DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton je stejně dobrý jako Senna či Schumacher, lidé jsou jen nostalgičtí, říká Massa

Felipe Massa se nebojí srovnávat Lewise Hamiltona s Michaelem Schumacherem či Ayrtonem Sennou. Je prý jezdcem stejného formátu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton je stejně dobrý jako Senna či Schumacher, lidé jsou jen nostalgičtí, říká Massa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 02.11.2017 22:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 26.10.2017 16:02
uvědom si co musel dokázat jak schumacher, tak… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 26.10.2017 15:15
hamilton nemusel v žádném okamžiku jezdit za… »
» Ligier (Hlasovali 4 lidé) 26.10.2017 17:07
Některé komenty moc nechapu. Hamilton ani Sen a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Poky

Poky

46.254.64.XXX
Ty si opravdu myslíš, že MCl nevěděl koho Ron verbuje? Že si prostě jenom vzali nějakého nováčka pro nejhorší tým. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Proč massa stejně tak neukáže na vettela? Vždyť má 4 tituly. Cituji:"Jenže stejně jako hamilton je dosáhl na dominantním autě, že. Schumacher měl takhle dominatní auto 3x ze 7. Hamilton v podstatě každý rok kdy dal titul stejně jako vettel."
Můžeš mi specifikovat v čem vidíš dominanci McLarenu 2008? A nedominanci Ferrari 2000,2001, když už tedy v 1999 připustím, že bylo Ferko vyrovnané s McL? (I když o trošku lepší a nejen bodově).

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
pokud si ty sezony sledoval, tak mcl byl rychlejší, ale nespolehlivější, tomu neříkám dominantní auto, navíc 80% sezony 99 schumacher neabsolvoval. Takže auto, které dokáže zvítězit v 98% odjetých závodů dominantní není, ale to které dokáže vyhrát 55% závodů dominantní je... hmmmm jsi objektivita sama...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Když tam vodí profesionály, kteří ke kárách jezdí 30 let, tak to o něčem trochu vypovídá. Jinak by do Itálie nevážil cestu nikdo z Německa ani Rakouska, tomu věř. 04 A Jos tam byl na roztrhání, ale to asi jen pánové manažeři jen chtěli autogramy. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Když odmítáš dominantní auto v letech 99,00,01, pak posuzuj stejným pohledem i letošní Mergl, nebo McLaren 2008. Ta dominance je zhruba na stejné úrovni, jako tehdá Ferrari.
Tak že Hamilton získával tituly se stejně nedominantními vozy, jako Schumi. Neschopnost objektivního pohledu je u tebe zarážející. I nu Schumacherista. To vysvětluje vše.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
že bylo ferrari 99,2000 a 2001 dominantní auto??? ale jdi ty. Skutečně dominantní vůz měl v 95, 2002 a 2004 a ano, bez toho, aby to auto mělo na vítězství titul nedal nikdo.
Můžeme se dohadovat, nakolik měl schumacher výhodu v týmové dvojce a nakolik ta týmová dvojka svými výkony na víc zkrátka neměla. Uvědom si, že v době, kdy mohl neomezeně testovat dokázal za sezonu najezdit v testech i 3x takovou vzdálenost než činila v závodech. Schumacherova velikost byla v preciznosti a pracovitosti, když si to auto osahal v různých nastaveních, dokázal být velice rychlý, tohle žádný jeho týmový kolega nedal a během jeho "druhé" kariéry mu to zlomilo vaz. A rád bych ještě podotknul, že v kvalifikaci se na jedničku a dvojku nehrálo, ale ani přesto ho týmový kolega porážet nedokázal

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
to, že je dobrý v nižších kategoriích o schopnostech pro F1 nevypovídá, pouze naznačuje

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
No tak to teda zásadně nesouhlasím. Schumacher měl "srovnatelně" dominantní auto 6x ze 7. Pouze 2003 musel závodit. A k tomu ještě vždy jednoznačnou podporu týmové dvojky a TR v zádech. Takový Hamilton, kdyby měl podmínky jako Schumi, je už dnes čtyřnásobným šampiónem a chystá se brát pátý titul. Rosberg by nikdy titul nezískal, kdyby mu ho tým neumožnil vybojovat a nutil ho stavět před cílem a čekat, aby ho Ham předjel.
Já bych řekl, že letošní dominance Mercedesu ja naprosto srovnatelná s dominancí Ferrari 1999,2000,2001 a Benettonu 1994 (kde navíc jezdil v počátku sezóny s nelegálním autem). Benetton 1995, Ferrari 2002,2004 je zase srovnatelné s Merglem 2014-15.
Spíše bych ještě hledal výhodu Schumiho v tom, že mu bylo umožněno jezdit v dominantním týmu a sbírat tituly déle, než Vettelovi a nejspíše i Hamiltonovi.
Co se týče Senny, tak ten to měl zpočátku alespoň horší v tom, že měl rovnocenného soupeře v podobě týmového kolegy a opravdu spolu mohli závodit. Nikdo je nenutil přenechávat své pozice tomu druhému. A i takový Senna sbíral tituly v dominantním autě. Když jej neměl, titul nebyl. A to si ještě oba tebou zmínění museli pomoci prasárnami, aby se stali šampióny. Hamilton se zatím k ničemu takovému nesnížil. Dokonce měl koule na to, aby v době, kdy ještě nebylo o titulu rozhodnuto a on ztrácel na lídra šampionátu, vrátil pozici získanou díky TR svému kolegovi. Připomeň mi prosím, kdy něčeho takového jsme byli svědky u Schumiho, nebo Senny?
A co se týče prosazování se v průměrném týmu. Tak McLaren nebyl žádná špice 2009,2012 a Mergl 2013-14 a také Ham dokázal občas zvítězit.
Jediné s čím souhlasím, že Hamilton měl umetenou cestičku od začátku. A dokonce od začátku tvrdím, že je to špatně a mělo to na něho spíše negativní vliv. Podle mne začal být opravdovým závodníkem, až když se oprostil od vlivu Dennise a fotříka.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Jediný, kdo na to měl většinou techniku byl jeho pejsek Baryk 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Možná dobrý byl. Ale Schumi byl proti němu jiná liga. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
johnny83

johnny83

193.86.226.XXX
já mu to přál i víc, nebýt Singáče a Hungáče tak to měl vcelku s jistotou, ale tenhle moment ho zlomil řekl bych víc než ta pružina, kdyby ten titul dal, jeho kariéra by se vyvíjela trochu jinak řekl bych, stejně jako u Bariho, Webbera a Coultharda, kdyby se jim to tenkrát aspoň jednou povedlo, i když u Bariho je to sporný, ten pořádnou šanci zřejmě nikdy nedostal, i když o tom před každou sezónou u Ferrari mluvil.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
S Buttonem to bylo 50 na 50 jen diky technice a diky sezone 2011. Jinak dokazal Lewis z auta na vetsine trati dostat vice, nez Button a i v kvalifikacich ho porazil vyraznym rozdilem.
Rosberg i diky sdileni dat daval Hamiltonovi slusne do tela, ale titul vyhral taky zejmena diky vetsim technickym problemum Hamiltona v dane sezone.
V prvni sezone jezdil Hamilton vyrovnane s pilotem, ktereho nejeden clovek v paddocku povazuje za nejlepsiho pilota poslednich dekad.
A kdyz uz brecis nad tim, ze Hamiltona nikdo poradne neproveril, tak kdo proveril Schumachera, ktery v polovine sezony slavil nekolik titulu? 13

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Massa se dostal do Ferrari proto, že byl Nicolas Todt jeho manažer a Schumi v něm viděl svého nástupce. Navíc byl chráněncem Ferrari. Stejně jako Lewis McLarenu, stejně jako Vettel Red Bullu. A ve finále stejně jako Max, Ricci, ... Snad jediný, kdo byl špička a dostal se do F1 díky rodinné podpoře byl Nico Rosberg. Keke mu díky jménu lehce sháněl sponzory a do jisté doby nejspíš nestál o nějaké závazné vazby.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Dobře, tak jinak. Ty věříš tomu, že stáje posuzují pilota podle umístění. A že ho nemají v hledáčku už od motokár? ? Měl jsi se jet podívat na WSK, když Max jezdil v 15-ti letech v KZ2. Bylo tam v paddocku hodně zajímavých tváří. Respektive jak myslíš, že se na vrchol F1 dostal Vettel? Víš od kdy ho podporoval Red Bull? Kdyby tomu tak nebylo, tak by stále do F1 přicházeli piloti o 5-10 let starší. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mr.B

Mr.B

188.92.14.XXX
A koho bys tak ze současných jezdců k němu posadil, když Ti jeho minulí kolegové jsou Ti málo?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Bylo by zajímavé jej posadit do současného McLarenu vedle Alonsa. Myslím si že by to bylo fifty-fifty. Oba jsou velice dobří na suchu i na vodě a tak by zřejmě rozhodující roli hrála momentální indispozice jejich vozů.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

89.111.73.XXX
víš, měl by sis uvědomit, že jak schumacher tak senna se museli dokázat prosadit ve slabém voze. Myslíš, že po schumacherovi ten benneton sáhl jenom kvůli jménu? Vážně se na tom nepodílel jeho výsledek jeho vůbec první kvalifikace?
A senna to stejné, navíc se dokázal prosazovat v lotusu, tou dobou poměrně průměrném týmu. Hamilton má možná rekord v pole, ale pokud se podíváš na Schumachera, tak ten byl v kvalifikaci za celou svoji první kariéru poražen svým týmovým kolegou 8x To ale určitě o ničen nevypovídá, že?
Proč massa stejně tak neukáže na vettela? Vždyť má 4 tituly. Jenže stejně jako hamilton je dosáhl na dominantním autě, že. Schumacher měl takhle dominatní auto 3x ze 7. Hamilton v podstatě každý rok kdy dal titul stejně jako vettel. Takže ano, můžeme říct, že za pár let se bude na hamiltona vzpomínat jako na legendu, ale když sem viděl jezdit sennu, prosta, Schumachera a teď koukám co musí "předvádět" hamilton s vettelem, aby získali titul, no nezlob se na mě, ale je to nepoměřitelné. A to sennu nemám rád...

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Massa před nehodou byl velice dobrý a myslím si, že v roce 2008 by si titul zasloužil minimálně stejně jako Hamilton. V současné době bych ho radši moc nehodnotil.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

89.111.73.XXX
já to myslel tak, že v současnosti je sauber nejslabším týmem... dosaď si libovolný slabý tým...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Massa se dostal do Ferrari jedině proto, že Ferko hledalo k Schummacherovi ideální dvojku. Mladý pilot na počátku kariéry, který určitě nebude dělat potíže, byl ideální volbou.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama