DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě v Austinu. "Okradli tady všechny fanoušky," zuří Red Bull + VIDEO

Jak hodnotí Velkou cenu Spojených států amerických piloti a zástupci týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě v Austinu. "Okradli tady všechny fanoušky," zuří Red Bull + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 25.10.2017 17:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 7 lidí) 22.10.2017 23:46
"Okradli tady všechny fanoušky," zuří… »
» Icewoman (Hlasovali 5 lidé) 22.10.2017 23:48
No, Max si přeje přesná pravidla... Škoda, že až… »
» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 23.10.2017 08:18
Právě v tom je velký problém posuzování komisařů.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001810

    uzivatel001810

    185.47.220.XXX
    Byl z tratě všemi čtyřmi koly, ale penalizaci bych neudělil. Velmi špatné rozhodnutí.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Byl z trati ven všemi čtyřmi aby získal výhodu a předjel Raikkonena. Pentle byla oprávněná.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000276

    uzivatel000276

    192.168.10.XXX
    Tak je to jasné.
    Všemi čtyřmi koly byl venku z tratě.
    Důležité je, že to bylo na vnitřku zatáčky, že si prostě říznul ten vrchol zatáčky.
    Zasloužená pentle.
    Kdyby vyjel mimo na vnějšku, tak by se dalo polemizovat.
    Ale zkrátit si to přes vnitřek kolem těch 50 cm, to je dost „přes čáru“.
    Kimi se slušně bránil, nebylo tam místo na druhé auto.
    A tak si Max místo udělal tím výjezdem mimo trať, přes vrchol zatáčky.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Radovan Č.

    Radovan Č.

    85.132.138.XXX
    Pan Richter opět přesvědčil o neprofesionalitě coby komentátora, když hodnotil rozhodnutí komisařů o penalizaci Maxe. Něco takového jsem snad ještě neviděl (a neslyšel).
    Nevím, jak zní přesná pravidla, ale pokud mohu byť jen trochu nestranně komentovat, tak pokud Max přejel bílou čáru všemi koly a získal tím vylhodu, tak je penalta na milstě. Argument, že všichni jezdí přes čáru asi neobstojí, pokud tím nezískali nějakou výhodu.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Komentování "kvality" pana Richtera je mlácení prázdné slámy. Všichni víme, co umí. Naštěstí se dá přenos najít i na jiných kanálech, nebo na internetu a nemusíš pak výpotky tohoto "komentátora" poslouchat.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      10.151.145.XXX
      Ale v té zatáčce a několika dalších si to takto jezdci zkracovali celý víkend, takže pokud oni podle tebe nezískali výhodu, jak mohl stejným manévrem získat výhodu Max?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Právě v tom je velký problém posuzování komisařů. Trať je jednou vytýčena a oni by měli trestat každé takové vyjetí z trati, pokud to není nouzová situace jako vyhýbání havarovanému vozidlu, nebo něco podobného. V poslední době se nešvar vyjíždění z trati tak rozmohl, že jezdci to považují skoro za normální. Jenže je rozdíl, pokud si tu zatáčku střihnu, když jsem sám a nebo když si ji střihnu, protože chci někoho předjet, což byl Maxův případ. Je fakt, že měli stíhat i ty další. Na druhé straně, měl Max kliku, protože dostal jenom pět vteřin. Massa, když jel v Brazílii poslední závod za Ferrari, tak za přejíždění plné čáry dostal průjezd boxy. Kdyby stejný flast dostal Max, spadl by asi i za Bottase.

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • huhukoktejl

          huhukoktejl

          37.48.50.XXX
          V tom miste se to takto "zkracovalo" bezne. Neni rozdil, jestli si to timto zpusobem zkratim v beznem kole nebo zrovna nekoho predjizdim. Vyhoda je to vzdy -> uspora casu na kolo. Rozhodnout o penalizaci jen v jednom z mnoha pripadu zavani pri nejlepsim nekonzistentnosti.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Já nevím, asi se mýlím, ale nejsou ty bílé čáry na trati proto, aby piloti jezdili mezi nimi a ne mimo ně?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • huhukoktejl

              huhukoktejl

              37.48.5.XXX
              To jsou, ale pokud chces trestat, tak vsechny co to porusi a ne jen jednoho vybraneho.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Ale s tím já plně souhlasím. Stejný metr pro všechny. A jsme zase u nekonzistentnosti rozhodování komisařů. Sice se mi tou včerejší pentlí splnilo to, co jsem chtěl od počátku a sice vidět Kimiho na "bedně", ale ten rámec kolem byl dost nedůstojný. Já vím že se můžu utěšovat, že kdyby Max dodržoval pravidla a nevycestoval z dráhy, asi by Kimiho nepředjel, ale to je "kdyby" a to moc rád nemám. Měl by být stejný metr na všechy a na všech tratích. Jsem pro to, aby pilot vyjel z dráhy a tak si očesal spodek, že bude mít problém dojet naplno do cíle anebo aby zůstal viset v kačírku jako kdysi Hamilton, když neukočíroval nájezd do boxů. Jenže snaha majitele F1 je přesně opačná, aby dojelo do cíle co nejvíce aut. I za cenu, že ty závody nejsou ke koukání.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Pěkný závod. Stroll je dobře.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RoBertino

    RoBertino

    83.208.82.XXX
    Je vcelku pochopitelné, že Red Bull bude nadávat. A je taky pochopitelné, že na kdyby se tady nehraje. Ale bylo by docela zajímavé zjistit, jak by se Red Bull tvářil na to, kdyby po souboji Bottas-Verstappen v 53. kole v 12. zatáčce zůstal Fin před Holanďanem. Asi by Red Bull řval taky, že byli fanoušci okradeni - protože Bottas byl všemi koly mimo trať. Jistě, jeho pozice byla podstatně jasnější, ale pokud existují nějaká pravidla, jak řekl Colin Chapman, jsou tu od toho, aby byla dodržována.
    A pokud by měl někdo pochybnosti, doporučuji navštívit oficiální stránky F1 a posoudit situaci: https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2017/10/all-the-angles--verstappen-s-last-lap-pass-of-raikkonen.html

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      10.151.145.XXX
      Na to video jsem se díval ale pořád nechápu za co byl vlastně Max potrestán? Za to že uhnul před Kimim až na vnitřní "obrubník" a tím pádem na chvíli opustil trať? Ale to v té zatáčce dělali celý víkend.

      Jsem rozhodně za dodržování pravidel, ale pokud se mají pravidla dodržovat, tak stoprocentně. Stav kdy tohle FIA celý víkend toleruje, a pak si vybere jeden takový "přestupek" a jednoho jezdce totálně zařízne, je fraška.

      V tomto nezbývá než souhlasit s Laudou, který hned po závodě jasně řekl že větší stupiditu od komisařů nezažil. FIA 02 02 02

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Icewoman

        Icewoman

        178.255.168.XXX
        Že uhnul před Kimim? No, on ho tím uhnutím předjel - správně by měl pozici vrátit, ale na to už nebyl čas...

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Mě by zajímalo, jak by reagoval Horner, kdyby to bylo v opačném gardu. Max by bránil a Kimi ho vyjetím mimo trať předjel. Skutečně by Horner obhajoval manévr Kimiho? Vlastně - neodpovídej na to, je to pitomá otázka. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    Je smutné, když takto krásný závod rozhodne politika. Je ještě více smutné, když rudi ( w nejen rudi) křičí jak při zabijacce když si Renault koupi inženýra z FIA ale čistý zářez FIA, jemuž šéfuje bývalý šéf Ferrari je nechává klidný.... Já, vy, kámoš ferrarista, všichni komisaři, všichni Motorsport fandové, celý svět viděl krásnou bitvu a skvělou GP, dost možná nejlepší letošní podnik... A takový zářez? I Kimi dokonce nechápe svoje 3. Místo. Nikdo kromě FIA nic nezpochybnil... Opravdu potřebujeme nechutně tlačit Ferrari? Hnusná politika rudých!!

    + 2 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Invertèbre Syntexis

      Invertèbre Syntexis

      185.75.139.XXX
      první reakce Matina Brundela na skysports byla: "...mám dojem, že byl v jistou chvíli všemi čtyřmi koly mimo..." Holt získal výhodu nedovoleně zkrácením tratě. Je to technický sport, to se stává. Naopak ale tebou naznačená kauzalita, že Todt je prezident FIA a bývalý šéf Ferrari, proto dostane jezdec Scuderie přednost, mi přijde mimo. V komisi seděl Takuma Sato, nemýlím-li se?

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama