DISKUZE K ČLÁNKU

Verstappen si za svým hněvem stojí. Radu pro něj má Kimi, podle Whitinga by se měl omluvit

Max Verstappen je 100% přesvědčen, že byl po své penalizaci v Austinu naštván oprávněně. Podle Kimiho Räikkönen ten trest musí akceptovat, i když mu to může připadat tvrdé, a podle ředitele závodu Charlieho Whitinga by se měl za své nadávky dokonce omluvit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Verstappen si za svým hněvem stojí. Radu pro něj má Kimi, podle Whitinga by se měl omluvit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 29.10.2017 01:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 27.10.2017 08:33
No Kimi myslím, že se mýlíš, s tímto by se člověk… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 27.10.2017 10:17
To s Vettelem je ale jen slovíčkaření, je uplně… »
» rock (Hlasovali 2 lidé) 27.10.2017 11:30
By mne zajímalo, který exot přišel s nápadem, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Zkrátit si trať tímto způsobem během závodu, kdy tím nezískám nějakou výhodu (tím myslím předjetí), je jiné kafe, než když se takto získá výhoda posunu v pořadí, navíc na bednu. Rozhodnutí komisařů bylo správné. Kimi to řekl dobře - ubrat asfaltu, přidat kačírku. A bude po ptákách.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Pěkně to Kimi řekl. 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.142.XXX
    By mne zajímalo, který exot přišel s nápadem, že Salo je coby expilot Ferrari zaujatý. Salo za Ferrari odjel jako záskok tuším 6 závodů. V jednom z nich přenechal vedení Irvinovi a propásl tak první a poslední šanci na vyhranou GP. Ta šance se pak už nikdy nezopakovala. Když po sezóně u Ferrari řešili, kým nahradit Irvina, tak už jim Salo dost dobrej nebyl...

    Jestli má Salo důvod být neobjektivní, tak spíš proti Ferrari, než pro něj...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      95.82.135.XXX
      Na druhou stranu Salo zazářil jen na Hockenheimu a Monze, tedy na rychlých okruzích brzdy / plyn...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    "Dokud všude nedáme štěrk, tak to bude nikdy nekončící příběh," dodává Kimi.
    A vovovo tom to je. 01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    No Kimi myslím, že se mýlíš, s tímto by se člověk neměl smiřovat. Dá se pochopit nekonzistentnost rozhodování komisařů tam kde to záleží na úhlu pohledu, jako je třeba kontakt dvou jezdců. Ale v situaci která je jasná, například stav kdy vůz opustí vytyčenou trať, by rozhodování mělo být 100% konzistentní. Prostě není problém ze zpomalených záběrů prokázat že vůz byl mimo trať.

    Hned po startu závodu se Seb dostal před Levise díky tomu, že šel později na brzdy, a pak celým vozem vyjel mimo trať, tam zjevně získal výhodu, pokud by se snažil udržet na trati a na té trati ponechal prostor pro Levise pro přežití jak píší pravidla, tak by musel brzdit mnohem dříve, a před Levise by se nikdy nedostal, Ale Seb porušil v prvním kole hned dvě pravidla, díky tomu se před Lewise dostal a ... nedostal žádný trest.

    V nájezdu do druhého kola na stejném místě Riciardo při pokusu o předjetí vytlačil Bottase z tratí, opět jasný přestupek, a komisaři opět spali. Pak tam bylo desítky přejetí autem mimo trať opět bez trestu. Pak mimo jiné Max vytlačil Valteriho z trati, proč tam nedostal trest?

    Stav kdy komisaři celý závod nerespektují pravidla a umožňují porušování pravidel, aby se pak v posledním kole závodu na jednom jezdci takto vyřádily je naprosto nepřípustný a nelze se s tím smířit. A je logické že budou padat pojmenování mnohem horší než idiot a mongol.

    A na rovinu, komisaři si za to mohou sami. 02

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001890

      uzivatel001890

      85.239.64.XXX
      Chápu tvůj postoj a vlastně souhlasím - ale svět nesešněruješ! A neni ani vhodné se o to pokoušet - to dělají politici po každém maléru - a to co vzniká je směšné, nebo rovnou hrůza.

      A tak souhlasím ještě více s Kimim a s Whitingem!
      Kimi to popsal velice přesně - absolutně! - pokud je tam všude asfalt - buď se něco trestá a spravedlivé se to vždycky bude zdát jen tomu kdo získá. A nebo by se muselo jezdit zcela kudykoliv - Max předjel fér, pouze pokud akceptujeme, že se smí jezdit všude

      Třeba Vettelovo předjetí bylo něco úplně jiného - protože neřízl vnitřek, ale vnějšek - což se zase obecně nedá trestat, protože to de fakto byla jen klasická chyba! a ty snad nechce trestat nikdo, ... protože to by se zase nedalo předjíždět - závodit vůbec (Ham ho teoreticky mohl podjet na výjezdu mimochodem - nebo měl lépe odstartovat a nepustit ho na vnitřek vůbec)... Prostě každý incident je jiný ... Kimi je borééc 01 01 01 a popsal to přesně

      Tj štěrk - jezdit kudy kdo chce - nebo tohle
      Nebo - ale podle mě to Ross Brown se v tomhle hodně spletl - pokusy trestat to konzistentně (nějaké video, nebo jestřábí oko) by vše jen zhoršili! jako když politici v parlamentě reagují ... (humus) zkazilo by to závody úplně - to už je lepší hádka, újmy zisky, vášně 01 01 01 - prostě život 18

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        To s Vettelem je ale jen slovíčkaření, je uplně jedno jestli jde o vnějšek či vnitřek, jde o to že tím získal výhodu. Na to aby se dostal před Hama mu nestačil manévr který by provedl na trati, chtěl mít co největší rychlost a větším obloukem se mu to povedlo. Ale jestli si řekli že v první zatáčce limity tratě bílou čárou neplatí, tak je Ham jen hlupák co se tam snažil vejít, měl to vzít také hodně ze široka a nebrzdit aby se tam vešel do nějaké neexistující hranice tratě.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Je otázka, jestli by se tam nevešel i při stejném brzdném bodu (tedy získal výhodu). Před závodem se řeklo, že se vyjíždění u tratě na VNĚJŠÍ straně trestat nebude, tak neměl důvod to zbytečně utahovat. Navíc i kdyby tam byl trochu pomalejší, neznamená to, že by se dostal Lewis vedle něj. A i kdyby ano, mohl ho vytlačit Hamiltonovským způsobem z tratě.
          Prostě je to úplně o něčem jiném, než si trať zkrátit. Teď je jen otázka, jestli byl Max jediný, který si ji zkrátil. 03

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002919

    uzivatel002919

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso po sezóně v F1 končí

"Ztráta Alonsa ukazuje, jak je Formule 1 špatná," tvrdí Pérez

Sauber vychovává mladíky pro Ferrari, kam příští rok odejde Charles Leclerc

Český tým Antonína Charouze se stává partnerem Sauberu pro výchovu mladých jezdců

Daniel Ricciardo předjíždí v Brazílii Sebastiana Vettela

"Příští rok nás čekají vzrušující závody!" tvrdí Brawn. Předjíždění se dle simulací "citelně" zlepší

Max Verstappen dumá, jak bude "veřejně prospěšný"

Někoho se štěstí drží aneb konflikty byly a nejspíš budou

Lewis Hamilton s Mercedesem F1 W09 EQ Power+ v Brazílii

Hamilton posledních 10 kol ve voze řval

Max Verstappen ve Velké ceně Brazílie 2018

Chceme v F1 roboty bez emocí? Šéf Red Bullu se Verstappena zastává

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. RÄ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama