DISKUZE K ČLÁNKU Samotný motor Renault zrychlí nový vůz McLarenu o sekundu, uvádí Boullier

Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier potvrzuje, že jen samotná výměna motoru jejich monopost zrychlí o 1 sekundu na kolo. Když k tomu přičteme další zlepšení šasi, můžou se ve Wokingu těšit na mnohem lepší sezónu než minulý rok, kdy je poháněla Honda.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Samotný motor Renault zrychlí nový vůz McLarenu o sekundu, uvádí Boullier

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 80, poslední 09.02.2018 21:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 06.02.2018 09:09
O jakém zlepšení šasi mluví? Dyť musí překopat… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 06.02.2018 11:14
můj názor je ten, že pokud by mcl byl na tom tak… »
» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 06.02.2018 12:42
Situs 12:17 06.02.2018 Víme, že první tři místa… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Face

    Face

    90.179.37.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    V závodě se moc ukázat nemohli a navíc nikdy neměli moc jisté, že dojedou až do cíle.
    Jediná možnost jak se ukázat byla dostat se až do Q3.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Osobne doufam, ze McL dokaze to co hlasa a neukaze se podobnost se sezonou 2014, kdy s nejlepsim motorem byly proste spatni.
    Adi nejde o to co se mi bude libit. Osobne tovarnimu Renaultu verim a i fandim. Souhlasim s tebou, ze tovarni Renault se loni dost zlepsil. Je jen otazka, jestli to bude pokracovat nebo jen stahli tu velikou ztratu co meli na nejakou uroven a tady se budou placat bez pokroku spolecne s McL, FI a Williamsem.
    Eric nic nepotvrzuje, jen proste zvani jako my. Renault urcite neni v zavodni rychlosti 0,3s za Mercedesem, to tak Ferrari. Neustale slysime, jak je Renault na dostrel Mercedesu a RB si proste neskrtne. Ztrata 0,5s to tak bude u RB, ostatni to budou mit tak do 1s. Osobne si myslim, ze Renault bude oproti Mercedesu tam kde loni. Nebude dulezita ztrata, ale to ze Mercedes si muze jet opet na spolehlivost a pohodove pokryti vitezstvi. Jestli v cili bude mit ztratu RB 5s nebo 20s je nepodstatne, protoze dulezite bude, jestli nebude mit diky agresivnimu modu motoru o dost horsi spolehlivost. Na vitezstvi to proste nebude.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mac_

    Mac_

    89.24.109.XXX
    Je to přesně naopak. Auto nastavovali na závody, nikoli kvalifikace.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    můj názor je ten, že pokud by mcl byl na tom tak dobře, tak drží ústa a makají. Tohle je pouze hon na sponzory dřív, než se dostane porovnání s ostatními vozy a dojde se na to, že třeba ta honda nebyla tím problémem...

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001810

    uzivatel001810

    185.47.220.XXX
    1s díky motoru, další 1s díky tomu, že budou moci testovat, narozdíl od loňského roku, kdy díky tomu Japonskému šuntu neodjeli ani kolo.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Toto vyjádřwí se nebude Elovi líbit, ten už nyní vidí Hondu před Renaultem. Nechci být optimista, ale Eric jen potvrzuje to, o já tady píši již od poloviny loňského roku a to, že PJ Renault je v race modu do 0,2 - 0,3s na kolo za PJ Mercedes. Všichni uvažují v koncextu kolik bude Renault ztrácet na Ferrari a Mercedes co si položit o něco reálnější otázku... kdo postaví nejlepší šasi? Mercedes, Ferrari nebo RB? Protože mezi těmito týmy budou výkony PJ natolik marginální, že nebudou rozhodovat. Co bude rozhodovat je spolehlivost. Ohledně McLarenu jsem taky optimista, avšak více věřím továrnímu týmu Renault. Sypou do toho nyní neskutenčně, nabírají nejvíce lidí a mají konečně 2 piloty. Dále bych rád upozornil, že mezi lety 2016 a 2017 nevíce z celého ple zrychlil právě Renault a nebýt tragického Palmera a špatné splehlivosti (a nyní nemyslím pouze PJ, ale x krát nedojeli kvůli jiným věcem - DRS, zavěšení, převodovka, elekronika, hydraulika...) byli by s přehledem 4. v PK, protože v čisté rychlosti měli od Silverstone 4. nejrychlejší balík. Takže pro mě je černým koněm sezóny jednoznačně Renault a věřím, že dokážeme potrápit i RB a že konečně uvidím Hulka na podiu :)

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.229.XXX
    Jinak to teda vidím tak, že cokoliv horšího než 4. místo by byl fatální neúspěch vzhledem k jejich rozpočtu a ambicím - a cokoliv lepšího než 4. místo vidím naopak dost nepravděpodobně vzhledem ke kvalitě soupeřů. Snad jenom kdyby se Red Bull nějak fatálně rozhádal s Renaultem (ne že by mne to překvapilo) a začala skřípat jejich zákaznická podpora...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.229.XXX
    Tak to mají dost zásadní problém, protože na Red Bully -který vnímám jako jejich hlavní referenci- loni ztratili v kvaldách <1 s snad jenom na dvou (?) okruzích za celou sezónu. A to u McLarenu auto ladili nastavení spíš na kvalifikace než na závody.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jedna sekunda se tak nějak předpokládala, teď jde opravdu o to zda dokáží provést změnu tak aby to moc nenabouralo kvalitu šasi a nadále jeli svůj program zlepšení dle plánu. Na počátku čekat od McLarenu lepší než 4 místo mezi týmy je asi jen sen, ovšem to 4 místo se podle mě čekat opravdu dá. RedBull bude měřítko, snad nebude trvat dlouho a zatlačej na ně. Prodromou by měl být konečně pořádně viděn, tak do toho!

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Taky jsem zvědavej, kolik bude ztrácet motor Renaultu na Mercedes a Ferrari. O tom to bude......snad budou v okně a zbytek je na nich.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Pro johnny83: Souhlas, jen bych z té hypotézy vyhodil Williams. Ti určitě chtějí leccos, ale letos hlavně prachy. Nechci tím hájit Kubicu, ale kombinace Sirotkin a Stroll je naprosto tragická. To by se musel stát zázrak a všichni zpomalit o 2s na kolo, aby tahle dvě polena bojovala alespoň o body.
    Force India každopádně, navíc Esteban jde výkonnostně hodně nahoru, takže ti určitě hodně pozlobí. Tovární Renault při jejich zdrojích nelze odepisovat. Navíc si budou postupně koncepci motoru dělat na míru pro tovární stáj. Tolik k favoritům na zisk 4. místa (možná i 3., kdoví, jak na tom bude RB s podporou Renaultu, pokud započne scénář odchodu k Hondě).
    Pak tu máme černé koně. Toro Rosso a Sauber. Oba konstruktéři umí šasí a letos by se jim mohlo dostat nadstandardní podpory. Pokud se Hondě povede motor, předpokládám, že Dietrich a Honda trochu povolí ventil financím, aby se zjistilo, co je reálné kvůli mateřské stáji. A Toro Rosso vždy umělo s jejich šasí překvapit. Sauber má letos aktuální motor a též uměl často překvapit.
    Osobně to reálně vidím tak, že ač to McLarenu přeji, bude mít hodně co dělat porazit tovární Renault. Mercedes, Ferrari a RB (pokud nenastane scénář zmíněný výše) je jiná liga. Force India bude tuhý soupeř, ale očekávám, že motor Renaultu letos bude zase o chlup blíže Mercedesu, takže v tomto souboji věřím spíše McLarenu.
    Pořadí této sezóny tedy vidím takto: 1. Mercedes, 2. Ferrari, 3. RB, 4. Renault, 5. McLaren, 6. Force India, 7. Sauber, 8. Haas, 9. Williams, 10. Toro Rosso (pokud si ponechají to poleno Hartleyho, jinak Williams potrápí)

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Čtvrté místo by byl neskonalý úspěch. Tam vidím spíše Renault který svůj vůz silně vylaďuje a vkládá do svého týmu nemalé prostředky, případně Force Indii,která nemusí dělat tak velké překopávky jako Mekáč a motor od Merglu taky není žádná nevýhoda.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Maminka řííkala, že i ostatní vývojem přes zimu zrychlí a maminka má vždycky pravdu... :-)

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Ono ani to vyjádření ohledně sekundy není jasné.
    myšleno že pohonná jednotka renaultu z minulého roku přidá oproti hondě z minulého roku 1 sekundu? ... nebo Renault 2018 přidá 1s? Nebo renault 2018 oproti (teoretické) Hondě 2018?

    A taky 1s není zas tak moc! Na konci sezóny McL ztrácel na RB mezi 1 až 1,5 sekundy, takže 1s je sotva na dorovnání ztráty.

    Jak tady říká pár lidí - 4. místo je skoro povinnost a vyrovnaný boj s RB bude dost pozitivum.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • johnny83

    johnny83

    78.102.123.XXX
    tak na to čtvrtý místo jim i celkem věřím, to je reálnej cíl, žádný třetí místo či dokonce vítězství v Austrálii, jak říkal před tím. To jedině v případě obrovský shody náhod (viz rok 2002), určitě ne za normálních okolností. i to 4. místo je loterie, letos si na něj brousí zuby hodně týmů. FI bude mít hodně těžkou obhajobu, ale každej rok znovu dokážou překvapit, Willíci by už taky potřebovali nějaký výsledky a začít zase stoupat, Renault půjde určitě taky nahoru, TR, Sauber a Haas jsou velká neznámá, nevidim to na stabilní výsledky, spíš pár nárazovejch, ale každej tým se bude chtít zlepšit oproti loňsku ale hold nemůžou bejt všichni nejlepší ze zbytku pole...

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    No to snad ne....a když bude pršet, nebude sucho a co když bude mrznout?

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Jedine co bude dulezite, je ztrata na RB v case na kolo a rozdil v max. rychlosti. Tady se teprve ukaze jak kdo stavi sasi. Drzme palce at se to McL povede, ma silneho soupere, mozna toho nejlepsiho. Pak se teprve ukaze jestli ma McL na titul nebo. Skoda bude, az se to nahdou povede a McL porazi RB ve vyhledu 3 let a ten motor k tomu nebude.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Boullier shani sponzory, je treba informovat verejnost o obrovskem pokroku v sekundach, protoze si to pak hodis k casum na konci sezony a reknes si "hele to je na bednu, to je na boj o titul"
    Pokrok v sasi je take jasny. Kazdy se posunu dale nez byl loni.
    Je tu jen par otazazek? Posune se McL dal nez umoznil mensi motor Hondy? Asi ne. Posunou se i ostatni, jako se posune McL, asi ano a mozna i vice, protoze jedou s puvodnim motorem. Renault zrychli auto o 1s. To je pravdepodobne mysleno tak, ze Renault navysil vykon a ten se porovnava s motorem Hondy na konci sezony. O kolik zrychli na kolo motor silnejsi o 30 koni? Kolik udela zlepseni v max rychlosti? No popravde se na to strasne tesim, az uvidime tu skutecnost o ktere se tu dohadujeme.
    Neresil bych, jestli auto zrychli o 1s nebo 2s, ale o kolik bude za spickou, protoze ta take zrychli. Takze o kolik bude McL za Mercedesem, Ferrari a RB. Kdyz posloucham Bouliera, tak bych rekl, ze McL bude tak 0,3s pred RB.

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    O jakém zlepšení šasi mluví? Dyť musí překopat celý vůz a zatím s ním neujeli ještě ani metr. Taky se může stát, že všechno co měli loni na velice slušné úrovni letos padne a budou se trápit.
    A ta sekunda z motoru taky může přijít vniveč jestli se Honda letos zlepší. Když vezmeme v úvahu, že loni Honda začínala téměř od nuly, tak je celkem logické, že by se o tu sekundu taky mohla zlepšit.

    + 4 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama