DISKUZE K ČLÁNKU Honda bude v Mexiku zase měnit motory, penalizován bude Alonso i Vandoorne

Piloti McLarenu po příletu do Mexika potvrzují špatné zprávy - Honda bude měnit motory nejen u Fernanda Alonsa, který muse z Velké ceny Spojených států odstoupit, ale také u Stoffela Vandoornea.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda bude v Mexiku zase měnit motory, penalizován bude Alonso i Vandoorne

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 28.10.2017 11:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovali 5 lidé) 27.10.2017 09:42
Odkázal bych se na to co jsem psal někdy v dubnu,… »
» Limbi (Hlasovali 2 lidé) 27.10.2017 11:52
Asi bych souhlasil, kdyby najednou vydali… »
» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 27.10.2017 12:50
Tak dobrá zpráva je že zbývají už jen tři závody,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Poslední dobou mi zprávy, kde je v titulku Honda, tak trochu přijdou jako konec šlágru s opakujícím se refrénem na konec. 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Říká se tomu Never ending story. 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Bohužel, bude odmlka. 05 V Abu Dhabí Hasegawu na pár měsíců utnou. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Nojo, ale v březnu to v Austrálii začne zase. Sice to bude jiný příběh, s jinými herci, ale očekávám že se stejným průběhem. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            Optimisto. 12 Slyšel jsem zvěsti o tom, že Marko se chystá v únoru do Španělska s kulovnicí. 12 Shodnost termínu s testy je podle mě ale jenom shoda náhod. 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Tak dobrá zpráva je že zbývají už jen tři závody, takže Honda musí připravit už jen šest až dvanáct motorů.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    85.239.64.XXX
    Já si furt myslím, že tyhle výměny už jsou klasické laborování a pokusy - oni už ani nechtějí (i když to třeba popírají) neměnit - chtějí měnit aby měli pokusné stádia a kdo ví co ještě - tohle je akorát blbé pro Mclaren, že si z nich Honda už definitivně udělala laboratoř - ale to prostě "mají za to" ... Honda už myslí jedině na další roky ... tak měnějí, laborují ...
    Jasně říkám to jako jejich fanoušek a možná že se pletu a hrozně by chtěli aby to (sezónu) dojeli na jednom motoru - ale moc tomu nevěřím ... Hondě už jde jen o testy, pokusy - to že tam dají stejný motor nemusí tak úplně být pravda a i kdyby může to stejně mít i jiný záměr, než čistou nouzi.... ?
    (Možná že už ani nechtějí uplatňovat plný potenciál motoru, ale chtějí se něco naučit, něco zjistit, ověřit...)

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Limbi

      Limbi

      147.228.70.XXX
      Asi bych souhlasil, kdyby najednou vydali jednotku která má o 30-40 koní víc a bouchlo jim to v půlce zvodu. Teď přidali 3 koně a stejně jim to nevydrží... To prostě pořád vypadá, že absolutně netuší kudy kam. Možná že testují, ale absolutně netuší co.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Kdyby tohle měly být chtěné testovací hokusy pokusy tak nevěřím že by Honda vypouštěla do světa prohlášení o tom jak chce minimalizovat penalizace a soustředit se na maximalizaci bodů, tohle je prostě jen špatně odvedená práce. Co špatně odvedená práce, Suzuka, Austin a teď Mexiko je totální selhání. Je to trapné.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.128.XXX
      K testování je ideální stolice s brzdou, tam se dají simulovat různé režimy a směrodatně u toho měřit výkon a mnoho dalších hodnot. V závodním režimu do toho vstupuje mnoho neobjektivních okolností.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Bohužel se závody odehrávají na trati a ne na stolici s brzdou a tam Honda neskutečně zklamala. Jiné týmy totiž s těmi "neobjektivními příčinami" asi více počítají.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.128.XXX
          Ale to nerozporuji. Na brzdě se dá skutečná výkonnost a životnost motoru a jeho součástek otestovat objektivně, v závodě už je problém že nemáš objektivní podmínky pro srovnání, každý závod se jede za jiné teploty a vlhkosti vzduchu, v jiné nadmořské výšce, ve vzduchu je jiné množství kyslíku a prachovích částic, a mnoh odalších věcí a všechny ovlivńují výkon motoru, jeho poruchovost atd.

          Na druhou stranu, pokud by Honda skutečně dělala pokroky, a výkon narůstal během sezony o desítky koní jak se nám snaží tvrdit, a bylo by to na brzdě vidět, muselo by to být vidět i na závodní trati, což se neděje. Od poloviny května je výkonnostní odstup od Hondy od konkurence konstantní, či dokonce lehce narůstá.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • hepyno

    hepyno

    193.87.54.XXX
    Akože doteraz najnespoľahlivejší MP4/18 je oproti tomuto nič...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Že mě to nepřekvapuje.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Uf, Honda už není jen obrovským zklamáním, ... je to čistá ostuda. 02

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Nemám už k Hondě toho moc co říci, ale přesto ještě vypíchnu jejich 2 prohlášení z poslední doby
    "Minimum penalizací, velké vylepšení"
    [odkaz na stránku]
    "Renault předstihneme do konce sezóny, vidíme to na datech," tvrdí šéf Hondy
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.70.XXX
    Odkázal bych se na to co jsem psal někdy v dubnu, ale už je to zbytečné. Naštěstí už se Hondy McLaren zbaví. Od japonců jsem čekal více činů než řečí, ale Honda to má přesně naopak.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Však se činí. 12 Vzhledem k tomu, kolik motorů už museli vyrobit, mají stejný záhul jak kluci v Brixworthu nebo Maranellu. 12 A na rozdíl od Mercedesu nebo Ferrari mají i čas na kecání. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama