DISKUZE K ČLÁNKU Renault si v honbě za vyšším výkonem zahrával s ohněm
Renault připouští, že s v honbě za zvyšováním výkonnosti v sezóně 2017 zahrával s ohněm, když jí dosahoval na úkor spolehlivosti. Podle Cyrila Abiteboula kvůli tomu přišel o páté místo v poháru konstruktérů a utrpěla tím i jeho reputace.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault si v honbě za vyšším výkonem zahrával s ohněm
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovali 3 lidé)
02.01.2018 08:46
Jedine v cem ma Cyril pravdu je, ze vykon byl na… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Mike17
12:58 02.01.2018 185.149.130.XXXPřesně tak. Píšeme přesně o tom samém 2 měsíce a 2 měsíce tu čtu, jak jsem jen Renault hater (vlastně bych měl být na ten titul hrdý ne?). Jen je celkem sranda, jak si tu někteří nehateři nevšimli, že kouř v těch zkušebních módech nevycházel jen z STR. Ani si nevšimli, že ty úsporné módy použili v posledních dvou závodech a ne jen oni. A ještě berou jako samozřejmost, že mělo STR vyvinout nový systém chlazení na posledních pár závodů jen proto, aby si Renault otestoval něco, co stejně musel stáhnout.
Jako fanoušek Mclarenu, bych se jen modlil, aby se Renault začal ke svým zákazníkům chovat jako ke svým zákazníkům.-
-
Mike17
14:17 02.01.2018 185.149.130.XXXFakt? Co je lež?
-Že se nekouřilo jen z STR? Podívej se do tabulek na to, kdo ze závodů kvůli poruše motoru odstoupil.
-Že upustili od těch experimentálních módů? Přečti si prohlášení Abiteboula a opět se podívej do tabulek na odstupy v posledních 2 závodech.
-Nebo že kritizovali chlazení STR, které bylo potřeba k experimentálním módům (v poslední třetině sezony) upravit? Přečti si tento článek.
Co z toho je lež a co polopravda?-
GRAHAM
16:01 02.01.2018 77.236.218.XXXčetl jsem ho.....jen to interpretuješ jinak než to bylo. STR mohlo jezdit a provozovat motor i v těch "jiných" méně agresivních módech.Oni věděli že musí chladit a zariskovali. RB chladil, nakonec ten motor nové specifikace vydržel.To že pak už neměli ND díly a nemohli riskovat VůBeC nic, jsi do toho zapoměl zahrnout.Vůbec nemůžeš vědět , zda ty nové specifikace by shořely.Jen se domníváš.Ano ty opotřebované, ty shořeli.Házíš to do jedné kupy. To v jakém módu provozuješ motor přeci STR, či RB mohlo ovlivnit.Nechtěli, chtěli bojovat.RB to uchladil.Ano, ty opotřebované měli problém, ty nešli v této nadomořské výšce v tomto módu provozovat, tam nastal kolpas.Posléze se stal opak, uškrtily všechno, aniž by museli, myslím ty nové specifikace. Nebyli žádné díly, už jeli jen na jistotu dojetí. Bohužel ty to pišeš v módu, jabka hrušky a přitom to není a rozhodně nebylo černo-bílé. Ano Renault dělal chyby, to je beze-sporu, ale není to tak jak ty píšeš.Vynecháváš důležité věci a kritizuješ plošně.-
Mike17
17:01 02.01.2018 185.149.130.XXXAle ono STR provozovalo motor na méně agresivních módech. Možná sis nevšiml, ale z průměrného týmu se na konci stal suverénně nejhorší. A nemůžete to házet na jezdce. Ti nejeli jen poslední 2 závody. Každý nováček by se měl zlepšovat, ale u STR to šlo opačným směrem. V Brazílii poslední dva, v Abu Dhabi 17 a 20 v kvaldách. V předchozích závodech tak tragické výsledky neměli. Čím to? Nováčci se odmítli učit?
STR dobře vědělo, že se chladit musí. A kupodivu chladili dobře, do doby, kdy Renault zvýšil výkon. A nějakým zázrakem přestal chladit i tovární renault s RB. Ono se stačí podívat na odstoupení v poslední třetině sezony a zjistíš, že většinu nedělají jezdci STR. A to bylo ještě v době, kdy si RB na nedostatek náhradních dílů nestěžoval. A nějak předpokládám, že tovární tým měl dílů dostatek a přesto Hulk pořád jen vylézal z kouřícího auta. Tedy ten experimentální mód nefungoval ani jinde. A pokud jsi článek pořádně četl, tak Renault to sám přiznává. Já píšu pouze přesně co sám Abiteboul. Zatímco já jsem hater, on má pravdu a přitom píšeme to samé. O čem to svědčí?
Tady máš citaci:
"Později v sezóně jsme si při odemykání nových výkonnostních módů trochu zahrávali s ohněm, což mělo dopad i na spolehlivost, a taký jsme měli problém s tím, že některé týmy se nedržely určitého měřítka pro chlazení," vysvětluje Abiteboul.
Zdroj: [odkaz na stránku] -
-
jon
20:21 02.01.2018 194.228.59.XXXTy motory měly běžné opotřebení. Měly najeto relativně pár závodů, stejně jako motory Mercedesu a Ferrari. Je jedno, jestli to přepísknu tak nebo onak. Motor prostě musí vydržet 5 závodů. Příští rok 7. Mercedes s tím očividně problém mít nebude a na podle informací by měl mít přes 1000 koní. Jestli Renault není schopen provozovat cca 950 koní 3 závody po sobě, tak je příští rok čeká opravdu veliký problém.
Mike v tom má naprostou pravdu. Renault je spolehlivý a nevýkonný. Nebo se dorovná výkonem, ale pak není schopen držet potřebný interval životnosti. Asi si nemusíme nalhávat, že kdyby na tuto taktiku přistoupilo Ferrari nebo Mercedes, že by tam ta relativní ztráta byla pořád stejná.
O tom tady celou dobu mluvíme, ale s Adim to tady překrucujete. Teď to přizná Abiteboul a Mike pořád lže ... Tak já už fakt nevím.-
-
Mike17
12:15 03.01.2018 185.149.130.XXXAno v roce 2016 byl spolehlivý s velkým výkonovým deficitem. Letos nespolehlivý a výkon dotáhl. Aby zlepšili spolehlivost, zase šli s výkonem dolů. Přesně jak píše Abiteboul. Jen nevím, proč se tomu tak bráníte. Prostě kdyby Mercedes a Ferrari vyhnali výkon na hranici spolehlivosti, byl by tam pořád rozdíl, jako v posledních 2 závodech. Tedy daleko větší, než 25k. -
jon
12:04 04.01.2018 194.228.59.XXXTo není, ale Mercedes má hodně solidní stabilizovaný výkon. Stejně tak Ferrari. Před Renaultem je hodně práce, aby jejich náskok stáhl. O tom momentálně není pochyb, ale může se jim povést menší zázrak a mohou se dostat blíž a ještě mít kýženou spolehlivost. Někdy se nějaké věci povedou na první dobrou a ušetří se tím měsíc brzdění motoru. To se určitě nedá vyloučit. Co se určitě vyloučit dá je to, že by se něco podobného mohlo povést přes zimu Hondě. Ale ta na to momentálně asi ani nemyslí. Mají po třech letech relativně volnou možnost celoročního testování. To by je mohlo napřesrok nakopnout k lepším zítřkům, ale po této zimě to určitě ještě nebude.
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
09:09 02.01.2018 85.70.164.XXXHlavně když se z toho poučej a pochopí kde u koho byl problém a jak na něj. To že STR třeba nezvládlo navýšit doporučené chlazení je zajímavé, ale ostatní to v menší míře také neměli v pořádku, tak třeba je potřeba to chlazení ještě zlepšit, na tyto odpovědi musej přijít, a snad i už přišli. Nová sezona se blíží.-
jon
09:31 02.01.2018 194.228.59.XXXOn o tom mluví. Vyřešilo se chlazení, stejně se to rozsypalo. Prostě to risknuli, aby je nedocvakla Honda a ostatní neutekli o parník. Red Bull jim to určitě schválil. Po té mizerné první půlce sezóny titul odepsali, třetí místo v PK by dali i v konzervativním módu, tak zkusili alespoň zabojovat o vítězství. Za to palec nahoru, odvaha se cení.
Akorát je hodně mimo blábolení o možném pátém místě továrny. Měli jet konzervu a ukázat se. Pravda je ale taková, že v konzerva módu by je trápil Williams s Haasem a dojížděli by sice pravidelně, ale za nimi. Skončili přesně tam, na co maximálně měli. I díky dárku od Toro Rosso. -
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek