DISKUZE K ČLÁNKU Od Halo není cesty zpět, pouze kupředu, tvrdí neoblomně prezident FIA
Prezident Mezinárodní automobilové federace (FIA) Jean Todt nechce slyšet o žádných ústupcích, pokud jde o ochranu kokpitu typu Halo, která se příští rok objeví ve Formuli 1. A podle něj v ní taky zůstane, dokud se neobjeví nic lepšího.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Od Halo není cesty zpět, pouze kupředu, tvrdí neoblomně prezident FIA
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001465
(Hlasoval 1 člověk)
28.11.2017 13:39
Oni to prezentovali třeba tady: https://www… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
10:29 28.11.2017 85.70.164.XXXOcenil bych před zavedením takového prvku mnohem větší a transparentní diskuzi nad Haloo a formulí jako takovou. Myslím si že na názory oponentů nebyl brán dostatečný zřetel a na přání fanoušků už vůbec ne. Osobně nevnímám Haloo jako vývoj bezpečnosti podobnému tomu že přišly na řadu pásy, tohle vnímám jako krok k uzavřené formuli. Vše je možné, ale ta diskuze mi nad tím schází a tady je to raženo stylem bezpečnost za každou cenu a hotovo, což se mi nelíbí.-
uzivatel001465
13:39 28.11.2017 160.217.139.XXXOni to prezentovali třeba tady: https://www.youtube.com/watch?v=AYkGjUHstKY&t=1095s Dost otevřeně, doporučuju si pustit celou tu prezentaci. Ač taky nejsem fanoušek, hlavně z "líbivého" pohledu, tak tohle mě přesvědčilo. A na novým McLarenu na fotkách z dnešních testů to nevypadá zas tak špatně :-).-
Pepan
18:19 28.11.2017 89.24.157.XXXJá jsem se na to díval a moje vývody:
Bianchimu by to asi nepomohlo. Co se týče létajících kol, tak ta jsou na lankách, takže tady asi nebezpečí nehrozí, Při zranění Massy v Maďarsku by to zřejmě nepomohlo, protože ta pružina neletěla středem a tudíž by rám minula. Jediné, kde by to možná pomohlo, tak při té havárce, kdy se formule obrátila a letěla přes tu bariéru. Stejnou službu by ale udělal ten kryt z tvrzeného skla a určitě by taky zabránil zranění Massy.
-
-
-
-
Kaša
09:28 28.11.2017 82.142.123.XXXJe to smutné. Já se bojím že to FIA nebude chtít zrušit.
Jsou připos*aní hlavně z kauzy Bianchi. Ono bude mít asi malý opravdu vliv na zlepšení bezpečnosti F1, ale opravdu to F1 potřebuje? A dle mého to bude mít obrovský vliv na image f1 ... a oni to rvou i do nižších sérií.-
Pepan
10:11 28.11.2017 89.24.157.XXXFIA je připos...hlavně z toho že Bianchiho rodina se obrátila na právníky, kteří teď zkoumají, zda při té nehodě někdo něco nezanedbal. Pokud se tam něco objeví, bude to někoho z vedení FIA stát koryto a toho se soudruzi fukcionáři bojí. Je ale fakt, že Haló by Bianchimu asi nepomohlo, protože když se podíváme na nehodu, tak tam bylo šílené velké zpomalení a nevím, jestli ten jeřáb na jeho auto nespadl, když nadskočil.
https://www.youtube.com/watch?v=0KkMbUDlYVM-
Kaša
12:23 28.11.2017 82.142.123.XXXSouhlasím s tebou, Halo by Julesovi asi nepomohlo, ale jeho rodina to pořád hrotila proti FIA a proto asi taky FIA zavádí dle mého nepotřebné a odpudivé Halo.
Ty monoposty s tím vypadají opravdu strašně, a zavádí se to i do nižších kategorií ... např. F2. FIA prostě k*rví celý motorsport.-
Pepan
12:51 28.11.2017 89.24.157.XXXPodle rodiny převoz Julese do nemocnice trval neúměrně dlouho a jsou tam i nějaké nevyjasněné věci. proto to dali advokátům. Ti to prozkoumají a buď potvrdí že FIA udělala vše správně a nebo tam najdou pochybení a pak budou padat hlavy. Tady se spíše jedná o připosranost vedení FIA, která si není jista pravidly, která vytvořila a tak se k.uví celý sport. Ale to je směr celé společnosti, nejen motorsportu.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek