DISKUZE K ČLÁNKU Bojí se Pirelli konkurence? "Válka pneumatik by F1 uškodila," tvrdí
Návrat války pneumatikářů do Formule 1 by podle Pirelli přispěl ke zvýšení nákladů a větším rozestupům ve startovním poli, proto si přeje, aby vedení zůstalo u jediného dodavatele.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Bojí se Pirelli konkurence? "Válka pneumatik by F1 uškodila," tvrdí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
airwar1939
09:58 13.01.2018 176.74.141.XXX1. jednoznačně také díky gumám, rozhodně by Ferrari nebralo pneumatiky na míru od výrobce aby ho brzdilo, to snad má logiku. Jestli dělal lepší pneu B nebo M není podstatné, důležité je dělat pneu tak aby seděli vozu, M získal tituli až v době, kdy začal dělat pneu na míru pro Renault.
2. a proč by to dnes nešlo, prostě by dodavatel dělal pneu na míru konkrétnímu vozu a trati, tak jak bylo dříve obvyklé.
3. pokud by chtěli více dodavatelů, museli by také uvolnit možnosti testování, především z hlediska bezpečnosti.
4. dnes se dělá šest směsí na sezonu, dříve se dělalo více směsí na každý závod, přesně dle okruhu a pokud možno an míru vozu top týmu. Diskutující mohou tvrdit cokoli, třeba že je země placatá.-
Mike17
12:55 13.01.2018 185.149.130.XXX1. To sice logiku má. Ale stejně tak je otázka, proč soupeři přešli ke konkurenci, když byly Bridgestony lepší. Logicky je výhodnější mít lepší gumy dělané pro někoho jiného, než horší dělané pro mne. Ono je to tak, že na každém povrchu to bylo trochu jinak. Pamatuju si, jak se střídali ve vedení stáje podle toho, jak usychala trať. Něco sedělo M, něco B.
2. Protože se dnes, pokud vím, sady dodávají náhodně. Jak chceš něco vyrobit pro jednoho, když nevíš, jestli je nedostane někdo jiný?
3. Nevím proč. Pirelli má určitý počet dnů testování s neaktuálním vozem. Proč by nemohl mít naprosto stejné podmínky třeba Michelin?
4. Jo, to máš pravdu. Ale vzpomeň si na rok 2013 a kolik bylo keců a konspiračních teorií, když Pirelli změnilo konstrukci v půlce sezony. Pochybnostem nezabráníš.-
airwar1939
18:32 13.01.2018 176.74.141.XXXRozdíl v pneumatikách pro Ferrari a v tom co dostávala konkurence byl dle tvrzení TOP týmů, což tehdy byly Williams a McLaren, v otázce výkonnosti velmi zásadní. Pokud to dělalo jen několik desetin na kolo, pořád to byl rozdíl, který téměř znemožňoval soupeření o titul.-
jumpman
08:49 14.01.2018 178.255.168.XXXnevěř tomu, že bridge dodávalo něco jinak ferrari a ostatním. Pneu byli stavěné na míru potřebám MS - on preferoval přetáčivé auto a hodně využíval zadní pneumatiky (stejně jako např. senna a proto taky neměl výraznější úspěch po návratu kdy se jezdilo na pirellkách) ale většina pole vyžaduje nedotáčivé auto, čili větší důraz je na předních pneumatikách a pokud tým postaví auto, které potřebuje využívat víc předek, ale sada pneumatik bude stavěná pro využití zadní nápravy, tak to zákonitě nebude fungovat. Tohle je dle mého názoru ten stesk po tom, že bridge dodávalo jinou gumu ferrari a jinou zbytku pole
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek