DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton je stejně dobrý jako Senna či Schumacher, lidé jsou jen nostalgičtí, říká Massa

Felipe Massa se nebojí srovnávat Lewise Hamiltona s Michaelem Schumacherem či Ayrtonem Sennou. Je prý jezdcem stejného formátu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton je stejně dobrý jako Senna či Schumacher, lidé jsou jen nostalgičtí, říká Massa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 02.11.2017 22:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 26.10.2017 16:02
uvědom si co musel dokázat jak schumacher, tak… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 26.10.2017 15:15
hamilton nemusel v žádném okamžiku jezdit za… »
» Ligier (Hlasovali 4 lidé) 26.10.2017 17:07
Některé komenty moc nechapu. Hamilton ani Sen a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      To jako že Schumacher musel jezdit za podřadný tým? A můžeš mi uvést za jaký? Za Jordan - pár dnů... Stejně jako Senna. Toleman - rok. Což mělo podle tebe významný vliv na jejich výkony? Zatímco Hamilton z toho těžil?
      To jsou pěkné nesmysly, nebo spíše výmysly. Hamilton také jezdil za týmy, které v tu dobu nebyly zrovna na výši.
      Hamilton jezdí v F1 10 sezón. A s největší pravděpodobností získá 4 tituly. Senna jezdil též 10 sezón a získal 3 tituly (a to ještě diskutabilní). Schumacher ve své desáté sezóně získal čtvrtý titul. Tak podle mne je Hamilton srovnatelný s oběma.
      A pokud jde o ochranné ruce, tak být tebou bych pomlčel...

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Asi tak. Jediné, co je tak trochu diskutabilní je to, jestli je Massa ten pravý, kdo by to měl komentovat. Asi by to vyznělo lépe od Alaina Prosta. Ani neuvádím Nikyho, byť je často upřímný až to bolí i lidi kolem něj, ale mohl by to někdo považovat za zaujatý pohled.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        89.111.73.XXX
        víš, měl by sis uvědomit, že jak schumacher tak senna se museli dokázat prosadit ve slabém voze. Myslíš, že po schumacherovi ten benneton sáhl jenom kvůli jménu? Vážně se na tom nepodílel jeho výsledek jeho vůbec první kvalifikace?
        A senna to stejné, navíc se dokázal prosazovat v lotusu, tou dobou poměrně průměrném týmu. Hamilton má možná rekord v pole, ale pokud se podíváš na Schumachera, tak ten byl v kvalifikaci za celou svoji první kariéru poražen svým týmovým kolegou 8x To ale určitě o ničen nevypovídá, že?
        Proč massa stejně tak neukáže na vettela? Vždyť má 4 tituly. Jenže stejně jako hamilton je dosáhl na dominantním autě, že. Schumacher měl takhle dominatní auto 3x ze 7. Hamilton v podstatě každý rok kdy dal titul stejně jako vettel. Takže ano, můžeme říct, že za pár let se bude na hamiltona vzpomínat jako na legendu, ale když sem viděl jezdit sennu, prosta, Schumachera a teď koukám co musí "předvádět" hamilton s vettelem, aby získali titul, no nezlob se na mě, ale je to nepoměřitelné. A to sennu nemám rád...

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          No tak to teda zásadně nesouhlasím. Schumacher měl "srovnatelně" dominantní auto 6x ze 7. Pouze 2003 musel závodit. A k tomu ještě vždy jednoznačnou podporu týmové dvojky a TR v zádech. Takový Hamilton, kdyby měl podmínky jako Schumi, je už dnes čtyřnásobným šampiónem a chystá se brát pátý titul. Rosberg by nikdy titul nezískal, kdyby mu ho tým neumožnil vybojovat a nutil ho stavět před cílem a čekat, aby ho Ham předjel.
          Já bych řekl, že letošní dominance Mercedesu ja naprosto srovnatelná s dominancí Ferrari 1999,2000,2001 a Benettonu 1994 (kde navíc jezdil v počátku sezóny s nelegálním autem). Benetton 1995, Ferrari 2002,2004 je zase srovnatelné s Merglem 2014-15.
          Spíše bych ještě hledal výhodu Schumiho v tom, že mu bylo umožněno jezdit v dominantním týmu a sbírat tituly déle, než Vettelovi a nejspíše i Hamiltonovi.
          Co se týče Senny, tak ten to měl zpočátku alespoň horší v tom, že měl rovnocenného soupeře v podobě týmového kolegy a opravdu spolu mohli závodit. Nikdo je nenutil přenechávat své pozice tomu druhému. A i takový Senna sbíral tituly v dominantním autě. Když jej neměl, titul nebyl. A to si ještě oba tebou zmínění museli pomoci prasárnami, aby se stali šampióny. Hamilton se zatím k ničemu takovému nesnížil. Dokonce měl koule na to, aby v době, kdy ještě nebylo o titulu rozhodnuto a on ztrácel na lídra šampionátu, vrátil pozici získanou díky TR svému kolegovi. Připomeň mi prosím, kdy něčeho takového jsme byli svědky u Schumiho, nebo Senny?
          A co se týče prosazování se v průměrném týmu. Tak McLaren nebyl žádná špice 2009,2012 a Mergl 2013-14 a také Ham dokázal občas zvítězit.
          Jediné s čím souhlasím, že Hamilton měl umetenou cestičku od začátku. A dokonce od začátku tvrdím, že je to špatně a mělo to na něho spíše negativní vliv. Podle mne začal být opravdovým závodníkem, až když se oprostil od vlivu Dennise a fotříka.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            že bylo ferrari 99,2000 a 2001 dominantní auto??? ale jdi ty. Skutečně dominantní vůz měl v 95, 2002 a 2004 a ano, bez toho, aby to auto mělo na vítězství titul nedal nikdo.
            Můžeme se dohadovat, nakolik měl schumacher výhodu v týmové dvojce a nakolik ta týmová dvojka svými výkony na víc zkrátka neměla. Uvědom si, že v době, kdy mohl neomezeně testovat dokázal za sezonu najezdit v testech i 3x takovou vzdálenost než činila v závodech. Schumacherova velikost byla v preciznosti a pracovitosti, když si to auto osahal v různých nastaveních, dokázal být velice rychlý, tohle žádný jeho týmový kolega nedal a během jeho "druhé" kariéry mu to zlomilo vaz. A rád bych ještě podotknul, že v kvalifikaci se na jedničku a dvojku nehrálo, ale ani přesto ho týmový kolega porážet nedokázal

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Když odmítáš dominantní auto v letech 99,00,01, pak posuzuj stejným pohledem i letošní Mergl, nebo McLaren 2008. Ta dominance je zhruba na stejné úrovni, jako tehdá Ferrari.
              Tak že Hamilton získával tituly se stejně nedominantními vozy, jako Schumi. Neschopnost objektivního pohledu je u tebe zarážející. I nu Schumacherista. To vysvětluje vše.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                pokud si ty sezony sledoval, tak mcl byl rychlejší, ale nespolehlivější, tomu neříkám dominantní auto, navíc 80% sezony 99 schumacher neabsolvoval. Takže auto, které dokáže zvítězit v 98% odjetých závodů dominantní není, ale to které dokáže vyhrát 55% závodů dominantní je... hmmmm jsi objektivita sama...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Proč massa stejně tak neukáže na vettela? Vždyť má 4 tituly. Cituji:"Jenže stejně jako hamilton je dosáhl na dominantním autě, že. Schumacher měl takhle dominatní auto 3x ze 7. Hamilton v podstatě každý rok kdy dal titul stejně jako vettel."
                  Můžeš mi specifikovat v čem vidíš dominanci McLarenu 2008? A nedominanci Ferrari 2000,2001, když už tedy v 1999 připustím, že bylo Ferko vyrovnané s McL? (I když o trošku lepší a nejen bodově).

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      46.254.64.XXX
      Ty si opravdu myslíš, že MCl nevěděl koho Ron verbuje? Že si prostě jenom vzali nějakého nováčka pro nejhorší tým. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • johnny83

    johnny83

    193.86.226.XXX
    a Massa je stejně dobrý jako Webber, Barrichello nebo Coulthard 12

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Massa před nehodou byl velice dobrý a myslím si, že v roce 2008 by si titul zasloužil minimálně stejně jako Hamilton. V současné době bych ho radši moc nehodnotil.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • johnny83

        johnny83

        193.86.226.XXX
        já mu to přál i víc, nebýt Singáče a Hungáče tak to měl vcelku s jistotou, ale tenhle moment ho zlomil řekl bych víc než ta pružina, kdyby ten titul dal, jeho kariéra by se vyvíjela trochu jinak řekl bych, stejně jako u Bariho, Webbera a Coultharda, kdyby se jim to tenkrát aspoň jednou povedlo, i když u Bariho je to sporný, ten pořádnou šanci zřejmě nikdy nedostal, i když o tom před každou sezónou u Ferrari mluvil.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Možná dobrý byl. Ale Schumi byl proti němu jiná liga. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama