DISKUZE K ČLÁNKU Samotný motor Renault zrychlí nový vůz McLarenu o sekundu, uvádí Boullier
Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier potvrzuje, že jen samotná výměna motoru jejich monopost zrychlí o 1 sekundu na kolo. Když k tomu přičteme další zlepšení šasi, můžou se ve Wokingu těšit na mnohem lepší sezónu než minulý rok, kdy je poháněla Honda.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Samotný motor Renault zrychlí nový vůz McLarenu o sekundu, uvádí Boullier
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Face
12:14 06.02.2018 90.179.37.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
uzivatel001639
11:52 06.02.2018 89.111.73.XXXOsobne doufam, ze McL dokaze to co hlasa a neukaze se podobnost se sezonou 2014, kdy s nejlepsim motorem byly proste spatni.
Adi nejde o to co se mi bude libit. Osobne tovarnimu Renaultu verim a i fandim. Souhlasim s tebou, ze tovarni Renault se loni dost zlepsil. Je jen otazka, jestli to bude pokracovat nebo jen stahli tu velikou ztratu co meli na nejakou uroven a tady se budou placat bez pokroku spolecne s McL, FI a Williamsem.
Eric nic nepotvrzuje, jen proste zvani jako my. Renault urcite neni v zavodni rychlosti 0,3s za Mercedesem, to tak Ferrari. Neustale slysime, jak je Renault na dostrel Mercedesu a RB si proste neskrtne. Ztrata 0,5s to tak bude u RB, ostatni to budou mit tak do 1s. Osobne si myslim, ze Renault bude oproti Mercedesu tam kde loni. Nebude dulezita ztrata, ale to ze Mercedes si muze jet opet na spolehlivost a pohodove pokryti vitezstvi. Jestli v cili bude mit ztratu RB 5s nebo 20s je nepodstatne, protoze dulezite bude, jestli nebude mit diky agresivnimu modu motoru o dost horsi spolehlivost. Na vitezstvi to proste nebude. -
uzivatel001810
11:07 06.02.2018 185.47.220.XXX1s díky motoru, další 1s díky tomu, že budou moci testovat, narozdíl od loňského roku, kdy díky tomu Japonskému šuntu neodjeli ani kolo. -
Adi
11:05 06.02.2018 81.19.11.XXXToto vyjádřwí se nebude Elovi líbit, ten už nyní vidí Hondu před Renaultem. Nechci být optimista, ale Eric jen potvrzuje to, o já tady píši již od poloviny loňského roku a to, že PJ Renault je v race modu do 0,2 - 0,3s na kolo za PJ Mercedes. Všichni uvažují v koncextu kolik bude Renault ztrácet na Ferrari a Mercedes co si položit o něco reálnější otázku... kdo postaví nejlepší šasi? Mercedes, Ferrari nebo RB? Protože mezi těmito týmy budou výkony PJ natolik marginální, že nebudou rozhodovat. Co bude rozhodovat je spolehlivost. Ohledně McLarenu jsem taky optimista, avšak více věřím továrnímu týmu Renault. Sypou do toho nyní neskutenčně, nabírají nejvíce lidí a mají konečně 2 piloty. Dále bych rád upozornil, že mezi lety 2016 a 2017 nevíce z celého ple zrychlil právě Renault a nebýt tragického Palmera a špatné splehlivosti (a nyní nemyslím pouze PJ, ale x krát nedojeli kvůli jiným věcem - DRS, zavěšení, převodovka, elekronika, hydraulika...) byli by s přehledem 4. v PK, protože v čisté rychlosti měli od Silverstone 4. nejrychlejší balík. Takže pro mě je černým koněm sezóny jednoznačně Renault a věřím, že dokážeme potrápit i RB a že konečně uvidím Hulka na podiu :) -
rock
10:55 06.02.2018 37.188.229.XXXJinak to teda vidím tak, že cokoliv horšího než 4. místo by byl fatální neúspěch vzhledem k jejich rozpočtu a ambicím - a cokoliv lepšího než 4. místo vidím naopak dost nepravděpodobně vzhledem ke kvalitě soupeřů. Snad jenom kdyby se Red Bull nějak fatálně rozhádal s Renaultem (ne že by mne to překvapilo) a začala skřípat jejich zákaznická podpora... -
rock
10:50 06.02.2018 37.188.229.XXXTak to mají dost zásadní problém, protože na Red Bully -který vnímám jako jejich hlavní referenci- loni ztratili v kvaldách <1 s snad jenom na dvou (?) okruzích za celou sezónu. A to u McLarenu auto ladili nastavení spíš na kvalifikace než na závody. -
Situs
10:47 06.02.2018 85.70.164.XXXJedna sekunda se tak nějak předpokládala, teď jde opravdu o to zda dokáží provést změnu tak aby to moc nenabouralo kvalitu šasi a nadále jeli svůj program zlepšení dle plánu. Na počátku čekat od McLarenu lepší než 4 místo mezi týmy je asi jen sen, ovšem to 4 místo se podle mě čekat opravdu dá. RedBull bude měřítko, snad nebude trvat dlouho a zatlačej na ně. Prodromou by měl být konečně pořádně viděn, tak do toho! -
jon
10:31 06.02.2018 194.228.59.XXXPro johnny83: Souhlas, jen bych z té hypotézy vyhodil Williams. Ti určitě chtějí leccos, ale letos hlavně prachy. Nechci tím hájit Kubicu, ale kombinace Sirotkin a Stroll je naprosto tragická. To by se musel stát zázrak a všichni zpomalit o 2s na kolo, aby tahle dvě polena bojovala alespoň o body.
Force India každopádně, navíc Esteban jde výkonnostně hodně nahoru, takže ti určitě hodně pozlobí. Tovární Renault při jejich zdrojích nelze odepisovat. Navíc si budou postupně koncepci motoru dělat na míru pro tovární stáj. Tolik k favoritům na zisk 4. místa (možná i 3., kdoví, jak na tom bude RB s podporou Renaultu, pokud započne scénář odchodu k Hondě).
Pak tu máme černé koně. Toro Rosso a Sauber. Oba konstruktéři umí šasí a letos by se jim mohlo dostat nadstandardní podpory. Pokud se Hondě povede motor, předpokládám, že Dietrich a Honda trochu povolí ventil financím, aby se zjistilo, co je reálné kvůli mateřské stáji. A Toro Rosso vždy umělo s jejich šasí překvapit. Sauber má letos aktuální motor a též uměl často překvapit.
Osobně to reálně vidím tak, že ač to McLarenu přeji, bude mít hodně co dělat porazit tovární Renault. Mercedes, Ferrari a RB (pokud nenastane scénář zmíněný výše) je jiná liga. Force India bude tuhý soupeř, ale očekávám, že motor Renaultu letos bude zase o chlup blíže Mercedesu, takže v tomto souboji věřím spíše McLarenu.
Pořadí této sezóny tedy vidím takto: 1. Mercedes, 2. Ferrari, 3. RB, 4. Renault, 5. McLaren, 6. Force India, 7. Sauber, 8. Haas, 9. Williams, 10. Toro Rosso (pokud si ponechají to poleno Hartleyho, jinak Williams potrápí) -
Ferda
10:24 06.02.2018 46.47.176.XXXČtvrté místo by byl neskonalý úspěch. Tam vidím spíše Renault který svůj vůz silně vylaďuje a vkládá do svého týmu nemalé prostředky, případně Force Indii,která nemusí dělat tak velké překopávky jako Mekáč a motor od Merglu taky není žádná nevýhoda. -
Kaša
10:07 06.02.2018 82.142.123.XXXOno ani to vyjádření ohledně sekundy není jasné.
myšleno že pohonná jednotka renaultu z minulého roku přidá oproti hondě z minulého roku 1 sekundu? ... nebo Renault 2018 přidá 1s? Nebo renault 2018 oproti (teoretické) Hondě 2018?
A taky 1s není zas tak moc! Na konci sezóny McL ztrácel na RB mezi 1 až 1,5 sekundy, takže 1s je sotva na dorovnání ztráty.
Jak tady říká pár lidí - 4. místo je skoro povinnost a vyrovnaný boj s RB bude dost pozitivum. -
johnny83
09:59 06.02.2018 78.102.123.XXXtak na to čtvrtý místo jim i celkem věřím, to je reálnej cíl, žádný třetí místo či dokonce vítězství v Austrálii, jak říkal před tím. To jedině v případě obrovský shody náhod (viz rok 2002), určitě ne za normálních okolností. i to 4. místo je loterie, letos si na něj brousí zuby hodně týmů. FI bude mít hodně těžkou obhajobu, ale každej rok znovu dokážou překvapit, Willíci by už taky potřebovali nějaký výsledky a začít zase stoupat, Renault půjde určitě taky nahoru, TR, Sauber a Haas jsou velká neznámá, nevidim to na stabilní výsledky, spíš pár nárazovejch, ale každej tým se bude chtít zlepšit oproti loňsku ale hold nemůžou bejt všichni nejlepší ze zbytku pole... -
uzivatel001639
09:39 06.02.2018 89.111.77.XXXJedine co bude dulezite, je ztrata na RB v case na kolo a rozdil v max. rychlosti. Tady se teprve ukaze jak kdo stavi sasi. Drzme palce at se to McL povede, ma silneho soupere, mozna toho nejlepsiho. Pak se teprve ukaze jestli ma McL na titul nebo. Skoda bude, az se to nahdou povede a McL porazi RB ve vyhledu 3 let a ten motor k tomu nebude. -
uzivatel001639
09:29 06.02.2018 89.111.77.XXXBoullier shani sponzory, je treba informovat verejnost o obrovskem pokroku v sekundach, protoze si to pak hodis k casum na konci sezony a reknes si "hele to je na bednu, to je na boj o titul"
Pokrok v sasi je take jasny. Kazdy se posunu dale nez byl loni.
Je tu jen par otazazek? Posune se McL dal nez umoznil mensi motor Hondy? Asi ne. Posunou se i ostatni, jako se posune McL, asi ano a mozna i vice, protoze jedou s puvodnim motorem. Renault zrychli auto o 1s. To je pravdepodobne mysleno tak, ze Renault navysil vykon a ten se porovnava s motorem Hondy na konci sezony. O kolik zrychli na kolo motor silnejsi o 30 koni? Kolik udela zlepseni v max rychlosti? No popravde se na to strasne tesim, az uvidime tu skutecnost o ktere se tu dohadujeme.
Neresil bych, jestli auto zrychli o 1s nebo 2s, ale o kolik bude za spickou, protoze ta take zrychli. Takze o kolik bude McL za Mercedesem, Ferrari a RB. Kdyz posloucham Bouliera, tak bych rekl, ze McL bude tak 0,3s pred RB. -
Ferda
09:09 06.02.2018 46.47.176.XXXO jakém zlepšení šasi mluví? Dyť musí překopat celý vůz a zatím s ním neujeli ještě ani metr. Taky se může stát, že všechno co měli loni na velice slušné úrovni letos padne a budou se trápit.
A ta sekunda z motoru taky může přijít vniveč jestli se Honda letos zlepší. Když vezmeme v úvahu, že loni Honda začínala téměř od nuly, tak je celkem logické, že by se o tu sekundu taky mohla zlepšit.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek