DISKUZE K ČLÁNKU Samotný motor Renault zrychlí nový vůz McLarenu o sekundu, uvádí Boullier

Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier potvrzuje, že jen samotná výměna motoru jejich monopost zrychlí o 1 sekundu na kolo. Když k tomu přičteme další zlepšení šasi, můžou se ve Wokingu těšit na mnohem lepší sezónu než minulý rok, kdy je poháněla Honda.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Samotný motor Renault zrychlí nový vůz McLarenu o sekundu, uvádí Boullier

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 80, poslední 09.02.2018 21:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 06.02.2018 09:09
O jakém zlepšení šasi mluví? Dyť musí překopat… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 06.02.2018 11:14
můj názor je ten, že pokud by mcl byl na tom tak… »
» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 06.02.2018 12:42
Situs 12:17 06.02.2018 Víme, že první tři místa… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Petr 07:14 07.02.2018. ---Děkuji za informaci.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    Mike: první odpověď nemá smysl komentovat, jedeš kolovratek.

    Druhý příspěvek. Neodpověděl si, nemáš jak odpověďet, fakta se těžko popírají...Ale proč sem tahas Hondu, která je daleko za oknem pro vítězství v GP?! Myslel jsem, že chápeš, že 3. Housle hraje PJ pouze u Mercedesu, Ferrari a Renaultu....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Adi:
    Jo, zapomněl jsem okomentovat toto: "Při pohledu na výsledky Williamsu a Haasu je myslím více než zřejmě, že v balíku aero + motor + jezdec hraje PJ až 3. housle. Nebo i toto hodláš popřít?"
    Odpovím otázkou. Jak je to u Mclarenu? jestli pohonná jednotka hraje až 3. housle, kdo jim tedy ty 3 sezony podělal? Piloti, nebo šasi? Nebo tu svoji větu hodláš popřít? 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Adi 10:15 07.02.2018
    Máš zvláštní logiku. RB si za nezisk titulu může sám, protože suverénně nejlepší šasi neměl od začátku a měl by děkovat Renaultu za to, že ten jejich motor nezaostával o vteřinu, ale o míň. Fakt zvláštní. Já osobně oceňuji toho, kdo svůj podíl vytvoří nejlepší a vinu dávám tomu, kdo za konkurencí zaostává. Ty to máš naopak. Každý jsme jiný.
    Tvoje neustálé srovnávání v Monze RB a Ferrari je ještě divnější. Ferrari tam předvedlo ojedinělý propadák a to proti všem soupeřům. A ty si vybereš pro srovnání RB právě Ferrari. Proč asi? Odpověď znám. Srovnat to s Mercedesem by totiž dalo odpověď na to, jak daleko byl motor.
    Zas tu hážeš čísla, které jsi si vycucal z prstu. RB našel na šasi 1,5s??? V prvních 6-ti závodech ztrácel v průměru 0,979s, v posledních 6-ti 0,432s. Rozdíl je 0,547s tedy jestli našel RB na šasi 1,5s, pak se Renault musel propadnout skoro o 1s. 12 A to neřeším ten detail, že v těch posledních 6-ti závodech byly hned 4, kdy měl od Renaultu experimentálně zvýšený výkon. Od toho zvednutého výkonu ale museli upustit, kvůli poruchovosti. Ano, v té době ztráceli možná jen uváděných 25k. Ale kolik by asi ztrácenli, kdyby konkurence zvedla výkon k jejich poruchovosti? Kolik ztrácel v posledních 2 závodech, když se zase RB propadl o 0,5s na kolo? Nebo že by se vrátil RB k horšímu šasi ze začátku sezony? Prostě tu házíš čísla, která se ti zrovna líbí a nemáš je opřena vůbec o nic. Jen si je výmýšlíš, abys obhájil Renault proti RB. Viz tvé zlepšení šasi o 1,5s. Prostě kromě zmíněných asijských závodů byla ztráta Renaultu mnohem větší a měření podle GPS je asi celkem odpovídající. Možná i proto, že je nedělal žádný fanoušek jedné firmy, ale nezávislý člověk. 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    To Mike: Renault loni zlepšil svůj motor dle dostupných informací o cca 0,3 - 0,6 (od testů po GP USA), více se loni zlepšila asi jen Honda, takže samotný RB našel minimálně 1,5s na šasi. Loni do GP Kanady měli maximálně TOP 3 šasi, spíše TOP4. Na konci možná měli TOP1, ale spíše srovnatelné s Mercedesem. Takže za velmi úspěšnou asijskou části z pohledu RB může hlavně jejich práce na šasi, kdyby tu práci odvedli hned od začátku sezóny, mohli s Mercedesem a Ferrari reálně bojovat od Austrálie. Popravdě nějaký GPS data a informace o tom, že Renault na Mercedes ztrácí 50 ps je to jediný, co za celý rok máte... já nejen tady naopak četl dost článků od různých týmů a lidí o tom, že ta ztráta je max poloviční a byla taková i v Austrálii 2017. A pak, hlavně výsledky na trati toho byly důkazem, kdy například v chrámu rychlosti Monze si Ricci namazal na chleba silné Ferrari, kdy Vestapen s novým motorem dojel v USA z konce pole 4. (velmi motorová trať), kd se Ricci dokázal bránit v Rakousku (velmi motorová trať) Hamovi a jeho speciálním módům. Ano, jsem fanda Renaultu a chtěl bych, aby to byli oni, kdo ukončí Mercedes dominanci, ale zároveň jsem nohama na zemi a vím, že v nejbližších letech to je nereálné, ale popřít fakt, že se PJ Renault dostala loni do okna o boj o pravidelná vítězství podobně jako Ferrari prostě nelze. Můžeme diskutovat o tom, jaký dopad to mělo na spolehlivost (já myslím, že nijak zásadně, pže Ves odjel posledních 6 GP na jeden motor), ale disktuvat o tom, jak slabý je Renault a kolik mu ještě schází, je celkem bezpředmětné a doufám, že letos už tuto mantru ani nebudeme muset otevírat. Při pohledu na výsledky Williamsu a Haasu je myslím více než zřejmě, že v balíku aero + motor + jezdec hraje PJ až 3. housle. Nebo i toto hodláš popřít?

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Koukám jak Mclaren "rozděluje" fanouškovskou obec. :-) Prostě legenda...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    88.103.226.XXX
    Další PR prohlášení s nulovou vypovídací hodnotou. Už aby týmy nastartovaly motory a začalo se testovat.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    109.81.245.XXX
    > Pikaso (20:54): Pocházejí od grafika Seana Bulla, který s námi spolupracuje. Za poslední rok zažil několik velkých úspěchú a pár jeho návrhů se objevilo na skutečných závodních vozech.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Trošku si to myslím, ale chtěl jsem se jenom ujistit, ale i tak díky za info ROCKu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    82.117.159.XXX
    to Pikaso:
    Nejsem redakce, ale autora máš napsanáho u každýho obrázku a strejdo gůgl ví všechno. Sean Bull je designér na volné noze s velkou fantazií...
    https://www.seanbulldesign.com/

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Zdravím redakci. Mám dotaz. Prosím ty grafické návrhy jsou vaše, nebo pocházejí z dílny McL. Koukal jsem na jejich stránky a tam jsem našel jenom samé oranžovo-bílo-černé variace.
    No a pokud mohu vyslovit svůj názor, já bych raději tuto kombinaci s oranžovu.
    Díky za odpověď Pikaso.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mclarenik MP4

    mclarenik MP4

    88.212.41.XXX
    to sfarbenie McLarenu na obrázku by som bral všetkými desiatimi

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    McLaren horší než šestý nebude. Zas takovou bídu nelze čekat, to by to museli fakt těžce podělat. Ale tovární Renault jim zatopí a Force Indii taky nelze odepisovat bez boje. *3*

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Situs 18:39 06.02.2018
    Narazím. Ale až po sezóně. Bečku piva a sud vína.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Ferdo tak ok, snad narazíš hned prvním závodem. Nuže tedy, uvidíme.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Situs 17:24 06.02.2018
    Dyť jsem to tady už psal. Mekáč lepší než šestý nebude.

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    A Ferdo, souhlasíš s tím závěrem že realita nás rozsoudí? Ty tvrdíš nejlépe 6, já nejhůře 5, tam nebude o čem. Opakuji se protože nevím zda to reflektuješ a zda se k případnému pomýlení přiznáš i ty když se ukáže že pravda nebyla na tvé straně.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Situs 17:12 06.02.2018
    Ještě nedávno jsi tvrdil, že Mekáč čekají pouze malé úpravy. A teď už to není pouze ufíknutá ploutev a navléknuté tanga nad kokpitem?
    Ne né Situsi, ještě bude dlouho trvat, než Mekáč naučí to své miminko správně chodit.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Ferdo, vždyť jsem ti napsal že si myslím že stejné nezůstane skoro nic, to ale neznamená že je to k horšímu a nesdílím tvou vizi že co získaj na motoru to ztratěj úpravou šasi. Pokud vím tak to hlavní co jim zůstane je filosofie šasi, a že sice prošli úpravami kvůli motoru ale stále zachovali kontinuální vývoj a směr. Realita nás rozsoudí, to je podle mě fér. Ty tvrdíš nejlépe 6, já nejhůře 5. Lišíme se naštěstí výrazně, tak si to zapamatuj a já se k pomýlení dyštak doznám, to samé popřípadě očekávám u tebe.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX

    Situs 16:51 06.02.2018
    Já se ptal co konkrétně zůstane na letošním Meku z toho loňského, ale nejsi schopen dát alespoň jeden příklad.
    Snad jsem Ti nedal otázku k nepochopení?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama