory pouze jednomu týmu. A přitom každému musí být jasné, že zkušenosti z ostrého provozu jsou mnohem větším přínosem, než data z dynamometru. A to ještě Alonso tak rád rozhazoval ručníkama. -
uzivatel001639
13:14 09.02.2018 89.111.77.XXXPeny clanek, diky za nej. Doufejme ze skutecnost bude takova jak se zde pise a ze boje budou vyrovnane.
S ohledem na zkusenost kterou mame s temito motory od Renultu (clanek je o Renaultu) bych tvrzeni "Renault prožil dobrou zimu, kdy se mu podařilo navýšit výkon své pohonné jednotky i zlepšit její spolehlivost" nebral až tak vážně. Počkejme na testy a první závody. Trochu mě zde chybí to optimisticke "Překonali jsme vykon 1000" podobně jako Mercedes a Ferrari.
Dalsi vec jsou zkusenosti. Ano, da se sohlasit, ze Renault ma mnohem vetsi zkusenosti s F1 za posledni roky, protote nebyl mimo. To samozrejme muze byt a asi i bude plus pro McL.
Zajimave je informace "Je to tam vyspělejší než u Hondy. Možná nemají tolik parádních dynamometrů, ale mají zkrátka více zkušenosti" Z toho mi tak nějak vychází, že Honda ma modernejsi fabriku, je vyspelejsi (coz tak nejak naznacilo i TR) a ze do toho pravdepodobne sype vice. Pravdepodobne z tohoto plynou i problemy Renaultu se spolehlivosti a vykonem oproti Mercedesu a Ferrari. Jejich technicke zazemi asi trochu zaostava.
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek