DISKUZE K ČLÁNKU Začne Toro Rosso závodit se starým motorem? Honda si ten letošní nechává jako záložní

Honda se letošní pohonnou jednotku ponechá i pro sezónu 2018 jako záložní, pokud by se objevily potíže s její novou specifikací. Spolupráci s externími odborníky vítá a v příštím roce ji hodlá ještě rozšířit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Začne Toro Rosso závodit se starým motorem? Honda si ten letošní nechává jako záložní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 02.01.2018 20:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001890 (Hlasovali 4 lidé) 31.12.2017 21:57
Dobrý je, jak vzniká napětí u těch co Hondě… »
» Mac_ (Hlasovali 3 lidé) 31.12.2017 14:29
Já čtu mezi řádky ještě něco navíc, myslím že to… »
» uzivatel002995 (Hlasovali 3 lidé) 01.01.2018 18:50
Je videt, ze Honda dosahla velkych uspechu,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Meteor

        Meteor

        94.112.234.XXX
        Tak snad to aspoň bude už tolikrát slibovaná verze 4.0 a ne nějaká "3.9"...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.155.XXX
        Tu hlášku Hondy, kdyby teď slyšeli u Mclarenu, který by byl na ní ještě závislý, Věřím, že by to s Mclareňakáma definitivně seklo!,. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002995

    uzivatel002995

    37.188.151.XXX
    Podle nějaké zprávy z dat GPS má Mercedes nějakých 947 koní, Ferrari o 15 méně a Renault 907 koní. Honda svým posledním motorem prý dosáhla hranice 880 koní (na počátku sezóny měla prý jen cca 855 koní).
    To by ale neznamenalo pro McL nic dobreho, tzn. Porovnani casove ztraty vs vykonove oproti RB. Znamenalo by to, ze RB ma opravdu spickove sasi a, ze stahovani casove ztraty u McL na spicku by bylo dost slozite, spise nerealne, kdyz porovname kolik utraci na kolo na RB a kolik ztracel motor.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jiras

      jiras

      188.75.128.XXX
      Jedna věc je špičkový výkon, druhá pak průběh, rekuperace, módy pro různé situace, pokles výkonu vlivem opotřebení atd. Obecně tomu říkají "power delivery", prostě jak to dostat na kola a využít to a v tom je Mercedes nejlepší.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mac_

        Mac_

        89.24.109.XXX
        O tomhle mluví i to, že Honda měla v určitých otáčkách problém s výkonem, proto museli jezdci řadit v nezvyklých okamžicích.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Z GPS dat se dá výkon jen přibližně odhadnout, takže celkem zajímavá ale nic neříkající čísla.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      92.73.0.XXX
      Proboha Roco, nesmíš věřit všemu, co kde Mike napíše. Kdyby Renault ztrácel 40 ps, nikdy by nemohl vyhrát RB v Malajsii a už vůbec ne v Mexiku. Po posledním upgrade Renaultu byla ztráta na Mercedes DO 20 ps.a Honda na konci roku měla jen na Renault minimálně 50 ps. Dle dostupných dat a všemožných vyjádření je to cca takto: Mercedes X ps, Ferrari - 10 - 15 ps, Ren -20 ps, Honda - 70 - 80 ps.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        Když auto místo jízdy po trati klouže, můžeš mít výkonu kolik chceš a stejně ti bude prd platný...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Tak především by při těchto rozdílech ve výkonu přechod od Honda k Renaultu nedával moc smysl.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Sepang není klasická motorová trať. Je tam hodně rychlých zatáček v kombinaci s velice pomalými. Ty dvě dlouhé rovinky už to potom úplně nespasí. Navíc je to tropické prostředí, což je i veliká loterie s pneumatikami (se kterými se Mercedes letos trápil a asi jen díky tomu byl šampionát zajímavý). Formu Red Bullu tam předpovídalo více odborníků, takže to nebylo takové překvapení. Mohla je tam jen zradit technika, což se nestalo. Lewis tam tak nějak popřel očekávání a dokázal zázrak. Papírové předpoklady Mercedesu tam dokázal Valteri.
        V Mexiku ty motory dostávají zabrat víc než kdekoli jinde. On tam jel někdo s Renaultem o šampionát, aby měli důvod stíhat Maxe? Možná se jen pletu, ale nezískal tam Lewis titul?
        Valteri neměl důvod na Maxe tlačit. Jestli na to měl nebo neměl je jiná otázka (osobně si myslím, že ne - mimochodem), ale vzhledem k tomu, co Mercedes a Ferrari ukázali v Brazílii a Abu Dhabí to v Mexiku asi nebylo úplně vypovídající.
        Jestli tam byla ztráta pouze 20 PS, tak musel RB v Brazílii hodně pohnojit nastavení, protože jinak nevím, proč si je tam Lewis dal oba ke svačině a ještě oběma ujel o půl kola po tom, co startoval z posledního místa? Abu Dhabí to samé. Lewis tam jel komedii a nechal Valteriho vyhrát jako díky za pomoc v šampionátu. I tak ujeli o půl kola. To by potom dost popíralo teorii o nejlepší šasí Red Bullu, což je mimochodem hodně skloňovaný fakt i samotným Renaultem. Nebo v tom Renault lže? Zatím jsem je vždy viděl docela hrdé, tak proč by najednou chválili někoho, kdo si nebere servítky a pokud něco pohnojí Renault, ozvou se.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Nevím, jak jsi přišel na to, že píšu pro Německý server o F1. Osobně si myslím, že na to nemám znalosti ani schopnost dobře psát. Ale díky za kompliment. 12
        Jen bych upozornil na tebou neustále opomíjený fakt že těch 25-30k ztráty sice Renault měl, ale pouze v tom módu, kdy "půlka" vozů nedojede do cíle a proto ho Renault sám opustil. Pokud chceš brát aspoň trochu reálné hodnoty, pak bych navrhoval se podívat na výkony v posledních 2 závodech, kdy spolehlivost dosahovala aspoň trochu rozumných hodnot. A tady se o 25k fakt bavit nemůžeme ani zdaleka. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Teď je navíc ještě známé to, že jsi hacknul Abiteboulův počítač a poskytl haterský rozhovor, kde jsi naše domněnky vykecal do světa. 12 Zkusil jsi to pěkně, Miku, ale nevyšlo nám to. 05 Adi to rozkryl. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      46.254.64.XXX
      Jenomže pokud na dosažení daného výkonu spotřebuje podstatně více paliva, tak je vlastně ten výkon nepoužitelný. Ano Honda měla třeba výkon srovnatelný s Renckem, ale dokáže odjet potom celou déku závodu?? Ne nedokáže. Takže k čemu je potom nějaký výkon motoru, když ho po většinu závodu nemůžeš používat??

      Zapomínáte pořád na jednu hodně podstatnou věc. Všichni kromě Hondy na závod nepotřebují 100kg paliva. Kdežto honda by potřebova dost přez 100kg paliva. Takže pokud honda nepořeší spotřebu, tak muže výkon honit jak chce.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama