DISKUZE K ČLÁNKU Začne Toro Rosso závodit se starým motorem? Honda si ten letošní nechává jako záložní

Honda se letošní pohonnou jednotku ponechá i pro sezónu 2018 jako záložní, pokud by se objevily potíže s její novou specifikací. Spolupráci s externími odborníky vítá a v příštím roce ji hodlá ještě rozšířit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Začne Toro Rosso závodit se starým motorem? Honda si ten letošní nechává jako záložní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 02.01.2018 20:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001890 (Hlasovali 4 lidé) 31.12.2017 21:57
Dobrý je, jak vzniká napětí u těch co Hondě… »
» Mac_ (Hlasovali 3 lidé) 31.12.2017 14:29
Já čtu mezi řádky ještě něco navíc, myslím že to… »
» uzivatel002995 (Hlasovali 3 lidé) 01.01.2018 18:50
Je videt, ze Honda dosahla velkych uspechu,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Takové Hondí PRko.Oni byli rádi, že ta poslední specifikace a nemyslím slibovanou verzi 4.0 začala fungovat a byla spolehlivá.Od té doby neuběhlo moc času a nevěřím že vymysleli něco zazračného.To ani nejde. Myslím že to bude řehole, aby letos to Honda posunula tam, kam potřebuje RB. Kluci s TR budou letos hodně velký Beta-testeři. Pokud to pomůže zásadně posunout motor, tak proč ne....jenže moc otazniků. 03

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Přesvědčivě to teda ze strany Hondy nezní. Jinak pro Hondu je spolupráce s externisty zdá se ve vývoji těchto motorů klíčová, čím více a rychleji získají zkušenosti tím lépe, tam věřím že se ze spolupráce s McLarenem hodně poučili a už snad chápou mnohem více že dneska to jinak nejde! Co si budem nalhávat, kde by byl motor Ferrari bez AVL? Teprve teď pokud vím spolupráce dotyčných skončila, tam věřím by pomoc byla hodně rychle znát.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Není důležité co bylo, jaký výkon kdo měl, ale co bude a jak se bude dařit vývoj motoru a spolehlivost v sezoně. Pro Toro Rosso to znamená, že má jistotu, že bude v prvním závodě jezdit, což McL neměl. Toro Rosso se tak asi může v pohodě a klidu věnovat vývoji šasí, protože se od něj asi čeká pouze vývoj pohonné jednotky.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    109.183.45.XXX
    Po pravdě vůbec nevím, co si o tom myslet. Ta úvaha, že by nová specifikace mohla být v první části sezony horší, než loňský motor vypadá na první pohled naprosto katastrofálně.
    Na druhou stranu ale v posledních 3 letech vždy měla Honda absolutně sebejistá prohlášení, a katastrofa se vždy ukázala až v testech. A v tomhle světle je schopnost uvažování o chybách, neúspěších a záložních řešeních prostě posun dopředu.
    Start sezony s loňským motorem by pro TR byl určitě katastrofou, nicméně změna postoje Hondy, naznačující i změnu myšlení by konečně mohly být tím světlem na konci tunelu, které Hondě v předchozích 3 letech chybělo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001890

      uzivatel001890

      213.226.251.XXX
      Mě se to jeví tak, že v podstatě postupovali velmi agresivně -
      1. rok byla divoká koncepce - která se ale nepodařila
      A celé to komplikovali pravidla, která neumožňovali velké změny
      ... a pak už se to vleklo - nyní tvrději, že jdou konzervativní cestou - jako soupeři ...
      Ale nejspíš se pokoušeji cosi vykouzlit
      - Jinak by se to dalo vysvětlit jedině tím, že jen shánějí KnowHow pro komerční divizi ... což se zdá přetažené
      ... Prostě se jim zatím nedařilo, ale jejich ambice neni vyrobit nějaký jakš takš motor ... a to je bezva
      Ten Mclaren fakt dost riskl, že od nich utělkl, protože prostá logika velí ... sázet ještě na černou abych tak řekl :) - jednou padnout musí
      (Redbull má výhodu, že má ToroRoso - ... a zjevně nyní jde o to, udělat pilu pro Redbull - pokusit se o to a nikoli až tak o okamžitý pokrok a pozici Torarossa ... jde o pokrok v pulce sezóny - A ToroRosso má napomoci - nikoli až tak profitovat

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002995

    uzivatel002995

    178.255.168.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      178.255.168.XXX
      Je videt, ze Honda dosahla velkych uspechu, velkych vykonu a ze je jen otazka casu, kdy Honda bude opet na vrcholu. Z dat je videt, ze Honda neni daleko od Renaultu a to ikdyz nestihla predstavit ani slibovane posledni specifikace. Je otazka, jedtli je vubec nadadit po rozchodu chtela a da se predpokladat, ze slibovana specifikace 4.0 je asi na urovni Renaultu. Talze nakonec muze klidne po zimnim vyvoji dostat TR to same co by dostalo od Renaultu. Je videt, ze Honda Renault dotahuje a v roce 2019 si asi RB s Hondou polepsi, protoze ta bude pred Renaultem. Cekaji nas zajimave sezony. Snad McL neudelal opet chybu. To posoudime na konci pristiho roku.
      Jinak Nemci maji jiste verohodna data, urcite to nebude jen nejake jednostrane info. Ze na datech neco bude naznacuje i prohlaseni Mercedesu, ktery chtel McL dodavat motory. Pravdepodobne vidi na datech, ze velka ztrata neni jen vinou Hondy, ale i sasi McL, talze se jich nebali. McL by s motory Mercedes byl pravdepodobne na urovni RB, takze by neohrozoval v boji o titul. Snad tedy McL s motory Renault porazi aspon FI.

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        Kde bereš tu jistotu, že Němci mají věrohodná data?! S těma číslama se dá asi souhlasit, kdyby šlo o kvalifikační mód, protože v závodním módu Renault na Mercedes rozhodně neztracel 42 ps. Každopádně i ze strany AMuS je to částečně spekulace. Mclaren by nepoustel Hondu kvůli 30 koním...

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Pokud jeli v režimu, aby motory vydržely, tak ta ztráta Renaultu souhlasí. Ale v tom samém režimu rozhodně nesouhlasí ztráta Hondy na Renault, v tom máš recht. Viděl bych to spíš tak, že stejnou ztrátu, jako měl letos Renault na Mercedes měla i Honda na Renault.
          Tak jako tak, Hondu čeká opravdu hodně práce. Přeci jen Mercedes ani Ferrari tam náhle nenajdou 100 koní a Renault je přeci jen daleko blíž. Po příští sezóně by se mohl dostat na dostřel, stejně jako se dostalo Ferrari. Honda je v tomhle ještě rok pozadu ...

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel002995

            uzivatel002995

            178.255.168.XXX
            No kdybych si mel vybrat komu verit vice, jestli Adimu, Jonovi nebo AMuSu, tak si asi vyberu tan AMuS 03

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              A asi děláš dobře. Jen tedy potom má McLaren šasí o dost horší než Red Bull. Protože se ztrátou 20-ti koní dostali od Red Bullu stejný obklad, jak Red Bull od stáje, která měla údajně horší šasí a výhodu 50-ti koní. 04
              Jestli je to tedy pravdivé srovnání výkonů, tak příští rok jede McLaren nadále proti Sauberu a Haasu. Což asi nikdo nečekáme, že? 03

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          178.255.168.XXX
          Myslis, ze McL mel na vyber na konci roku? McL musel jednat, pokud chtel zmenit dodavatele. Tohle jsou data z konci sezony, kdy McL uz nemel na vyber. No pokud by se s temi daty dalo souhlasit, kdyby slo o kvalifikacni mod jak rikas, tak ta ztrata McL na RB je tedy dost velka. To by pro McL nebylo dobre. Nemyslim si, ze jde ale o kvalifikacni mod. Rekl bych, ze jde o bezny zavodni mod, kdy maji motory podobnou spolehlivost. Jak rikal sam Renault, tak v zavodech na konci roku, kdy jim to jelo byly s motory dost problemy, takze tehdy mohly mit jejich motory o nejaky konik vice, ale jeli cely zavod v kvalifikacim modu na coz ten motor proste nebyl staveny. V konzervativnim modu, v kterem se jelo na konci roku i u Hondy byl vykon asi takovy, jaky pisi v AMuSu, tomu by odpovidali i posledni dva zavody.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    Jestli fakt vyjedou s rok starou Hondou, tak to potěš koště. 12 Z Torro Rosso se díky Hondě stane takový sranda tým a budou dostávat kolo snad od všech. Teda za předpokladu že vůbec dojedou do cíle. 03

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Asi jako dvojnásobný sranda jezdec, který byl v Hondě šťastný a nadšený.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001890

        uzivatel001890

        213.226.251.XXX
        Dobrý je, jak vzniká napětí u těch co Hondě nepřejou - třebas jen proto, že přejí Mclarenu :)
        Ale my co jí přejeme si myslíme, si myslíme, že tohle je druhotné, neb celkově jde o to aby Honda byla fakt dobrá a řekněme do poloviny sezóny 2018 už lepší než Renault ... což se může stát .... Joj 01

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          193.86.205.XXX
          já přeju jak Hondě, tak McL. pro F1 a pro nás jako fanoušky je dobré, aby fungovaly co nejlépe jak motory Renault ( McL, tovární tým a letos i RB ), tak i Honda ( letos TR a příští rok ...... ? ). chápal bych, kdyby Honda nedávala na konci sezony McL úplně všechno nejnovější, ale na druhou stranu zase potřebovali testovat. těžko říct....

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Aby nakonec jezdci z Torro Rosso nejezdili s motory ze sezóny 2016. 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Správné rozhodnutí.
    Času je málo a určitě je lepší vyjet se starším motorem, ale dojíždět, než vše lámat přes koleno a stát s poruchami.
    Jen doufejmě, že teď když Honda nepřekopává celý motor, ale pouze vylepšuje nebude takovým propadákem jako letos na jaře.

    + 1 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    to ta spolupráce s TR pěkně začíná. už si dělají alibi, kdyby se to nepovedlo. to bych od Japonců fakt nečekal. asi po předchozích letech docela vystřízlivěli... 05

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mac_

      Mac_

      89.24.109.XXX
      Já čtu mezi řádky ještě něco navíc, myslím že to není o tom "kdyby se nepovedlo", ale že Honda už ví že je s vývojem a testováním na stolici tak pozadu, že s použitím motoru v.2017 počítá najisto.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama