DISKUZE K ČLÁNKU Šéfové F1 s FIA řešili motory pro rok 2021, k čemu dospěli? Bez MGU-H, s vyššími otáčkami

Mezinárodní automobilová federace (FIA) dnes společně se šéfy F1 a zástupci automobilek v Paříži řešila budoucnost pohonných jednotek, kterými budou monoposty vybaveny od roku 2021.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéfové F1 s FIA řešili motory pro rok 2021, k čemu dospěli? Bez MGU-H, s vyššími otáčkami

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 04.11.2017 10:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» shazec (Hlasovali 4 lidé) 31.10.2017 23:42
Já vůbec nerozumím tomu proč řeší palivo a jeho… »
» Fanda.LH (Hlasovali 2 lidé) 01.11.2017 09:13
Zrovna o tohle vůbec nejde... Chceš poučovat a… »
» uzivatel001639 (Hlasoval 1 člověk) 31.10.2017 18:16
Zprisnit vice nez dnes? To nezni moc zavodnicky,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          178.255.168.XXX
          Zprisnit vice nez dnes? To nezni moc zavodnicky, nezni to moc jako ze ma jit cykon nahoru? Moc jsem tomu ze se zbavi MGU-H neveril a ono to pujde. Vypada to, ze id roku 2021 je sance, ze do F1 vstoupi i bekdo dalsi, uvidime.

          Jinak v bode 9. je preklep - pravidla pro pravidla. Asi melo jit o pravidla pro paliva

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Jak píše Petr. Ne přímo, ale pochybuji, že jim FIA zvětší nádrže a povolí o 30% víc paliva. Spíš to ještě půjde dolů a tím pádem ty motory pořád budou točit málo. Turbu nesedí příliš vysoké otáčky motoru a ani je nepotřebuje. Takže jsem osobně docela zvědavý, čemu pomohou tím, že zvednou limit otáček z 15.000 na 17.000. Trochu mi to přijde, jak když paralympijskému atletovi na vozíčku dovolí používat lepší tretry.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama