DISKUZE K ČLÁNKU Ross Brawn se obává, že se naprostá dominance Mercedesu v příštím roce vrátí

Současný šéf pro motorsport F1 a bývalý šéf Mercedesu Ross Brawn se obává, že Stříbrné šípy budou v následující sezóně opět dominovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ross Brawn se obává, že se naprostá dominance Mercedesu v příštím roce vrátí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 10.12.2017 12:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 07.12.2017 09:31
Ty obavy jsou opodstatněné, Mercedes na tuto… »
» uzivatel002928 (Hlasovali 2 lidé) 07.12.2017 16:36
V první řadě nesmíme zapomínat na to, jak k… »
» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 07.12.2017 10:17
Řekněme si na rovinu - Ferrari se podle mě pořád… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rogi

    rogi

    176.74.148.XXX
    Hlavně měl MB v minulé sezóně nejvýkonnější a nejspolehlivější motor. Na příští sezónu FIA jeden motor ubrala, takže všichni půjdou kvůli spolehlivosti s výkonem dolů. Dá se čekat, že nejmenší ztrátu zaznamená MBa tím se nůžky opět rozevřou... Díky FIA. Škoda, že ty obavy neměl dřív!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      O počtu motorů na sezónu 2018 se rozhodlo v době, kdy Brawn byl úplně jinde. Dneska by tu změnu mohl protlačit pouze jednoznačný souhlas všech týmů a to je podle mě fikce.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002928

    uzivatel002928

    212.79.110.XXX
    V první řadě nesmíme zapomínat na to, jak k dotažení Ferrari na Mercedes došlo. V lednu 2017 byl vznesen dotaz na legálnost několik let používaného zavěšení kol Mercedesu a toto řešení bylo zakázáno. [odkaz na stránku] Mercedes už měl auto s tímto zavěšením postavené a uškodilo mu jeho odstranění z už hotového auta.
    Když bude Mercedes dělat auto od začátku bez tohoto systému zavěšení, tak bude jistě silnější než minulou sezonu.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Taky doufám, že se mýlí, ale mám takové tušení....
    Už teď je to suverénně nejdelší dominance všech dob a jestli to bude pokračovat, nevím kdo se bude na F1 ještě dívat. 05

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Dovolím si lehce nesouhlasit s délkou té dominance. Ferrari mělo hodně silný balík mezi roky 1999-2004.
      Ale jinak souhlas. Bylo by fajn, kdyby to bylo alespoň jako letos.
      A kdyby se cirkusákům podařilo udělat slibný motor, tak by to mohl být také dobrý příslib. Ale tomuhle moc nevěřím. 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Dovolím si lehce nesouhlasit také. 1999 titul Mclaren tedy dominance Ferrari ani omylem, 2000 řekněme sporné (ale 18b není brutální rozdíl, odpovídá tak letošku), 2001 bezesporu, 2002 taktéž, 2003 boj do poslední chvíle, rozdíl 2b, 2004 rozhodně dominantní.
        Tedy je na tom Mercedes stejně, jen na rozdíl od Ferrari v kuse bez přerušení. Pokud budeš rovnávat počty vítězství v sezonách, pak už vychází Ferrari jako spolek neschopných amatérů. Že by za 3 sezony nevyhráli pouze 8 závodů, o tom se jim ani nesnilo. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.128.XXX
          Nechci se hádat, ale v roce 1999 získalo titul Ferrari, sice jen o čtyři body, ale vyhrálo Ferrari. Pak už to bylo jednoznačnější:
          2000: +18 bodů
          2001: +77 bodů
          2002: +129 bodů
          2003: +14 bodů
          2004: +143 bodů

          Jinak příští rok také očekávám silnější a suverénější Mercedes.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Já ten 1999 beru tak, že titul nakonec o 2 body prohrál pejsek Eddie. Nebudeme si nalhávat, že by to MSC nedal. Holt si vybral smůlu a Mika to měl tehdy výrazně lehčí.
          Spíš jsem to bral v rámci délky té dominance Ferrari. Je jasné, že Mercedes teď předvádí úplně jinou jízdu. To bych ani omylem nezpochybňoval. 04
          Sice je pravda, že tomu hodně pomáhají cirkusáci. Přeci jen dali Mercedesu náskok zadarmo a Adrian se pak může rozkrájet, ale prd platné. Ferrari je impotentní už od roku 2006 a mám pochyby, zda do dalších větších změn vůbec stihne být seriozním soupeřem až do konce sezóny. 04 Takže ona ta dominance je hodně dána tím, že jedni hledají 10 let ztracené brýle a druzí se dali na pyrotechniku. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Pro oba:
            Je to jen o výkladu pojmu dominantní. Osobně si pod tím pojmem nepředstavuji sezonu, kdy tým vyhraje titul týmů o 4b a nezíská titul jezdců. Ano, v roce 1999 mělo možná Ferrari lepší auto a Schumi by ten titul získal, kdyby.... Ale sezona byla napínavá do posledního závodu a s titulem jezdců (pro mne je napínavý jen tento titul, titul týmů prostě vezmu na vědomí, ale z křesla mne nezvedá) pro Mclaren.Tedy se podle mne o dominanci Ferrari nedá mluvit. Podobně v roce 2003, ikdyž tam titul jezdců Ferrari nakonec uhrálo a v týmech vyhrálo o 14 bodů.
            Pro mne je hranice dominance někde kolem této sezony. Lewis získal titul 3 závody před koncem, ale už to nebylo doslova válcování konkurence. Ale jo, pokud chci tvrdit, že je to 4-tá dominantní sezona, musím uznat i rok 2000.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.128.XXX
              Já dominanci nijak neřešil, jen jsem upozorňoval a tvou chybou ohledně titulu v roce 1999, a na fakt že jich tehdy získalo Ferrari šest v řadě.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              V tomto ohledu je ta dominance hodně veliká, to máš recht. Ale jak jsem psal předtím, je to hodně dáno tím, že Ferrari prostě pořád nemá úplně drive a Red Bull je v loji s tím, co si vozí uvnitř. A pochybuji, že příští rok bude lépe. Mercedes už pneumatiky vychytal, zkrátí rozvor a bude zase po srandě ...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Ty obavy jsou opodstatněné, Mercedes na tuto sezonu nebyl připraven nejlépe, a to se nejspíše nebude opakovat. No uvidíme, pokud by Mercedes opět dominoval, pak nás obzvláště ochraňujte, protože mezi Hamiltonem a Bottasem to nevypadá ani zdaleka na vzrušující bitvu.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Řekněme si na rovinu - Ferrari se podle mě pořád hledá, takže občas v příští sezóně zazáří, ale na takovou dominanci jako za dob Schummachera to nevypadá, Red Bull, bude mít asi občas problémy s více poruchovým motorem Tag Heuer a ostatní týmy jsou minimálně o jeden level níž. Takže v příští sezóně bude Mercedes makat hlavně na tom, aby Bottasovi zajistil druhé místo.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        co nastínil brawn je poměrně hororový scénář, ale nemyslím, že ferrari úplně odpadne, jejich síla většinou byla v postupném vývoji, takže si nemyslím, že budou příští sezonu horší než byli letos. Navíc mercedes se nechal slyšet, že jejich koncept vozu se dostal ha hranici svých možností, takže ho chtějí kompletně předělat a tam je mnohem větší riziko, že se něco nepovede. Red bull určitě taky vystrčí drápky takže bych tu sezonu takhle dopředu úplně nezahazoval

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Nezapomeň, že Brawn je v tomhle docela hodně povolaná osoba. Sám obě stáje řídil a moc dobře zná i lidi, o kterých my neslyšíme. Mercedes s tou šasí letos trochu zahaproval a určitě už mají dost dlouho na prkně návrh, který bude v tomto ohledu daleko lepší.
          Jinak ve vší úctě ke stájím, ale kecy typu (maximální potenciál, soupeři jsou blíž, než se zdá apod.) bych bral hodně s rezervou. Nikdo ze špičky nechce nijak odkrývat karty, tak budou mít podobné řeči pořád. Jejich pravdivost si ale stejně ověříme až na konci března příštího roku. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama