DISKUZE K ČLÁNKU

Motor Renault bude letos výkonnější i spolehlivější, pro kvalifikaci dostane zvláštní módy

Renault prožil dobrou zimu, kdy se mu podařilo navýšit výkon své pohonné jednotky i zlepšit její spolehlivost. To je povzbuzením i pro jeho zákazníky, kteří by si to letos rádi rozdávali o vítězství s Ferrari a Mercedesy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Motor Renault bude letos výkonnější i spolehlivější, pro kvalifikaci dostane zvláštní módy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 14.02.2018 09:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 10.02.2018 16:03
Adi 14:01 10.02.2018 Ten začátek jsi měl… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 10.02.2018 20:03
Adi 14:01 10.02.2018 Promiň, zapomněl jsem se… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 11.02.2018 10:03
Dva jezdci stejného týmu jedou kvalifiakci. Jeden… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    ADi, v kvalda módu klidně i tolik ztrácet mohli, tam bych byl opatrný.Ale ono je tam tolik proměnných, že to každý stejně jen odhaduje a průměruje.Max výkon rozhodně není všechno.
    Jo už se těším.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    koukám, že si ADI dal poměrně práci na nějaké hodnocení, ale je to jen na základě dojmů a předsezonních keců...
    Podle mě je na tom nejlíp mercedes, protože drží ústa a evidentně maká. Ferrari sice pár prohlášení vydalo, ale je poměrně taky ticho - takže si myslím, že v háji nebudou. Red bull určitě zamaká na šasi, ale renault s mcl tady zaplňují stránky svalnatejma prohlášeníma, takže ty bych tipoval na propadák sezony....

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    Ele, Renault na Ferrari nikdy neztrácel 40 koní. A tu blbost, co vyplodil AMuS snad žereš jen ty a Mike, nikdo jiný... 50 ps ztrácel na Mercedes Renault tak v roce 2016 na začátku sezony... je však rok 2018. A že Renault neřekl, kolik točí na dynamometru nic neznamená. To, že to řeklo Ferrari a Mercedes je v první řadě "poměřování přirození". Realita se poodhalí již za necelý měsíc :)

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • El_Senor

    El_Senor

    89.111.73.XXX
    Dle hodnoceni Adi udela v motorech pokrok jediny vyrobce a to Renault, protoze ten jediny se priblizil Ferrari, ikdyz ztracel na Ferrari loni to co ztracela Honda na Renault. Vychazim z hodnoceni AMuSu.
    Dale je hodne optimisticke videt RB na 2. miste. To klobouk dolu, na to jsem fakt zvedav. Od Ferrari zatim chodi hodne optimisticke info, na coz zatim Renault neodpovedel.
    Ale uvidime v testech, jak na tom bude McL a dle toho se da cekat pokrok Renaultu.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    To tom11: Nic nenaznačuji, jen se řídím dle toho, co je známo a to že Mercedes dává Williamsi a FI skvělý motor, ale nejlepší mapy, nejlepší palivo a jiné drobnosti si nechává pouze pro tovární tým. I Ferrari něco podobného dělá, ale není to pravidlo, např. loni dostal Haas nové motory dřív než tovární tým. V roce 2016 se zase choval stejně jako Mercedes - novinky nejdříve sobě a až potom zákazníkům. Kdežto Renault vždy dával poslední specifikace jak svému týmu, tak RB ve stejnou dobu... o vztahu odcházejícího TR a Renault nemluvím, tam to samozřejmě neplatilo...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    Adi, zajímavé hodnocení v systému motor+šasi+piloti. pro jezdecké mistrovství by to šlo rozdělit i pro jednotlivé piloty a měli bychom už teď jasno o šampionovi pro 2018 :-)). jen mě zaráží, že u týmů s mercedesem máš u továrny jiné hodnocení motoru než u zákazníků, ale u renaultu a ferrari jsou tovární a netovární motory hodnoceny stejně. chceš tím snad něco naznačit:-)?

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Dobře se to čte, a když se to potvrdí na trati tak by to pro ně mohlo být hodně dobré. S těma zkušenostma je to pro Hondu velmi špatné, ukazuje se že reálné zkušenosti jsou podstatnou veličinou, a když do toho vstoupíte špatně a máte jen jeden tým, je to asi noční můra. A to vám ještě pravidla pořád něčím utahujou smyčku.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Ale jo, dle posledních článků to nevypadá zle. Už se nemůžu dočkat testování v Barce, které nám určitě poodkryje jak to skutečně je. Již v polovině loňského roku motali na dynamometru prý rekordní vzdálenosti pro MGU-H, je jisté, že až trať bude pro PJ výzvou. Každopádně mi v této zimě zatím vychází PJ následovně:

    Mercedes je v klidu, dělá asi nejvíce úprav, maji sbevědomí, očekávám, že budou mít větší poruchovost něž loni, ale přidají výkon. Omezení oleje nepocítí.

    Ferrari bude silné, věřím, že i spolehlivé. Může jim uškodit omezení oleje, v absolutních číslech budou asi na Mercedes trochu ztrácet, ale budou v bohatě v okně pro boj o vítězství. Očekávám kapku propad v kvalifikacích.

    Renault bude mít race mód stejně výkonný jako Ferrari. Očekávám v porovnání s Ferrari i velmi podobný kvalifikační mód. Tito dva výrobci si budou podobně jako v roce 2014 natolik blízko, že to nebude znát.

    Honda očekávám nejlepší spolehlivost od jejich nástupu do hybrid éry. Určo přidají i výkon, ale stejně budou na duo F a R ztrácet alespon 40 - 50 ps... velká otázka bude zpětná vazba mladých pilotů TR, celkově má TR asi společně s Haasem neslabší progres, bude pro ně strašně důležité, aby jim to chodilo v testech.

    Tolik k motorům.

    Můj tip na sílu celého balíku (PJ + šasi + piloti) (100 maximum, 1 minimum)

    1. Mercedes, 100 + 85 + 85 = 270
    2. RB, 85 + 90 + 90 = 265
    3. Ferrari, 90 + 85 + 85 = 260
    4.-5. Renault, 85 + 75 + 80 = 240
    4.-5. Mclaren, 85 + 75 + 80 = 240
    6. FI, 95 + 60 + 75 = 230
    7.-8. Williams, 95 + 55 + 65 = 215
    7.-8. Haas, 90 + 55 + 65 = 215
    9. Sauber, 90 + 50 + 50 = 190
    10. TR, 65 + 75 + 35 = 175

    + 1 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    To je sice pravda, ale Hondě nic jiného nezbývá, když dodává motory pouze jednomu týmu. A přitom každému musí být jasné, že zkušenosti z ostrého provozu jsou mnohem větším přínosem, než data z dynamometru. A to ještě Alonso tak rád rozhazoval ručníkama.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • El_Senor

    El_Senor

    89.111.77.XXX
    Peny clanek, diky za nej. Doufejme ze skutecnost bude takova jak se zde pise a ze boje budou vyrovnane.
    S ohledem na zkusenost kterou mame s temito motory od Renultu (clanek je o Renaultu) bych tvrzeni "Renault prožil dobrou zimu, kdy se mu podařilo navýšit výkon své pohonné jednotky i zlepšit její spolehlivost" nebral až tak vážně. Počkejme na testy a první závody. Trochu mě zde chybí to optimisticke "Překonali jsme vykon 1000" podobně jako Mercedes a Ferrari.

    Dalsi vec jsou zkusenosti. Ano, da se sohlasit, ze Renault ma mnohem vetsi zkusenosti s F1 za posledni roky, protote nebyl mimo. To samozrejme muze byt a asi i bude plus pro McL.

    Zajimave je informace "Je to tam vyspělejší než u Hondy. Možná nemají tolik parádních dynamometrů, ale mají zkrátka více zkušenosti" Z toho mi tak nějak vychází, že Honda ma modernejsi fabriku, je vyspelejsi (coz tak nejak naznacilo i TR) a ze do toho pravdepodobne sype vice. Pravdepodobne z tohoto plynou i problemy Renaultu se spolehlivosti a vykonem oproti Mercedesu a Ferrari. Jejich technicke zazemi asi trochu zaostava.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Surcuf

    Surcuf

    194.228.76.XXX
    "Motor Renault bude letos výkonnější i spolehlivější," tvl to je fór století - Renault a spolehlivost................:-))))))))))

    + 1 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Pan Goss asi jedl vtipnou kaši, když mluví o všech třech výrobcích motorů. Nebo to bere tak, že všem třem výrobcům to zabere hodně kapacit a vynechává z toho záměrně Mercedes, o kterém nepochybuje, že už toto má vyřešené? :-)))

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc se Sauberem C37 zraje jako víno

"Pokrok Sauberu se zdá být obrovský kvůli špatnému vstupu do sezóny," vysvětluje Leclerc

Pohonná jednotka Renault RE17

Šéf Renaultu přiznává, že soupeře ve vývoji pohonných jednotek podcenili. Ohromuje ho Ferrari

Pohonná jednotka Hondy

"Důležitý nárůst výkonu," chválí Brawn pokrok Hondy

Lando Norris při testování McLarenu MCL33 v Maďarsku

"Potíže McLarenu jsou matoucí. Ale po čase se z toho dostane," říká Coulthard. A co Williams?

Čekají McLaren velké změny?

Brown: McLaren potřebuje lepší auto, pak může začít sázet na mladíky. Mluvíme ale se všemi jezdci

Pierre Gasly s vozem Toro Rosso STR13 ve Francii

"Chci co nejdřív bojovat o titul!" Gasly se cítí být připravený na to, aby nahradil Ricciarda

Esteban Ocon s Force Indií poháněnou Mercedesem před Kevinem Magnussenem, který má ve svém Haasu za zády Ferrari

"Zákazníci Mercedesu si nemají co stěžovat na zisky motoru Ferrari," zlobí se šéf Haasu

Lance Stroll s Williamsem FW41 na Hungaroringu

Stroll by měl za Force Indii nastoupit už ve Spa, doporučuje Villeneuve. Williams odepisuje

Antonio Giovinazzi při sezónních testech v Maďarsku

Rezervní pilot Ferrari Giovinazzi chce závodní sedačku: "Nejsem jen simulátorovým jezdcem!"

Na závodní dráze panuje mezi Maxem Verstappenem a Danielem Ricciardem velké soupeření

Horner: Ricciardo se bál, že by musel podporovat Maxe, Alonso by u Red Bullu způsobil chaos

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. RÄ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama