DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari na testovací stolici se svým motorem také dosáhlo výkonu 1000 koní
Ferrari je po Mercedesu druhým výrobcem pohonných jednotek, který na testovací stolici dosáhlo hranice 1000 koní.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari na testovací stolici se svým motorem také dosáhlo výkonu 1000 koní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovali 2 lidé)
24.01.2018 12:34
Mercedes a Ferrari naslo pres zimu pres 50 koni.… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Ferda
08:15 25.01.2018 46.47.176.XXXTaky by sis mohl uvědomit, že od doby starého turba už uplynulo dlouhých 30 roků.
Za tu dobu vývoj hodně pokročil a u civilních vozů se při stejné spotřebě zvýšil výkon zhruba o 100%.
Kdyby turba v F1 nebyly tehdy zakázané, tak věř, že by dnes taky dokázaly dávat 1000 koní a to se stejnou spolehlivosti i spotřebou jako dnešní kyseliny.
A to prosím s mnohem menší váhou než současné hrůzy.
-
-
Lahva
14:15 24.01.2018 91.118.58.XXXTo by byla paráda, minimálně jako letos, a aby si to Ferrari nepoto na tratích, které jim sedí víc. A RB snad bude taky na blízku.
Plus pak očekávám pěkné souboje další trojky. Renault, McL s Force. A ke konci sezony věřím, že by se mohl McL dostat na úroveň RB.-
uzivatel001836
14:47 24.01.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
uzivatel001639
15:10 24.01.2018 89.111.73.XXXRB předpokládám, že bude blízko/daleko jako v roce 2017, tzn. Jeho velkou výhodou bylo/bude, že za Ferrari jezdil/jezdí Kimi, kterému se z nějakého důvodu nechtělo jezdit rychleji, ikdyž auto na to mělo. Takže RB vypadal konkurenceschopně (rozuměj měl šanci na titul), ikdyž to tak prostě není. Doufám, že Ferrari konečně s motorem a šasím pokročí ještě více a bude ještě lepší než na začátku roku 2017.
Jinak z mého pohledu, pokud bude McL soupeřit s FI ale hlavně s továrním Renaultem tak je to pro McL prohra. Už v roce 2017 byl McL před Renaultem, není tedy důvod s nimi letos soupeřit. McL by měl, minimálně od půli sezony, okupovat jasně 4. příčku, být někde mezi RB a zbytkem světa a pozvolna dotahovat RB.
-
-
-
uzivatel001639
12:50 24.01.2018 89.111.73.XXXNo to si nemyslim, ze by to dokazal kazdy, protoze by se jinak uz vsichni chlubili. No se spotrebou a spolehlivosti mas pravdu, ale Mercedes a Ferrari s tim problem nemelo, takze tipuju ze budou zase o tridu pred Renaultem. Dle meho je to jen otazka Hondy, jestli bude take o tridu za Mercedesem a Ferrari nebo za nimi o dve tridy, tzn. tridu za Renaultem. Dle meho testy a uvodni tri zavody pujde jen o toto rozlousknuti a ostatni je vicemene jasne, tzn. titul Ferrari nebo Mercedes.-
Adi
23:26 24.01.2018 212.96.178.XXXTak uplynula sezóna jasně ukázala, že jediný, co bylo o třídu horsi, bylo šasi RB. Protože motor měli v okně pro vítězství... Já vím, že si přeješ neúspěch Renaultu, ale ono to s ním bude jen lepší, každým rokem do toho sypou víc a víc a to se samozřejmě projevuje.-
Mike17
08:54 25.01.2018 185.149.130.XXXZajímavý. Tak se ukázalo, že šasi měli o třídu horší, protože na začátku možná bylo jen na úrovni vítězného vozu a od třetiny sezony bylo přý jen o 0,5s lepší. To je fakt, dobrou práci odvede jen ten tým, co ho má lepší nejmíň o vteřinu než ostatní a to po celou sezonu.
Ale přejeme ti, aby se ty prachy konečně začly projevovat a budeme doufat, že ty stáje s Renaultem budou mít vždy o 0,5s lepší šasi než všechno ostatní.
-
-
-
uzivatel001639
15:01 24.01.2018 89.111.73.XXXJestli se nepletu, tak je tu jedno omezeni okamziteho prutoku a druhe spotreby na zavod. Takze minimalne okamzita spotreba u toho motoru musi splnovat pozadavky, jinak by nemelo smysl neco takoveho vyvijet.
-
-
uzivatel001639
12:34 24.01.2018 89.111.77.XXXMercedes a Ferrari naslo pres zimu pres 50 koni. Otazka zni najde pres zimu Renault pres 100 koni? Nevite kolik nasel Renault koni u sveho motoru od roku 2014, tzn. za posledni 4 roky? Mercedes od roku 2014 nasel do roku 2017 cca lehce pres 100koni.-
-
uzivatel001639
12:47 24.01.2018 89.111.73.XXXSouhlas, ale ukazuje to, ze na to vyvojove maji a ted jde o to jestli k tomu budou mit i ucinnost a spolehlivost. Mam proste obavu, ze se budou opakovat predesle roky. -
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek