DISKUZE K ČLÁNKU Poslední krok Ferrari v cestě za titulem bude ten nejtěžší, připouští Vettel
Poslední krok směrem k titulu bude pro Ferrari podle Sebastiana Vettela ten nejtěžší.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Poslední krok Ferrari v cestě za titulem bude ten nejtěžší, připouští Vettel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001890
(Hlasoval 1 člověk)
04.01.2018 17:33
Tak to je podle mě mylný pohled na dnešní situaci… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
odin
10:07 07.01.2018 77.240.103.XXX"... pokud je auto rychlé a vy odvádíte svou práci dobře, tak vás to v průběhu sezóny přivede k dobré nebo ke špatné zprávě."
Zdroj: [odkaz na stránku]
Hmm, tak to je zase Vettelův myšlenkový orgasmus.
Já bych řekl, že ho k špatným zprávám v průběhu sezóny, přivedla jeho špatná práce. Nebo si snad Vettel myslí, že po celou sezónu pracoval perfektně? Tak to mne dost udivuje a vlastně utvrzuje v mém názoru na Seba. -
-
airwar1939
12:18 05.01.2018 176.74.141.XXXJe to krutě napsané, ale něco pravdy na tom je, protože loni mělo Ferrari auto na oba tituly, ale díky průměrnému Kimimu a chybujícímu Sebovi nemají ani jeden.
V roce 2017 tituly ani tak nevybojoval Mercedes a Lewis, ale naopak je prohrálo Ferrari a Seb.-
uzivatel001890
14:11 06.01.2018 85.239.64.XXXjen podotýkám, že s Alonsem nikdo nevyhrál už 11 let
A Seb je 4 násobný mistr světa, Kimi 1x oba skvělý jezdci ...
Hamilton je v Mercedesu a Verstapen ještě "nic" nevyhrál a jeho případná výměna za Vettela by ničemu nepomohla a za Kimiho by byla nepřiměřená, protože mají Vettela a Verstapena má další skvělý tým Redbull ... Takže za mě Ferrari určitě nemá slabou jezdeckou sestavu - Podle počtu titulů tu nejlepší - navíc Kimi titul získal s rudým vozem :) což je obzvláště ceněné-
airwar1939
19:46 06.01.2018 176.74.141.XXXTak nevšimnul jsem si, že by Fernando Alonso posledních 11 let zbíral jeden titul za druhým a porážel zbytek jezdců z pole F1. Možná narážíš na jeho týmové kolegy, ale tam byl ve většině přípaqdů Fernando psanou týmovou jednočkou, takže jeho vítězství mají hodnotu blízkou nule.
Pokud jde o Ferrari, tak Seb je čtyřnásobný mistr světa, a opět byl jedničkou týmu, ale v roce 2014 ho ve stejném voze převálcoval Ricciardo. A ke kvalitám Kimiho se vyjadřovat nechci, protože ho mám rád, ale to jak mu jak Fernando tak i Seb v posledních sezonách ujíždějí, nebo to že na začátku sezony, kdy mělo Ferrari jasně lepší auto než Mercedes a Kimi přesto dostával od jezdců Mercedesu čočku, o dobré výkonnosti nesvědčí.-
uzivatel001890
23:47 06.01.2018 85.239.64.XXX... Prostě Ferrari má více méně to nejlepší co může mít - jsem chtěl napsat
(Alonsa už měli, Hamilton má lepší místo, Verstapen by se mohl ve Ferrari snadno zahrabat - protože ona je to trošku bažina ... Takže Vettel špice pro ně, Kimi super zkušený a perfektní z hlediska celého týmu a ladění auta
...
Př: on si kde kdo myslel, že je lepší než Kimi - třeba i Grosjean, Botas, ... možná si to myslí i Ocon, Perez --- jenže to nemusí být až tak žhavé vidíme to na Grosjeanovi, Botasovi zrovna nyní (A Ocon spíš doufá, že se dostane k Medvědům, Perez lepší než Raikonnen asi beztak není)
I Ricardo je najasnej - Vettela sice porazil, ale to byl Vettel zrovna v útlumu více méně hledal motivaci a auto stejně nebylo dobré ... a Max ho zcela přetlačuje
... Alonso rozkládá týmy a je pro Ferrari pasé - Vettel je daleko lepší
... Psotě pokud člověk chápe, že z vícero důvodů neni možné mít Vettela a Hamiltona ... (opakuji i proto, že ten má lepší místo) Tak maji to nejlepší co jde
A solidní možnost připravit si Leclerka
... Biatoré jen kecal, Verstapen v momentě kdy měli co měli = hlavně Vettela nebyla zas tak dobrá volba pro Ferrari, Seba a nakonec ani pro Maxe ...
Takže ještě jednou :))) Je to nejleší co mohou rozumě mít a proto je to jak to je Marchione není žádný trouba a nedělá to pro nic jiného, něž proto, že to je nej sestava alespoň pro další rok - a pak se uvidí
(Prohráli proto, že Mercedes byl silnější a to ne zas tak o málo ale celkem o dost a né kvůli slabým jezdcům - PS: To že Botas nebyl blíž za Hamem a pře Sebem je akorát dané tím, že to auto bylo na něj moc ostré - většinou ..)
((PS2: Navíc tady se nedoceňuje Vettel! všichni se divěji, že na něj Raikonnen ztrácí - vě skutečnosti však ztrácí jen mírně - (body jsou také zavádějící - jsou dané tím, že hodně bodů berou Mercedesy, něco Redbully - tj neni to tak že by Ferrari mělo automaticky či obvykle auto na 1.2. ...) (viz i Verstapen-Ricardo) a Vettel je absolutní špice - nikdo neví, zda není ještě lepší než Hamilton ... takže by jsme se možná divili, kdyby vedle něj sedl kdokoli - opakuji ta poslední redbullí sezóna nebyla adekvátní tam měl jasný útlum zcela pochopitelný)
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001890
17:33 04.01.2018 213.226.251.XXXTak to je podle mě mylný pohled na dnešní situaci
Mercedes je o hodně větší kolos než Ferrari a má k dispozici velké technologické zázemí ...
Navíc ústředí technologí je spíše v Anglii, než v Itálii, takže ... to je dost naivní představa o velikosti týmu - já to vidím tak, že Mercedes je celkově daleko silnější a Ferrari má velikého soupeře .... (naštěstí Luxusního i pokud jde o Image) ... Německá a Britská technologie to je kapku víc, než jen rozpočet a počet zaměstnanců ve vesničce Maranelo
Ten váš pohled by možná platil, kdyby svět nebyl tak technologicky náročný
(Fiat Chrysler Automobiles nejsou technologicky tak silní a hlavně nestojí tak přímo za Ferrari - jako je to v případě Mercedesu ... sice se slovo "Chrysler" vyskytuje u obou ... no možná proto na sebe tak moc nežárleji
(Nevím tedy nejsou li to zcela oddělené holdingy - asi jsou(?)) )-
shazec
19:57 04.01.2018 89.203.142.XXXNevím jak moc relevantní to je vzhledem k F1, ale tvrdit že Ferrari není technologicky silné je nesmysl. Jejich 458 a 488 byly lepší vozy jak jejich konkurence od Mclarenu (MP4-12C či 650S) a to už při hi tech vyspělosti Mclarenu něco znamená.
Naopak silniční oddělení Ferrari je úzce propojeno s F1, což se o Mercedesu říci nedá. Mercedes udělal původně lepší koncept při zavádění nových pravidel a ta výhoda mu zůstala dodnes. Ač se to na první pohled nezdá, tak vývoj F1 je v současnosti poměrně omezený, jakmile někdo začne dřív či líp, tak dohnat ztrátu je prakticky nemožné (viz Renault, Honda). Čistě teoreticky i kdybys vyměnil všechny inženýry Mercedesu za inženýry Renaultu, tak Mercedes bude dál vyhrávat a Renault ho nikdy plně nedožene.
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek