DISKUZE K ČLÁNKU Verstappen si za svým hněvem stojí. Radu pro něj má Kimi, podle Whitinga by se měl omluvit

Max Verstappen je 100% přesvědčen, že byl po své penalizaci v Austinu naštván oprávněně. Podle Kimiho Räikkönen ten trest musí akceptovat, i když mu to může připadat tvrdé, a podle ředitele závodu Charlieho Whitinga by se měl za své nadávky dokonce omluvit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Verstappen si za svým hněvem stojí. Radu pro něj má Kimi, podle Whitinga by se měl omluvit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 29.10.2017 01:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 27.10.2017 08:33
No Kimi myslím, že se mýlíš, s tímto by se člověk… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 27.10.2017 10:17
To s Vettelem je ale jen slovíčkaření, je uplně… »
» rock (Hlasovali 2 lidé) 27.10.2017 11:30
By mne zajímalo, který exot přišel s nápadem, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Fanda.LH

Fanda.LH

95.82.135.XXX
Na druhou stranu Salo zazářil jen na Hockenheimu a Monze, tedy na rychlých okruzích brzdy / plyn...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Zkrátit si trať tímto způsobem během závodu, kdy tím nezískám nějakou výhodu (tím myslím předjetí), je jiné kafe, než když se takto získá výhoda posunu v pořadí, navíc na bednu. Rozhodnutí komisařů bylo správné. Kimi to řekl dobře - ubrat asfaltu, přidat kačírku. A bude po ptákách.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
badys

badys

46.13.68.XXX
No v přímem souboji o předjetí byl jediný a taky byl po právu potrestá.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Pěkně to Kimi řekl. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Je otázka, jestli by se tam nevešel i při stejném brzdném bodu (tedy získal výhodu). Před závodem se řeklo, že se vyjíždění u tratě na VNĚJŠÍ straně trestat nebude, tak neměl důvod to zbytečně utahovat. Navíc i kdyby tam byl trochu pomalejší, neznamená to, že by se dostal Lewis vedle něj. A i kdyby ano, mohl ho vytlačit Hamiltonovským způsobem z tratě.
Prostě je to úplně o něčem jiném, než si trať zkrátit. Teď je jen otázka, jestli byl Max jediný, který si ji zkrátil. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.142.XXX
By mne zajímalo, který exot přišel s nápadem, že Salo je coby expilot Ferrari zaujatý. Salo za Ferrari odjel jako záskok tuším 6 závodů. V jednom z nich přenechal vedení Irvinovi a propásl tak první a poslední šanci na vyhranou GP. Ta šance se pak už nikdy nezopakovala. Když po sezóně u Ferrari řešili, kým nahradit Irvina, tak už jim Salo dost dobrej nebyl...

Jestli má Salo důvod být neobjektivní, tak spíš proti Ferrari, než pro něj...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
"Dokud všude nedáme štěrk, tak to bude nikdy nekončící příběh," dodává Kimi.
A vovovo tom to je. 01

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
To s Vettelem je ale jen slovíčkaření, je uplně jedno jestli jde o vnějšek či vnitřek, jde o to že tím získal výhodu. Na to aby se dostal před Hama mu nestačil manévr který by provedl na trati, chtěl mít co největší rychlost a větším obloukem se mu to povedlo. Ale jestli si řekli že v první zatáčce limity tratě bílou čárou neplatí, tak je Ham jen hlupák co se tam snažil vejít, měl to vzít také hodně ze široka a nebrzdit aby se tam vešel do nějaké neexistující hranice tratě.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001890

uzivatel001890

85.239.64.XXX
Chápu tvůj postoj a vlastně souhlasím - ale svět nesešněruješ! A neni ani vhodné se o to pokoušet - to dělají politici po každém maléru - a to co vzniká je směšné, nebo rovnou hrůza.

A tak souhlasím ještě více s Kimim a s Whitingem!
Kimi to popsal velice přesně - absolutně! - pokud je tam všude asfalt - buď se něco trestá a spravedlivé se to vždycky bude zdát jen tomu kdo získá. A nebo by se muselo jezdit zcela kudykoliv - Max předjel fér, pouze pokud akceptujeme, že se smí jezdit všude

Třeba Vettelovo předjetí bylo něco úplně jiného - protože neřízl vnitřek, ale vnějšek - což se zase obecně nedá trestat, protože to de fakto byla jen klasická chyba! a ty snad nechce trestat nikdo, ... protože to by se zase nedalo předjíždět - závodit vůbec (Ham ho teoreticky mohl podjet na výjezdu mimochodem - nebo měl lépe odstartovat a nepustit ho na vnitřek vůbec)... Prostě každý incident je jiný ... Kimi je borééc 01 01 01 a popsal to přesně

Tj štěrk - jezdit kudy kdo chce - nebo tohle
Nebo - ale podle mě to Ross Brown se v tomhle hodně spletl - pokusy trestat to konzistentně (nějaké video, nebo jestřábí oko) by vše jen zhoršili! jako když politici v parlamentě reagují ... (humus) zkazilo by to závody úplně - to už je lepší hádka, újmy zisky, vášně 01 01 01 - prostě život 18

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
No Kimi myslím, že se mýlíš, s tímto by se člověk neměl smiřovat. Dá se pochopit nekonzistentnost rozhodování komisařů tam kde to záleží na úhlu pohledu, jako je třeba kontakt dvou jezdců. Ale v situaci která je jasná, například stav kdy vůz opustí vytyčenou trať, by rozhodování mělo být 100% konzistentní. Prostě není problém ze zpomalených záběrů prokázat že vůz byl mimo trať.

Hned po startu závodu se Seb dostal před Levise díky tomu, že šel později na brzdy, a pak celým vozem vyjel mimo trať, tam zjevně získal výhodu, pokud by se snažil udržet na trati a na té trati ponechal prostor pro Levise pro přežití jak píší pravidla, tak by musel brzdit mnohem dříve, a před Levise by se nikdy nedostal, Ale Seb porušil v prvním kole hned dvě pravidla, díky tomu se před Lewise dostal a ... nedostal žádný trest.

V nájezdu do druhého kola na stejném místě Riciardo při pokusu o předjetí vytlačil Bottase z tratí, opět jasný přestupek, a komisaři opět spali. Pak tam bylo desítky přejetí autem mimo trať opět bez trestu. Pak mimo jiné Max vytlačil Valteriho z trati, proč tam nedostal trest?

Stav kdy komisaři celý závod nerespektují pravidla a umožňují porušování pravidel, aby se pak v posledním kole závodu na jednom jezdci takto vyřádily je naprosto nepřípustný a nelze se s tím smířit. A je logické že budou padat pojmenování mnohem horší než idiot a mongol.

A na rovinu, komisaři si za to mohou sami. 02

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002919

uzivatel002919

185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ - GP ČÍNA: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama