DISKUZE K ČLÁNKU Renault očekává slabší kvalifikační módy u soupeřů. Jak chce zajistit vyšší spolehlivost?
Renault popisuje, jak letos hodlá zlepšit své pohonné jednotky. Při navyšování výkonnosti se podle svého ředitele Cyrila Abiteboula přísně zaměří na kontrolu kvality, aby se neopakoval svou blamáž ze závěru sezóny 2017.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault očekává slabší kvalifikační módy u soupeřů. Jak chce zajistit vyšší spolehlivost?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasoval 1 člověk)
11.01.2018 12:36
Ono se toho obecne o vsech starsne nakeca a… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel001639
14:47 11.01.2018 89.111.73.XXXCyril odhaduje kolik jim uteklo bodu, mi odhadujeme jak na tom bude motor atd. Jsou to odhady ze "stolice", logr z kavy dosel .
Jinak nejde o odhady, ale o chapani toho co kdo/ktery vyrobce rika/dela pro dalsi sezonu. Jaka je ale pravda je v tom logru. resp. ve stolici, z ktere velkou stolici vycteme
PS: klidne se muzes pridat a odhadnout konkurenci, treba Hondu, Mercedes-
GRAHAM
15:01 11.01.2018 77.236.218.XXXPřál bych si, aby to bylo co nejvíce vyrovnané a Mercedes se musel soustředit na více monopostů a nejen na Ferrari.A taky věřím že to tak bude.
Jinak Honda se bude logicky zlepšovat, ale ještě jí čeká hodně práce a minimálně dva větší posuny ve výkonu, což je otázka, zda za letošní rok stihne, potažmp zvládne.A to se bavím jen o dorovaní výkonu v rámci nějakého okna.
Renault věřím že opět něco stáhne a bude v okně, kdy bude možnost bojovat o bednu. Asi ne na všech okruzích, ale věřím že na většině. Tajně doufám, že Mercedes a Ferrari se posunou ve výkonu méně než Renault a rozdíl bude menší.
Jsem zvědav na Ferrari, prý zapracovali a to hodně ,na spolehlivosti a výdrži motorů na 3 závody. Mercedes na špici, ale o prsa china-atletky.
Osobně si myslím, že určitě někdo zkusí jet ne na 3 motory, ale na 5 motorů v sezóně.Obětují dva závody, což nebude problém a doženou to jindy a jinde.Ale třeba to FIA stihne eliminovat, uvidíme.
-
-
-
-
Radon
13:33 11.01.2018 84.242.97.XXXJá jsem si myslel pravý opak, co Cyrda - že právě motor by měl být výkonnější a spolehlivější do závodu, aby to manko umístění v kvaldě mohli dohnat agresivní strategií v závodě a bodovat! Proto jsem psal, že si myslím, že Mer bude zase one man show - motor mají (měli) výkonný už teď, vyladí spolehlivost a dojedou sezonu se dvěma motory... Jen na začátku sezony možná nechají ostatním nějaké drobky jako loni.-
jon
14:13 14.01.2018 194.228.59.XXXAgresivní strategie v závodě je fajn, ale po startu z 10-tého místa je ta šance hodně malá. Navíc je tam pořád riziko, že tam nedobrzdí nějaké tele vzadu a je po závodě.
Navíc teď je předjíždění vyrovnaných monopostů téměř nemožné, tak to tomu také moc nenahraje. Potom přehřívání motoru a degradace pneu při jízdě v závěsu.
Není to tak černobílé a ta kvalda je opravdu hodně důležitá. Musím s Cyrilem souhlasit. Lepší kontrola kvality a zlepšení kvalifikačního módu je momentálně to nejdůležitější.
Ale jinak souhlas i s Tebou. Mercedes má s motorem pořád navrch a jediné Ferrari s jejich jednotkou mohlo sekundovat. Renault má před sebou hodně krušnou zimu a musí se i trochu modlit, aby Mercedes nenaplnil své plány, kdy chtějí příští rok za dané spolehlivosti mít přes 1000 koní. Potom by to nejspíš byla opět one man show se stafáží Ferrari.
-
uzivatel001639
10:49 11.01.2018 89.111.73.XXXNo a toto tvrzeni sice vypada optimisticky, ale rovnez je trochu pesimisticke:
"Stabilita je podstatně vyšší v tom smyslu, že se motor tomu loňskému mnohem více podobá, než tomu bylo ve srovnání s předminulým rokem. Měníme pouze díly, které způsobí rozdíl ve výkonnosti, zatímco před rokem jsme sáhli v podstatě na vše - motor s vnitřním spalováním a hybridní část byly nové," popisuje pro Autosport Abiteboul."
Pokud se na to podivame z hlediska napadu, ktere Renault ma/mel k teto jednotce, tak se da too prohlaseni chapat take tak, ze pro minuly rok meli napady a bylo potreba vice motor menit a letso uz se to zmenilo a tolik napadu nebylo a proto se jednotka pro letosni rok mnohem vice podoba te lonske.
Naproti tomu Mercedes rika, ze jejich motor bude komplet novy, coz znamena, ze napadu je mnoho.
[odkaz na stránku]-
-
uzivatel001639
12:36 11.01.2018 89.111.73.XXXOno se toho obecne o vsech starsne nakeca a skurtecnost je kolikrat uplne jinde. Takze uvidime, treba keca Abiteboul ted, ukolebava konkurenci
-
-
Adi
09:25 13.01.2018 212.96.178.XXXNení tajemstvím, že mezi lety 2016 a 2017 Renault kompletně předělal svoji PJ aby odemknul novy potenciál a to se mu povedlo, protože výkonnost zlepšoval během uplynulé sezóny asi nejviditelneji. Samozřejmě vlivem špatné kalibrace pro GP Mexika se dostali do svizelne situace a zbytek sezóny rozhodně jeli s modem daleko pod potenciál. Takže dle mě není třeba každý rok kompletně předělávat PJ, kor když má potenciál. F1 a výrobci PJ (snad kromě Hondy) myslí roky dopředu. Popravdě informace o tom, že Renault na tuto sezónu pouze ladí je pro mě pozitivní z pohledu spolehlivosti a jsem si jistý, že kdyby neměli výkonnostní potenciál, opět by měnili architekturu. Myslím si, že kvalifikační módy Ferrari a Mercedesu byly hlavně díky spalování oleje a že letos opravdu budou kvalifikační módy 3 výrobců velmi podobné (Honda je otázka). Race mód bude u 3 výrobců taktéž velmi podobný. Budou rozhodovat jednotlivá šasi a samozřejmě výkony pilotů. Ve spolehlivosti nejvíce věřím Ferrari a Renaultu. Jestliže opravdu Mercedes mění spoustu věcí, spolehlivost bude mít horší podobně jako v r. 2016, kdy byl nejspolehlivější PJ v poli Renault.-
jon
14:26 14.01.2018 194.228.59.XXXSouhlas. Renault už rok ladí nový koncept, zatímco Ferrari a Mercedes pořád ladili ten původní.
Ale s tím spalováním, to není úplně pravda. Oba výrobci nasadili PJ i po snížení množství, které se může spalovat a velký rozdíl to neudělalo. Je to dáno spíš relativní životností jednotek. V tomto ohledu jsou prostě napřed a mohou si dovolit motory více potrápit, aniž by to vedlo k nadměrnému opotřebení.
Co se týká spolehlivosti Mercedesu příští rok. Pokud se jim povede šasí a motor jako v roce 2016, tak asi těch pár výpadků oželí. Ale osobně tohle moc nečekám. Kdyby se jim v testech nová jednotka sypala, mají pořád letošní, se kterou mohou pár závodů minimalizovat ztráty a nasadit více otestovanou novou koncepci až po první třetině sezóny. Ale když nad tím tak přemýšlím, tak by to mohlo zadělat na zajímavou sezónu, protože přes zimu letošní koncepci určitě Ferrari v pohodě přeskočí a Renault by ji mohl dotáhnout. Hondu nezmiňuji, protože i kdyby se dostala do okna, Toro Rosso nemá potenciál pozlobit. To by musel jet Mercedes s motorem z roku 2014.
-
-
-
uzivatel001639
10:36 11.01.2018 89.111.77.XXXTato myslenky je dle meho mylna.
"Přísnější limity v letošním roce (pouze 3 motory na sezónu) pak podle něj povedou k tomu, že všichni výrobci upřednostní spolehlivost, což se podepíše právě na slabších kvalifikačních módech."
Prisnejsi limity povedou spise k malym narustum vykonu pri zavode. Kvalifikace hodne pomaha v zavode, coz si vestinou vsichni uvedomuji a ve kvalde proto tech par kol pojede motor nahrane jako letos.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek