DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes po Ferrari také hrozí odchodem z F1, po roce s Liberty nevidí nic pozitivního
Mercedes po Ferrari také kvůli plánovaným změnám hrozí svým odchodem z Formule 1. S vládnutím nových majitelů, společnosti Liberty Media, není spokojený.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes po Ferrari také hrozí odchodem z F1, po roce s Liberty nevidí nic pozitivního
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jindrich K.
(Hlasovalo 10 lidí)
30.11.2017 16:10
Já nevím, nejsem bůhvíjaký pamětník, F1 sleduju… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel001890
15:40 30.11.2017 85.239.64.XXX
Ferrari úplně odejít asi nechce, ale je jisté, že chce za účast peníze a podle mě logicky.
Mercedes ten naopak jako velká automobilka odejít chce (Splnili už svůj záměr a cíle v F1) a tohle by mohla být zámiňka - poslední kapka ... Oni mile rádi odejdou případně i do Formule E - která je sice o ničem, ale je levná a terendově se zabívá tím co je teď zrovna IN a co se řeší = elektroauta
F1 měla nyní výhodu, že se to řeší komplexněji a kvalitněji z pohledu Fyziky, řízení energií ... a pokud však dojde k trivializaci pohoných jednotek ... Mercedes zde nemá co hledat, protože aerodinamika vozu F1 je skutečně to co je jim k ničemu - je může zajímat pohon a podvozek ... Ale co se stupidnímě složitýmni křidélky? ... To se nehodí ani Newiemu do Yachet, ani do letadel - je to na nic
Když už tak ať zjednodušeji aerodinamiku!
... Ale oni stupidně postupují právě opačně
(Nic netrvá věčně a pokud jde o mě, pomalu už si i přeju ať jde F1 do háje a objeví se něco jiného ... když tedy vidím ty hloupé (proti smyslu F1 návrhy Libreti media - F1 byla vždy o autech! - kdo si slepoval Sennu? asi nikdo, zato hodně lidí jeho vůz ... ale musí to být perfektní závodní auto a né nějaká pitomá motokára s dávno přežitou koncepcí všeho - kromě křidélek )
(Mohlo by Ferrari i Mercedes odejít do LMP1 ... podle mě by to pro ně bylo celkem dobré ... paradxní by ny tom bylo, jak by se další dost tradiční platforma dostala konečně na špici technoligií i závodění ... pro Ferrari super, že tam jezději v nižších třídách a měli by to pohromadě)
Mercedes ten naopak jako velká automobilka odejít chce (Splnili už svůj záměr a cíle v F1) a tohle by mohla být zámiňka - poslední kapka ... Oni mile rádi odejdou případně i do Formule E - která je sice o ničem, ale je levná a terendově se zabívá tím co je teď zrovna IN a co se řeší = elektroauta
F1 měla nyní výhodu, že se to řeší komplexněji a kvalitněji z pohledu Fyziky, řízení energií ... a pokud však dojde k trivializaci pohoných jednotek ... Mercedes zde nemá co hledat, protože aerodinamika vozu F1 je skutečně to co je jim k ničemu - je může zajímat pohon a podvozek ... Ale co se stupidnímě složitýmni křidélky? ... To se nehodí ani Newiemu do Yachet, ani do letadel - je to na nic
Když už tak ať zjednodušeji aerodinamiku!
... Ale oni stupidně postupují právě opačně
(Nic netrvá věčně a pokud jde o mě, pomalu už si i přeju ať jde F1 do háje a objeví se něco jiného ... když tedy vidím ty hloupé (proti smyslu F1 návrhy Libreti media - F1 byla vždy o autech! - kdo si slepoval Sennu? asi nikdo, zato hodně lidí jeho vůz ... ale musí to být perfektní závodní auto a né nějaká pitomá motokára s dávno přežitou koncepcí všeho - kromě křidélek )
(Mohlo by Ferrari i Mercedes odejít do LMP1 ... podle mě by to pro ně bylo celkem dobré ... paradxní by ny tom bylo, jak by se další dost tradiční platforma dostala konečně na špici technoligií i závodění ... pro Ferrari super, že tam jezději v nižších třídách a měli by to pohromadě)
Situs
15:06 30.11.2017 85.70.164.XXX
Ferrari s Mercedesem bude jistě pořádný oříšek, podle mě bude záležet především na tom zda bude dostatečný zájem z venku aby případnou díru po nich zaplácli. Porsche, Aston, Lambor .... pokud ti budou chtít naskočit, pak se Mercedes a Ferrari budou muset rozhodnout.
GRAHAM
14:53 30.11.2017 77.236.218.XXX
Tak nějak jinými slovy vy to sice vlastníte, ale my budem rozhodovat a říkat co a jak bude.Pravda, kapku tomu rozumím, že se brání, když do toho sypou tolik peněz, na druhou stranu mohou odejít.(jenže nechtějí)
Myslím že F1 by se obešla i bez automobilek, jenže to zase nechtějí ty automobilky. Mají možnost "levně" vyhrávat a pěstovat svoji image a spousty lidí se díky F1 stala neskutečně bohatá, ač vysledky skoro nulové, takže kvičí, když jsou zaměstnani.Je to stejné jako v politice.Jen zájem dané stáje je důležitý, zbytek je jedno....jen je potřeba je nechat "přežít", ať je s kým závodit.On ten zbytek se jen stejně jako kdysi na Olympiádě zůčastňuje, ne však pro vysledky, je to jejich prace, jde jen o peníze.....a když se něco povede, jen to jen něco navíc.Prostě dělají jen křoví....a napořád.
Myslím že F1 by se obešla i bez automobilek, jenže to zase nechtějí ty automobilky. Mají možnost "levně" vyhrávat a pěstovat svoji image a spousty lidí se díky F1 stala neskutečně bohatá, ač vysledky skoro nulové, takže kvičí, když jsou zaměstnani.Je to stejné jako v politice.Jen zájem dané stáje je důležitý, zbytek je jedno....jen je potřeba je nechat "přežít", ať je s kým závodit.On ten zbytek se jen stejně jako kdysi na Olympiádě zůčastňuje, ne však pro vysledky, je to jejich prace, jde jen o peníze.....a když se něco povede, jen to jen něco navíc.Prostě dělají jen křoví....a napořád.
Situs
14:42 30.11.2017 85.70.164.XXX
Nic překvapivého, Ferrari a Mercedes chce utrácet co nejvíce pro jejich "dominanci", a chtěj za to co nejvíce dostávat. Nový směr F1 jde proti tomu, chce zastropovat peníze, přitáhnout více výrobců, zvýšit konkurenci, férověji dělit peníze. Je tu střet zájmů který pochopitelně musí narazit. Půjde o to kdo jaké bude mít páky a co se usmlouvá, předpokládám zájem dalších výrobců s nově vznikajícím směrem, jinak by F1 byla naprosto bez trumfů.
Mr.B
14:11 30.11.2017 188.92.14.XXX
Upřímně řečeno noc týmům nerozumím. Na jednu stranu říkají, že je potřeba zlepšit show a to nejen tu závodní, na druhou stranu už dopředu hořekují nad tím, když se o to někdo pokouší. Tím neříkám, že ta show před VC USA byla super, ale prostě je potřeba něco nového vyzkoušet, pošlapat novou cestu, vyzkoušet nová území, nastavit nová pravidla.
Co pro zlepšení show udělaly týmy? Například ve Ferrari uvalili neoficiální embargo na informace a do světa pouští jenom to nejnutnější. To je ta cesta, jak se přiblížit fanouškům?
Co pro zlepšení show udělaly týmy? Například ve Ferrari uvalili neoficiální embargo na informace a do světa pouští jenom to nejnutnější. To je ta cesta, jak se přiblížit fanouškům?
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek