DISKUZE K ČLÁNKU Verstappen si za svým hněvem stojí. Radu pro něj má Kimi, podle Whitinga by se měl omluvit
Max Verstappen je 100% přesvědčen, že byl po své penalizaci v Austinu naštván oprávněně. Podle Kimiho Räikkönen ten trest musí akceptovat, i když mu to může připadat tvrdé, a podle ředitele závodu Charlieho Whitinga by se měl za své nadávky dokonce omluvit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Verstappen si za svým hněvem stojí. Radu pro něj má Kimi, podle Whitinga by se měl omluvit
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 2 lidé)
27.10.2017 08:33
No Kimi myslím, že se mýlíš, s tímto by se člověk… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Jirka_1
10:30 28.10.2017 217.30.64.XXX
Zkrátit si trať tímto způsobem během závodu, kdy tím nezískám nějakou výhodu (tím myslím předjetí), je jiné kafe, než když se takto získá výhoda posunu v pořadí, navíc na bednu. Rozhodnutí komisařů bylo správné. Kimi to řekl dobře - ubrat asfaltu, přidat kačírku. A bude po ptákách.
Mike17
14:55 27.10.2017 185.149.130.XXX
Je otázka, jestli by se tam nevešel i při stejném brzdném bodu (tedy získal výhodu). Před závodem se řeklo, že se vyjíždění u tratě na VNĚJŠÍ straně trestat nebude, tak neměl důvod to zbytečně utahovat. Navíc i kdyby tam byl trochu pomalejší, neznamená to, že by se dostal Lewis vedle něj. A i kdyby ano, mohl ho vytlačit Hamiltonovským způsobem z tratě.
Prostě je to úplně o něčem jiném, než si trať zkrátit. Teď je jen otázka, jestli byl Max jediný, který si ji zkrátil.
Prostě je to úplně o něčem jiném, než si trať zkrátit. Teď je jen otázka, jestli byl Max jediný, který si ji zkrátil.
rock
11:30 27.10.2017 37.188.142.XXX
By mne zajímalo, který exot přišel s nápadem, že Salo je coby expilot Ferrari zaujatý. Salo za Ferrari odjel jako záskok tuším 6 závodů. V jednom z nich přenechal vedení Irvinovi a propásl tak první a poslední šanci na vyhranou GP. Ta šance se pak už nikdy nezopakovala. Když po sezóně u Ferrari řešili, kým nahradit Irvina, tak už jim Salo dost dobrej nebyl...
Jestli má Salo důvod být neobjektivní, tak spíš proti Ferrari, než pro něj...
Jestli má Salo důvod být neobjektivní, tak spíš proti Ferrari, než pro něj...
Situs
10:17 27.10.2017 85.70.164.XXX
To s Vettelem je ale jen slovíčkaření, je uplně jedno jestli jde o vnějšek či vnitřek, jde o to že tím získal výhodu. Na to aby se dostal před Hama mu nestačil manévr který by provedl na trati, chtěl mít co největší rychlost a větším obloukem se mu to povedlo. Ale jestli si řekli že v první zatáčce limity tratě bílou čárou neplatí, tak je Ham jen hlupák co se tam snažil vejít, měl to vzít také hodně ze široka a nebrzdit aby se tam vešel do nějaké neexistující hranice tratě.
uzivatel001890
10:01 27.10.2017 85.239.64.XXX
Chápu tvůj postoj a vlastně souhlasím - ale svět nesešněruješ! A neni ani vhodné se o to pokoušet - to dělají politici po každém maléru - a to co vzniká je směšné, nebo rovnou hrůza.
A tak souhlasím ještě více s Kimim a s Whitingem!
Kimi to popsal velice přesně - absolutně! - pokud je tam všude asfalt - buď se něco trestá a spravedlivé se to vždycky bude zdát jen tomu kdo získá. A nebo by se muselo jezdit zcela kudykoliv - Max předjel fér, pouze pokud akceptujeme, že se smí jezdit všude
Třeba Vettelovo předjetí bylo něco úplně jiného - protože neřízl vnitřek, ale vnějšek - což se zase obecně nedá trestat, protože to de fakto byla jen klasická chyba! a ty snad nechce trestat nikdo, ... protože to by se zase nedalo předjíždět - závodit vůbec (Ham ho teoreticky mohl podjet na výjezdu mimochodem - nebo měl lépe odstartovat a nepustit ho na vnitřek vůbec)... Prostě každý incident je jiný ... Kimi je borééc a popsal to přesně
Tj štěrk - jezdit kudy kdo chce - nebo tohle
Nebo - ale podle mě to Ross Brown se v tomhle hodně spletl - pokusy trestat to konzistentně (nějaké video, nebo jestřábí oko) by vše jen zhoršili! jako když politici v parlamentě reagují ... (humus) zkazilo by to závody úplně - to už je lepší hádka, újmy zisky, vášně - prostě život
A tak souhlasím ještě více s Kimim a s Whitingem!
Kimi to popsal velice přesně - absolutně! - pokud je tam všude asfalt - buď se něco trestá a spravedlivé se to vždycky bude zdát jen tomu kdo získá. A nebo by se muselo jezdit zcela kudykoliv - Max předjel fér, pouze pokud akceptujeme, že se smí jezdit všude
Třeba Vettelovo předjetí bylo něco úplně jiného - protože neřízl vnitřek, ale vnějšek - což se zase obecně nedá trestat, protože to de fakto byla jen klasická chyba! a ty snad nechce trestat nikdo, ... protože to by se zase nedalo předjíždět - závodit vůbec (Ham ho teoreticky mohl podjet na výjezdu mimochodem - nebo měl lépe odstartovat a nepustit ho na vnitřek vůbec)... Prostě každý incident je jiný ... Kimi je borééc a popsal to přesně
Tj štěrk - jezdit kudy kdo chce - nebo tohle
Nebo - ale podle mě to Ross Brown se v tomhle hodně spletl - pokusy trestat to konzistentně (nějaké video, nebo jestřábí oko) by vše jen zhoršili! jako když politici v parlamentě reagují ... (humus) zkazilo by to závody úplně - to už je lepší hádka, újmy zisky, vášně - prostě život
airwar1939
08:33 27.10.2017 176.74.128.XXX
No Kimi myslím, že se mýlíš, s tímto by se člověk neměl smiřovat. Dá se pochopit nekonzistentnost rozhodování komisařů tam kde to záleží na úhlu pohledu, jako je třeba kontakt dvou jezdců. Ale v situaci která je jasná, například stav kdy vůz opustí vytyčenou trať, by rozhodování mělo být 100% konzistentní. Prostě není problém ze zpomalených záběrů prokázat že vůz byl mimo trať.
Hned po startu závodu se Seb dostal před Levise díky tomu, že šel později na brzdy, a pak celým vozem vyjel mimo trať, tam zjevně získal výhodu, pokud by se snažil udržet na trati a na té trati ponechal prostor pro Levise pro přežití jak píší pravidla, tak by musel brzdit mnohem dříve, a před Levise by se nikdy nedostal, Ale Seb porušil v prvním kole hned dvě pravidla, díky tomu se před Lewise dostal a ... nedostal žádný trest.
V nájezdu do druhého kola na stejném místě Riciardo při pokusu o předjetí vytlačil Bottase z tratí, opět jasný přestupek, a komisaři opět spali. Pak tam bylo desítky přejetí autem mimo trať opět bez trestu. Pak mimo jiné Max vytlačil Valteriho z trati, proč tam nedostal trest?
Stav kdy komisaři celý závod nerespektují pravidla a umožňují porušování pravidel, aby se pak v posledním kole závodu na jednom jezdci takto vyřádily je naprosto nepřípustný a nelze se s tím smířit. A je logické že budou padat pojmenování mnohem horší než idiot a mongol.
A na rovinu, komisaři si za to mohou sami.
Hned po startu závodu se Seb dostal před Levise díky tomu, že šel později na brzdy, a pak celým vozem vyjel mimo trať, tam zjevně získal výhodu, pokud by se snažil udržet na trati a na té trati ponechal prostor pro Levise pro přežití jak píší pravidla, tak by musel brzdit mnohem dříve, a před Levise by se nikdy nedostal, Ale Seb porušil v prvním kole hned dvě pravidla, díky tomu se před Lewise dostal a ... nedostal žádný trest.
V nájezdu do druhého kola na stejném místě Riciardo při pokusu o předjetí vytlačil Bottase z tratí, opět jasný přestupek, a komisaři opět spali. Pak tam bylo desítky přejetí autem mimo trať opět bez trestu. Pak mimo jiné Max vytlačil Valteriho z trati, proč tam nedostal trest?
Stav kdy komisaři celý závod nerespektují pravidla a umožňují porušování pravidel, aby se pak v posledním kole závodu na jednom jezdci takto vyřádily je naprosto nepřípustný a nelze se s tím smířit. A je logické že budou padat pojmenování mnohem horší než idiot a mongol.
A na rovinu, komisaři si za to mohou sami.
uzivatel002919
08:26 27.10.2017 185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek