DISKUZE K ČLÁNKU Renault si v honbě za vyšším výkonem zahrával s ohněm
Renault připouští, že s v honbě za zvyšováním výkonnosti v sezóně 2017 zahrával s ohněm, když jí dosahoval na úkor spolehlivosti. Podle Cyrila Abiteboula kvůli tomu přišel o páté místo v poháru konstruktérů a utrpěla tím i jeho reputace.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault si v honbě za vyšším výkonem zahrával s ohněm
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovali 3 lidé)
02.01.2018 08:46
Jedine v cem ma Cyril pravdu je, ze vykon byl na… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Radon
14:55 03.01.2018 84.242.97.XXXJá jsem z některých článků vyrozuměl, že ta vrcholná nespolehlivost ke konci sezony byla způsobena (mimo jiné) tím, že René nevyrobil dost náhradních dílů (jednotek) a proto se používaly díly, které měly "prošlou životnost". To se pak nelze divit, že se takhle ztrapní... Taky je to jejich chyba, ale snad se poučí a když motor příští sezonu "klekne", tak bude ND dostatek. -
-
-
Mike17
09:59 04.01.2018 185.149.130.XXXPravdař Abiteboul jo.
"Později v sezóně jsme si při odemykání nových výkonnostních módů trochu zahrávali s ohněm, což mělo dopad i na spolehlivost,..."
Zdroj: [odkaz na stránku]-
GRAHAM
12:32 05.01.2018 77.236.218.XXXČemu nerozumíš na slově trochu? Reaguj na to co pišu, jsi už jak schizofrenik.Ty nové modifikace motoru už byli značně lepší a nehořely.(ale o tom nenapišeš ani čárku, nehodí se že) Ty vše řešíš plošně a co je od Renaultu tak hoří.Kolovrátek..-
Mike17
12:55 05.01.2018 185.149.130.XXXRozumím tomu, co je trochu. Trochu si zahrávali a trochu se jim to podělávalo. Ty nové specifikace se nasazovali mezi Singapurem a Mexikem. Ještě v Mexiku to byl jeden ohýnek za druhým a v Brazílii dva. Nebo jsi myslel novou specifikací to, že v Brazílii a Abu Dhabi museli jet někteří s repasovanými díly?
Reaguju do puntíku na to co píšeš. Kdybys četl, co píšu já, neplácal bys nesmysly o plošné kritice Renaultu. Protože jeho zlepšení i lepší spolehlivost a výkon proti Hondě v rámci sezony (hodnoceno celkově za celou sezonu) jsem přiznal několikrát.
Takže v opakování nesmyslů ti konkurovat nebudu. -
-
-
-
-
-
GRAHAM
12:30 02.01.2018 77.236.218.XXXPokud si dobře pamatuji, tak s vyšším výkonem, přišla i jedna nová specifikace, každý tým dostal jednu.A s tou přeci problém nebyl.Ano v jednom závodě to mapovaní přehnali a to díky nadmořské výšce, ale výkon tam dostali.Pak, protože byl problém s ND, výkon zase značně (pro jistotu) stáhli.Věřím, že pokud to uchladí, tak tam jsou.Nakonec proo to i zkoušeli na živo, aby věděli, jak to funguje.Nakonec Rb byl spokojený. TR zase logicky řvalo.Ona je taky otázka, zda nemohlo TR použít konzervativní mód, tipl bych si že ano, ale třeba nechtěli.Potřebovali body, šlo o hodně peněz že.Vůbec bych to neviděl tak jednostranně.Ano chyby se stali, jenže po bitvě je každý generál a že to zcela jsitě může pomoci další rok, je nabíledni. -
uzivatel001639
10:58 02.01.2018 89.111.73.XXXNo a co z toho vlastne plyne pro McL?
Renault si dela co chce, v zajmu svych potreb. TR mohlo dostavat konzervativni mod, ale nedostalo, ikdyz by ho potrebovalo, protoze melo velke problemy. Co pouceni, je z toho nejake? Odpoved je ze neni. I u pristiho motoru se situace s potrebou vetsiho chlazeni muze objevit a McL znam svym agresivnim pojetim sasi muze zaplakat jako TR, mozna i vice.-
Situs
11:10 02.01.2018 85.70.164.XXXTo by bylo řečí kdyby STR dostalo konzervativní mód Podle mě je pochopitelné že motor vyvíjí tovární tým především dle svých potřeb, to že to Renaultu uplně na konci nevyšlo je věc druhá. Ovšem nemyslím si že by RedBull či McLaren byly proti kdyby pro lepší motor se musely i trochu přizpůsobovat. Kdyby u nich končili tak by se jim do toho už asi také nechtělo, ale to proto že dál již spolupracovat a vrážet do toho many je méně produktivní tak či onak.-
uzivatel001639
11:44 02.01.2018 89.111.77.XXXNikdo by si toho konzervativniho modu nevsiml. Vykonovy posun stejne nebyl u TR zadny a na konci roku akorat diky tomu prisli o 6. misto. Takze misto toho aby jim Renault pomohl, tak jim vlastne uskodil (Nebyl to nahodou zamer). Akorat se medich propirala velka nespolehlivost motoru Renault. Takze proste spatny postup k zakaznikovi.
Je videt, ze pece o zakaznika je spatna a akorat se potvrdilo to o cem se mluvilo. McL prejde z tovarni podpory do druhorade zazaknicke. Je jasne, ze Renault si vse dela pro svuj tovarni tym a proti tomu nelze nic namitat.
Ve vysledku jde jen o 3 roky, na dele to nevidim. Jsem zvedav kdy odejde Mercedes a pak uz RB a McL budou moci v klidu bojovat o titul s jejich motory. Ze by rok 2021??? -
GRAHAM
12:35 02.01.2018 77.236.218.XXXVztahy mezi RB a Renaultem jsou imho pod bodem mrazu, "nespolupracují". RB s Renaultem skončí, proto Renault akceptoval příchod Mclarenu,Věří že tam nastane posun a že budou spolupracovat na mnohem užší bázi než s RB, který si jde svoji cestou.Vztahy jsou špatné , nefunguje to....a nepomáhají si.
-
-
-
-
Situs
10:03 02.01.2018 85.70.164.XXXTeď se trochu ztrácím, to že Renault navýšil výkon a odnesla to spolehlivost není a nebylo tajemství, to se přece vědělo ne? Akorát to že při navýšení výkonu Renault potřeboval lepší chlazení beru jako novinku, včetně toho že STR se to tolik nepovedlo, což vysvětluje že právě oni měly největší problémy.-
uzivatel001836
10:17 02.01.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Situs
10:39 02.01.2018 85.70.164.XXXChápu že měnit systém chlazení byl pro STR největší problém a už se v tom třeba ani neměly v úmyslu vrtat, na druhou stranu pro Renault bylo důležitější nějak si svůj novej motor ověřit v praxi. Nemyslím si že by potencionální problémy STR byl pro Renault prioritní.-
uzivatel001836
11:32 02.01.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek