DISKUZE K ČLÁNKU

Verstappen si za svým hněvem stojí. Radu pro něj má Kimi, podle Whitinga by se měl omluvit

Max Verstappen je 100% přesvědčen, že byl po své penalizaci v Austinu naštván oprávněně. Podle Kimiho Räikkönen ten trest musí akceptovat, i když mu to může připadat tvrdé, a podle ředitele závodu Charlieho Whitinga by se měl za své nadávky dokonce omluvit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Verstappen si za svým hněvem stojí. Radu pro něj má Kimi, podle Whitinga by se měl omluvit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 29.10.2017 01:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 27.10.2017 08:33
No Kimi myslím, že se mýlíš, s tímto by se člověk… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 27.10.2017 10:17
To s Vettelem je ale jen slovíčkaření, je uplně… »
» rock (Hlasovali 2 lidé) 27.10.2017 11:30
By mne zajímalo, který exot přišel s nápadem, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Zkrátit si trať tímto způsobem během závodu, kdy tím nezískám nějakou výhodu (tím myslím předjetí), je jiné kafe, než když se takto získá výhoda posunu v pořadí, navíc na bednu. Rozhodnutí komisařů bylo správné. Kimi to řekl dobře - ubrat asfaltu, přidat kačírku. A bude po ptákách.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Pěkně to Kimi řekl. 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.142.XXX
    By mne zajímalo, který exot přišel s nápadem, že Salo je coby expilot Ferrari zaujatý. Salo za Ferrari odjel jako záskok tuším 6 závodů. V jednom z nich přenechal vedení Irvinovi a propásl tak první a poslední šanci na vyhranou GP. Ta šance se pak už nikdy nezopakovala. Když po sezóně u Ferrari řešili, kým nahradit Irvina, tak už jim Salo dost dobrej nebyl...

    Jestli má Salo důvod být neobjektivní, tak spíš proti Ferrari, než pro něj...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      95.82.135.XXX
      Na druhou stranu Salo zazářil jen na Hockenheimu a Monze, tedy na rychlých okruzích brzdy / plyn...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    "Dokud všude nedáme štěrk, tak to bude nikdy nekončící příběh," dodává Kimi.
    A vovovo tom to je. 01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    No Kimi myslím, že se mýlíš, s tímto by se člověk neměl smiřovat. Dá se pochopit nekonzistentnost rozhodování komisařů tam kde to záleží na úhlu pohledu, jako je třeba kontakt dvou jezdců. Ale v situaci která je jasná, například stav kdy vůz opustí vytyčenou trať, by rozhodování mělo být 100% konzistentní. Prostě není problém ze zpomalených záběrů prokázat že vůz byl mimo trať.

    Hned po startu závodu se Seb dostal před Levise díky tomu, že šel později na brzdy, a pak celým vozem vyjel mimo trať, tam zjevně získal výhodu, pokud by se snažil udržet na trati a na té trati ponechal prostor pro Levise pro přežití jak píší pravidla, tak by musel brzdit mnohem dříve, a před Levise by se nikdy nedostal, Ale Seb porušil v prvním kole hned dvě pravidla, díky tomu se před Lewise dostal a ... nedostal žádný trest.

    V nájezdu do druhého kola na stejném místě Riciardo při pokusu o předjetí vytlačil Bottase z tratí, opět jasný přestupek, a komisaři opět spali. Pak tam bylo desítky přejetí autem mimo trať opět bez trestu. Pak mimo jiné Max vytlačil Valteriho z trati, proč tam nedostal trest?

    Stav kdy komisaři celý závod nerespektují pravidla a umožňují porušování pravidel, aby se pak v posledním kole závodu na jednom jezdci takto vyřádily je naprosto nepřípustný a nelze se s tím smířit. A je logické že budou padat pojmenování mnohem horší než idiot a mongol.

    A na rovinu, komisaři si za to mohou sami. 02

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001890

      uzivatel001890

      85.239.64.XXX
      Chápu tvůj postoj a vlastně souhlasím - ale svět nesešněruješ! A neni ani vhodné se o to pokoušet - to dělají politici po každém maléru - a to co vzniká je směšné, nebo rovnou hrůza.

      A tak souhlasím ještě více s Kimim a s Whitingem!
      Kimi to popsal velice přesně - absolutně! - pokud je tam všude asfalt - buď se něco trestá a spravedlivé se to vždycky bude zdát jen tomu kdo získá. A nebo by se muselo jezdit zcela kudykoliv - Max předjel fér, pouze pokud akceptujeme, že se smí jezdit všude

      Třeba Vettelovo předjetí bylo něco úplně jiného - protože neřízl vnitřek, ale vnějšek - což se zase obecně nedá trestat, protože to de fakto byla jen klasická chyba! a ty snad nechce trestat nikdo, ... protože to by se zase nedalo předjíždět - závodit vůbec (Ham ho teoreticky mohl podjet na výjezdu mimochodem - nebo měl lépe odstartovat a nepustit ho na vnitřek vůbec)... Prostě každý incident je jiný ... Kimi je borééc 01 01 01 a popsal to přesně

      Tj štěrk - jezdit kudy kdo chce - nebo tohle
      Nebo - ale podle mě to Ross Brown se v tomhle hodně spletl - pokusy trestat to konzistentně (nějaké video, nebo jestřábí oko) by vše jen zhoršili! jako když politici v parlamentě reagují ... (humus) zkazilo by to závody úplně - to už je lepší hádka, újmy zisky, vášně 01 01 01 - prostě život 18

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        To s Vettelem je ale jen slovíčkaření, je uplně jedno jestli jde o vnějšek či vnitřek, jde o to že tím získal výhodu. Na to aby se dostal před Hama mu nestačil manévr který by provedl na trati, chtěl mít co největší rychlost a větším obloukem se mu to povedlo. Ale jestli si řekli že v první zatáčce limity tratě bílou čárou neplatí, tak je Ham jen hlupák co se tam snažil vejít, měl to vzít také hodně ze široka a nebrzdit aby se tam vešel do nějaké neexistující hranice tratě.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Je otázka, jestli by se tam nevešel i při stejném brzdném bodu (tedy získal výhodu). Před závodem se řeklo, že se vyjíždění u tratě na VNĚJŠÍ straně trestat nebude, tak neměl důvod to zbytečně utahovat. Navíc i kdyby tam byl trochu pomalejší, neznamená to, že by se dostal Lewis vedle něj. A i kdyby ano, mohl ho vytlačit Hamiltonovským způsobem z tratě.
          Prostě je to úplně o něčem jiném, než si trať zkrátit. Teď je jen otázka, jestli byl Max jediný, který si ji zkrátil. 03

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002919

    uzivatel002919

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

"Konečně jsme našli ten správný směr, teď můžeme vývoj urychlit," tvrdí Honda

George Russell bude letos závodit s Robertem Kubicou za Williams

Dohoda McLarenu s Norrisem mi pomohla k místu u Williamsu, odhaluje mladý Russell

Daniel Ricciardo míří z Red Bullu k Renaultu

"Všichni vědí, jaký to je kalibr!" Ricciardo se statistikou Hülkenberga nechce nechat zmást

Carlos Sainz čeká zlepšení McLarenu i Renaultu, jeho dodavatele pohonných jednotek

Sainz věří, že se McLaren loni dotkl dna a že mu vývoj u Renaultu pomůže

Slavné jméno se vrací k Ferrari

Mick Schumacher se stává členem Pilotní akademie Ferrari, s F1 týmem ho čekají 2 testy

Adrian Newey se svou rudou složkou

Red Bull přišel na způsob, jak znovu naplno zaujmout Neweyho

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. RÄ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama