DISKUZE K ČLÁNKU Z pohledu spolehlivosti motoru jsme prožili nejhorší sezónu od roku 2006, říká šéf Red Bullu
Šéf Red Bullu Christian Horner si v závěru roku postěžoval na to, že se svým týmem letos prožil z pohledu spolehlivosti motoru nejhorší sezónu od roku 2006.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Z pohledu spolehlivosti motoru jsme prožili nejhorší sezónu od roku 2006, říká šéf Red Bullu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel001836
20:36 28.12.2017 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
uzivatel001639
19:37 28.12.2017 178.255.168.XXX
Jsou tymy, pro ktere je Renault uplne v pohode, maji nizke cile a tak by nemel byt problem treba TR, Sauber, Williams atd. Jsou ale tymy, ktere chteji bojovat o titul a pro ne proste stavajici Renault neni zadna vyhra at je to RB nebo McL. Je otazka co predvede Renault pristi rok, ale dosud kazi sance na titul tymu, ktery na to ma sasi, nic vic nic min. Renault loni sliboval ale skutecne nepredvedl letos nic. Letos si v poharu RB o jedno misto pohorsil, takze slibovany pokrok Renaultu znamenal propad o jedno misto, s cimz nemuze byt RB spokojen.
tom11
19:20 28.12.2017 193.86.205.XXX
to je pravda. v tom případě musím svoji tabulku průměrů umístění ještě mírně poopravit:
1. TAG Heuer... 3
2. Mercedes ... 3,33
3 Ferrari 2017 ... 5,0
4. Renault ... 6,5
5. Honda ... 9
6. Ferrari 2016 ... 10
takže RB nám rázem jezdí s nejlepším motorem v poli. no a příští rok nám přibude ještě Alfa Romeo
1. TAG Heuer... 3
2. Mercedes ... 3,33
3 Ferrari 2017 ... 5,0
4. Renault ... 6,5
5. Honda ... 9
6. Ferrari 2016 ... 10
takže RB nám rázem jezdí s nejlepším motorem v poli. no a příští rok nám přibude ještě Alfa Romeo
Poky
18:49 28.12.2017 46.254.64.XXX
Já nevím, ten RB je nějakej divnej. Proč jezděj s Renoltem, když je nespolehlivý a nemá výkon. Mají celej rok jezdit s motorem Tag Heuer. Ten je lepší! Alespon když byli na bedně tak v autě Renolt neměli, ale meli tam motor od Taug heueru. Taky ho nezapomněli pochválit.
Takže jedinej kdo muže za špatné výsledky RB je sám RB, že nejezdí celou sezonu s motory TAug Heuer.
Takže jedinej kdo muže za špatné výsledky RB je sám RB, že nejezdí celou sezonu s motory TAug Heuer.
tom11
17:35 28.12.2017 193.86.205.XXX
to je sice pravda, ale minimálně na úrovni FI by Williams měl být. bohužel je 100 bodů za nimi. netvrdím, že budou bojovat o titul, ale jejich současná výkonnost neodpovídá ani zákaznickému motoru od mercedesu ani jejich jménu. měli by být před FI a bojovat s RB o třetí flek. bohužel dlouhodobě se potácí ve středu pole a ne a ne trefit dobré auto a i s piloty mají trošku potíže. u Haasu to bylo v sezoně někde vysvětleno - podcenili to. mysleli, že jim Ferko dodá tovární motor, převodovku, poradí se zavěšením, šasi, aerem..... motorem patří výše, ostatním ale přesně tam, kde skončili.
jon
16:57 28.12.2017 194.228.59.XXX
Nechci z toho Williams odepisovat, ale tam to není jen v aero. Aktuální motor továrního Mercedesu a aktuální motor zákazníků Mercedesu určitě nebude to samé. Palivo a odladěné mapy budou dělat slušný rozdíl i tak. Rozdíl, který by byl nejspíš schopný eliminovat Red Bull a asi i McLaren. Ale asi i u nich by si továrna ohlídala bezpečný odstup.
Je to dobře vidět i u Ferrari. Haas by teoreticky měl jezdit kousek za továrnou, ale je to nebe a dudy ...
Je to dobře vidět i u Ferrari. Haas by teoreticky měl jezdit kousek za továrnou, ale je to nebe a dudy ...
tom11
16:53 28.12.2017 193.86.205.XXX
a právě proto doufám, že týmy, které měli slušná šasi ( teď myslím hlavně RB a McL ) budou mít příští sezonu i slušný motor. a pokud se povede týmům s dobrým motorem dohnat ztráty na šasi a aeru ( hlavně Williams ), tak by příští sezona mohla být zase lepší, než ta letošní. už teď se těším
uzivatel001836
15:13 28.12.2017 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
tom11
14:06 28.12.2017 193.86.205.XXX
ale jo, s tím víceméně souhlas. výjimečný byl spíše svou poruchovostí a vítězný ve třech případech za sezonu byl. co by za to jiní dali, že ano
mě šlo o to, že ta spolehlivost šla z největší části do kopru v momentě, kdy už nebyla reálná šance na lepší umístění ( mluvím hlavně o RB, ne o TR či továrním týmu ). bylo deklarováno, že to dělají s výhledem na sezonu 2018, alespoň jsem tak ty jejich experimenty chápal. tak jen doufám, že se jim ( a jejich týmům ) tahle "oběť" vyplatí. ano, TR mohlo být před továrním renaultem ( tam to ale byla spíše otázka pilotů ), ztráta cca 30 bodů na Williams mohla být menší, či žádná, ale FI je o dalších 100 bodů dál. tam už nebylo moc co řešit.
a když už jsme u pořadí motorářů, tak bych to hodnotil ze všech týmů, které motor od těch dodavatelů používají. když vezmeme průměr umístění na konci sezony, tak je to takhle:
1. Mercedes (1+4+5):3=3,33
2. Renault (3+6+7):3=5,33
3. Ferrari (2+8+10):3=6,66
4. Honda 9
pravda, u ferrek to zkresluje Sauber se starším motorem, bez něj by měli průměr rovných 5, čili těsně před Renaultem.
mě šlo o to, že ta spolehlivost šla z největší části do kopru v momentě, kdy už nebyla reálná šance na lepší umístění ( mluvím hlavně o RB, ne o TR či továrním týmu ). bylo deklarováno, že to dělají s výhledem na sezonu 2018, alespoň jsem tak ty jejich experimenty chápal. tak jen doufám, že se jim ( a jejich týmům ) tahle "oběť" vyplatí. ano, TR mohlo být před továrním renaultem ( tam to ale byla spíše otázka pilotů ), ztráta cca 30 bodů na Williams mohla být menší, či žádná, ale FI je o dalších 100 bodů dál. tam už nebylo moc co řešit.
a když už jsme u pořadí motorářů, tak bych to hodnotil ze všech týmů, které motor od těch dodavatelů používají. když vezmeme průměr umístění na konci sezony, tak je to takhle:
1. Mercedes (1+4+5):3=3,33
2. Renault (3+6+7):3=5,33
3. Ferrari (2+8+10):3=6,66
4. Honda 9
pravda, u ferrek to zkresluje Sauber se starším motorem, bez něj by měli průměr rovných 5, čili těsně před Renaultem.
uzivatel001836
13:18 28.12.2017 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
tom11
12:51 28.12.2017 193.86.205.XXX
... a takto vypadá poděkování RB svému motorovému partnerovi za krásné třetí místo v PK
ale vážně. to, že měli spoustu penalizací za komponenty je fakt. na druhou stranu Renault několikrát zkoušel na motorech různé komponenty a nastavení, které by měly být přínosem pro nadcházející sezonu. to vše v době, kdy bylo pro RB nereálné dosáhnout na druhou pozici a FI byla za RB tak daleko, že jejich třetí flek reálně neohrožovala. takže z hlediska šampionátu pro RB vlastně "bezbolestně". jediný, kdo na tom tratil je Rici v souboji s Kimim o čtvrtou finální pozici, když ve třech posledních závodech měl dvakrát DNF.....
věřím a přeji jim to, aby se jim tyhle letošní trable v příštím roce vyplatily a byli silní. nejen RB ale taky McL a i tovární Renault. myslím, že vyrovnanější špičku si přejeme všichni
ale vážně. to, že měli spoustu penalizací za komponenty je fakt. na druhou stranu Renault několikrát zkoušel na motorech různé komponenty a nastavení, které by měly být přínosem pro nadcházející sezonu. to vše v době, kdy bylo pro RB nereálné dosáhnout na druhou pozici a FI byla za RB tak daleko, že jejich třetí flek reálně neohrožovala. takže z hlediska šampionátu pro RB vlastně "bezbolestně". jediný, kdo na tom tratil je Rici v souboji s Kimim o čtvrtou finální pozici, když ve třech posledních závodech měl dvakrát DNF.....
věřím a přeji jim to, aby se jim tyhle letošní trable v příštím roce vyplatily a byli silní. nejen RB ale taky McL a i tovární Renault. myslím, že vyrovnanější špičku si přejeme všichni
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek