DISKUZE K ČLÁNKU McLaren se při vývoji aerodynamiky snaží vyvarovat špiček, jak řešil deficit Hondy?
McLaren se letos svým jezdcům bude snažit poskytnout konzistentní vůz bez nějakých špiček ve své výkonnosti. Jeho technický ředitel hovoří o tom, jaký přístup k vývoji aerodynamiky loni volili při nedostatečné výkonnosti pohonné jednotky Hondy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren se při vývoji aerodynamiky snaží vyvarovat špiček, jak řešil deficit Hondy?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
18:36 05.02.2018 88.103.226.XXXJá pevně doufám, že F, M a RB budou letos tak blízko, že o titul budou bojovat tři týmy. Všichni ostatní se budou muset ještě hodně naučit aby se k těmto třem týmům připojili. Osobně doufám, že jak tým Renault tak i McLaren dokáží těm třem výše zmiňovaým občas zatopit, ale nějaký soustavnější boj o čelo u nich příští rok neočekávám -
Radon
15:15 05.02.2018 84.242.97.XXXNevím, jestli se ptáš mě, pokud ne, tak se omlouvám, ale píšu, že s tím budou mít problém. Takže neočekávám. Při dobré konstelaci (třeba mokro, nebo výpadek soupeřů - Singapur 2017 atd.) můžou vyhrát, ale budou to jen náhodná vítězství. Víc za rok. -
Radon
13:33 05.02.2018 84.242.97.XXXMcL nakoupil už před první sezonou s Hondou učedníka slovutného Neweyho a tak bych, co se aera týká, tak skeptický nebyl. Určitě půjdou nahoru.
Nevím však, kde kdo přišel na to, že musí porazit RB v sezoně. Určitě budou bojovat v některých závodech o vítězství, ale v šampionátu asi budou za nimi.
Pokud vím, tak Renault začali vměstnávat do auta teprve v září?, takže to se musí projevit. RB s ním jede od Kuvajtu napadení a ty zkušenosti jsou nedocenitelné.
Takže očekávání ano, ale všeho s mírou! -
GRAHAM
11:52 05.02.2018 77.236.218.XXXUvidí se, šásko kapku překopali (vzadu) , tak pokud neudělaly chybu, mohlo by to být velice slušné.Tak či onak čekám posun.
Vše je také o tom je "schopně" "neschopní" budou ti, co mají "kupují" motor Mercedes a Ferrari.Pokud pojedou v zavedeném módu, měl by být Mclaren před nimy, pokud se jim to povede, asi to nebude jednoduché.
Mclaren umí rychle vyvíjet, posouvat, takže i když začátek bude slabší, brzo to doženou.Uvidíme. Letošní sezóna, pokud se Mercedes či Ferrari značně výkonostně neurvou, hodně zajimavá.Věřím že RB a Mclaren jim na některém okruhu značně zatopí.Pokud ne , asi bude nuda.(boj o bednu) -
uzivatel003243
11:22 05.02.2018 185.14.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
uzivatel001639
10:12 05.02.2018 89.111.77.XXXNo chtel bych mit optimismus co ma Limbi, ze bude o vitezstvi bojovat 5. tymu a to dokonce vsechny tymy s motorem Renault. Pokud by to tak bylo, tak verim, ze by jich bojovalo o vitetsvi uz mozna i 7 vcetne FI a Williamsu. FI a i Williams maji na to se vyrovnat tovarnimu Renaultu. Hodne letos cekam od Williamsu, tedy spise od auta, ktere kdyz udela pokrok, tak bude pro tovarni Renault hodne tezky souper. -
Situs
09:48 05.02.2018 85.70.164.XXXBelgii už prosím ne, zkusme zapomenout :-) Alonso byl za dobrou kvalifikaci a výborný start odměněn jedním z nejvíce frustrujících závodů které jsem u něho viděl.
Jinak u McLarenu byl nesouměr mezi šasi a motorem na různých tratí velmi patrný a McLaren byl na lepší motor připraven, teď jen aby ten přechod na Renault byl dobře zvládnutý, když jo, pak bych opravdu čekal už od začátku velmi slušný McLaren. Posun z chvostu do TOP5 beru za povinnost, a čekám ještě více. -
Limbi
09:29 05.02.2018 147.228.70.XXXSouhlas, měl by bojovat s Red bullem. Samozřejmě zkušenost v užívání PJ Renaultu bude hrát minimálně z počátku pro RedBull. McLaren bych hodnotil až tak od poloviny sezóny, ale i do té doby by měli být konzistentně na bodech. Uvidíme jestli se posune i stáj Renault. Pokud by Renault vytáhl i pohonou jednotku, mohlo by, v některých závodech, o vítězství potom bojovat až 5 týmů, což by byl naprostý luxus. -
uzivatel001639
08:50 05.02.2018 89.111.73.XXXMcL tedy delal aerodynamiku jak nejlepe umel a takovou ktera byla co nejlepsi, bez ohledu na jednotku. To same by tedy mel delat letos a nemel by byt od pocatku sezony, diky lonske zkusenosti, udelat vse na spickove urovni. 4. misto v PK je tedy skoro povinost od pocatku sezony.
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek