DISKUZE K ČLÁNKU "Ferrari se z F1 stáhne, pokud mu pravidla nebudou vyhovovat," varuje Ecclestone
Bernie Ecclestone nové šéfy F1 varuje, že to Ferrari může myslet se svým odchodem vážně, pokud nepřistoupí na jeho podmínky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Ferrari se z F1 stáhne, pokud mu pravidla nebudou vyhovovat," varuje Ecclestone
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Josef Pepa S.
19:22 09.11.2017 91.187.60.XXXJe naprosto jasné, že pokud skončí Ferrari, tak končíF1! -
Ligier
12:33 07.11.2017 31.30.87.XXXBernie v prvé řadě nevydychal svůj konec a shazuje se házením klacku pod nohy současnému vedení... To jsem od něj nečekal. A Ferrari? Odešla Alfa, odešel Mercedes a jelo se dál. Pak odešel Lotus, který byl stejný pilíř jako Ferrari a daleko víc než MC Laren... A jelo se dal. Odešel Brabham, BRM či Tyrrell. V jisté době nemyslitelné... A pokračujeme. Jak kvalitně je druhá věc. F1 pokračovat bude a nemyslím že Ferrari by odešlo přeci jen na jejím renomé to je zářný bod. A jiné série skoro neobsazují.-
jumpman
20:10 07.11.2017 178.255.168.XXXplácáš koniny, alfa odešla v roce 1955, po 5 letech v F1, asi žádná ztráta, že? Mercedes odešel poté, co způsobil do teď největší masakr v motorsportu, po nějakejch 4 letech účasti, taky asi nic moc ztráta. Brabham, Tyrrell v podstatě neodešli, pokud trošku sleduješ F1, tak Tyrrell je v současnosti mercedes a brabham je renault. Jediné co bych považoval za ztrátu je BRM a Lotus, ale BRM odešlo ještě v době, kdy jsem F1 nesledoval a odchod Lotusu, podle mě, nastartoval v eklákovi ten program benefitů za přínos, ze které v současnosti těží nejvíc ferrari.
Pokud ferrari odejde, přežije to jak F1 (nejspíš) tak ferrari (určitě) ovšem je otázkou, kdo se bude potom na tu "parádu" co budou amíci produkovat chtít dívat...
-
-
uzivatel001890
13:29 06.11.2017 85.239.64.XXXPodle mě Ferrari klidně může odejít a Ecelstone a dokonce i Marchionne mají pravdu.
Kde je záruka, že F1 Bude atraktivní i v budoucnosti?
Bude tu "polostřecha", atd... Pokud se udělají špatné pravidla - což je možné
A Ferrari nedostane za účast zaplaceno - tedy nedostane dejme tomu žádné výhody.
Je absolutně logické klidně si dát pauzu, odejít do jiné série ... možností je hodně
Exklusivita Ferrari se určitě nevypaří, protože Porsche například také nikde stabilně nezávodí ... nemluvě o Rolsech, astonech, ...
Pokud jde o mě - klidně se radši budu dívat na F1 jako na historii - v současnosti je svět jinde a její zánik by byl jen logický - nejsou 70tky ani začátky automobilismu ..
Takže za mě ... přijde - Abych to řekl vtipně :) ... zajímavé, že si zdejší odborníci myslí, že by Ferrari bez něčeho navíc vůbec mělo zůstat.
PS: Nemluvě už o riziku, že odejde Mercedes - a to má jako Ferrari dělat stafáž Renaultu? ... to si fakt někdo myslí? ... leda tak komunisti-
uzivatel001890
13:51 06.11.2017 85.239.64.XXXPS: Pokud by F1 chtěla jí cestou lidových sportovních klání ... A oni nechtěli rozpustit tým a knowhow hned - mohli by do "F1" nasadit (dočasně - než by se vidělo co bude dál) Fiat - nebo možná na chvíli Maserati (to je fakticky méně výlučná podznačka Ferarri) .. to by dávalo smysl -
-
-
uzivatel001836
11:20 06.11.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
-
uzivatel001836
13:20 06.11.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
jon
14:52 06.11.2017 194.228.59.XXXPrávo veta mají, ale jak píše Mike, u motorů udělali taky ústupek. A 3 sezóny si díky tomu pořádně nelíznuli (těch "pár" vítězství pro Ferrari určitě není úspěch, který by splnil očekávání).
Ale je pravda, že Ferrari je pro F1 důležitý tým, protože je tam od začátku a má vždy nejvyšší ambice. Tím dělá dobrou laťku pro ostatní a porážka Ferrari je prestižní skalp.-
jumpman
15:51 06.11.2017 178.255.168.XXXkdyž právo veta použili, tak to bylo po intervenci několika dalších týmů, nebylo to jen jejich přání, to by si každý měl uvědomit. Ferrari vždy mluvilo do pravidel, ale nebylo samo. A jejich výhružka odchodem? Uvědom te si, že kromě Hondy, všichni návrh FIA strhali. Pokud by měli vynaložit další miliardu euro na vývoj dalšího stupidního motoru a neměli ani šanici, že se jim ta investice vrátí, proč by tam měli zůstat? Vždyť jejich největší trh je USA, kolik lidí v USA sleduje F1? Je to zlomek fanoušků motorsportu v USA, takže z marketingového hlediska by ferrari dávalo mnohem větší smysl účast v nějakém sledovanějším seriálu USA a LM serie než F1, která by se soustředila pouze na to, aby zašlapala ferrari za každou cenu do bláta-
jon
16:31 06.11.2017 194.228.59.XXXUrčitě souhlas. Jen pro DNA Ferrari nejsou série jako LM nebo pohárovky v USA cílovou soutěží. Asi by tam uměli taky vynikat, ale pro automobilku, která je založena na invenci špičkových supersportů a posouvání jejich technologií, by to bylo to poslední místo, kde chtějí skončit. To se spíš domluví s Mercedesem a Renaultem, že se všichni trhnou a udělají si svoji F1. Kdyby byla promotérem jen jedna automobilka, bude to smrdět. Takhle by to bylo čistější.
Po čase tam přejde pár soukromníků, kteří dostanou slušně zaplacené to, že budou dělat křoví a všichni budou spokojeni. Ostrouhá pak FIA i Liberty a budou nahraní. Sice budou mít nadále Sauber, Force India a Williams, ale budou závodit se stejnými motory Cosworth a budou ve sledovanosti možná až za Formulí E, do které se už začínají sáčkovat automobilky.-
Cooper
18:03 06.11.2017 188.120.212.XXXMyšlenka že by se Ferrari z F1 stáhlo a založilo nějakou novou formulouvou serii by se mi moc líbila. A hlavně doufám že se to i stane. všichni budou spokoejný, Ferrari heaters budou neskonale šťastní že žádnej tým nemá bonus za odkroucený roky na F1 se přestane koukat dalších pár milionů lidí a bude klid. a pokud by se k nim přidal i Mercedes a Renault bylo by to jedině dobře...-
jumpman
19:15 06.11.2017 178.255.168.XXXzaložení nové serie není nic, co by se jim muselo vyplatit. Navíc ferrari nezávodilo vždy jen ve formuli 1, sice je jejich poslední vítězství v LM hodně fousaté, ale byli úspěšní i tam, než se rozhodli zaměřit především na F1 a současné vozy LMP1 jsou poměrně hodně zajímavou záležitostí...-
jon
20:57 06.11.2017 194.228.59.XXXLMP1 je proti F1 druhá liga. Technologicky je to hodně pozadu. F1 není jen ten supermoderní motor, ale i aero, zavěšení a brzdy jsou úplně jinde. Stažení se z technologické špičky do druhé ligy by pro Ferrari nebylo.
Jak píše Cooper výše, odchod a založení nové série dává smysl. Ferrari ale nemůže jít samo, ideálně by tu novou sérii založili minimálně s Mercedesem a ideálně ještě jednou automobilkou. V případě odchodu Ferrari by odešel i Mercedes, Red Bull (včetně Toro Rosso) a hodně pravděpodobně i McLaren, protože pro ně by odpadlo to důležité srovnání a soutěžení v takové sérii ztratilo smysl. Určitě by šel i ten zoufalec Haas, protože pochybuji, že už se něco naučili. Zbývá nám tam tovární Renault, který by si tam mohl honit ego na Hondě, která by v lepším případě měla po ruce Williams nebo Force India. Ale nejspíš by i tyto stáje chtěli Renault, tak by na Hondu zbyli zoufalci v podobě Sauberu a nově příchozích. Což by celé nahrálo unifikaci monopostů a bylo by vymalováno a celé by to mohli přejmenovat na GP1.
Nikdy jsem nebyl extra fanoušek Ferrari, ale i jako fanda Mercedesu připouštím, že bez Ferrari a Red Bullu by celá F1 ztratila smysl a já bych na tu frašku nekoukal. Stačí se podívat, jaký obklad dostává kdokoli mimo silnou trojku.
Navíc při těch investicích, které automobilky dávají do motorů, ani není možné jim kafrat do rozpočtu. Automobilka pak řekne fajn, motory si uděláme pro sebe, pro ostatní ať je vyrobí Liberty. Berte nebo jdeme pryč. S knowhow automobilek si pak klidně nechají čumět do účtů, že za aero a ostatních pár blbostí dali jen 50 mega za rok. Dokud si sami automobilky neřeknou "pošetřeme trochu", tak tam není žádný prostor na podmínky soukromníků. S rukou na srdci, podívejme se, jakou výkonnost má juniorka Red Bullu. Pro Mercedes, Ferrari a Renault není problém udělat také dvě juniorky. Peněz na to mají dost, takže Liberty může snít dál, ale tohle zatím fakt neprojde a o to spíš by neměli brát prohlášení Ferrari na lehkou váhu.
Byť si možná hodně lidí řekne, tak ať táhnou, ale pokud by šli z tohoto důvodu, tak určitě nepůjdou sami.-
jumpman
20:30 07.11.2017 178.255.168.XXXzajímavej názor, já osobně si namyslím, že by např. mcl byl ochoten opustit F1 v okamžiku, kdy by mu odešli hlavní soupeři, to by si spíš chtěl vybudovat naprostou dominanci, stejně tak si nemyslím, že by se chtěl stáhnout red bull, to bych viděl spíš na renault, protože ani jim není nástřel novejch pravidel příliš po chuti. A je otázkou, zda by serie založená na 3 automobilkách fungovala. Byl by to asi podobnej koncept jako DTM, ale místo aby to byl abt a podobně by tam mohl být fiat, alfa, maserati, infiniti a další značky z danejch koncernů...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek