DISKUZE K ČLÁNKU

Samotný motor Renault zrychlí nový vůz McLarenu o sekundu, uvádí Boullier

Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier potvrzuje, že jen samotná výměna motoru jejich monopost zrychlí o 1 sekundu na kolo. Když k tomu přičteme další zlepšení šasi, můžou se ve Wokingu těšit na mnohem lepší sezónu než minulý rok, kdy je poháněla Honda.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Samotný motor Renault zrychlí nový vůz McLarenu o sekundu, uvádí Boullier

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 80, poslední 09.02.2018 21:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 06.02.2018 09:09
O jakém zlepšení šasi mluví? Dyť musí překopat… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 06.02.2018 11:14
můj názor je ten, že pokud by mcl byl na tom tak… »
» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 06.02.2018 12:42
Situs 12:17 06.02.2018 Víme, že první tři místa… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Petr 07:14 07.02.2018. ---Děkuji za informaci.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    Mike: první odpověď nemá smysl komentovat, jedeš kolovratek.

    Druhý příspěvek. Neodpověděl si, nemáš jak odpověďet, fakta se těžko popírají...Ale proč sem tahas Hondu, která je daleko za oknem pro vítězství v GP?! Myslel jsem, že chápeš, že 3. Housle hraje PJ pouze u Mercedesu, Ferrari a Renaultu....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Adi:
    Jo, zapomněl jsem okomentovat toto: "Při pohledu na výsledky Williamsu a Haasu je myslím více než zřejmě, že v balíku aero + motor + jezdec hraje PJ až 3. housle. Nebo i toto hodláš popřít?"
    Odpovím otázkou. Jak je to u Mclarenu? jestli pohonná jednotka hraje až 3. housle, kdo jim tedy ty 3 sezony podělal? Piloti, nebo šasi? Nebo tu svoji větu hodláš popřít? 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Adi 10:15 07.02.2018
    Máš zvláštní logiku. RB si za nezisk titulu může sám, protože suverénně nejlepší šasi neměl od začátku a měl by děkovat Renaultu za to, že ten jejich motor nezaostával o vteřinu, ale o míň. Fakt zvláštní. Já osobně oceňuji toho, kdo svůj podíl vytvoří nejlepší a vinu dávám tomu, kdo za konkurencí zaostává. Ty to máš naopak. Každý jsme jiný.
    Tvoje neustálé srovnávání v Monze RB a Ferrari je ještě divnější. Ferrari tam předvedlo ojedinělý propadák a to proti všem soupeřům. A ty si vybereš pro srovnání RB právě Ferrari. Proč asi? Odpověď znám. Srovnat to s Mercedesem by totiž dalo odpověď na to, jak daleko byl motor.
    Zas tu hážeš čísla, které jsi si vycucal z prstu. RB našel na šasi 1,5s??? V prvních 6-ti závodech ztrácel v průměru 0,979s, v posledních 6-ti 0,432s. Rozdíl je 0,547s tedy jestli našel RB na šasi 1,5s, pak se Renault musel propadnout skoro o 1s. 12 A to neřeším ten detail, že v těch posledních 6-ti závodech byly hned 4, kdy měl od Renaultu experimentálně zvýšený výkon. Od toho zvednutého výkonu ale museli upustit, kvůli poruchovosti. Ano, v té době ztráceli možná jen uváděných 25k. Ale kolik by asi ztrácenli, kdyby konkurence zvedla výkon k jejich poruchovosti? Kolik ztrácel v posledních 2 závodech, když se zase RB propadl o 0,5s na kolo? Nebo že by se vrátil RB k horšímu šasi ze začátku sezony? Prostě tu házíš čísla, která se ti zrovna líbí a nemáš je opřena vůbec o nic. Jen si je výmýšlíš, abys obhájil Renault proti RB. Viz tvé zlepšení šasi o 1,5s. Prostě kromě zmíněných asijských závodů byla ztráta Renaultu mnohem větší a měření podle GPS je asi celkem odpovídající. Možná i proto, že je nedělal žádný fanoušek jedné firmy, ale nezávislý člověk. 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    To Mike: Renault loni zlepšil svůj motor dle dostupných informací o cca 0,3 - 0,6 (od testů po GP USA), více se loni zlepšila asi jen Honda, takže samotný RB našel minimálně 1,5s na šasi. Loni do GP Kanady měli maximálně TOP 3 šasi, spíše TOP4. Na konci možná měli TOP1, ale spíše srovnatelné s Mercedesem. Takže za velmi úspěšnou asijskou části z pohledu RB může hlavně jejich práce na šasi, kdyby tu práci odvedli hned od začátku sezóny, mohli s Mercedesem a Ferrari reálně bojovat od Austrálie. Popravdě nějaký GPS data a informace o tom, že Renault na Mercedes ztrácí 50 ps je to jediný, co za celý rok máte... já nejen tady naopak četl dost článků od různých týmů a lidí o tom, že ta ztráta je max poloviční a byla taková i v Austrálii 2017. A pak, hlavně výsledky na trati toho byly důkazem, kdy například v chrámu rychlosti Monze si Ricci namazal na chleba silné Ferrari, kdy Vestapen s novým motorem dojel v USA z konce pole 4. (velmi motorová trať), kd se Ricci dokázal bránit v Rakousku (velmi motorová trať) Hamovi a jeho speciálním módům. Ano, jsem fanda Renaultu a chtěl bych, aby to byli oni, kdo ukončí Mercedes dominanci, ale zároveň jsem nohama na zemi a vím, že v nejbližších letech to je nereálné, ale popřít fakt, že se PJ Renault dostala loni do okna o boj o pravidelná vítězství podobně jako Ferrari prostě nelze. Můžeme diskutovat o tom, jaký dopad to mělo na spolehlivost (já myslím, že nijak zásadně, pže Ves odjel posledních 6 GP na jeden motor), ale disktuvat o tom, jak slabý je Renault a kolik mu ještě schází, je celkem bezpředmětné a doufám, že letos už tuto mantru ani nebudeme muset otevírat. Při pohledu na výsledky Williamsu a Haasu je myslím více než zřejmě, že v balíku aero + motor + jezdec hraje PJ až 3. housle. Nebo i toto hodláš popřít?

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Koukám jak Mclaren "rozděluje" fanouškovskou obec. :-) Prostě legenda...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    88.103.226.XXX
    Další PR prohlášení s nulovou vypovídací hodnotou. Už aby týmy nastartovaly motory a začalo se testovat.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    109.81.245.XXX
    > Pikaso (20:54): Pocházejí od grafika Seana Bulla, který s námi spolupracuje. Za poslední rok zažil několik velkých úspěchú a pár jeho návrhů se objevilo na skutečných závodních vozech.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Trošku si to myslím, ale chtěl jsem se jenom ujistit, ale i tak díky za info ROCKu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    82.117.159.XXX
    to Pikaso:
    Nejsem redakce, ale autora máš napsanáho u každýho obrázku a strejdo gůgl ví všechno. Sean Bull je designér na volné noze s velkou fantazií...
    https://www.seanbulldesign.com/

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Zdravím redakci. Mám dotaz. Prosím ty grafické návrhy jsou vaše, nebo pocházejí z dílny McL. Koukal jsem na jejich stránky a tam jsem našel jenom samé oranžovo-bílo-černé variace.
    No a pokud mohu vyslovit svůj názor, já bych raději tuto kombinaci s oranžovu.
    Díky za odpověď Pikaso.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000570

    uzivatel000570

    88.212.41.XXX
    to sfarbenie McLarenu na obrázku by som bral všetkými desiatimi

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    McLaren horší než šestý nebude. Zas takovou bídu nelze čekat, to by to museli fakt těžce podělat. Ale tovární Renault jim zatopí a Force Indii taky nelze odepisovat bez boje. *3*

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Situs 18:39 06.02.2018
    Narazím. Ale až po sezóně. Bečku piva a sud vína.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Ferdo tak ok, snad narazíš hned prvním závodem. Nuže tedy, uvidíme.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Situs 17:24 06.02.2018
    Dyť jsem to tady už psal. Mekáč lepší než šestý nebude.

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    A Ferdo, souhlasíš s tím závěrem že realita nás rozsoudí? Ty tvrdíš nejlépe 6, já nejhůře 5, tam nebude o čem. Opakuji se protože nevím zda to reflektuješ a zda se k případnému pomýlení přiznáš i ty když se ukáže že pravda nebyla na tvé straně.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Situs 17:12 06.02.2018
    Ještě nedávno jsi tvrdil, že Mekáč čekají pouze malé úpravy. A teď už to není pouze ufíknutá ploutev a navléknuté tanga nad kokpitem?
    Ne né Situsi, ještě bude dlouho trvat, než Mekáč naučí to své miminko správně chodit.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Ferdo, vždyť jsem ti napsal že si myslím že stejné nezůstane skoro nic, to ale neznamená že je to k horšímu a nesdílím tvou vizi že co získaj na motoru to ztratěj úpravou šasi. Pokud vím tak to hlavní co jim zůstane je filosofie šasi, a že sice prošli úpravami kvůli motoru ale stále zachovali kontinuální vývoj a směr. Realita nás rozsoudí, to je podle mě fér. Ty tvrdíš nejlépe 6, já nejhůře 5. Lišíme se naštěstí výrazně, tak si to zapamatuj a já se k pomýlení dyštak doznám, to samé popřípadě očekávám u tebe.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX

    Situs 16:51 06.02.2018
    Já se ptal co konkrétně zůstane na letošním Meku z toho loňského, ale nejsi schopen dát alespoň jeden příklad.
    Snad jsem Ti nedal otázku k nepochopení?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc se Sauberem C37 zraje jako víno

"Pokrok Sauberu se zdá být obrovský kvůli špatnému vstupu do sezóny," vysvětluje Leclerc

Pohonná jednotka Renault RE17

Šéf Renaultu přiznává, že soupeře ve vývoji pohonných jednotek podcenili. Ohromuje ho Ferrari

Pohonná jednotka Hondy

"Důležitý nárůst výkonu," chválí Brawn pokrok Hondy

Lando Norris při testování McLarenu MCL33 v Maďarsku

"Potíže McLarenu jsou matoucí. Ale po čase se z toho dostane," říká Coulthard. A co Williams?

Čekají McLaren velké změny?

Brown: McLaren potřebuje lepší auto, pak může začít sázet na mladíky. Mluvíme ale se všemi jezdci

Pierre Gasly s vozem Toro Rosso STR13 ve Francii

"Chci co nejdřív bojovat o titul!" Gasly se cítí být připravený na to, aby nahradil Ricciarda

Esteban Ocon s Force Indií poháněnou Mercedesem před Kevinem Magnussenem, který má ve svém Haasu za zády Ferrari

"Zákazníci Mercedesu si nemají co stěžovat na zisky motoru Ferrari," zlobí se šéf Haasu

Lance Stroll s Williamsem FW41 na Hungaroringu

Stroll by měl za Force Indii nastoupit už ve Spa, doporučuje Villeneuve. Williams odepisuje

Antonio Giovinazzi při sezónních testech v Maďarsku

Rezervní pilot Ferrari Giovinazzi chce závodní sedačku: "Nejsem jen simulátorovým jezdcem!"

Na závodní dráze panuje mezi Maxem Verstappenem a Danielem Ricciardem velké soupeření

Horner: Ricciardo se bál, že by musel podporovat Maxe, Alonso by u Red Bullu způsobil chaos

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. RÄ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama