DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton je stejně dobrý jako Senna či Schumacher, lidé jsou jen nostalgičtí, říká Massa
Felipe Massa se nebojí srovnávat Lewise Hamiltona s Michaelem Schumacherem či Ayrtonem Sennou. Je prý jezdcem stejného formátu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton je stejně dobrý jako Senna či Schumacher, lidé jsou jen nostalgičtí, říká Massa
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
19:41 28.10.2017 77.240.103.XXX
Proč massa stejně tak neukáže na vettela? Vždyť má 4 tituly. Cituji:"Jenže stejně jako hamilton je dosáhl na dominantním autě, že. Schumacher měl takhle dominatní auto 3x ze 7. Hamilton v podstatě každý rok kdy dal titul stejně jako vettel."
Můžeš mi specifikovat v čem vidíš dominanci McLarenu 2008? A nedominanci Ferrari 2000,2001, když už tedy v 1999 připustím, že bylo Ferko vyrovnané s McL? (I když o trošku lepší a nejen bodově).
Můžeš mi specifikovat v čem vidíš dominanci McLarenu 2008? A nedominanci Ferrari 2000,2001, když už tedy v 1999 připustím, že bylo Ferko vyrovnané s McL? (I když o trošku lepší a nejen bodově).
jumpman
16:37 28.10.2017 178.255.168.XXX
pokud si ty sezony sledoval, tak mcl byl rychlejší, ale nespolehlivější, tomu neříkám dominantní auto, navíc 80% sezony 99 schumacher neabsolvoval. Takže auto, které dokáže zvítězit v 98% odjetých závodů dominantní není, ale to které dokáže vyhrát 55% závodů dominantní je... hmmmm jsi objektivita sama...
jon
11:49 28.10.2017 194.228.59.XXX
Když tam vodí profesionály, kteří ke kárách jezdí 30 let, tak to o něčem trochu vypovídá. Jinak by do Itálie nevážil cestu nikdo z Německa ani Rakouska, tomu věř. A Jos tam byl na roztrhání, ale to asi jen pánové manažeři jen chtěli autogramy.
odin
23:26 27.10.2017 77.240.103.XXX
Když odmítáš dominantní auto v letech 99,00,01, pak posuzuj stejným pohledem i letošní Mergl, nebo McLaren 2008. Ta dominance je zhruba na stejné úrovni, jako tehdá Ferrari.
Tak že Hamilton získával tituly se stejně nedominantními vozy, jako Schumi. Neschopnost objektivního pohledu je u tebe zarážející. I nu Schumacherista. To vysvětluje vše.
Tak že Hamilton získával tituly se stejně nedominantními vozy, jako Schumi. Neschopnost objektivního pohledu je u tebe zarážející. I nu Schumacherista. To vysvětluje vše.
jumpman
21:36 27.10.2017 178.255.168.XXX
že bylo ferrari 99,2000 a 2001 dominantní auto??? ale jdi ty. Skutečně dominantní vůz měl v 95, 2002 a 2004 a ano, bez toho, aby to auto mělo na vítězství titul nedal nikdo.
Můžeme se dohadovat, nakolik měl schumacher výhodu v týmové dvojce a nakolik ta týmová dvojka svými výkony na víc zkrátka neměla. Uvědom si, že v době, kdy mohl neomezeně testovat dokázal za sezonu najezdit v testech i 3x takovou vzdálenost než činila v závodech. Schumacherova velikost byla v preciznosti a pracovitosti, když si to auto osahal v různých nastaveních, dokázal být velice rychlý, tohle žádný jeho týmový kolega nedal a během jeho "druhé" kariéry mu to zlomilo vaz. A rád bych ještě podotknul, že v kvalifikaci se na jedničku a dvojku nehrálo, ale ani přesto ho týmový kolega porážet nedokázal
Můžeme se dohadovat, nakolik měl schumacher výhodu v týmové dvojce a nakolik ta týmová dvojka svými výkony na víc zkrátka neměla. Uvědom si, že v době, kdy mohl neomezeně testovat dokázal za sezonu najezdit v testech i 3x takovou vzdálenost než činila v závodech. Schumacherova velikost byla v preciznosti a pracovitosti, když si to auto osahal v různých nastaveních, dokázal být velice rychlý, tohle žádný jeho týmový kolega nedal a během jeho "druhé" kariéry mu to zlomilo vaz. A rád bych ještě podotknul, že v kvalifikaci se na jedničku a dvojku nehrálo, ale ani přesto ho týmový kolega porážet nedokázal
odin
19:13 27.10.2017 77.240.103.XXX
No tak to teda zásadně nesouhlasím. Schumacher měl "srovnatelně" dominantní auto 6x ze 7. Pouze 2003 musel závodit. A k tomu ještě vždy jednoznačnou podporu týmové dvojky a TR v zádech. Takový Hamilton, kdyby měl podmínky jako Schumi, je už dnes čtyřnásobným šampiónem a chystá se brát pátý titul. Rosberg by nikdy titul nezískal, kdyby mu ho tým neumožnil vybojovat a nutil ho stavět před cílem a čekat, aby ho Ham předjel.
Já bych řekl, že letošní dominance Mercedesu ja naprosto srovnatelná s dominancí Ferrari 1999,2000,2001 a Benettonu 1994 (kde navíc jezdil v počátku sezóny s nelegálním autem). Benetton 1995, Ferrari 2002,2004 je zase srovnatelné s Merglem 2014-15.
Spíše bych ještě hledal výhodu Schumiho v tom, že mu bylo umožněno jezdit v dominantním týmu a sbírat tituly déle, než Vettelovi a nejspíše i Hamiltonovi.
Co se týče Senny, tak ten to měl zpočátku alespoň horší v tom, že měl rovnocenného soupeře v podobě týmového kolegy a opravdu spolu mohli závodit. Nikdo je nenutil přenechávat své pozice tomu druhému. A i takový Senna sbíral tituly v dominantním autě. Když jej neměl, titul nebyl. A to si ještě oba tebou zmínění museli pomoci prasárnami, aby se stali šampióny. Hamilton se zatím k ničemu takovému nesnížil. Dokonce měl koule na to, aby v době, kdy ještě nebylo o titulu rozhodnuto a on ztrácel na lídra šampionátu, vrátil pozici získanou díky TR svému kolegovi. Připomeň mi prosím, kdy něčeho takového jsme byli svědky u Schumiho, nebo Senny?
A co se týče prosazování se v průměrném týmu. Tak McLaren nebyl žádná špice 2009,2012 a Mergl 2013-14 a také Ham dokázal občas zvítězit.
Jediné s čím souhlasím, že Hamilton měl umetenou cestičku od začátku. A dokonce od začátku tvrdím, že je to špatně a mělo to na něho spíše negativní vliv. Podle mne začal být opravdovým závodníkem, až když se oprostil od vlivu Dennise a fotříka.
Já bych řekl, že letošní dominance Mercedesu ja naprosto srovnatelná s dominancí Ferrari 1999,2000,2001 a Benettonu 1994 (kde navíc jezdil v počátku sezóny s nelegálním autem). Benetton 1995, Ferrari 2002,2004 je zase srovnatelné s Merglem 2014-15.
Spíše bych ještě hledal výhodu Schumiho v tom, že mu bylo umožněno jezdit v dominantním týmu a sbírat tituly déle, než Vettelovi a nejspíše i Hamiltonovi.
Co se týče Senny, tak ten to měl zpočátku alespoň horší v tom, že měl rovnocenného soupeře v podobě týmového kolegy a opravdu spolu mohli závodit. Nikdo je nenutil přenechávat své pozice tomu druhému. A i takový Senna sbíral tituly v dominantním autě. Když jej neměl, titul nebyl. A to si ještě oba tebou zmínění museli pomoci prasárnami, aby se stali šampióny. Hamilton se zatím k ničemu takovému nesnížil. Dokonce měl koule na to, aby v době, kdy ještě nebylo o titulu rozhodnuto a on ztrácel na lídra šampionátu, vrátil pozici získanou díky TR svému kolegovi. Připomeň mi prosím, kdy něčeho takového jsme byli svědky u Schumiho, nebo Senny?
A co se týče prosazování se v průměrném týmu. Tak McLaren nebyl žádná špice 2009,2012 a Mergl 2013-14 a také Ham dokázal občas zvítězit.
Jediné s čím souhlasím, že Hamilton měl umetenou cestičku od začátku. A dokonce od začátku tvrdím, že je to špatně a mělo to na něho spíše negativní vliv. Podle mne začal být opravdovým závodníkem, až když se oprostil od vlivu Dennise a fotříka.
johnny83
10:42 27.10.2017 193.86.226.XXX
já mu to přál i víc, nebýt Singáče a Hungáče tak to měl vcelku s jistotou, ale tenhle moment ho zlomil řekl bych víc než ta pružina, kdyby ten titul dal, jeho kariéra by se vyvíjela trochu jinak řekl bych, stejně jako u Bariho, Webbera a Coultharda, kdyby se jim to tenkrát aspoň jednou povedlo, i když u Bariho je to sporný, ten pořádnou šanci zřejmě nikdy nedostal, i když o tom před každou sezónou u Ferrari mluvil.
Duncan66
09:21 27.10.2017 89.29.32.XXX
S Buttonem to bylo 50 na 50 jen diky technice a diky sezone 2011. Jinak dokazal Lewis z auta na vetsine trati dostat vice, nez Button a i v kvalifikacich ho porazil vyraznym rozdilem.
Rosberg i diky sdileni dat daval Hamiltonovi slusne do tela, ale titul vyhral taky zejmena diky vetsim technickym problemum Hamiltona v dane sezone.
V prvni sezone jezdil Hamilton vyrovnane s pilotem, ktereho nejeden clovek v paddocku povazuje za nejlepsiho pilota poslednich dekad.
A kdyz uz brecis nad tim, ze Hamiltona nikdo poradne neproveril, tak kdo proveril Schumachera, ktery v polovine sezony slavil nekolik titulu?
Rosberg i diky sdileni dat daval Hamiltonovi slusne do tela, ale titul vyhral taky zejmena diky vetsim technickym problemum Hamiltona v dane sezone.
V prvni sezone jezdil Hamilton vyrovnane s pilotem, ktereho nejeden clovek v paddocku povazuje za nejlepsiho pilota poslednich dekad.
A kdyz uz brecis nad tim, ze Hamiltona nikdo poradne neproveril, tak kdo proveril Schumachera, ktery v polovine sezony slavil nekolik titulu?
jon
08:23 27.10.2017 194.228.59.XXX
Massa se dostal do Ferrari proto, že byl Nicolas Todt jeho manažer a Schumi v něm viděl svého nástupce. Navíc byl chráněncem Ferrari. Stejně jako Lewis McLarenu, stejně jako Vettel Red Bullu. A ve finále stejně jako Max, Ricci, ... Snad jediný, kdo byl špička a dostal se do F1 díky rodinné podpoře byl Nico Rosberg. Keke mu díky jménu lehce sháněl sponzory a do jisté doby nejspíš nestál o nějaké závazné vazby.
jon
08:18 27.10.2017 194.228.59.XXX
Dobře, tak jinak. Ty věříš tomu, že stáje posuzují pilota podle umístění. A že ho nemají v hledáčku už od motokár? ? Měl jsi se jet podívat na WSK, když Max jezdil v 15-ti letech v KZ2. Bylo tam v paddocku hodně zajímavých tváří. Respektive jak myslíš, že se na vrchol F1 dostal Vettel? Víš od kdy ho podporoval Red Bull? Kdyby tomu tak nebylo, tak by stále do F1 přicházeli piloti o 5-10 let starší.
jumpman
07:00 27.10.2017 89.111.73.XXX
víš, měl by sis uvědomit, že jak schumacher tak senna se museli dokázat prosadit ve slabém voze. Myslíš, že po schumacherovi ten benneton sáhl jenom kvůli jménu? Vážně se na tom nepodílel jeho výsledek jeho vůbec první kvalifikace?
A senna to stejné, navíc se dokázal prosazovat v lotusu, tou dobou poměrně průměrném týmu. Hamilton má možná rekord v pole, ale pokud se podíváš na Schumachera, tak ten byl v kvalifikaci za celou svoji první kariéru poražen svým týmovým kolegou 8x To ale určitě o ničen nevypovídá, že?
Proč massa stejně tak neukáže na vettela? Vždyť má 4 tituly. Jenže stejně jako hamilton je dosáhl na dominantním autě, že. Schumacher měl takhle dominatní auto 3x ze 7. Hamilton v podstatě každý rok kdy dal titul stejně jako vettel. Takže ano, můžeme říct, že za pár let se bude na hamiltona vzpomínat jako na legendu, ale když sem viděl jezdit sennu, prosta, Schumachera a teď koukám co musí "předvádět" hamilton s vettelem, aby získali titul, no nezlob se na mě, ale je to nepoměřitelné. A to sennu nemám rád...
A senna to stejné, navíc se dokázal prosazovat v lotusu, tou dobou poměrně průměrném týmu. Hamilton má možná rekord v pole, ale pokud se podíváš na Schumachera, tak ten byl v kvalifikaci za celou svoji první kariéru poražen svým týmovým kolegou 8x To ale určitě o ničen nevypovídá, že?
Proč massa stejně tak neukáže na vettela? Vždyť má 4 tituly. Jenže stejně jako hamilton je dosáhl na dominantním autě, že. Schumacher měl takhle dominatní auto 3x ze 7. Hamilton v podstatě každý rok kdy dal titul stejně jako vettel. Takže ano, můžeme říct, že za pár let se bude na hamiltona vzpomínat jako na legendu, ale když sem viděl jezdit sennu, prosta, Schumachera a teď koukám co musí "předvádět" hamilton s vettelem, aby získali titul, no nezlob se na mě, ale je to nepoměřitelné. A to sennu nemám rád...
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek